Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
електрична енергія
electrical energy
electrical energy
Очікувана вартість
78 187 291,00 UAH
UA-2022-01-28-011080-b ● d4451a6e9ca54dce8a3299ce38cd362a
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬСЬКЕ ТРАМВАЙНО-ТРОЛЕЙБУСНЕ УПРАВЛІННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 05393725 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька область обл., Маріуполь, 87500, Донецька обл., місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ МИКОЛАЇВСЬКА, будинок 92 |
Контактна особа: |
Баранова Анастасія Олександрівна 380503558537 mttu.baranova@mariupolrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | ME Communal Enterprise "Mariupol Tram-Trolleybus Department" |
National ID: | 05393725 |
Contact point: |
Baranova Anastasiya Oleksandriv 380503558537 mttu.baranova@mariupolrada.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 28 січня 2022 15:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 березня 2022 09:00 |
Очікувана вартість: | 78 187 291,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 390 936,46 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | електронна банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2345618.73 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | електронна банківська гарантія/банківська гарантія |
Publication date: | 28 січня 2022 15:47 |
Enquiries until: | 19 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 25 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 01 березня 2022 09:00 |
Information
Estimated total value: | 78 187 291 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 390 936 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14580 МВт·год
електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
electrical energy
CPV: 09310000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2022
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | отримання Споживачем рахунку та акту приймання-передачі електричної енергія | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 лютого 2022 09:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 лютого 2022 09:48 |
7. Протокол щодо внесення змін до тендерної документації - електрична енергія.pdf | |
11 лютого 2022 09:48 |
8. Тендерна документація - електрична енергія - зі змінами.docx | |
28 січня 2022 15:44 |
4.4 Проєкт договору.docx | |
28 січня 2022 15:44 |
4.3. Технічне завдання.pdf |
11 лютого 2022 09:49 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 лютого 2022 09:48 |
7. Протокол щодо внесення змін до тендерної документації - електрична енергія.pdf
|
|||
11 лютого 2022 09:48 |
8. Тендерна документація - електрична енергія - зі змінами.docx
|
|||
28 січня 2022 15:44 |
4.4 Проєкт договору.docx
|
|||
28 січня 2022 15:44 |
4.3. Технічне завдання.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Гарантія
Дата подання: 10 лютого 2022 15:38
Дата відповіді: 11 лютого 2022 09:11
Шановний замовник. Згідно тендерної документації наявна вимога надання забезпечення тендерної пропозиції, проте, відсутні реквізити вашої установи. Просимо зазначити банківські реквізити для оформлення банківської гарантії.
Відповідь: Шановний потенційний Учаснику. Дякуємо за запитання. До тендерної документації буде внесено зміни.
Сертифікація електроенергії
Дата подання: 17 лютого 2022 16:45
Дата відповіді: 21 лютого 2022 13:25
Замовник в додатку 2 до тендерної документації вимагає надати: сертифікат ДСТУ ISO 9001 (ISO 9001). (Сертифікат має бути виданий учаснику та чинним на дату подання тендерної пропозиції) та сертифікат ДСТУ ISO 14001 (ISO 14001). (Сертифікат має бути виданий учаснику та чинним на дату подання тендерної пропозиції).
Звертаємо, вашу увагу на те, що в світі розроблені чимало міжнародних стандартів, які в різних галузях дозволяють бізнесу бути конкурентоспроможним
завдяки запровадженим процесам тих самих стандартів. Але в України діє принцип добровільної сертифікації, тобто, ніхто не може зобов'язати бізнес в примусовому порядку сертифікувати товар або процес.
Також на офіційному веб сайті структурного підрозділу ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ» зазначено, яку продукцію віднесено до законодавчо регульованої сфери. Енергія електрична на даний час не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні. Слід зазначити, що відповідно до Постанови НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 "Про затвердження Кодексу систем розподілу", п. 11.4.1, Правил роздрібного ринку електричної енергії (далі – ПРРЕЕ), та інформації, яка розміщена на
офіційному веб-сайті НКРЕКП, відповідальним за якість електричної енергії – є Оператор системи розподілу, НЕ Постачальник електричної енергії.
