Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

молоко ультрапастеризоване, фасоване в пакетах по 200 г 2,5% жиру, ДК 021:2015: 15511210-8
Очікувана вартість
14 441 246,40 UAH
UA-2022-01-28-004239-c 4c38668f7a9749c9988648cbdf1b69e5
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ніконенко Людмила Борисівна

380577378328 kdh2010@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство"Комбінат дитячого харчування"
Код ЄДРПОУ: 36816884
Місцезнаходження: 61001, Україна , Харківська обл., Харків, пр-т Гагаріна 41-б
Контактна особа: Ніконенко Людмила Борисівна
380577378328
kdh2010@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Було двічі відмінено процедуру відкритих торгів через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної Законом. Ідентифікатори відмінених процедур закупівель: UA-2021-11-24-007580-b, UA-2021-12-28-007450-b.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2022 15:00
Оскарження наміру укласти договір: 08 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1809680 Одиниця
молоко ультрапастеризоване, фасоване в пакетах по 200 г 2,5% жиру, ДК 021:2015: 15511210-8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61000, Україна, Харківська область, Харків, Заклади загальної середньої освіти м. Харкова
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки здійснюються шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником накладної на поставку товару (далі -накладна) шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Сторони домовились про відстрочення здійснення оплати за поставлений товар на строк у 20 банківських днів від дня поставки товару. - У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлений товар здійснюються впродовж 10 банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетних асигнувань на здійснення закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

28 січня 2022 14:44
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2022 14:40
ЗВІТ 2.pdf
28 січня 2022 14:40
ЗВІТ 1.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-02-17-000024 ● ed142ef9c1b5471c95000f4b1d470c3e
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 лютого 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 лютого 2022 16:42
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З

17.02.2022 № 99

Хмельницький

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,

НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Заступник начальника
Західного офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток
до наказу
від 17.02.2022 № 99
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу;
унікальний номер; дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу.
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі.
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу.
9. UA-2022-01-28-004239-c; 28.01.2022
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Ірина Кондратюк.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-02-24 16:17:51

ПОВІДОМЛЕННЯ про припинення моніторингу процедур закупівель

ПОВІДОМЛЕННЯ
про припинення моніторингу
процедур закупівель 24.02.2022


Враховуючи Указ Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», наказ Держаудитслужби від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» - припиняється проведення моніторингу процедур закупівель, розпочатих згідно наказу №99 від 16.02.2022 «Про початок моніторингу процедур закупівель» за процедурами згідно додатку.

Заступник начальника Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до повідомлення про припинення від 24.02.2022
Витяг з переліку процедур закупівель, моніторинг за якими припиняється
1
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9
UA-2022-01-28-004239-c 28.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Кондратюк І.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-03-01 18:06:33

Про припинення моніторингу процедур закупівель

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

01.03.2022 №123

Хмельницький

Про припинення моніторингу
процедур закупівель

На підставі Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», наказу Держаудитслужби від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю»,
НАКАЗУЮ:
З 24.02.2022 зупинити проведення моніторингу процедур закупівель, розпочатих згідно наказу №99 від 16.02.2022 «Про початок моніторингу процедур закупівель» за процедурами згідно додатку.

Заступник начальника Західного офісу
Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу № 123 від 01.03.2022
Витяг з переліку процедур закупівель, моніторинг за якими зупиняється
1
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
9
UA-2022-01-28-004239-c 28.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Кондратюк І.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-04-01 15:10:20

Про відновлення моніторингу процедур закупівель

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

01.04.2022 № 142

Хмельницький

Про відновлення моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, з огляду на Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-ІХ, з метою забезпечення здійснення повноважень органами державного фінансового контролю

НАКАЗУЮ:

1. Поновити та закінчити моніторинги закупівель припинені відповідно до наказу №123 від 01.03.2022 «Про припинення моніторингу процедур закупівель» за процедурами згідно додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Заступник начальника Західного
офісу Держаудитслужби Анатолій МАРЦЕНЮК

Додаток до наказу від 01.04.2022 № 142
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
9.UA-2022-01-28-004239-c 28.01.2022
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Кондратюк І.В.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 01 квітня 2022
Кінцевий строк оскарження: 07 квітня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «Надія-92»
#22620217
Переможець 14 441 246,40
UAH з ПДВ
28 січня 2022 15:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 січня 2022 15:00

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «Надія-92»
#22620217
14 441 246,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 листопада 2022 14:10
Електронний підпис укладений
17 листопада 2022 14:09
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2022 11:48
ду11.11.PDF зміни до договору
11 листопада 2022 11:13
Електронний підпис зміни до договору
10 листопада 2022 14:59
ду 4 10.11.PDF зміни до договору
10 листопада 2022 11:57
Електронний підпис зміни до договору
16 вересня 2022 11:56
ду 3 від 15.09.22.PDF зміни до договору
16 вересня 2022 11:37
Електронний підпис зміни до договору
18 серпня 2022 14:51
ду 2 від 17.08.22.PDF зміни до договору
18 серпня 2022 14:24
ду 2 від 17.08.22.PDF зміни до договору
18 серпня 2022 14:24
Електронний підпис зміни до договору
07 липня 2022 16:22
ду 1 від 05.07.22 молоко.PDF зміни до договору
05 липня 2022 16:06
Електронний підпис укладений
08 лютого 2022 11:05
Електронний підпис укладений
08 лютого 2022 10:51
договір молоко 2022.pdf укладений
08 лютого 2022 10:43

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
молоко ультрапастеризоване, фасоване в пакетах по 200 г 2,5% жиру, ДК 021:2015: 15511210-8 1809680 Одиниця 7,98
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити суму Договору на 7050194,34 грн. (сім мільонів п'ятдесят тисяч сто дев’яносто чотири грн.34 коп.) та викласти абзац 2 пункту 1.2 розділу І Договору у наступній редакції: Кількість товарів : 926 197 одиниць ( дев’ятсот двадцять шість тисяч сто дев’яносто сім одиниць). Викласти пункт 3.1. розділу III Договору у наступній редакції: Ціна цього Договору становить: 7 391 052,06 грн. (сім мільйонів триста дев’яносто одна тисяча п’ятдесят дві грн. 06 коп.), у тому числі: ПДВ 1 231 842,01 грн.(один мільйон двісті тридцять одна тисяча вісімсот сорок дві грн. 01 коп.)
Номер договору про закупівлю: 1-К
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити суму Договору на 1 000 005,72 грн. (один мільйон п'ять грн.72 коп.) та викласти абзац 2 пункту 1.2 розділу І Договору у наступній редакції: Кількість товарів : 800 883 одиниць ( вісімсот тисяч вісімсот вісімдесят три одиниць). Викласти пункт 3.1. розділу III Договору у наступній редакції: Ціна цього Договору становить: 6 391 046,34 грн. (шість мільйонів триста дев’яносто одна тисяча сорок шість грн. 34 коп.), у тому числі: ПДВ 1 065 174,39 грн.(один мільйон шістдесят пять тисяч сто сімдесят чотири грн. 39 коп.)
Номер договору про закупівлю: 1-К
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 вересня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 вересня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити суму Договору на 2 449 995,66 грн. (два мільйони чотириста сорок девять тисяч девятсот девяносто п'ять грн.66 коп.) та викласти абзац 2 пункту 1.2 розділу І Договору у наступній редакції: Кількість товарів : 493 866 одиниць ( чотириста девяносто три тисячі вісімсот шістдесят шість одиниць). Викласти пункт 3.1. розділу III Договору у наступній редакції: Ціна цього Договору становить 3 941 050,68 грн. (Три мільйони дев’ятсот сорок одна тисяча пятдесят грн. 68 коп.), у тому числі: ПДВ 656 841,78 грн.( шістсот пятдесят шість тисяч вісімсот сорок одна грн. 78 коп.) (ціна Договору визначається з урахуванням Закону України "Про податок на додану вартість")
Номер договору про закупівлю: 1-К
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 3.1. розділу III Договору у наступній редакції: Ціна цього Договору становить 1 919 030,40 грн. (Один мільйон дев’ятсот девятнадцять тисяч тридцять грн. 40 коп.), у тому числі: ПДВ 319 838,40 грн.( триста девятнадцять тисяч вісімсот тридцять вісім грн. 40 коп.) (ціна Договору визначається з урахуванням Закону України "Про податок на додану вартість")
Номер договору про закупівлю: 1-К
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викласти пункт 3.1. розділу III Договору у наступній редакції: Ціна цього Договору становить 1 919 030,40 грн. (Один мільйон дев’ятсот девятнадцять тисяч тридцять грн. 40 коп.), у тому числі: ПДВ 319 838,40 грн.( триста девятнадцять тисяч вісімсот тридцять вісім грн. 40 коп.) (ціна Договору визначається з урахуванням Закону України "Про податок на додану вартість")
Номер договору про закупівлю: 1-К
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
молоко ультрапастеризоване, фасоване в пакетах по 200 г 2,5% жиру, ДК 021:2015: 15511210-8 240480 Одиниця 7,98
UAH з ПДВ