Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бухгалтерські та аудиторські послуги
Очікувана вартість
1 500 000,00 UAH
UA-2022-01-28-003542-c ● fd60624164d34c80aa6e371327051da1
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна іпотечна установа |
Код ЄДРПОУ: | 33304730 |
Місцезнаходження: | 01133, Україна , Київська обл., Київ, бульвар Лесі Українки, 34 |
Контактна особа: |
Юр'єв Вадим Павлович 380442071414 v.yuryev@ipoteka.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 28 січня 2022 13:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2022 14:18 |
Очікувана вартість: | 1 500 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 15 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (зі змінами та доповненнями), (далі - Вимоги) і Закону. Тендерна пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути подане у формі електронної банківської гарантії на загальну суму: 45 000,00 (сорок п’ять тисяч) гривень. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Терміни, зазначені у Вимогах, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 16.07.2020р.). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 45000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Бухгалтерські та аудиторські послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01133, Україна, м. Київ, м. Київ, бульвар Лесі Українки, 34
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 квітня 2022
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 січня 2022 14:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 січня 2022 14:01 |
ТЕНДЕР Аудит за 2021 рік погоджена 2.doc |
28 січня 2022 14:47 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 січня 2022 14:01 |
ТЕНДЕР Аудит за 2021 рік погоджена 2.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-28-003542-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:33833362
Дата подання: 02 лютого 2022 18:29
КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ
Розділом І «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» Додатку 3 Тендерної документації закупівлі №UA-2022-01-28-003542-c (замовник - Державна іпотечна установа) встановлено, що Аудиторська фірма, обрана для проведення аудиту фінансової звітності, повинна відповідати вимогам Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» (далі – Закон про аудит) та наступним критеріям відбору суб'єктів аудиторської діяльності, зокрема,
• суб'єкт аудиторської діяльності повинен мати досвід надання аудиторських послуг не менше 20 років.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Чинним законодавством не передбачено положення про наявність у суб’єкта аудиторської діяльності досвіду на менше 20 років, що є обов’язковим для надання аудиторських послуг.
Так, зокрема, згідно з положеннями п. 5 Порядку ведення Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності (затв. Наказом Мінфін від 19.09.2018 № 766) до розділу «Суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес» вносяться відомості про суб’єктів аудиторської діяльності, відомості про яких внесені до розділу «Суб’єкти аудиторської діяльності» та які (в яких):
пройшли перевірку контролю якості аудиторських послуг, здійснену Інспекцією із забезпечення якості Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю відповідно до вимог Закону, або мають чинне Свідоцтво про проходження перевірки системи контролю якості, видане Аудиторською палатою України до дати введення в дію Закону;
мають чинний договір страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами, укладений відповідно до типової форми договору страхування, затвердженої Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, за погодженням з Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю;
оприлюднюють звіт про прозорість за попередній рік не пізніше 30 квітня року, що настає за звітним;
за основним місцем роботи працює не менше п’яти аудиторів із загальною чисельністю штатних кваліфікованих працівників, які залучаються до виконання завдань, не менше десяти осіб, з яких щонайменше дві особи повинні підтвердити кваліфікацію відповідно до статті 19 Закону або мати чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності.
Як вбачається з наведеного, вимога про наявність досвіду не менше 20 років відсутня. Відсутня така вимога і в ЗУ «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність».
Таким чином, вимога тендерної документації щодо наявності у суб’єкта аудиторської діяльності досвіду надання аудиторських послуг не менше 20 років є дискримінаційною та такою, що штучно та безпідставно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, тим самим порушуючи вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
З вказаного вище слідує, що Державна іпотечна установа порушила принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості, передбачені Законом.
Враховуючи вищезазначене, керуючись положеннями ст.ст. 5, 22, 24 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
усунути порушення законодавства під час проведення закупівлі №UA-2022-01-28-003542-c та внести зміни до Тендерної документації шляхом видалення з Розділу І «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» Додатку 3 критерію відбору суб'єктів аудиторської діяльності, згідно якого суб'єкт аудиторської діяльності повинен мати досвід надання аудиторських послуг не менше 20 років.