Електрична енергія не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні у зв’язку з втратою з 01.01.2018р. чинності Декрету КМУ від 10.05.1993 №46-93.
Отже, сертифікація системи управління якістю на відповідність вимогам стандарту ДСТУ ISO 9001:2015 та є добровільною, не віднесена до законодавчо регульованої сфери та не може вимагатись замовником від учасника закупівлі в обов’язковому порядку.
Відповідно до частини 11 ст. 26 Закону України "Про публічні закупівлі", документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних
осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
З огляду на вищевикладене просимо виключити вимогу щодо надання сертифікатів ISO з тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Згідно ч.5 ст.23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «5. Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»
Таким чином Закон:
1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Потенційним учасником не доведено та документально не підтверджено неможливість виконання даних вимог тендерної документації та яким саме чином дані вимоги Документації порушують його права та чи законні інтереси та перешкоджають йому взяти участь в процедурі закупівлі
Наше підприємство зацікавлено в закупівлі електричної енергії виключно у надійного Учасника (постачальника електричної енергії), який в процесі своєї діяльності сумлінно виконує свої зобов’язання.
Таким чином, вимога Замовника, щодо надання сертифікатів ISO жодним чином не обмежує конкуренцію серед учасників ринку електричної енергії та не суперечить вимогам Закону і є обґрунтованою
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.»
Таким чином Закон:
1. передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати;
2. не забороняє вимагати саме сертифікат ISO.
Потенційним учасником не доведено та документально не підтверджено неможливість виконання даних вимог тендерної документації та яким саме чином дані вимоги Документації порушують його права та чи законні інтереси та перешкоджають йому взяти участь в процедурі закупівлі
Наше підприємство зацікавлено в закупівлі електричної енергії виключно у надійного Учасника (постачальника електричної енергії), який в процесі своєї діяльності сумлінно виконує свої зобов’язання.
Таким чином, вимога Замовника, щодо надання сертифікатів ISO жодним чином не обмежує конкуренцію серед учасників ринку електричної енергії та не суперечить вимогам Закону і є обґрунтованою
Технічне завдання
Дата подання: 18 лютого 2022 09:52
Дата відповіді: 21 лютого 2022 13:26
Просимо вас завантажити додаток "Технічне завдання" у форматі word.
Відповідь: В уповноваженій особі відсутнє «Технічне завдання» у форматі word. Для проведення процедури закупівлі технічне завдання надається ініціатором закупівлі виключно у паперовій формі.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-28-011080-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОГАЗ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41665589
Дата подання: 01 лютого 2022 08:49
проект договору
Шановний Замовнику. Відповідно до пункту 13.2 проекту договору Постачальник зобов'язаний повідомити Споживача в порядку, встановленому законом, про будь-яке збільшення ціни (окрім зміни ціни за одиницю товару у порядку передбаченому пунктом 7 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі») або зменшення ціни i про право припинити дію договору, якщо Споживач не приймає нові умови. Пропонуємо зобов’язання щодо інформування про зменшення ціни перекласти на Споживача, як на заінтересовану сторону
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 лютого 2022 10:40
Шановний потенційний Учаснику! Збільшення або зменшення ціни може бути викликане (п. 13.2 та 13.3 проєкту договору), зокрема: змінами регульованих складових ціни (тарифу на послуги з передачі електричної енергії), та/або біржових котирувань, та/або змінами в нормативно-правових актах щодо формування цієї ціни або умов постачання електричної eнepгiї, що складаються на ринку електричної енергії та стосуються, насамперед, та безпосередньо саме електропостачальника. Таким чином зобов’язання щодо інформування про зменшення ціни не можуть бути перекладені на Споживача. Замовник не вважає за необхідне вносити зміни до пункту 13.2 проєкту договору.
