Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт скверу по вул. Симиренка, 13/1 у Святошинському районі), код за ДК 021: 2015 45453000-7
Очікувана вартість
429 559,00 UAH
UA-2022-01-28-013652-b ● f0d0e4a0e1e64dbfa9ce2a614fe4bb76
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КИЇВСЬКЕ КОМУНАЛЬНЕ ОБ'ЄДНАННЯ ЗЕЛЕНОГО БУДІВНИЦТВА ТА ЕКСПЛУАТАЦІЇ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ МІСТА "КИЇВЗЕЛЕНБУД" |
Код ЄДРПОУ: | 03362123 |
Вебсайт: | http://kyivzelenbud.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , м. Київ обл., місто Київ, ВУЛИЦЯ КУДРЯВСЬКА, будинок 23 |
Контактна особа: |
Анна Юрченко +0442723536 kievzelenbudtender1@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2022 20:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2022 23:00 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2022 14:46 |
Очікувана вартість: | 429 559,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 295,59 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт скверу по вул. Симиренка, 13/1 у Святошинському районі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | розрахунки за виконані Підрядником роботи здійснюються Замовником протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після приймання робіт на підставі проміжних та/або кінцевих Актів приймання виконаних будівельних робіт (типова форма №КБ-2-в) (далі - акт виконаних робіт за формою КБ-2в), Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (типова форма № КБ-3), , підписаних уповноваженими представниками Сторін, та після надходження бюджетних коштів від головного розпорядника бюджетних коштів. Акт виконаних робіт за формою КБ-2в та довідка за формою КБ-3 передається Підрядником уповноваженому представнику Замовника не пізніше 25 числа звітного місяця. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2022 20:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2022 20:44 |
Спрощена Симиренка.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
технічні характеристики
Дата подання: 31 січня 2022 10:29
Дата відповіді: 31 січня 2022 14:55
Уточніть будь ласка якого кольору кольоровий шар покриття. Також кольоровий шар - фарбований гумовий гранулят чи EPDM гранули?
Відповідь: Кольоровий шар - EPDM гранули, колір - червоний.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-28-013652-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЦЕНТР ДИТЯЧОГО ТА СПОРТИВНОГО ОБЛАДНАННЯ", Код ЄДРПОУ:35018912
Дата подання: 01 лютого 2022 12:42
Вимога усунути дискримінаційні умови закупівлі
В оголошенні по закупівлі «Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт скверу по вул. Симиренка, 13/1 у Святошинському районі), код за ДК 021: 2015 45453000-7» визначено вимогу, що Учасником мають бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни у відповідності до чинних Кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», зокрема, розрахунок показників загальновиробничих витрат визначений розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу.
Відповідно до пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено, що загальновиробничі витрати (далі – ЗВВ) та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів).
Відповідно до ДСТУ Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих витрат та прибутку у вартості будівництва», а саме п 4.3, визначено, що у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядник надає визначені розрахунково-аналітичним методом показники ЗВВ по об'єкту замовлення на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт.
Відповідно до ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» фінансова звітність - звітність, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства.
Також у вказаному законі зазначено, що «національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку в державному секторі - нормативно-правовий акт, яким визначаються принципи та методи ведення бухгалтерського обліку і складання фінансової звітності (…)».
Відповідно до ч.2 ст.2 вказаного закону здійснюється розмежування господарських підприємств, відповідно до якого підприємства (крім бюджетних установ) можуть належати до мікропідприємств, малих, середніх або великих підприємств.
Відповідно до ч.3 ст.11 вказаного закону «для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати».
Відповідно до п.2 Розділу ІІ Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» (Затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73) «для суб’єктів малого підприємництва (…) національними положеннями (стандартами) встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати».
Виходячи з вищевказаного, та враховуючи, що ТОВ «Центр дитячого та спортивного обладнання» визначається як мале підприємство, у останнього немає обов’язку подавати у складі фінансової звітності розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат. Тому такі показники не фіксувались та не обліковувались у попередніх періодах господарської діяльності ТОВ «Центр дитячого та спортивного обладнання». Відтак, вимога про надання цих документів є дискримінаційною – її виконати можуть не всі учасники, а лише ті, які здійснювали відповідний облік в попередніх періодах. Решта ж учасників не зможуть виконати дану вимогу та будуть дискваліфіковані, хоча законодавством і не передбачалось обов’язку здійснювати такий облік.
