Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DK 021: 2015 33690000-3 "Medicines different"
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01986397 |
Місцезнаходження: | 50056, Україна , Дніпропетровська область обл., місто Кривий Ріг, МАЙДАН 30-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 2 |
Контактна особа: |
Анна Удот +380680281537 udotanna.econ@gmail.com |
Додаткові контактні особи: |
Iuliia Suleymanova +380985395914 sulejmanova.yuliia@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | KOMUNALNE PIDPRYYEMSTVO "KRYVORIZKA MISKA KLINICHNA LIKARNYA №2" KRYVORIZKOYI MISKOYI RADY |
National ID: | 01986397 |
Contact point: |
Anna Udot +380680281537 udotanna.econ@gmail.com |
Additional contacts: |
Iuliia Suleymanova +380985395914 sulejmanova.yuliia@gmail.com |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2022 13:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2022 13:19 |
Початок аукціону: | 15 березня 2022 11:08 |
Очікувана вартість: | 660 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 300,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 28 січня 2022 13:28 |
Enquiries until: | 18 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 лютого 2022 13:19 |
Information
Estimated total value: | 660 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 300 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника за фактично отриманий товар згідно рахунків та накладної та протягом 30 днів (тридцяти) календарних днів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2022 14:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2022 13:44 |
ТД-3369.doc | |
28 січня 2022 13:28 |
дод.4.docx |
28 січня 2022 14:00 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||
28 січня 2022 13:44 |
ТД-3369.doc
|
||
28 січня 2022 13:28 |
дод.4.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-15-000016 ● a88fb75b73d84146b18d18347f26edfb
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 листопада 2022 15:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.11.2022 № 256
(дата)
м.Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 15.11.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 15.11.2022 № 256
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
60 UA-2022-01-28-007067-b 28.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-17 10:46:53
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Товари. ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція (ДК 021:2015 33690000-3 "Лікарські засоби різні") (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-28-007067-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість ?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-17 11:56:41
Пояснення до моніторингу по процедурі відкритих торгів UA-2022-01-28-007067-b
На Ваш запит щодо надання пояснень повідомляю наступне:
Очікувана вартість предмета закупівлі обрахована відповідно до середньо ринкового рівня цін, визначеного на базі цін 2-х постачальників відповідної продукції (проведений моніторинг цін, шляхом здійснення пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет увідкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Prozorro»), направлено запити цінових пропозицій постачальникам відповідного товару) та потребою, сформованною на 2022 рік завідувачами відділень лікарні, з врахуванням залишків на складі лікарні.
Під час визначення вимог щодо технічних та якісних характеристик предмета закупівлі враховувалися потреба структурного підрозділу в продукції. Метою розроблення технічного завдання є вибір продукції, які би ідеально відповідали запитам оздоровчого, лікувального процессу.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-28 14:07:26
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі ДК 021:2015 33690000-3 "Лікарські засоби різні", (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-28-007067-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Згідно інформації оприлюдненої в електронній системі закупівель, Замовником здійснювалась закупівля 77 пакунок CELLPACK®, 20L/ Реагент CELLPACK®, 20л, 31 упаковка Stromatolyser-WH (Лизирующий реагент) STROMATOLYSER®-WH, 500mL×3/, 18 пакунок СELLCLEAN™, 50mL/ Реагент CELLCLEAN™, 50 мл, 30 Флакон EIGHTCHECK®-3WP-L, 1,5 mL / Матеріал контрольний EIGHTCHECK®-3WP-L, 1,5 мл, 30 Флакон EIGHTCHECK®-3WP-N, 1,5 mL / Матеріал контрольний EIGHTCHECK®-3WP-N, 1,5 мл, 6 Флакон EIGHTCHECK®-3WP-H, 1.5mL / Матеріал контрольний EIGHTCHECK®-3WP-H, 1,5 мл.
Чому під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, не зазначено коду товару визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, відповідно до пункту 14 «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-30 15:40:02
Пояснення до моніторингу по процедурі відкритих торгів UA-2022-01-28-007067-b
На Ваш запит щодо надання пояснень повідомляю наступне:
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11 червня 2020 року №1082 "Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі" затверджено Порядок розміщення інформації про публічні закупівлі, згідно п. 3 якого, розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником / ЦЗО / учасником / постачальником / органом оскарження / органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника / ЦЗО / учасника / постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю.
КП «Криворізька міська клінічна лікарня №2» КМР в тендерній документації, затвердженій РІШЕННЯМ УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ ВІД 28.01. 2022 РОКУ та в оголошенні про проведення відкритих торгів зазначено предмет закупівлі: ДК 021:2015 код 33690000-3 Лікарські засоби різні.