Номер вимоги: UA-2022-01-28-011080-b.b2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОГАЗ ЛТД", Код ЄДРПОУ:41665589
Дата подання: 01 лютого 2022 09:37
вимога
Шановний Замовнику. ВІдповідно до технічного завдання учасник з початку поточного року по день подання пропозиції повинен не набувати статусу "дефолтний" або "переддефолтний". Інформуємо, що для забезпечення дотримання "Правил ринку" (затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168) та безперебійного постачання електричної енергії, передбачено, що учасник ринку повинен неухильно дотримуватись правил. Відповідно, передбачено надання статусу "переддефолтний"у разі настання однієї з подій, передбачених пункті 1.7.1 Правил ринку. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу "переддефолтний". У разі тривалості статусу "переддефолтний" для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу "дефолтний" (пункт 1.7.4. Правил ринку). Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності в разі набуття статусу "переддефолтний". Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі "переддефолтний". Статус "переддефолтний" анулюється в разі вирішення подій або обставин пункту 1.7.1 Правил ринку. Отже, статус "переддефолтний" носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо. Лише статус "дефолтний"може ставити під сумнів постачання електричної енергії. Відповідно, якщо постачальник електричної енергії набував статусу "переддефолтний", і, відповідно, цей статус був анульований, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. Встановлення в тендерній документації вимог, щодо надання гарантійного листа про те, що учасник не набував статусу «Переддефолтного» має дискримінаційний характер та буде додатковим бар’єром для учасників , а також давати необґрунтовані підстави для Замовника щодо не допуску пропозиції певного учасника до оцінки. Просимо виключити з тендерної документації умову щодо відсутності статусу "переддефолтний"
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 лютого 2022 10:41
Шановний потенційний учаснику! Пунктами 1.7.1. та 1.7.4. Правил ринку передбачено, що учасник ринку, крім ОСП, ОР та гарантованого покупця, набуває статусу "Переддефолтний" при настанні принаймні однієї з таких подій або обставин:
1) учасник ринку до 18:00 банківського дня, що є другим робочим днем після дати отримання на електронну адресу учасника ринку через систему управління ринком платіжного документа від АР, не здійснив відповідну оплату;
2) учасник ринку, який є СВБ, не надавав, не підтримував, не збільшував та не поновлював фінансові гарантії в необхідному обсязі відповідно до розділу VI Правил ринку;
3) учасник ринку не здійснив оплату послуги з передачі електричної енергії та/або з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління у строк понад 30 календарних днів з дати отримання акта приймання-передачі послуги.
Учасник ринку, крім ОСП, ОР та гарантованого покупця, набуває статусу «Дефолтний» при настанні принаймні однієї з таких подій або обставин:
1) тривалість статусу "Переддефолтний" для учасника ринку становить більше двох робочих днів;
2) судом прийнято рішення про визнання учасника ринку банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури або учасником ринку або його уповноваженими органами прийнято рішення про ліквідацію учасника ринку;
3) у випадку анулювання ліцензії учасника ринку.
Пунктом 6.2.2. Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 No 312 У разі прийняття у встановленому законодавством порядку рішення про ліквідацію або порушення справи про банкрутство, набуття статусу "Дефолтний", завершення строку дії або анулювання ліцензії на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії попереднього електропостачальника, а також у разі припинення його участі на ринку електричної енергії електропостачальник повинен протягом одного робочого дня з дня, коли стало відомо про зазначені вище обставини, повідомити про це споживача (споживачів), відповідного (відповідних) оператора (операторів) системи та постачальника "останньої надії", на території діяльності якого розташовані електроустановки такого споживача (таких споживачів), із зазначенням дати, з якої такий електропостачальник припинить здійснювати постачання електричної енергії споживачу (споживачам).
Таким чином, виходячи із зазначеного вище, статус "Переддефолтний" отримує недобросовісний учасник ринку, який не може виконувати взяті на себе фінансові зобов’язання. Якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника (або споживача), після набуття ним статусу "Дефолтний" постачання електричної енергії споживачам такого учасника ринку (або такому учаснику ринку) здійснюється постачальником "останньої надії" відповідно до Правил роздрібного ринку. Тобто при наявності статусу "Дефолтний" постачальник не може постачати електричну енергію.
У зв’язку з наведеним, а також ситуацією, що складається на ринку електричної енергії, замовнику важливо переконатись, що учасники, які беруть участь у процедурі закупівлі та в майбутньому можуть набути статус «Постачальника» за договору про закупівлю, добросовісно виконують свої зобов`язання та мають змогу постачати електроенергію.
Окрім того, повідомляємо, що зазначена вимога не є дискримінаційною, зазначене також підтверджується рішеннями Колегії АМКУ від 12.01.2022 № 582-р/пк-пз
1) учасник ринку до 18:00 банківського дня, що є другим робочим днем після дати отримання на електронну адресу учасника ринку через систему управління ринком платіжного документа від АР, не здійснив відповідну оплату;
2) учасник ринку, який є СВБ, не надавав, не підтримував, не збільшував та не поновлював фінансові гарантії в необхідному обсязі відповідно до розділу VI Правил ринку;
3) учасник ринку не здійснив оплату послуги з передачі електричної енергії та/або з диспетчерського (оперативно-технологічного) управління у строк понад 30 календарних днів з дати отримання акта приймання-передачі послуги.
Учасник ринку, крім ОСП, ОР та гарантованого покупця, набуває статусу «Дефолтний» при настанні принаймні однієї з таких подій або обставин:
1) тривалість статусу "Переддефолтний" для учасника ринку становить більше двох робочих днів;
2) судом прийнято рішення про визнання учасника ринку банкрутом та відкриття ліквідаційної процедури або учасником ринку або його уповноваженими органами прийнято рішення про ліквідацію учасника ринку;
3) у випадку анулювання ліцензії учасника ринку.
Пунктом 6.2.2. Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених Постановою НКРЕКП від 14.03.2018 No 312 У разі прийняття у встановленому законодавством порядку рішення про ліквідацію або порушення справи про банкрутство, набуття статусу "Дефолтний", завершення строку дії або анулювання ліцензії на провадження господарської діяльності з постачання електричної енергії попереднього електропостачальника, а також у разі припинення його участі на ринку електричної енергії електропостачальник повинен протягом одного робочого дня з дня, коли стало відомо про зазначені вище обставини, повідомити про це споживача (споживачів), відповідного (відповідних) оператора (операторів) системи та постачальника "останньої надії", на території діяльності якого розташовані електроустановки такого споживача (таких споживачів), із зазначенням дати, з якої такий електропостачальник припинить здійснювати постачання електричної енергії споживачу (споживачам).
Таким чином, виходячи із зазначеного вище, статус "Переддефолтний" отримує недобросовісний учасник ринку, який не може виконувати взяті на себе фінансові зобов’язання. Якщо учасник ринку також виступає в якості електропостачальника (або споживача), після набуття ним статусу "Дефолтний" постачання електричної енергії споживачам такого учасника ринку (або такому учаснику ринку) здійснюється постачальником "останньої надії" відповідно до Правил роздрібного ринку. Тобто при наявності статусу "Дефолтний" постачальник не може постачати електричну енергію.
У зв’язку з наведеним, а також ситуацією, що складається на ринку електричної енергії, замовнику важливо переконатись, що учасники, які беруть участь у процедурі закупівлі та в майбутньому можуть набути статус «Постачальника» за договору про закупівлю, добросовісно виконують свої зобов`язання та мають змогу постачати електроенергію.
Окрім того, повідомляємо, що зазначена вимога не є дискримінаційною, зазначене також підтверджується рішеннями Колегії АМКУ від 12.01.2022 № 582-р/пк-пз
Інформація про відміну
Дата відміни
не вказано
Причина відміни
допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій