Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Кожина Альона Вікторівна 380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2022 14:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2022 14:54 |
Очікувана вартість: | 3 450 432,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 17 252,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 17000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від Учасника-переможця внесення ним не пізніше до кінцевої дати укладання Договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 2 (два) відсотка вартості договору. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Видом забезпечення виконання договору про закупівлю є застава грошових коштів учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2022 14:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2022 14:21 |
Перелік змін 04.02.2022.docx | |
04 лютого 2022 14:21 |
ТД кап ремонт 448 зі змінами від 04.02.2022.docx |
04 лютого 2022 14:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
04 лютого 2022 14:21 |
Перелік змін 04.02.2022.docx
|
|||
04 лютого 2022 14:21 |
ТД кап ремонт 448 зі змінами від 04.02.2022.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-02-000025 ● f26cc4b3273f42e8896eafd3ded8f8ac
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2022 16:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
02.08.2022 № 201
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 02.08.2022 № 201
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
22. UA-2022-01-28-003720-c
Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація 3 450 432,00 Пункт 2 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-03 17:37:41
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо прийнятого рішення за результатами розгляду тендерної пропозиції учасника ПП Інтеграл.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-05 11:19:00
Пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 45453000-7( Капітальний ремонт і реставрація) (Капітальний ремонт фасаду в ДНЗ № 448 за адресою місто Київ, вул. Вишгородська, 52-А)
Управлінням освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації (далі – Замовник) розглянуто запит Державної аудиторської служба України щодо моніторингу код ДК 021:2015 - 45453000-7( Капітальний ремонт і реставрація) (Капітальний ремонт фасаду в ДНЗ № 448 за адресою місто Київ, вул. Вишгородська, 52-А) за номером ID: UA-2022-01-28-003720-c (далі – Закупівля) та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення.
1) Якісні характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі формувались відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проектно-кошторисної документації для реалізації заходу були передбачені видатки в рамках затверджених Розпорядженням Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації № 105 від 22.02.2022 р. «Про капітальний ремонт об’єктів, що фінансуються в 2022 році за рахунок бюджетних коштів по Оболонській районній в місті Києві державній адміністрації», прийнятого рішенням Київської міської ради від 24 грудня 2020 року №23/23 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки», від 09 грудня 2021 року №3704/3745 «Про бюджет міста Києва на 2022 рік», відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації.
2) Закупівля розміщена на офіційному інтернет-порталу Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації https://obolon.kyivcity.gov.ua/content/richnyy-plan-derzhavnyh-zakupivel.html
Надання інформації про усунення порушення замовником
на виконання вимог Державної аудиторської служби процедуру відмінено
2022-08-12 12:59:00
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення частини 10 статті 29 Закону № 922)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2022 15:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" |
3 277 499,52
UAH з ПДВ
|
2 666 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Інтеграл |
3 204 601,70
UAH з ПДВ
|
2 998 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КОМЕНЕРГОСЕРВІС" |
3 250 500,70
UAH з ПДВ
|
3 250 500,70
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Промислове підприємство "ОМІ" |
3 446 706,00
UAH з ПДВ
|
3 446 706,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" #40614486 |
Відхилено |
2 666 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2022 16:09
|
ПП Інтеграл #31840336 |
Очікує рішення |
2 998 000,00
UAH з ПДВ
|
22 лютого 2022 16:09
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 05 серпня 2022 11:22 |
Кінець періоду оскарження: | 16 серпня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 16 серпня 2022 00:04 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | відповідно до п.1 ч. 5 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» |
05 серпня 2022 11:22
|
Електронний підпис |
05 серпня 2022 11:21
|
Протокол відміни Капітальний ремонт фасаду в ДНЗ № 448.docx |