Розгорнути
Згорнути
• суб'єкт аудиторської діяльності повинен мати досвід надання аудиторських послуг не менше 20 років.
Частиною першою статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, рівного ставлення до них, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно ч. 3 ст. 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Чинним законодавством не передбачено положення про наявність у суб’єкта аудиторської діяльності досвіду на менше 20 років, що є обов’язковим для надання аудиторських послуг.
Так, зокрема, згідно з положеннями п. 5 Порядку ведення Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності (затв. Наказом Мінфін від 19.09.2018 № 766) до розділу «Суб’єкти аудиторської діяльності, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес» вносяться відомості про суб’єктів аудиторської діяльності, відомості про яких внесені до розділу «Суб’єкти аудиторської діяльності» та які (в яких):
пройшли перевірку контролю якості аудиторських послуг, здійснену Інспекцією із забезпечення якості Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю відповідно до вимог Закону, або мають чинне Свідоцтво про проходження перевірки системи контролю якості, видане Аудиторською палатою України до дати введення в дію Закону;
мають чинний договір страхування цивільно-правової відповідальності перед третіми особами, укладений відповідно до типової форми договору страхування, затвердженої Національною комісією, що здійснює державне регулювання у сфері ринків фінансових послуг, за погодженням з Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю;
оприлюднюють звіт про прозорість за попередній рік не пізніше 30 квітня року, що настає за звітним;
за основним місцем роботи працює не менше п’яти аудиторів із загальною чисельністю штатних кваліфікованих працівників, які залучаються до виконання завдань, не менше десяти осіб, з яких щонайменше дві особи повинні підтвердити кваліфікацію відповідно до статті 19 Закону або мати чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності.
Як вбачається з наведеного, вимога про наявність досвіду не менше 20 років відсутня. Відсутня така вимога і в ЗУ «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність».
Таким чином, вимога тендерної документації щодо наявності у суб’єкта аудиторської діяльності досвіду надання аудиторських послуг не менше 20 років є дискримінаційною та такою, що штучно та безпідставно обмежує коло потенційних учасників процедури закупівлі, тим самим порушуючи вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
З вказаного вище слідує, що Державна іпотечна установа порушила принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості, передбачені Законом.
Враховуючи вищезазначене, керуючись положеннями ст.ст. 5, 22, 24 ЗУ «Про публічні закупівлі»,
ВИМАГАЄМО:
усунути порушення законодавства під час проведення закупівлі №UA-2022-01-28-003542-c та внести зміни до Тендерної документації шляхом видалення з Розділу І «КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ» Додатку 3 критерію відбору суб'єктів аудиторської діяльності, згідно якого суб'єкт аудиторської діяльності повинен мати досвід надання аудиторських послуг не менше 20 років.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 лютого 2022 14:53
Державна іпотечна установа є єдиною в Україні установою другого рівня з фінансування іпотеки житла. Основною метою діяльності Установи є рефінансування іпотечних кредиторів (банків і небанківських фінансових установ, які провадять діяльність з надання забезпечених іпотекою кредитів), у тому числі за рахунок коштів, що надійшли від розміщення цінних паперів, здійснення операцій фінансового лізингу об’єктів житлової нерухомості. Так, предметом діяльності Установи зокрема є:
придбання, відчуження, управління та здійснення інших операцій з іпотечними та іншими активами відповідно до законодавства;
надання фінансових кредитів, виконання зобов’язань за якими забезпечено іпотечними та іншими активами;
випуск, емісія цінних паперів та організація їх обігу;
фінансовий лізинг щодо об’єктів житлової нерухомості відповідно до законодавства;
здійснення функцій замовника будівництва житла;
розроблення та впровадження стандартів, норм і процедур іпотечного кредитування та лізингу з метою зменшення ризиків учасників ринку.
Установою на сьогоднішній день реалізується державна програма «Забезпечення поліцейських та осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту житлом на умовах фінансового лізингу», відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 14.11.2018 №1201. Установа успішно реалізує програму з 2019 року, яка діє по всій території України.
