Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ МІСТА "КИЇВЗЕЛЕНБУД" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Вебсайт: | http://kyivzelenbud.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА, будинок 23 |
Контактна особа: |
Анна Юрченко +0442723536 kievzelenbudtender1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2022 21:21 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2022 15:22 |
Очікувана вартість: | 5 055 851,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 558,51 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані Підрядником роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після приймання робіт на підставі проміжних та/або кінцевих Актів приймання виконаних будівельних робіт (типова форма №КБ-2-в) (далі - акт виконаних робіт за формою КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (типова форма № КБ-3), , підписаних уповноваженими представниками Сторін, та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Акт виконаних робіт за формою КБ-2в та довідка за формою КБ-3 передається Підрядником уповноваженому представнику Замовника не пізніше 25 числа звітного місяця. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2022 21:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2022 21:21 |
ТД Франка.docx | |
28 січня 2022 21:21 |
додаток 6 франка.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Згідно з вимогами пункту 2.2 Додатку 6 до тендерної документації договірна ціна є динамічною і визначається у відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва затвердженою Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281.
По об’єкту розроблявся лише Дефектний акт, обсяги виконання робіт з якого наведені у Додатку 1 до тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-24-000006 ● 121b5e8ae62848f2ac8d00d9ebe23563
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 травня 2022 09:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.05.2022 № 150
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
В. о. начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 23.05.2022 № 150
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу
7. UA-2022-01-28-013735-b
Київське комунальне об'єднання зеленого будівництва та експлуатації зелених насаджень міста "КИЇВЗЕЛЕНБУД" 5 055 851,00 Капітальний ремонт скверу біля театру І. Франка (фонтан) на площі Івана Франка, 3-А у Печерському районі Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-25 17:39:48
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт скверу біля театру І. Франка (фонтан) на площі Івана Франка, 3-А у Печерському районі)», за кодом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-28-013735-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-30 17:09:14
Відповідь
Щодо першого питання.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі обґрунтовуються погодженим в установленому порядку план схемам та конструктивними рішеннями (за необхідності) відповідно до фактичних умов об’єкту.
Відповідно Наказу від 23.09.2003 №154 Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства «Про затвердження Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів», а саме пункту 3.4. «Роботи з капітального ремонту об'єкта благоустрою виконуються відповідно до проектної документації на капітальний ремонт об'єкта благоустрою, розробленої відповідно до Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Мінрегіону України від 16 травня 2011 року № 45, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 1 червня 2011 року за № 651/19389, та затвердженої в установленому порядку».
Відповідно до Наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011р. №45 «Про затвердження Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів», а саме пункту 11.3 «При виконанні будівельних робіт з капітального ремонту об’єктів з незначними наслідками (СС1), пов’язаних виключно з поліпшенням експлуатаційних показників, допускається розроблення лише дефектного акта, у якому визначаються фізичні обсяги робіт та умови їх виконання, а також складається кошторисна документація, що має бути передбачено завданням на проектування».
Зазначена кошторисна вартість робіт визначена відповідно до діючих норм ціноутворення в будівництві. Розмір витрат то очікувана вартість предмета закупівлі визначена відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва.
Щодо другого питання.
Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 № 1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710» (далі — Постанова) в частині підготовки та оприлюднення на веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі органам місцевого самоврядування, Пенсійному фонду та фондам загальнообов’язкового державного соціального страхування рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті. Так відповідно до Постанови оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється головним розпорядником шляхом розміщення на власному офіційному веб-сайті як головного розпорядника бюджетних коштів. Відповідно до рішення Київської міської ради «Про бюджет міста Києва на 2022 рік» від 09 грудня 2021 року № 3704/3745 головним розпорядником бюджетних коштів КО «Київзеленбуд» є Управління екології та природних ресурсів виконавчого органу КМР (КМДА) (https://ecodep.kyivcity.gov.ua/).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-31 09:33:58
Запит про надання пояснень
Для підтвердження визначення очікуваної вартості прошу надати експертний звіт щодо розгляду кошторисної документації об’єкта: «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт скверу біля театру І. Франка (фонтан) на площі Івана Франка, 3-А у Печерському районі)»
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-06-03 15:31:38
Відповідь
Експертний звіт
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 червня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 червня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2022 15:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АТЕРА ДЕВЕЛОПМЕНТ" |
4 990 563,74
UAH з ПДВ
|
4 990 563,74
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Ж.О.К." |
5 049 008,79
UAH з ПДВ
|
5 049 008,79
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АТЕРА ДЕВЕЛОПМЕНТ" #42612894 |
Переможець |
4 990 563,74
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2022 16:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2023 17:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 13:14
|
ДУ 1 до Д №19.2 від 15.04.22.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 13:10
|
Електронний підпис | укладений |
20 квітня 2022 15:10
|
Ahfyrf.pdf | укладений |
20 квітня 2022 15:09
|
kjlkjlk.pdf | укладений |
20 квітня 2022 15:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відсутність фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 19/2 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |