Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015:55510000-8 – Послуги їдалень (Послуги їдалень дітей пільгових категорій (аутсорсинг). Послуги їдалень дітей в пришкільному таборі (аутсорсинг)).
Очікувана вартість
137 475,00 UAH
UA-2022-01-28-010131-b abf563e9495048bd89da6b312394aedf
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елла Нечипорук

+380432560693 zsh36@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Вінницький ліцей №36"
Код ЄДРПОУ: 34722302
Місцезнаходження: 21008, Україна , Вінницька обл., Вінницький район, м. Вінница, вул. Пирогова, буд. 191
Контактна особа: Елла Нечипорук
+380432560693
zsh36@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2022 15:12
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2022 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2022 00:00
Очікувана вартість: 137 475,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 374,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3483 послуга
Послуги їдалень (Послуги їдалень дітей пільгових категорій (аутсорсинг))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул Пирогова,191
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень
1680 послуга
Послуги їдалень дітей в пришкільному таборі (аутсорсинг))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21008, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул Пирогова,191
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 55510000-8 — Послуги їдалень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі затвердженого Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: 1. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Послуги їдалень дітей пільгових категорій (аутсорсинг). Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що відповідає назві предмета закупівлі - ДК 021:2015:55510000-8 – Послуги їдалень 2. Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі - Послуги їдалень дітей в пришкільному таборі (аутсорсинг). Код, визначений згідно з Єдиним закупівельним словником, що відповідає назві предмета закупівлі - ДК 021:2015:55510000-8 – Послуги їдалень. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
КП "Меридіан" 137 475,00
UAH
137 475,00
UAH
Документи

Публічні документи

07 лютого 2022 17:27
Електронний підпис
07 лютого 2022 17:26
МЕНЮ.pdf
07 лютого 2022 17:26
Аналогічний договір.pdf
07 лютого 2022 17:26
Пропозиція .pdf
07 лютого 2022 17:26
Потужності.pdf
07 лютого 2022 17:26
Проект договору .pdf
07 лютого 2022 17:26
Гарантійний лист.pdf
07 лютого 2022 17:26
Лист-згода.pdf
07 лютого 2022 17:26
НАССР.pdf
07 лютого 2022 17:26
Довідка про транспорт.pdf
07 лютого 2022 17:26
Оригінал рішення.pdf
07 лютого 2022 17:26
Інформаційна довідка.pdf
07 лютого 2022 17:26
Статут оригінал.pdf
07 лютого 2022 17:26
Статут.pdf
07 лютого 2022 17:26
Оригінал СЄС.pdf
07 лютого 2022 17:26
Право підпису.pdf
07 лютого 2022 17:26
Лист відгук .pdf
07 лютого 2022 17:26
Захист довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КП "Меридіан"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КП "Меридіан"
#13306232
Переможець 137 475,00
UAH
11 лютого 2022 12:17

Документи

11 лютого 2022 12:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2022 12:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КП "Меридіан"
#13306232
137 475,00
UAH
Документи

Документи

11 лютого 2022 12:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2023 16:37
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2022 10:46
ДУ № 5 від 14.12.22 ВЛ № 36.pdf зміни до договору
14 грудня 2022 10:43
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2022 11:59
ДУ № 2 від 11.11.22 ВЛ № 36.pdf зміни до договору
11 листопада 2022 11:58
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2022 11:28
ДУ № 1 від 23.08.22 ВЛ № 36.pdf зміни до договору
23 серпня 2022 11:25
Електронний підпис укладений
23 лютого 2022 08:26
Договір про закупівлю № 36 від 23.02.2022.pdf укладений
23 лютого 2022 08:21

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): "...2. Зменшити ціну Договору на 32 200 грн. 00 коп. (Тридцять дві тисячі двісті гривень 00 копійок) та викласти п. 3.1. Розділу ІІІ Договору «Ціна договору» у наступній редакції: Пункт 3.1.: Ціна Договору становить 105 275 грн. 00 коп. (Сто п’ять тисяч двісті сімдесят п’ять гривень 00 копійок) без ПДВ, з них: - КПКВК 0611021 ( 54 875,00 грн.) - КПКВК 0613140 ( 50 400,00 грн.)
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): "...2. Зменшити ціну Договору на 59 175 грн. 00 коп. (П’ятдесят дев’ять тисяч сто сімдесят п’ять гривень 00 копійок), з них: КПКВК 0611021 (8 775,00 грн.), КПКВК 0613140 (50 400,00 грн.) та викласти п. 3.1. Розділу ІІІ Договору «Ціна договору» у наступній редакції: Пункт 3.1.: Ціна Договору становить 46 100 грн. 00 коп. (Сорок шість тисяч сто гривень 00 копійок) без ПДВ, з них: - КПКВК 0611021 ( 46 100,00 грн.) - КПКВК 0613140 ( 0,00 грн.)..."
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 2. Зменшити ціну Договору на 36 325 грн. 00 коп. (Тридцять шість тисяч триста двадцять п’ять гривень 00 копійок), та викласти п. 3.1. Розділу ІІІ Договору «Ціна договору» у наступній редакції: Пункт 3.1.: Ціна Договору становить 9 775 грн. 00 коп. (Дев’ять тисяч сімсот сімдесят п’ять гривень 00 копійок) без ПДВ, з них: - КПКВК 0611021 ( 9 775,00 грн.) - КПКВК 0613140 ( 0,00 грн.)
Номер договору про закупівлю: 36
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 9 775,00
UAH