Таким чином, на сьогоднішній день Установою супроводжується значний за обсягами портфель іпотечних кредитів, як рефінансованих так і набутих іпотечних кредитів, та портфель операцій фінансового лізингу. Також, Установа є емітентом значного об’єму гарантованих державою облігацій.
Крім того, на сьогоднішній день за наслідками банківських криз Установу залучено до значної судових проваджень з залученням в якості третіх осіб зокрема Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України та інших державних органів виконавчої влади країни.
З огляду на вказане вище, Установі вкрай необхідно залучити до надання аудиторських послуг аудиторську компанію з значним досвідом, знаннями та відповідними процедурами до надання послуг з усіма наявними в Установі фінансовими інструментами.
Також звертаємо Вашу увагу, що на ринку аудиторських компаній, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, налічується більш як 12 компаній, які мають досвід надання аудиторських послуг не менше 20 років, що складає більше 15% від їх загальної кількості. Вказаний критерій не є дискримінацією стосовно компаній, на послуги яких розраховує ДІУ.
придбання, відчуження, управління та здійснення інших операцій з іпотечними та іншими активами відповідно до законодавства;
надання фінансових кредитів, виконання зобов’язань за якими забезпечено іпотечними та іншими активами;
випуск, емісія цінних паперів та організація їх обігу;
фінансовий лізинг щодо об’єктів житлової нерухомості відповідно до законодавства;
здійснення функцій замовника будівництва житла;
розроблення та впровадження стандартів, норм і процедур іпотечного кредитування та лізингу з метою зменшення ризиків учасників ринку.
Установою на сьогоднішній день реалізується державна програма «Забезпечення поліцейських та осіб рядового і начальницького складу служби цивільного захисту житлом на умовах фінансового лізингу», відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 14.11.2018 №1201. Установа успішно реалізує програму з 2019 року, яка діє по всій території України.
Таким чином, на сьогоднішній день Установою супроводжується значний за обсягами портфель іпотечних кредитів, як рефінансованих так і набутих іпотечних кредитів, та портфель операцій фінансового лізингу. Також, Установа є емітентом значного об’єму гарантованих державою облігацій.
Крім того, на сьогоднішній день за наслідками банківських криз Установу залучено до значної судових проваджень з залученням в якості третіх осіб зокрема Кабінету Міністрів України, Міністерства фінансів України та інших державних органів виконавчої влади країни.
З огляду на вказане вище, Установі вкрай необхідно залучити до надання аудиторських послуг аудиторську компанію з значним досвідом, знаннями та відповідними процедурами до надання послуг з усіма наявними в Установі фінансовими інструментами.
Також звертаємо Вашу увагу, що на ринку аудиторських компаній, які мають право проводити обов’язковий аудит фінансової звітності підприємств, що становлять суспільний інтерес, налічується більш як 12 компаній, які мають досвід надання аудиторських послуг не менше 20 років, що складає більше 15% від їх загальної кількості. Вказаний критерій не є дискримінацією стосовно компаній, на послуги яких розраховує ДІУ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2022 14:41
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН" |
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТАНДАРТ-АУДИТ" |
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕЙЧ ЕЛ БІ ЮКРЕЙН" #23731031 |
Переможець |
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
21 лютого 2022 16:30
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 26 травня 2022 16:37 |
Кінець періоду оскарження: | 06 червня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 26 травня 2022 16:37 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Визнати закупівлю аудиторських послуг, за кодом ДК 021:2015:79210000-9 - Бухгалтерські та аудиторські послуги, (очікувана вартість закупівлі становить 1 500 000 грн. (один мільйон п’ятсот тисяч гривень 00 копійок) з ПДВ), відповідно до оголошення UA-2022-01-28-003542-c (далі - Послуги) такою, що не відбулась на підставі пункту 1 частини 5 статті 32 Закону, а саме через те, що здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили. |
Документи:
26 травня 2022 16:30
|
Електронний підпис |
26 травня 2022 16:28
|
25.05 протокол уо.pdf |
26 травня 2022 16:28
|
12.03 продовження.pdf |
26 травня 2022 16:28
|
25.05 протокол тк.pdf |