Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги по заправці, відновленню та ремонту картриджів (50313000-2 Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки)
Очікувана вартість
8 330,00 UAH
UA-2022-01-28-002468-b ce1ad662f30341339b1c1417d3bff2fd
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Любов Тишкевич

+380626421892 logvinoval@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 28 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент фінансів Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02313200
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, Бул. Машинобудівників, 23
Контактна особа: Любов Тишкевич
+380626421892
logvinoval@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Послуги по заправці, відновленню та ремонту картриджів (50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки) відповідно до умов договору
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
62 послуга
Послуги по заправці, відновленню та ремонту картриджів (50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84313, Україна, Донецька область, Краматорськ, бул. Машинобудівників, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 січня 2022  —  18 квітня 2022
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

28 січня 2022 10:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2022 10:23
дог 15 заправка.rtf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець БУТ НАТАЛІЯ МИХАЙЛІВНА
#3102402386
Переможець 8 330,00
UAH з ПДВ
28 січня 2022 10:25

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 09:04
Електронний підпис зміни до договору
05 жовтня 2022 10:09
Зміни до договору Бут НМ.pdf зміни до договору
05 жовтня 2022 09:55
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2022 14:24
Зміни до договору.PDF зміни до договору
18 квітня 2022 14:19
Електронний підпис зміни до договору
18 квітня 2022 13:58
Зміни до договору.PDF зміни до договору
18 квітня 2022 13:48
Електронний підпис укладений
28 січня 2022 10:27
договір 15.PDF укладений
28 січня 2022 10:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін дії договору закінчується 31 грудня 2022 року
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
18 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Термін дії договору закінчується 31 грудня 2022 року
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись ст.651,652 ЦК, ст.188,202 ГК,дов. Торг.-промисл. палати України, в якій вказано про настання форс-мажорних обст. через військову агресію російської федерації проти Україні, що стало підставою введення воєнного стану та умовами Договору, змінено суму договору.Сума Договору складає 2340,00 грн з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 2 340,00
UAH (в тому числі ПДВ 390,00 UAH)