Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Мітли, щітки та інше господарське приладдя
Очікувана вартість
582 441,60 UAH
UA-2022-01-28-007527-b e5be284c9036409fb31bfbf30d22c250
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Беник Катерина Володимирівна

+380487175467 katerynabenyk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Одесміськелектротранс"
Код ЄДРПОУ: 03328497
Місцезнаходження: 65007, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Водопровідна,1
Контактна особа: Беник Катерина Володимирівна
+380487175467
katerynabenyk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2022 13:47
Звернення за роз’ясненнями: до 04 лютого 2022 13:52
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 лютого 2022 12:00
Початок аукціону: 16 лютого 2022 11:15
Очікувана вартість: 582 441,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 824,42 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Розмір забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): 17 400,00 грн. (сімнадцять тисяч чотириста гривень 00 копійок). 11.1. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції Учасника. 11.2. Умови Строк дії забезпечення пропозиції дорівнює або перевищує 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого надання забезпечення пропозиції: вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції», а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; — поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта ; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник спрощеної закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, яка є: додатком №4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: — дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: — назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; — ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є додатком №4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом Умови неповернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону забезпечення пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. !!! Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку-гаранта про залишок коштів на рахунку принципала для грошового забезпечення (покриття) гарантії або на інших відповідних рахунках банку – гаранта.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 17400 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): 5% від суми договору у формі: банківської гарантії. 12.1. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається. Учасник, якого визнано переможцем, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але в будь-якому випадку до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі 5% від суми договору у формі: банківської гарантії: Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та такої, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації, Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів. 12.1.1. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. 12.1.2. Забезпечення виконання договору вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. 12.1.3. Відмовою від підписання договору про закупівлю товару є не надання Учасником згоди на внесення гарантії забезпечення виконання договору. 12.1.4. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після повного та своєчасного виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними, у випадках, передбачених пунктами 17 та 18 статті 14 Закону “Про публічні закупівлі”, а також згідно з умовами, зазначеними у договорі, але не пізніше ніж протягом трьох банківських днів з дня настання зазначених обставин. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» Місцезнаходження Замовника: 65007, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1 Код ЄДРПОУ: 03328497

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39220000-0: Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування


Більш детально викладено в оголошені про проведення спрощеної закупівлі. 2. Пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. При цьому, проектна, технічна документація (технічні специфікації, сертифікати, паспорти якості тощо, та/або скріншоти сторінок з офіційних сайтів, та/або сканкопії публікацій друкованих видань або письмових підтверджень), документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1400 шт
Віник 80 см ширина робочої частини 30см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224100-9 — Мітли
1400 шт
Мітла березова без держака вищий гатунок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224100-9 — Мітли
70 шт
Мітла пластикова тримач дерев'яний 120см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224100-9 — Мітли
70 шт
Щітка для миття автомобіля
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224200-0 — Щітки
50 шт
Щітка-праска універсальна 13см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224200-0 — Щітки
100 шт
Пензель-макловиця 40х140 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224210-3 — Пензлі для фарбування
70 шт
Пензель радіаторний 2` (48 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224210-3 — Пензлі для фарбування
70 шт
Пензель радіаторний 2,5` (60 мм)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224210-3 — Пензлі для фарбування
140 шт
Пензель флейцевий 4`(97 мм) товщина набивки 11 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224210-3 — Пензлі для фарбування
160 шт
Пензель-макловиця 30х120 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224210-3 — Пензлі для фарбування
140 шт
Пензель круглий Ø50мм № 14
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224210-3 — Пензлі для фарбування
150 шт
Пензель флейцевий плоский 3`(73 мм) товщина набивки 11 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224210-3 — Пензлі для фарбування
140 шт
Пензель флейцевий плоский 2`(48 мм) товщина набивки 11 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224210-3 — Пензлі для фарбування
140 шт
Пензель флейцевий плоский 2,5`(60 мм) товщина набивки 11 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224210-3 — Пензлі для фарбування
140 шт
Мінівалик 55х35мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224210-3 — Пензлі для фарбування
140 шт
Мінівалик 30х100мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224210-3 — Пензлі для фарбування
100 шт
Мінівалик 30х150мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224210-3 — Пензлі для фарбування
140 шт
Валик поролоновий з ручкою 180мм d 8мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224210-3 — Пензлі для фарбування
140 шт
Валик 180мм з ручкою d 8 мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224210-3 — Пензлі для фарбування
100 шт
Валик 48х180мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224210-3 — Пензлі для фарбування
100 шт
Валик фасадний 68х200мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224210-3 — Пензлі для фарбування
140 шт
Валик малярний 48х250мм з ручкою d 8мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224210-3 — Пензлі для фарбування
50 шт
Швабра для миття вікон з телескопічною ручкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224300-1 — Мітли, щітки та інше прибиральне приладдя
70 шт
Швабра дерев`яна 120см*40см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224300-1 — Мітли, щітки та інше прибиральне приладдя
30 шт
Туалетний йорж з підставкою
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224310-4 — Туалетні йоржики
30 шт
Губка кухонна велика
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224320-7 — Губки
180 шт
Відро пластикове 10л колір асорті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224330-0 — Відра
180 шт
Відро оцинковане 10л
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224330-0 — Відра
70 шт
Совок 180мм *285мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65007, Україна, Одеська область, місто Одеса, вулиця Водопровідна, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 39224350-6 — Совки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за Товар здійснюється Замовником в безготівковій формі, згідно виставленого Постачальником рахунку, шляхом оплати вартості поставленого Товару на поточний рахунок Постачальника, протягом 30-ти календарних днів з моменту поставки партії Товару. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Розмір забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): 17 400,00 грн. (сімнадцять тисяч чотириста гривень 00 копійок). 11.1. Умови надання забезпечення пропозицій учасників (якщо замовник вимагає його надати): Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції Учасника. 11.2. Умови Строк дії забезпечення пропозиції дорівнює або перевищує 90 (дев’яносто) днів із дати кінцевого надання забезпечення пропозиції: вимоги та умови до забезпечення пропозиції зазначаються відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення пропозиції», а саме: 1. Ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія), банками далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у вимогах і формі забезпечення пропозиції (далі — форма), вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у формі, яка є додатком 4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), є обов’язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; — поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта ; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник спрощеної закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія — для принципала юридичної особи — резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, яка є: додатком №4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі), не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначаються: — дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення спрощеної закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 11) у разі якщо надавачем гарантії є страхова організація, зазначається: — назва договору, відповідно до якого надається гарантія, його номер та інші реквізити договору в разі їх наявності; — ліцензія на здійснення страхової діяльності. 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми, яка є додатком №4 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід’ємною частиною цієї гарантії пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом Умови неповернення забезпечення пропозиції: згідно з частиною 3 статті 25 Закону забезпечення пропозиції не повертається в разі: 1) відкликання якого пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем спрощеної закупівлі; 3) ненадання переможцем спрощеної закупівлі у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону; 4) ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. !!! Банківська гарантія повинна бути оформлена з грошовим покриттям. На підтвердження наявності грошового покриття надається довідка з банку-гаранта про залишок коштів на рахунку принципала для грошового забезпечення (покриття) гарантії або на інших відповідних рахунках банку – гаранта.

Сума забезпечення: 17400 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): 5% від суми договору у формі: банківської гарантії. 12.1. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): Забезпечення виконання договору про закупівлю вимагається. Учасник, якого визнано переможцем, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, але в будь-якому випадку до дати укладення Договору про закупівлю вносить забезпечення виконання такого договору в розмірі 5% від суми договору у формі: банківської гарантії: Банківська гарантія - безвідклична, безумовна банківська гарантія, оформлена відповідно до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземній валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та такої, що не суперечить вимогам Замовника, викладеним у цій документації, Строк дії банківської гарантії повинен перевищувати строк дії договору не менше ніж на 30 календарних днів. 12.1.1. Усі витрати, пов’язані з оформленням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок коштів учасника. Вимоги щодо забезпечення виконання договору не змінюють вимог щодо професійної компетентності учасника. Внесення забезпечення виконання договору не припиняє виконання зобов’язань учасника за Договором. 12.1.2. Забезпечення виконання договору вноситься учасником-переможцем не пізніше дати укладення договору про закупівлю. 12.1.3. Відмовою від підписання договору про закупівлю товару є не надання Учасником згоди на внесення гарантії забезпечення виконання договору. 12.1.4. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю після повного та своєчасного виконання учасником-переможцем договору, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними, у випадках, передбачених пунктами 17 та 18 статті 14 Закону “Про публічні закупівлі”, а також згідно з умовами, зазначеними у договорі, але не пізніше ніж протягом трьох банківських днів з дня настання зазначених обставин. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальне підприємство «Одесміськелектротранс» Місцезнаходження Замовника: 65007, м. Одеса, вул. Водопровідна, 1 Код ЄДРПОУ: 03328497
01 лютого 2022 22:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2022 21:59
01.02.2022.docx
01 лютого 2022 22:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2022 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2022 21:59
01.02.2022.docx
28 січня 2022 13:47
3. Оголошення від 28.01.2022.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 лютого 2022 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП "РОЯЛ КАРД ДНІПРО" 360 447,00
UAH з ПДВ
360 447,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП" 581 403,60
UAH з ПДВ
581 403,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

15 лютого 2022 11:52
Електронний підпис
15 лютого 2022 11:51
Статут.pdf
15 лютого 2022 11:51
G10558.22.7z
15 лютого 2022 11:51
Витяг ЄДР РКД 02.02.pdf
15 лютого 2022 11:50
Висновок СЕС Алеана.pdf
15 лютого 2022 11:50
Висновок ДСЕЕ Buroclean.pdf
15 лютого 2022 11:50
Висновок ДСЕЕ ЛІОН.pdf
15 лютого 2022 11:50
Відомості з ЄДР завір.pdf
15 лютого 2022 11:50
Виписка ЄДР завір.pdf
15 лютого 2022 11:50
Витяг ПДВ 2021.pdf
15 лютого 2022 11:50
Рішення власника.pdf
15 лютого 2022 11:50
Рено.pdf
15 лютого 2022 11:50
ВН КП Деснянський.pdf
15 лютого 2022 11:50
Проект договору.pdf
15 лютого 2022 11:50
Технічні вимоги.pdf
15 лютого 2022 11:50
Щодо сертифікації.pdf
15 лютого 2022 11:50
Довідка МВД 3.02.pdf
15 лютого 2022 11:50
Довідка щодо санкцій.pdf
15 лютого 2022 11:50
Пропозиція.pdf
15 лютого 2022 11:50
Довіреність Бєлан Р.Б..pdf
15 лютого 2022 11:50
Довідка щодо ліцензії.pdf
15 лютого 2022 11:50
Довідка ст.pdf
15 лютого 2022 11:50
Гар лист.pdf
15 лютого 2022 11:50
Гарантійний лист.pdf
15 лютого 2022 11:50
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

11 лютого 2022 12:38
Електронний підпис
11 лютого 2022 12:37
Dovirenist_Nazarenko.ZIP
11 лютого 2022 12:37
Технічні вимоги.rar
11 лютого 2022 12:37
Nakaz.ZIP
11 лютого 2022 12:37
Bank_licenzia.ZIP
11 лютого 2022 12:37
Довідка 23.zip
11 лютого 2022 12:37
203413_63_23_17 400.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РОЯЛ КАРД ДНІПРО"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "РОЯЛ КАРД ДНІПРО"
#36726115
Відхилено 360 447,00
UAH з ПДВ
23 лютого 2022 11:40
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
#38295925
Переможець 581 403,60
UAH з ПДВ
28 лютого 2022 16:19

Документи

23 лютого 2022 11:40
Електронний підпис
23 лютого 2022 11:26
Протокол

Документи

28 лютого 2022 16:19
Електронний підпис
28 лютого 2022 16:17
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 лютого 2022 16:19

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВИЛАЙН ГРУП"
#38295925
581 403,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 лютого 2022 16:19
Електронний підпис
28 лютого 2022 16:17
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 травня 2022 10:29
ЗВД 61.docx укладений
24 травня 2022 10:27
ДУ2 до договору С-ВМТЗ-П.61 від 15.30.2022_Вилайн Груп.pdf укладений
24 травня 2022 10:27
Електронний підпис укладений
24 травня 2022 10:21
ДУ1 до договору С-ВМТЗ-П.61 від 15.30.2022_Вилайн Груп.pdf зміни до договору
24 травня 2022 10:20
Електронний підпис укладений
17 березня 2022 20:58
Договір про закупівлю укладений
17 березня 2022 20:41

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: С-ВМТЗ-П/2021/61
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 березня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 26 523,78
UAH (в тому числі ПДВ 4 420,63 UAH)
Причини розірвання договору: за згодою сторін