Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "КОМИШІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" |
Код ЄДРПОУ: | 03190254 |
Місцезнаходження: | 85482, Україна , Донецька обл., місто Селидове, смт Комишівка, вул. Шкільна, буд. 10 |
Контактна особа: |
Наталья Терещенко +380623723005 03190254@mail.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2022 12:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 лютого 2022 19:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2022 13:17 |
Очікувана вартість: | 610 534,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 105,34 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Банківська гарантія |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 17094.95 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати ЗАМОВНИКОМ вартості кожної поставленої партії товару по безготівковому розрахунку протягом 30 (тридцять) календарних днів з моменту одержання Товару за цінами вказаними в видаткових накладних. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2022 12:01 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2022 12:00 |
ТД картопля.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-02-03-000050 ● e30e72f35e0c44e6aca81aa326df2781
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 лютого 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 03 лютого 2022 16:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
02.02.2022 № 66
Дніпро
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Ігор БЄЛІК
Витяг з Додатку
до наказу від 02.02.2022
№ 66
Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "КОМИШІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" UA-2022-01-28-005296-b 28.01.2022 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Уповноваженою особою прийнято рішення про відміну торгів на закупівлію : Картопля, картопля нового урожаю, горох сушений, квасоля. Код ДК 021:2015: 03210000-6 Зернові культури та картопля (ідентифікаційний номер закупівлі UA-2022-01-28-005296-b). В оголошенні про проведення відкритих торгів та в п.4.1 тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.01.2022 №7, визначено предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 03210000-6 - Зернові культури та картопля. Проте, згідно оголошення про проведення відкритих торгів, пункту 4.1 тендерної документації та Додатку №4 до тендерної документації Замовником крім інших найменувань визначеного предмету закупівлі планується здійснення закупівлі товару «Горох сушений», який за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника відноситься до іншого предмету закупівлі - ДК 021:2015 - 15330000-0 «Оброблені фрукти та овочі». Таким чином, Замовником невірно визначено предмет закупівлі чим порушено пункт 22 частини 1 статті 1 Закону та пункту 3 розділу І Порядку №708. Згідно регламенту закупівельного майданчика, після оголошення тендеру річний план не можливо редагувати. Відповідно до пункту 2 частини першої статті 32 Закону Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
2022-02-08 13:53:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 лютого 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 19 лютого 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині визначення предмета закупівлі • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимог пункту 9 частини 2 статті 21 Закону) • усунуто
порушення усунуто
2022-02-10 13:26:01
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 08 лютого 2022 13:47 |
Кінець періоду оскарження: | 19 лютого 2022 00:00 |
Дата відміни: | 08 лютого 2022 13:47 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | В оголошенні про проведення відкритих торгів та в п.4.1 тендерної документації, затвердженої протокольним рішенням уповноваженої особи від 24.01.2022 №7, визначено предмет закупівлі за кодом ДК 021:2015 - 03210000-6 - Зернові культури та картопля. Проте, згідно оголошення про проведення відкритих торгів, пункту 4.1 тендерної документації та Додатку №4 до тендерної документації Замовником крім інших найменувань визначеного предмету закупівлі планується здійснення закупівлі товару «Горох сушений», який за пок |
08 лютого 2022 13:47
|
Електронний підпис |
08 лютого 2022 13:42
|
SCAN0016.PDF |