Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електричні побутові прилади згідно код ДК 021:2015:39710000-2.
Очікувана вартість
78 660,00 UAH
UA-2022-01-28-005513-b ● 50b8e0c31f224e1397023b02adb2ff30
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Ніжинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02147606 |
Місцезнаходження: | 16600, Україна , Чернігівська обл., місто Ніжин, вул.Купецька 13 |
Контактна особа: |
Сірик Валентина Володимирівна +380463171524 tenderosvitanizhyn@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2022 12:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2022 12:15 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2022 12:15 |
Очікувана вартість: | 78 660,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 393,30 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Згідно Оголошення
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
16600, Україна, Чернігівська область, м.Ніжин, Згідно оголошення
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
04 березня 2022
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2022 16:48 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2022 16:47 |
Оголошення.docx |
28 січня 2022 16:48 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
28 січня 2022 16:47 |
Оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо документації
Дата подання: 02 лютого 2022 13:03
Дата відповіді: 03 лютого 2022 09:14
Доброго дня! Шановний Замовнику, підскажіть будь-ласка:
1) Що входить в інструктаж та дводенне навчання персоналу Замовника після поставки та підключення товару, що становить предмет цієї закупівлі?
2) В ціну товара за рахунок постачальника входить доставка, розвантаження, підключення. Підскажіть будь-ласка, чи наявні у вас комунікації для підключення необхідного обладнання? Що ви маєте на увазі під підлюченням міксеру, підключення у розетку і включеннням кнопки ввімкнути?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Дякуємо за ваше звернення , в тендерній документації було помилково вказана умова дводенне навчання персоналу Замовника.
Так обов’язковою умовою поставки товару є безкоштовна доставка до закладу Замовника з перевіркою комплектності, цілісності, відсутності пошкоджень, занос у та підключення товару в присутності представників Замовника. Комунікації для підключення необхідного обладнання (до електромережі та водопостачання) в закладах є.
Під підключенням міксеру та блендеру, мається на увазі підключення у розетку і включенням кнопки ввімкнути в присутності представників Замовника для підтвердження робочого стану товарів які постачаються Учасником.
Дякуємо за ваше звернення , в тендерній документації було помилково вказана умова дводенне навчання персоналу Замовника.
Так обов’язковою умовою поставки товару є безкоштовна доставка до закладу Замовника з перевіркою комплектності, цілісності, відсутності пошкоджень, занос у та підключення товару в присутності представників Замовника. Комунікації для підключення необхідного обладнання (до електромережі та водопостачання) в закладах є.
Під підключенням міксеру та блендеру, мається на увазі підключення у розетку і включенням кнопки ввімкнути в присутності представників Замовника для підтвердження робочого стану товарів які постачаються Учасником.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" #41272101 |
Очікує рішення |
57 887,88
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2022 12:19
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 09 лютого 2022 08:28 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У зв"язку з неможливістю усунути порушення , що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
Документи:
09 лютого 2022 08:28
|
Електронний підпис |
09 лютого 2022 08:27
|
Протокол |