Відповідно п. 2 ч. 2 ст. 21 Закону № 922-VIII, оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити назву предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти так і відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності).
Згідно п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону № 922-VIII, у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону.
Пунктом 22 ч. 1 ст. 1 Закону № 922-VIII передбачено, що предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовникому порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі – Єдиний закупівельний словник), встановлені Порядком Визначення предмета закупівлі, що затверджений Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708.
Так, наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 №1749 «Про затвердження національного класифікатора України ДК 021:2015 та скасування національного класифікатора України ДК 021:2007» затверджено національний класифікатор України «Єдиний закупівельний словник» (далі – Єдиний закупівельний словник), який базується на системі кодів, що мають ієрархічну структуру і складаються з дев`яти цифр. Код складається з 8 цифр.
Пунктом 3 Наказу від 15 квітня 2020 року № 708 передбачено, що предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.
Із тексту тендерної документації вбачається, що предмет закупівлі визначено: 33690000-3 Лікарські засоби різні та містить наступні коди предметів закупівель деталізованих до товарів
« ДК 021:2015: 33690000-3» – 77 пакунок CELLPACK®, 20L/ Реагент CELLPACK®, 20л, 31 упаковка Stromatolyser-WH (Лизирующий реагент) STROMATOLYSER®-WH, 500mL×3/, 18 пакунок СELLCLEAN™, 50mL/ Реагент CELLCLEAN™, 50 мл, 30 Флакон EIGHTCHECK®-3WP-L, 1,5 mL / Матеріал контрольний EIGHTCHECK®-3WP-L, 1,5 мл, 30 Флакон EIGHTCHECK®-3WP-N, 1,5 mL / Матеріал контрольний EIGHTCHECK®-3WP-N, 1,5 мл, 6 Флакон EIGHTCHECK®-3WP-H, 1.5mL / Матеріал контрольний EIGHTCHECK®-3WP-H, 1,5 мл.».
Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі - Мінекономіки) надано роз`яснення від 03.09.2020 № 3304-04-53972-06 «Щодо визначення предмета закупівлі та розміщення інформації в електронній системі закупівель», зокрема стосовно зазначення в оголошенні про проведення відкритих торгів деталізованої інформації щодо назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі а також коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Єдиний закупівельний словник за кодом « ДК 021:2015:33600000-6 визначає «Фармацевтична продукція»та містить різні коди, серед яких є підкодиДК 021:2015: 33690000-3 – «Реагенти».
Згідно п. 14 Порядку від 11 червня 2020 року № 1082, під час унесення інформації щодо предмета закупівлі товарів та послуг в оголошення, оприлюднення яких передбачено Законом, та повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі в окремих електронних полях зазначається інформація, визначена пунктом 12 та абзацами другим-четвертим пункту 13 цього Порядку, та інформація щодо: назви товару чи послуги кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі; коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Відтак, беручи до уваги показники кодів Єдиного закупівельного словника та детальний опис товарів, що наведений у технічній документації, Замовником дотримано норми законодавства про публічні закупівлі, які регулюють правила визначення предмета закупівлі, адже такі є окремими предметами закупівлі яким у Єдиному закупівельному словнику присвоєно власні коди/підкоди і Замовником зазначено коди товару, визначені згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі.
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2022-11-15-000016 закупівлі ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" 3369000-3 лікарські засоби різні, а саме вжити заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені. З відповідальною особою яка вчинила дане порушення була проведена бесіда з попередженням щодо недопущення подібних порушень в подальшому.
2022-12-07 11:15:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів встановлено порушення пункту 14 Порядку №1082.)
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРИВОРІЗЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №2" КРИВОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01986397 |
Місцезнаходження: | 50056, Україна, Дніпропетровська область обл., місто Кривий Ріг, МАЙДАН 30-РІЧЧЯ ПЕРЕМОГИ, будинок 2 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАБВІТА» | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
ФОП Добровольська Людмила Миколаївна | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 березня 2022 11:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАБВІТА» |
619 456,32
UAH з ПДВ
|
619 456,32
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Добровольська Людмила Миколаївна |
642 194,13
UAH з ПДВ
|
642 194,13
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАБВІТА» #38005602 |
Переможець |
619 456,32
UAH з ПДВ
|
16 березня 2022 09:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2023 14:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 12:45
|
дод угода 1 дог. № 192 від 28.03.22 ТОВ Лабвіта.PDF | зміни до договору |
23 грудня 2022 12:43
|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2022 10:20
|
договір 192.PDF | укладений |
28 березня 2022 10:17
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшити обсяги закупівлі та зменшити суму договору на закупівлю товару на 175 325,76 грн вт. ч ПДВ 11 469,91 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 192 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |