Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Какао; шоколад та цукрові кондитерськівироби (какао-порошок)
Очікувана вартість
84 447,00 UAH
UA-2022-01-28-004277-b ● 2b9a4192f863465483add4a75b844b11
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЛИСИЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 02141928 |
Місцезнаходження: | 93100, Україна , Луганська обл., місто Лисичанськ, ВУЛИЦЯ СЄВЄРОДОНЕЦЬКА, будинок 62 |
Контактна особа: |
Ірина Трембак +380507044524 lisosvita-tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2022 11:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 03 лютого 2022 09:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 08 лютого 2022 23:00 |
Початок аукціону: | 09 лютого 2022 15:07 |
Очікувана вартість: | 84 447,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 422,24 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15840000-8: Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
15841000-5 Какао
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
853 кілограм
Какао-порошок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
93100, Україна, Луганська область, Лисичанськ, вул. Сєвєродонецька, буд. 62 (26 закладів загальної середньої освіти, 18 закладів дошкільної освіти, дошкільні підрозділи Лисичанської гімназії № 3 Сєвєродонецького району Луганської області та Вовчоярівської гімназії Сєвєродонецького району Луганської області)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15840000-8 — Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки Замовником проводяться протягом 20 календарних днів після пред’явлення Постачальником видаткових накладних на товар, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника. | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2022 11:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2022 11:23 |
Оголошення_проект какао 2022.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-28-004277-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРЛИНА СМАКУ", Код ЄДРПОУ:39527097
Дата подання: 15 лютого 2022 15:51
Безпідставна дискваліфікація
ПП «Перлина смаку» наголошує на неправомірній, безпідставній та упередженій дискваліфікації.
1).19 червня 2020 року вступив в дію Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 (далі - Наказ № 708). Наказ №708 затверджує новий порядок визначення предмета закупівлі. В цей же час втратив чинність Наказ № 454 від 17.03.2016. За вищевикладеним:
Аналогічний договір - це договір на поставку товарів, визначених за показником четвертої цифри( тобто і цукерки, і шоколадні вироби згідно доданих накладних) основного словника ЄЗС ДК 021:2015 предмета закупівлі зазначеного в даній Документації). Посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0500-20#n15 Тому Вимога Замовника «Аналогічним договором є договір подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі до предмету закупівлі замовника: какао-порошок» є дикримінаційною, і ми маємо надію, що ВИ НЕ ПОРУШУВАТИМЕТЕ Порядок визначення предмета закупівлі що встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Учасником НАДАНО В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ документи, встановлені замовником.
2) З огляду на те, що Також у договорі №156 від 04.09.2018 не передбачені додатки. То вони й не були додані.
Учасником ПП «Перлина смаку» документально підтверджено досвід виконання ДВОХ аналогічнних договорів, що ПОВНІСТЮ відповідає вимогам встановленим замовником у Додатку 2 до оголошення
А згідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 є безпідставним рішення про дискваліфікацію ПП «Перлина смаку» є безпідставним.
Беручі до уваги ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення про дискваліфікацію ПП «Перлина смаку», як безпідставне.згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону
Розгорнути
Згорнути
1).19 червня 2020 року вступив в дію Наказ Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 (далі - Наказ № 708). Наказ №708 затверджує новий порядок визначення предмета закупівлі. В цей же час втратив чинність Наказ № 454 від 17.03.2016. За вищевикладеним:
Аналогічний договір - це договір на поставку товарів, визначених за показником четвертої цифри( тобто і цукерки, і шоколадні вироби згідно доданих накладних) основного словника ЄЗС ДК 021:2015 предмета закупівлі зазначеного в даній Документації). Посилання https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0500-20#n15 Тому Вимога Замовника «Аналогічним договором є договір подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі до предмету закупівлі замовника: какао-порошок» є дикримінаційною, і ми маємо надію, що ВИ НЕ ПОРУШУВАТИМЕТЕ Порядок визначення предмета закупівлі що встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749 (далі - Єдиний закупівельний словник), а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Учасником НАДАНО В ПОВНОМУ ОБСЯЗІ документи, встановлені замовником.
2) З огляду на те, що Також у договорі №156 від 04.09.2018 не передбачені додатки. То вони й не були додані.
Учасником ПП «Перлина смаку» документально підтверджено досвід виконання ДВОХ аналогічнних договорів, що ПОВНІСТЮ відповідає вимогам встановленим замовником у Додатку 2 до оголошення
А згідно до Закону України «Про публічні закупівлі» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 15.04.2020 № 708 є безпідставним рішення про дискваліфікацію ПП «Перлина смаку» є безпідставним.
Беручі до уваги ЗАКОН УКРАЇНИ Про публічні закупівлі Стаття 5. Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників
1. Закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Вимагаємо:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Скасувати рішення про дискваліфікацію ПП «Перлина смаку», як безпідставне.згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 лютого 2022 11:40
Шановний учасник! На вашу вимогу ІD:UA-2022-01-28-004277-b.a1 d відповідно до частини 14 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ПП «Перлина смаку» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі (ID: UA-2022-01-28-004277-b), та вимогам до предмета закупівлі.
Вимоги до предмета закупівлі та перелік документів, які повинні бути подані учасником, визначені замовником у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Зокрема, для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, учасник повинен надати:
«1. Інформаційну довідку, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів (постачання товару, аналогічного предмету закупівлі).
2. Копії договорів, зазначених у довідці (у кількості не менше двох) стосовно постачання аналогічного товару у відповідності до предмету закупівель з усіма додатками до договору;
Аналогічним договором є договір подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі до предмету закупівлі замовника: какао-порошок.»
Тобто, в оголошенні замовником чітко надано поняття, що буде вважатися аналогічним договором для здійснення закупівлі товару какао-порошок.
Наданий вами у складі пропозиції договір поставки №156 від 04.09.2018року не підтверджує постачання аналогічного товару предмету закупівлі - какао-порошок. Так, пунктом 1.2. наданого договору встановлено, що «Конкретне найменування товару, його кількість, асортимент та ціна кожної окремої партії поставки обумовлюються сторонами відповідно на кожну таку окрему партію товару i зазначаються в рахунку Постачальника на оплату товару, який формується ним на підставі усної чи письмової заявки Покупця, а також видаткових накладних, за якими здійснюється відпуск відповідної партії товару.» Але, жодна із наданих до договору видаткових накладних не підтверджує постачання товару (какао-порошок) аналогічного предмету закупівлі встановленого замовником. Таким чином, ретально розглянувши надані вами у складі пропозиції документи на підтвердження виконання аналогічних договорів встановлено, що документально підтверджено досвід виконання тільки одного аналогічного договору, що не відповідає вимогам встановленим замовником у Додатку 2 до оголошення. Виходячи із зазначеного, пропозиція ПП «Перлина смаку» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Щодо поняття «аналогічний договір» та визначення коду закупівлі згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021-2015 пояснюємо наступне. Порядок визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708. Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Отже, предмет закупівлі визначено за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника -15840000-8 «Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби» (какао-порошок).
Але, враховуючи, що код ДК 021-2015 -15840000-8 має декілька підкодів для різних груп товарі, замовником уточнено який саме товар є предметом закупівлі - какао-порошок.
Законодавство України не містить визначення поняття «аналогічний договір». З урахуванням правової природи договору, аналогічним може бути визнаний будь який договір з постачання товару, подібного за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі. Неврахування конкретного предмета закупівлі при віднесенні до категорії «аналогічних договорів» може спотворити результат державної закупівлі та призвести до неможливості виконання (з огляду на досвід та специфіку виконання тощо) договірних зобов`язань з боку учасника. Тобто, предмет закупівлі угруповується, враховуючи сферу застосування, в нашому випадку деталізовано, який саме товар - какао-порошок. Вживання відповідного підходу збільшить конкуренцію та кількість учасників аукціону. Враховуючи наведені ознаки, аналогічним договором є договір подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі , якій саме потрібен замовнику. В даному випадку замовник закуповує не будь-який товар з коду 15840000-8 «Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби», а саме какао-порошок.
Ураховуючи викладене, замовник в оголошенні самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Оголошення про здійснення спрощеної процедури закупівлі ID: UA-2022-01-28-004277-b не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та цілком і повністю відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. (нова редакція від 19.04.2020 р.).
Вимоги до предмета закупівлі та перелік документів, які повинні бути подані учасником, визначені замовником у Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Зокрема, для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного договору, учасник повинен надати:
«1. Інформаційну довідку, складену в довільній формі, за підписом уповноваженої особи учасника, що підтверджує досвід виконання аналогічних договорів (постачання товару, аналогічного предмету закупівлі).
2. Копії договорів, зазначених у довідці (у кількості не менше двох) стосовно постачання аналогічного товару у відповідності до предмету закупівель з усіма додатками до договору;
Аналогічним договором є договір подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі до предмету закупівлі замовника: какао-порошок.»
Тобто, в оголошенні замовником чітко надано поняття, що буде вважатися аналогічним договором для здійснення закупівлі товару какао-порошок.
Наданий вами у складі пропозиції договір поставки №156 від 04.09.2018року не підтверджує постачання аналогічного товару предмету закупівлі - какао-порошок. Так, пунктом 1.2. наданого договору встановлено, що «Конкретне найменування товару, його кількість, асортимент та ціна кожної окремої партії поставки обумовлюються сторонами відповідно на кожну таку окрему партію товару i зазначаються в рахунку Постачальника на оплату товару, який формується ним на підставі усної чи письмової заявки Покупця, а також видаткових накладних, за якими здійснюється відпуск відповідної партії товару.» Але, жодна із наданих до договору видаткових накладних не підтверджує постачання товару (какао-порошок) аналогічного предмету закупівлі встановленого замовником. Таким чином, ретально розглянувши надані вами у складі пропозиції документи на підтвердження виконання аналогічних договорів встановлено, що документально підтверджено досвід виконання тільки одного аналогічного договору, що не відповідає вимогам встановленим замовником у Додатку 2 до оголошення. Виходячи із зазначеного, пропозиція ПП «Перлина смаку» не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Щодо поняття «аналогічний договір» та визначення коду закупівлі згідно Єдиного закупівельного словника ДК 021-2015 пояснюємо наступне. Порядок визначення предмета закупівлі регламентується Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15 квітня 2020 року № 708. Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку визначення предмета закупівлі «Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Отже, предмет закупівлі визначено за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника -15840000-8 «Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби» (какао-порошок).
Але, враховуючи, що код ДК 021-2015 -15840000-8 має декілька підкодів для різних груп товарі, замовником уточнено який саме товар є предметом закупівлі - какао-порошок.
Законодавство України не містить визначення поняття «аналогічний договір». З урахуванням правової природи договору, аналогічним може бути визнаний будь який договір з постачання товару, подібного за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі. Неврахування конкретного предмета закупівлі при віднесенні до категорії «аналогічних договорів» може спотворити результат державної закупівлі та призвести до неможливості виконання (з огляду на досвід та специфіку виконання тощо) договірних зобов`язань з боку учасника. Тобто, предмет закупівлі угруповується, враховуючи сферу застосування, в нашому випадку деталізовано, який саме товар - какао-порошок. Вживання відповідного підходу збільшить конкуренцію та кількість учасників аукціону. Враховуючи наведені ознаки, аналогічним договором є договір подібний за змістом, своєю правовою природою та предметом закупівлі , якій саме потрібен замовнику. В даному випадку замовник закуповує не будь-який товар з коду 15840000-8 «Какао; шоколад та цукрові кондитерські вироби», а саме какао-порошок.
Ураховуючи викладене, замовник в оголошенні самостійно встановлює вимогу щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з урахуванням частини третьої статті 5 Закону та дотриманням принципів, закріплених у статті 3 Закону.
Оголошення про здійснення спрощеної процедури закупівлі ID: UA-2022-01-28-004277-b не містить вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, та цілком і повністю відповідає положенням Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 р. (нова редакція від 19.04.2020 р.).
Номер вимоги: UA-2022-01-28-004277-b.a2
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРЛИНА СМАКУ", Код ЄДРПОУ:39527097
Дата подання: 18 лютого 2022 16:40
Дискваліфікаця
Вимагаємо дискваліфікації ФОП "СИЧЕВСЬКА ЛІЛІЯ ОЛЕГІВНА" бо Рішення про визнання ПЕРЕМОЖЦЕМ ФОП "СИЧЕВСЬКА ЛІЛІЯ ОЛЕГІВНА" є хибним по закупівлі UA-2022-01-28-004277-b УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ЛИСИЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ ВІЙСЬКОВО-ЦИВІЛЬНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ СЄВЄРОДОНЕЦЬКОГО РАЙОНУ ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ.
1. Замовником, відповідно до п. 1 розділу 1. Технічні вимоги Додатку №1 ОГОЛОШЕННЯ було встановлено вимогу, надати:
1.1. На підтвердження наявності документів у операторів ринку, які планують постачать харчові продукти з урахуванням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» надаються належним чином завірені копії:
у разі використання Учасником власних потужностей:
- копію повідомлення щодо проведення державної реєстрації потужностей;
Учасник ФОП "СИЧЕВСЬКА ЛІЛІЯ ОЛЕГІВНА" НЕ НАДАВ завірені копії документа за вимогою Замовника, чим не виконав вимоги Оголошення згідно ч11,13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Замовником, відповідно до п. 4. Інші вимоги та відповідні документи, які повинен надати учасник у складі пропозиції Додаток №2 Оголошення було встановлено вимогу:
Всі документи, що входять до складу пропозиції, надаються у форматі PDF (PortableDocumentFormat).
Учасник ФОП "СИЧЕВСЬКА ЛІЛІЯ ОЛЕГІВНА" НЕ ВИКОНАВ документ вимогу Замовника, 8 обов`язкових документів подані в іншому форматі, чим не виконав вимоги Оголошення згідно ч. 11,13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Замовником, відповідно до п. 4. Інші вимоги та відповідні документи, які повинен надати учасник у складі пропозиції Додаток №2 Оголошення було встановлено вимогу:
Учасники у своїй діяльності повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, зокрема:
а) Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII;
б) Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII;
в) Указу Президента України «Про рішення ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 14.05.2018 року № 126/2018;
г) Рішення РНБО України «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) від 02.05.2018 року;
д) Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»;
е) Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (зі змінами).
Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі пропозиції лист-гарантію стосовно дотримання у своїй діяльності положень вище наведених нормативно-правових актів. У випадку недотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, пропозиція такого учасника відхиляється.
Учасник ФОП "СИЧЕВСЬКА ЛІЛІЯ ОЛЕГІВНА" НЕ НАДАВ у складі пропозиції лист-гарантію за вимогою Замовника, чим не виконав вимоги Оголошення згідно ч.11,13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Примітка від Замовника .
а) якщо Замовником вимагається надання копії документу, то кожна із сторінок копії має бути завірена власноручним підписом уповноваженої особи Учасника;
б) ненадання Учасником будь-якого з документів, є підставою для відхилення пропозиції Учасника;
Вимагаємо:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Керуючись абз. З п.1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити пропозицію ФОП "СИЧЕВСЬКА ЛІЛІЯ ОЛЕГІВНА".
3. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
Розгорнути
Згорнути
1. Замовником, відповідно до п. 1 розділу 1. Технічні вимоги Додатку №1 ОГОЛОШЕННЯ було встановлено вимогу, надати:
1.1. На підтвердження наявності документів у операторів ринку, які планують постачать харчові продукти з урахуванням вимог Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» надаються належним чином завірені копії:
у разі використання Учасником власних потужностей:
- копію повідомлення щодо проведення державної реєстрації потужностей;
Учасник ФОП "СИЧЕВСЬКА ЛІЛІЯ ОЛЕГІВНА" НЕ НАДАВ завірені копії документа за вимогою Замовника, чим не виконав вимоги Оголошення згідно ч11,13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
2. Замовником, відповідно до п. 4. Інші вимоги та відповідні документи, які повинен надати учасник у складі пропозиції Додаток №2 Оголошення було встановлено вимогу:
Всі документи, що входять до складу пропозиції, надаються у форматі PDF (PortableDocumentFormat).
Учасник ФОП "СИЧЕВСЬКА ЛІЛІЯ ОЛЕГІВНА" НЕ ВИКОНАВ документ вимогу Замовника, 8 обов`язкових документів подані в іншому форматі, чим не виконав вимоги Оголошення згідно ч. 11,13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
3. Замовником, відповідно до п. 4. Інші вимоги та відповідні документи, які повинен надати учасник у складі пропозиції Додаток №2 Оголошення було встановлено вимогу:
Учасники у своїй діяльності повинні дотримуватись норм чинного законодавства України, зокрема:
а) Закону України «Про санкції» від 14.08.2014р. № 1644- VII;
б) Закону України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення» від 14.10.2014р. № 1702-VII;
в) Указу Президента України «Про рішення ради національної безпеки і оборони України від 2 травня 2018 року «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» від 14.05.2018 року № 126/2018;
г) Рішення РНБО України «Про застосування та скасування персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій) від 02.05.2018 року;
д) Постанови Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію»;
е) Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2015р. №1147 «Про заборону ввезення на митну територію України товарів, що походять з Російської Федерації» (зі змінами).
Учасник процедури закупівлі повинен надати у складі пропозиції лист-гарантію стосовно дотримання у своїй діяльності положень вище наведених нормативно-правових актів. У випадку недотримання учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, пропозиція такого учасника відхиляється.
Учасник ФОП "СИЧЕВСЬКА ЛІЛІЯ ОЛЕГІВНА" НЕ НАДАВ у складі пропозиції лист-гарантію за вимогою Замовника, чим не виконав вимоги Оголошення згідно ч.11,13 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Примітка від Замовника .
а) якщо Замовником вимагається надання копії документу, то кожна із сторінок копії має бути завірена власноручним підписом уповноваженої особи Учасника;
б) ненадання Учасником будь-якого з документів, є підставою для відхилення пропозиції Учасника;
Вимагаємо:
1. Прийняти вимогу до розгляду.
2. Керуючись абз. З п.1 ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відхилити пропозицію ФОП "СИЧЕВСЬКА ЛІЛІЯ ОЛЕГІВНА".
3. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника в електронній системі закупівель.
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 лютого 2022 10:25
Шановний Учасник! Ваша вимога UA-2022-01-28-004277-b.a2 щодо дискваліфікації ФОП "СИЧЕВСЬКА ЛІЛІЯ ОЛЕГІВНА" по спрощеній закупівлі ID: UA-2022-01-28-004277-b розглянута та підлягає відхиленню з підстав невідповідності абз.2 ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі». Зазначеною нормою Закону встановлено, що «Учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі. Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.»
Інших випадків подання вимог при проведенні спрощеної процедури закупівлі Законом не передбачено.
Тобто, абзацом 2 частиною 14 статті 14 Закону № 922-VIII встановлено право учасника, пропозиція якого відхилена, звернення до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Замовником на вашу вимогу UA-2022-01-28-004277-b.a1 щодо надання додаткових причин невідповідності вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, замовником було розглянуто 16.02.22, об 11годин 40хв. та надано відповідь через систему електронних закупівель Prozorro/
У вашій вимозі ви вимагаєте скасувати прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю та відхилити пропозицію учасника переможця - ФОП Сичевська Лілія Олегівна. Вказана вимога не відповідає абз.2 ч.14 ст.14 Закону № 922-VIII, та не містить інформації щодо необхідності повідомлення причини невідповідності відхиленої пропозиції учасника ПП «Перлина смаку».
Інших випадків подання вимог при проведенні спрощеної процедури закупівлі Законом не передбачено.
Тобто, абзацом 2 частиною 14 статті 14 Закону № 922-VIII встановлено право учасника, пропозиція якого відхилена, звернення до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Замовником на вашу вимогу UA-2022-01-28-004277-b.a1 щодо надання додаткових причин невідповідності вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, замовником було розглянуто 16.02.22, об 11годин 40хв. та надано відповідь через систему електронних закупівель Prozorro/
У вашій вимозі ви вимагаєте скасувати прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю та відхилити пропозицію учасника переможця - ФОП Сичевська Лілія Олегівна. Вказана вимога не відповідає абз.2 ч.14 ст.14 Закону № 922-VIII, та не містить інформації щодо необхідності повідомлення причини невідповідності відхиленої пропозиції учасника ПП «Перлина смаку».
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРЛИНА СМАКУ" #39527097 |
Відхилено |
81 888,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2022 14:45
|
ФОП "СИЧЕВСЬКА ЛІЛІЯ ОЛЕГІВНА" #3373614741 |
Переможець |
84 020,50
UAH з ПДВ
|
18 лютого 2022 15:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 20:32
|
Електронний підпис | укладений |
09 березня 2022 14:16
|
Договір какао 09.03.,2022.docx | укладений |
09 березня 2022 14:15
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Какао-порошок | 853 | кілограм |
98,50
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 09 березня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Указ Президента України від 24.02.2022 №64/2022 "Про ведення військового стану в Україні" (зі змінами), які унеможливлюють проведення процедури закупівлі |