Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015: 22820000-4 Бланки (бланки медичні, бланки бухгалтерські).
Очікувана вартість
122 385,00 UAH
UA-2022-01-28-013421-b 1d17a0ff6d5a4d9ea6a255ef3126f4b8
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Валер'янівна Коломійцева

+380661228567 irinaavia@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ ШВИДКОЇ ТА НЕВІДКЛАДНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ІМ. ПРОФ. О.І. МЕЩАНІНОВА" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 02003557
Вебсайт: http://lshmd.city.kharkov.ua/
Місцезнаходження: 61103, Україна , Харківська обл., м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3-А
Контактна особа: Ірина Валер'янівна Коломійцева
+380661228567
irinaavia@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2022 19:21
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2022 10:00
Початок аукціону: 09 лютого 2022 12:31
Очікувана вартість: 122 385,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 611,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки


Постачальник повинен поставити Замовнику Товар, якість якого відповідає вимогам чинних нормативних правових актів та нормативних документів щодо показників безпечності нехарчової продукції, упаковки, маркування, зберігання, а також технічним вимогам, встановленим в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі.
Пакування, у якому відвантажується Товар, та умови транспортування Товару мають відповідати характеру Товару. Товар повинен передаватися Замовнику в упаковці, яка відповідає характеру Товару, забезпечує цілісність Товару та його якісні властивості під час транспортування. Постачальник має забезпечити цілісність Товару, збереження його якості під час перевезення від місця відвантаження до місця поставки Товару. Строк поставки товару - до 25 грудня 2022 року.

Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
26000 штуки
1. Бланк «Медична карта стаціонарного хворого №__», ф. № 003/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
26000 штуки
2. Бланк «Інформована добровільна згода пацієнта на проведення діагностики, лікування та на проведення операції та знеболення», ф. № 003-6/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
28000 штуки
3. Бланк «Консультативний висновок лікаря-спеціаліста»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
12000 штуки
4. Бланк «Клінічний аналіз крові №___», ф. № 224/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
16000 штуки
5. Бланк «Аналіз сечі загальний №___», ф. № 210/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
12000 штуки
6. Бланк «Біохімічний аналіз крові №___», ф. № 228/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
12000 штуки
7. Бланк «Аналіз крові №___ показники системи згортання», ф. № 237/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
9000 штуки
8. Бланк «Результат дослідження крові №__ на резус приналежність і резус-антитіла», ф. № 207/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
3000 штуки
9. Бланк «Аналіз спинномозкової рідини №___», ф. № 223/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
5000 штуки
10. Бланк «Дослідження на вміст етилового спирту у крові»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
7000 штуки
11. Бланк «Результат аналізу №___», ф. № 209/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
4000 штуки
12. Бланк «Аналіз №___ на гемоглобін, еритроцити, гематокрит», ф. № 225/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
4500 штуки
13. Бланк «Аналіз крові №___ на вміст глюкози натщесерце», ф. № 231/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
5000 штуки
14. Бланк «Аналіз сечі №___», ф. № 210/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
15. Бланк «Аналіз №___ (білкові фракції сироватки крові (метод турбідиметричний)», ф. № 229/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
26000 штуки
16. Бланк «Листок долікарського огляду хворого»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
4000 штуки
17. Бланк «Біохімічне дослідження крові»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
6000 штуки
18. Бланк «Результат аналізу № __ Визначення на COVID-19» ф. № 235/0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
10000 штуки
19. Бланк «Направлення на мікробіологічне (бактеріологічне, вірусологічне, паразитологічне дослідження)», ф. № 204/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2000 штуки
20. Бланк «Результат №___ мікробіологічного дослідження та визначення чутливості виділених культур до хіміотерапевтичних препаратів», ф. № 240/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
5000 штуки
21. Бланк «Біохімічний аналіз крові спеціальний №___»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
3000 штуки
22. Бланк «Дослідження на електроліти № __»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
5000 штуки
23. Бланк «Аналіз крові №___ показники системи згортання спеціальний», ф. № 237/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
3000 штуки
24. Бланк «Дослідження на Troponin» №___»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
2500 штуки
25. Бланк «Показники системи згортання №___»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
20000 штуки
26. Бланк «Ярлик комп’ютерної системи обліку «Реєстрація дозових навантажень пацієнтів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
10000 штуки
27. Бланк «Порційна вимога л-ня»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
8000 штуки
28. Бланк «Листок обліку руху хворих і ліжкового фонду стаціонару», ф. № 007/о
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
4000 штуки
29. Бланк «Накладна-вимога на відпуск (внутрішнє переміщення) матеріалів»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
30. Бланк «Подорожній лист службового легкового автомобіля»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
31. Бланк «Інвентарна карта №__ обліку основних засобів» (А5), типова форма № ОЗ-б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 штуки
32. Бланк «Особова картка №___» (А4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
500 штуки
33. Бланк «Меню розкладка» (А2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61103, Україна, Харківська область, м. Харків, пров. Балакірєва, буд. 3А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2022
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дати поставки Товару на підставі видаткової накладної. У разі затримки грошових коштів з джерела фінансування закупівлі розрахунок за товар здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання таких коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2022 19:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2022 19:22
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі.doc
28 січня 2022 19:22
Проект Договору.doc
28 січня 2022 19:22
1 Медична карта стаціонарного хворого.pdf
28 січня 2022 19:22
2 Добровільна згода.pdf
28 січня 2022 19:22
3 Конс. висновок лікаря-спеціаліста.pdf
28 січня 2022 19:22
4 Клінічний аналіз крові.pdf
28 січня 2022 19:22
5 Аналіз сечі загальний.pdf
28 січня 2022 19:22
6 Біохімічний аналіз крові.pdf
28 січня 2022 19:22
7 Аналіз крові (згортання).pdf
28 січня 2022 19:22
8 Результат аналізу крові на резус та антитела.pdf
28 січня 2022 19:22
9 Аналіз спинномозкової рідини.pdf
28 січня 2022 19:22
10 Бланк дослідження на етиловий спирт.pdf
28 січня 2022 19:22
11 Результат аналізу.pdf
28 січня 2022 19:22
12 Аналіз крові на гемоглобін....pdf
28 січня 2022 19:22
13 Аналіз крові глюкоза.pdf
28 січня 2022 19:22
14 Аналіз сечі.pdf
28 січня 2022 19:22
15 Аналіз № __ білкової фракції сироватки крові (метод турбідиметрічний.pdf
28 січня 2022 19:22
16 Листок долікарського огляду.pdf
28 січня 2022 19:22
17 Біохімічне дослідж. крові.pdf
28 січня 2022 19:22
18 Результат аналізу на COVID-19.pdf
28 січня 2022 19:22
19 Направлення на мікробіологічне....pdf
28 січня 2022 19:22
20 Результат мікробіол.обст..pdf
28 січня 2022 19:22
21 Біохімічний аналіз крові № спеціальний.pdf
28 січня 2022 19:22
22 Дослідження на електроліти.pdf
28 січня 2022 19:22
23 Аналіз крові Згортання спеціальний.pdf
28 січня 2022 19:22
24 Дослідження на Troponin.pdf
28 січня 2022 19:22
25 Показники системи згортання.pdf
28 січня 2022 19:22
26 Ярлик компьютерної....pdf
28 січня 2022 19:22
27 Порційна вимога.pdf
28 січня 2022 19:22
28 Листок обліку руху хворих.pdf
28 січня 2022 19:22
29 Накладна-вимога.pdf
28 січня 2022 19:22
30 Подорожній лист.pdf
28 січня 2022 19:22
31 Інвентарна картка.pdf
28 січня 2022 19:22
32 Особова картка.pdf
28 січня 2022 19:22
33 Меню.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні характеристики
Дата подання: 01 лютого 2022 15:25
Дата відповіді: 02 лютого 2022 13:09
Доброго дня! Уточніть формати фланків по кожній позиції та кількість сторінок в медичній карті (позиція №1) чи є шитво?
Відповідь: Шановний запитувач, в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі були надані всі форми медичних бланків, затверджених МОЗ та скан копії цих бланків.
У бланкі "Медична карта стаціонарного хворого" формою №003/о шитво не передбачаєтся.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 лютого 2022 13:24

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Пилипенко Жанна Миколаївна 44 625,00
UAH з ПДВ
40 699,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович 48 780,00
UAH з ПДВ
40 700,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ" 55 692,00
UAH з ПДВ
41 700,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Поліграф-Сервіс" 49 038,00
UAH з ПДВ
42 798,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД" 52 800,00
UAH з ПДВ
51 576,12
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Волошко Марина Олександрівна 54 345,00
UAH з ПДВ
52 135,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФЕДЧЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ" 70 000,00
UAH з ПДВ
70 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 лютого 2022 14:03
Електронний підпис
06 лютого 2022 14:02
Сертифікат.pdf
06 лютого 2022 14:02
цінова пропозиція.pdf
06 лютого 2022 14:02
Паспорт ІПН (2).pdf
06 лютого 2022 14:02
Довідка ПДВ.pdf
06 лютого 2022 14:02
проект договору.pdf
06 лютого 2022 14:02
виписка (1).pdf
06 лютого 2022 14:02
витяг з єдр.pdf

Публічні документи

03 лютого 2022 16:24
Електронний підпис
03 лютого 2022 16:24
Фарба.pdf
03 лютого 2022 16:24
сес Унівако.pdf
03 лютого 2022 16:24
Клей кістковий.pdf
03 лютого 2022 16:24
Картон_палітурний.PDF
03 лютого 2022 16:24
Картон 220, 250.PDF
03 лютого 2022 16:24
Висновок UPM Finesse.pdf
03 лютого 2022 16:24
Висновки СЕС папір.PDF
03 лютого 2022 16:24
Mondi_offset_Slovakia.pdf
03 лютого 2022 16:24
MM karton 2021-2026.pdf
03 лютого 2022 16:23
Довідка_про_ПДВ.PDF
03 лютого 2022 16:23
Статут ПДФ.pdf
03 лютого 2022 16:23
Технічні_вимоги.PDF
03 лютого 2022 16:23
Цінова_пропозиція.PDF

Публічні документи

07 лютого 2022 13:40
Електронний підпис
07 лютого 2022 13:31
Електронний підпис
07 лютого 2022 13:29
специфікація.pdf.p7s
07 лютого 2022 13:29
Цінова Пропозиція.pdf.p7s
07 лютого 2022 13:29
Проект Договору.pdf
07 лютого 2022 13:29
специфікація.pdf
07 лютого 2022 13:29
Довідка про ПДВ.pdf.p7s
07 лютого 2022 13:29
Проект Договору.pdf.p7s
07 лютого 2022 13:29
Цінова Пропозиція.pdf
07 лютого 2022 13:29
д Відомості_ЄДРПОУ.pdf
07 лютого 2022 13:29
Довідка про ПДВ.pdf

Публічні документи

08 лютого 2022 09:55
Електронний підпис
08 лютого 2022 09:54
3.3. ПДВ витяг.PDF
08 лютого 2022 09:54
2.1. Опис до Статуту.pdf.p7s
08 лютого 2022 09:54
2. статут___.pdf.p7s
08 лютого 2022 09:54
3.2. ПДВ.PDF
08 лютого 2022 09:54
2.1. Опис до Статуту.pdf
08 лютого 2022 09:54
3. Оподаткування.pdf
08 лютого 2022 09:54
3.1. Оподаткування2.pdf
08 лютого 2022 09:54
2. статут___.pdf
08 лютого 2022 09:54
1.1. газетний папір.pdf
08 лютого 2022 09:54
3.2. ПДВ.PDF.p7s
08 лютого 2022 09:54
1. Технічні вимоги.pdf.p7s
08 лютого 2022 09:54
1. Технічні вимоги.pdf
08 лютого 2022 09:54
1.2. фарба.PDF
08 лютого 2022 09:54
3.3. ПДВ витяг.PDF.p7s
08 лютого 2022 09:54
3.1. Оподаткування2.pdf.p7s
08 лютого 2022 09:54
1.2. фарба.PDF.p7s
08 лютого 2022 09:54
3. Оподаткування.pdf.p7s
08 лютого 2022 09:54
1.1. газетний папір.pdf.p7s

Публічні документи

04 лютого 2022 12:12
Електронний підпис
04 лютого 2022 12:11
Лист по ЕЦП 2021р..PDF
04 лютого 2022 12:11
Лист про ліцензію 2021.PDF
04 лютого 2022 12:11
Цінова пропозиція.PDF
04 лютого 2022 12:11
Довідка ст.17.PDF
04 лютого 2022 12:11
Лист про підпис 2021р..PDF
04 лютого 2022 12:11
Договір проєкт.PDF
04 лютого 2022 12:11
Довідка санкції.PDF

Публічні документи

07 лютого 2022 12:23
Електронний підпис
07 лютого 2022 12:22
5. Ідентифікаційний.pdf
07 лютого 2022 12:22
7. Паспорт.pdf
07 лютого 2022 12:22
2. Витяг з ЭДР 09.02.2021.pdf
07 лютого 2022 12:22
6. Паспорт Федченко.pdf
07 лютого 2022 12:22
4. Ідентифікаційний.pdf
07 лютого 2022 12:22
12. Довідка ненадання.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Пилипенко Жанна Миколаївна

ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович

ТОВ "ТЕРНО-ГРАФ"

ТОВ "Поліграф-Сервіс"

ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"

ФОП Волошко Марина Олександрівна

ФОП "ФЕДЧЕНКО ОЛЕГ ВАСИЛЬОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Пилипенко Жанна Миколаївна
#2768002622
Відхилено 40 699,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2022 13:26
ФОП Шлюпенков Олександр Анатолійович
#2919312898
Відхилено 40 700,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2022 16:32
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕРНО-ГРАФ"
#24635074
Відхилено 41 700,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2022 10:26
ТОВ "Поліграф-Сервіс"
#23696346
Відхилено 42 798,00
UAH з ПДВ
15 лютого 2022 10:32
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
#32168763
Переможець 51 576,12
UAH з ПДВ
16 лютого 2022 12:51

Документи

14 лютого 2022 13:26
Електронний підпис

Документи

14 лютого 2022 16:32
Електронний підпис

Документи

15 лютого 2022 10:26
Електронний підпис

Документи

15 лютого 2022 10:32
Електронний підпис

Документи

16 лютого 2022 12:51
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2022 12:51

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД"
#32168763
51 576,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 лютого 2022 12:51
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 травня 2022 13:59
Додаткова угода № 2.pdf укладений
23 травня 2022 13:55
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2022 13:41
Додаткова угода 1 бланки.pdf зміни до договору
21 лютого 2022 13:38
Електронний підпис укладений
21 лютого 2022 12:59
Договір Бланки.pdf укладений
21 лютого 2022 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст.ст. 651, 654 Цивільного кодексу України, пунктом 5 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», на підставі підпункту 11.2.5. пункту 11.2., пунктів 11.4, 11.7. Розділу ХІ «Внесення змін до Договору. Інші умови» Договору ціна цього Договору становить 51 576,00 грн (П’ятдесят одна тисяча п’ятсот сімдесят шість гривень 00 копійок), в т.ч. ПДВ 8 596,00 грн (Вісім тисяч п’ятсот дев’яносто шість гривень 00 копійок)
Номер договору про закупівлю: 44
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 лютого 2022 — 23 травня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: За взаємною згодою сторін, керуючись ст.ст. 651, 652 Цивільного кодексу України, п.п. 11.9, 11.10 Розділу ХІ «Внесення змін до Договору. Інші умови» Договору про закупівлю товарів № 44 від 21.02.2022 р., на підставі листа ТОВ «ПРЕС КОРПОРЕЙШН ЛІМІТЕД» № 69 від 18.05.2022 р., сторони домовились достроково розірвати (припинити) дію Договору про закупівлю товарів № 44 від 21.02.2022 року з 23.05.2022 року. Останнім днем дії договору вважати 23.05.2022 р.