На підставі вищевикладеного вимагаємо усунути дискримінаційні умови закупівлі, шляхом видалення з оголошення вимоги про надання учасником розрахунку показників загальновиробничих витрат визначений розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 передбачено, що загальновиробничі витрати (далі – ЗВВ) та адміністративні витрати в складі ціни пропозиції підрядника обчислюються на підставі положень ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації підрядника (з урахуванням трудовитрат робітників, зайнятих на керуванні і обслуговуванні власних машин та механізмів).
Відповідно до ДСТУ Н Б Д.1.1-3:2013 «Настанова щодо визначення загальновиробничих витрат та прибутку у вартості будівництва», а саме п 4.3, визначено, що у складі ціни пропозиції учасника конкурсних торгів підрядник надає визначені розрахунково-аналітичним методом показники ЗВВ по об'єкту замовлення на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт за всіма об'єктами будівництва за той самий період за актами приймання виконаних будівельних робіт.
Відповідно до ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» фінансова звітність - звітність, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства.
Також у вказаному законі зазначено, що «національне положення (стандарт) бухгалтерського обліку в державному секторі - нормативно-правовий акт, яким визначаються принципи та методи ведення бухгалтерського обліку і складання фінансової звітності (…)».
Відповідно до ч.2 ст.2 вказаного закону здійснюється розмежування господарських підприємств, відповідно до якого підприємства (крім бюджетних установ) можуть належати до мікропідприємств, малих, середніх або великих підприємств.
Відповідно до ч.3 ст.11 вказаного закону «для мікропідприємств, малих підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами, встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові результати».
Відповідно до п.2 Розділу ІІ Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності» (Затверджено Наказом Міністерства фінансів України від 07.02.2013 № 73) «для суб’єктів малого підприємництва (…) національними положеннями (стандартами) встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу і звіту про фінансові результати».
Виходячи з вищевказаного, та враховуючи, що ТОВ «Центр дитячого та спортивного обладнання» визначається як мале підприємство, у останнього немає обов’язку подавати у складі фінансової звітності розрахунок показників загально-виробничих та адміністративних витрат. Тому такі показники не фіксувались та не обліковувались у попередніх періодах господарської діяльності ТОВ «Центр дитячого та спортивного обладнання». Відтак, вимога про надання цих документів є дискримінаційною – її виконати можуть не всі учасники, а лише ті, які здійснювали відповідний облік в попередніх періодах. Решта ж учасників не зможуть виконати дану вимогу та будуть дискваліфіковані, хоча законодавством і не передбачалось обов’язку здійснювати такий облік.
На підставі вищевикладеного вимагаємо усунути дискримінаційні умови закупівлі, шляхом видалення з оголошення вимоги про надання учасником розрахунку показників загальновиробничих витрат визначений розрахунково-аналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2022 11:46
Відповідно до ЗУ «Про ціни і ціноутворення» формування, розроблення та затвердження кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві, визначення порядку їх застосування, перевірка дотримання цих норм та нормативів при обчисленні вартості будівництва об’єктів (крім автомобільних доріг загального користування), що будуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, кредитів, наданих під державні гарантії, здійснюються центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, містобудування та архітектури.
Так, наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» затверджена Настанова з визначення вартості будівництва (далі – Настанова).
Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування.
Відповідно до пункту 5.15 Настанови у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) загальновиробничі витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
Також пунктом 5.17 Настанови передбачено, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
Крім того, згідно з вимогами пункту 9 Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 N 162 вартість будівництва включає прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, податки, збори, обов'язкові платежі.
Отже, вимоги оголошення про проведення закупівлі відповідають нормам законодавства, тому ваша вимога не може бути задоволена.
Так, наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» затверджена Настанова з визначення вартості будівництва (далі – Настанова).
Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування.
Відповідно до пункту 5.15 Настанови у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) загальновиробничі витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
Також пунктом 5.17 Настанови передбачено, що у складі ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) адміністративні витрати включаються за показниками, визначеними розрахунковоаналітичним методом на підставі аналізу цих витрат за попередній звітний період за даними бухгалтерського обліку з використанням самостійно обраної підприємством бази розподілу (зокрема у відсотках від прямих витрат).
Крім того, згідно з вимогами пункту 9 Порядку застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення при визначенні вартості будівництва, затвердженого наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 25.06.2021 N 162 вартість будівництва включає прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельно-монтажних організацій, кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з інфляційними процесами, податки, збори, обов'язкові платежі.
Отже, вимоги оголошення про проведення закупівлі відповідають нормам законодавства, тому ваша вимога не може бути задоволена.
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій