Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Меблі офісні
Очікувана вартість
132 000,00 UAH
UA-2022-01-28-001167-b 23d45ad84b3d4b0b97914c3b711d386c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мельничук Сергій Григорович

380503742367 Sergii.Melnychuk@cvgas.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "ОПЕРАТОР ГАЗОРОЗПОДІЛЬНОЇ СИСТЕМИ "ЧЕРНІВЦІГАЗ"
Код ЄДРПОУ: 03336166
Місцезнаходження: 58009, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Винниченка, 9 "А"
Контактна особа: Мельничук Сергій Григорович
380503742367
Sergii.Melnychuk@cvgas.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2022 09:31
Звернення за роз’ясненнями: до 03 лютого 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2022 10:30
Очікувана вартість: 132 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 660,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Меблі офісні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 штуки
Меблі офісні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Чернівецька область, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 березня 2022  —  14 березня 2022
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-28-001167-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НОВИЙ СТИЛЬ", Код ЄДРПОУ:32565288
Дата подання: 01 лютого 2022 17:54
Щодо вимог документації, які порушують норми ЗУ "Про публічні закупівлі"
Шановний Замовнику!

В Інструкції з підготовки пропозицій для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель (далі - Інструкція) вами встановлені вимоги до учасників, які порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).

Порушення полягають в наступному.

1….. У п.2 розділу IV Інструкції зазначено, що на вимогу Замовника Учасник, який перебуває у статусі «Кваліфікація», повинен надати в 2-денний строк з моменту початку його кваліфікації у паперовому вигляді ті документи, які були подані ним в складі пропозиції в електронному вигляді.

Згідно з ч.8 ст. 12 Закону подання інформації під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі здійснюється в електронному вигляді через електронну систему закупівель. Замовникам забороняється вимагати від учасників подання у паперовому вигляді інформації, поданої ними під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.

Відповідно до аб. 1 та 4 ч. 9 ст.14 Закону пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.

Згідно з ч.13 ст.14 Закону Замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо:
1) пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2) учасник не надав забезпечення пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
3) учасник, який визначений переможцем спрощеної закупівлі, відмовився від укладення договору про закупівлю;
4) якщо учасник протягом одного року до дати оприлюднення оголошення про проведення спрощеної закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю більше двох разів із замовником, який проводить таку спрощену закупівлю.

Отже, Законом забороняється Замовникам вимагати подання у паперовому вигляді інформації, поданої учасником під час проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, а така підстава для відхилення пропозиції учасника, як ненадання учасником документів після закінчення строків подання пропозицій учасниками, відсутня. Тому, вказана вище вимога, визначена Інструкцією, порушує норми Закону.

2….. У п.2 розділу IV Інструкції зазначено, що на вимогу Замовника Учасник, який перебуває у статусі «Кваліфікація», повинен надати протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання такої вимоги, зразки товару що пропонується ним для постачання за договором про закупівлю. Зразки товару надаються безкоштовно для проведення їх перевірки (випробувань) на відповідність вимогам, які встановлені Замовником до технічних, якісних та інших характеристик предмета Закупівлі.

По-перше, Замовник зазначає про безкоштовне надання зразків запропонованого учасником товару.
П. 2.1 Положення про документальне забезпечення записів у бухгалтерському обліку, затвердженого Наказом Міністерства фінансів України 24.05.1995 № 88 (далі – Положення) передбачено, що оформлення будь-яких господарських операцій здійснюється шляхом складання первинних документів.
Згідно з п.2.4 Положення одними із обов’язкових реквізитів первинних бухгалтерських документів є обсяг господарської операції та одиниця виміру господарської операції (у грошовому та за можливості у натуральних вимірниках).
Тому, ціна та вартість товару, що зазначена у первинному документі, не може дорівнювати нулю, а отже, безкоштовне надання Учасником зразку (товару) не відповідатиме нормам господарського та цивільно-правового законодавства України.

По-друге, Законом не передбачено право Замовника вимагати та обов’язок учасників надавати зразки запропонованого товару на будь-яких стадіях процесу закупівлі.

По-третє, в ч.1 ст. 5 Закону визначені принципи здійснення публічних закупівель:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.

Отже, контакт та взаємодія учасника із Замовником до визначення переможця закупівлі порушує такі з вищенаведених принципів, як відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Встановлення зазначеної вище вимоги свідчить про ризик непрозорості процесу проведення закупівлі та про ризик спотворення результатів закупівлі. А отже, вищезазначена вимога порушує норми Закону.

Також, необхідно зазначити, що п.3.10 проекту договору до даної закупівлі (Додаток 2 Інструкції) передбачено, що покупець має право відмовитись від прийняття та оплати або усієї партії поставленого товару, або тієї частини товару, що не відповідає умовам Договору. В свою чергу, постачальник, згідно з п. 5.2 зазначеного проекту договору, бере на себе зобов’язання здійснювати протягом гарантійного строку безоплатний ремонт (усунення виявлених недоліків, дефектів) товару та/або заміну товару неналежної якості на товар, що відповідає умовам Договору. Постачальник самостійно за власний рахунок забезпечує, у разі потреби, транспортування (перевезення, доставку) такого товару, пов’язані з необхідністю виконання ним даних гарантійних зобов’язань.

А отже, проведення перевірки (випробувань) запропонованого учасником товару на відповідність вимогам, які встановлені Замовником до технічних, якісних та інших характеристик предмета Закупівлі на етапі кваліфікації є недоцільним, оскільки вище вказані норми проекту договору регулюють питання поставки товару, що не відповідає технічним, якісним та іншим характеристикам предмета даної Закупівлі, чим захищає Замовника від отримання товару, що не відповідає вимогам предмету закупівлі та вимогам договору про закупівлю.

3….. В Додатку 1 до Інструкції Замовником визначено такі назви виробу, які є предметом закупівлі:
9. Крісло Престиж Люкс 50/АМФ-1 А-1;
10. Крісло Кінг Люкс;
11. Стільці офісні ІSO чорний.

Відповідно до ч.4 ст. 5 Закону Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.

Згідно з ч.5 ст. 14 Закону оголошення про проведення спрощеної закупівлі та вимоги до предмета закупівлі не повинні містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.

Вказавши конкретні назви, марки, артикули та виробника товару та не надавши можливості учасникам запропонувати еквівалент заявленого Замовником товару, вами обмежено конкуренцію та порушені принципи недискримінації учасників та рівне ставлення до них; максимальної економії, ефективності та пропорційності, що визначені пп. 2) та 4) ч.1 ст. 5 Закону. Отже, зазначена вимога Замовника порушує норми Закону.

На підставі вищевикладеного, вимагаємо припинити порушення Закону України «Про публічні закупівлі» шляхом внесення змін у документацію, а саме:
1) виключити з п.2 розділу IV Інструкції з підготовки пропозицій для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель такі вимоги:
- На вимогу Замовника Учасник, який перебуває у статусі «Кваліфікація», повинен надати в 2-денний строк з моменту початку його кваліфікації у паперовому вигляді ті документи, які були подані ним в складі пропозиції в електронному вигляді;
- На вимогу Замовника Учасник, який перебуває у статусі «Кваліфікація», повинен надати протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання такої вимоги, зразки товару що пропонується ним для постачання за договором про закупівлю. Зразки товару надаються безкоштовно для проведення їх перевірки (випробувань) на відповідність вимогам, які встановлені Замовником до технічних, якісних та інших характеристик предмета Закупівлі.
2) В Додатку 1 до Інструкції посилання на назви, марки, артикули та виробника товару в назвах виробів, які є предметом закупівлі, а саме: 9. Крісло Престиж Люкс 50/АМФ-1 А-1; 10. Крісло Кінг Люкс; 11. Стільці офісні ІSO чорний – доповнити виразом "або еквівалент".
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 лютого 2022 17:46
Доброго дня шановний потенційний учасник.
Розглянувши Вашу вимогу
1) виключити з п.2 розділу IV Інструкції з підготовки пропозицій для проведення спрощеної закупівлі через електронну систему закупівель такі вимоги:
- На вимогу Замовника Учасник, який перебуває у статусі «Кваліфікація», повинен надати в 2-денний строк з моменту початку його кваліфікації у паперовому вигляді ті документи, які були подані ним в складі пропозиції в електронному вигляді;
- На вимогу Замовника Учасник, який перебуває у статусі «Кваліфікація», повинен надати протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати отримання такої вимоги, зразки товару що пропонується ним для постачання за договором про закупівлю. Зразки товару надаються безкоштовно для проведення їх перевірки (випробувань) на відповідність вимогам, які встановлені Замовником до технічних, якісних та інших характеристик предмета Закупівлі.
повідомляємо наступне: виключення вказаних пунктів не є, на наш погляд доцільним, оскільки саме формулювання « на вимогу» розуміє під собою наявність такої, та не є безумовним зобов’язанням для учасника.
Стосовно посилання на назви, марки, артикули та виробника товару в назвах виробів, які є предметом закупівлі, а саме: 9. Крісло Престиж Люкс 50/АМФ-1 А-1; 10. Крісло Кінг Люкс; 11. Стільці офісні ІSO чорний повідомляємо наступне:
Згідно частини 4 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі»
« … У вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників…»
Слово «може» - не є безумовним зобов’язанням. Тому вважаємо за доцільне залишити Додаток 1 Інструкції саме у такій редакції

Документи подані скаржником

01 лютого 2022 17:53
Вимога.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2022 10:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Чимрук Назар Олегович 126 500,00
UAH з ПДВ
126 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2022 00:51
Електронний підпис
08 лютого 2022 00:50
3.8 гарантія.pdf
08 лютого 2022 00:50
3.6 обробка данних.pdf
08 лютого 2022 00:50
6. Відсутність підстав.pdf
08 лютого 2022 00:50
4.1 Договір меблі.pdf
08 лютого 2022 00:50
3.3 печатка.pdf
08 лютого 2022 00:50
10.1 Код.pdf
08 лютого 2022 00:50
3.9 згода з договором.pdf
08 лютого 2022 00:50
2. Проект Договору.pdf
08 лютого 2022 00:50
13. Лист-Згода.pdf
08 лютого 2022 00:50
3. Довідка про ліцензію.pdf
08 лютого 2022 00:50
3.10 Гарантія.pdf
08 лютого 2022 00:50
3.6 формальні помилки.pdf
08 лютого 2022 00:50
5. Договір меблі.pdf
08 лютого 2022 00:50
10.4 Паспорт.pdf
08 лютого 2022 00:50
10.2 Витяг.pdf
08 лютого 2022 00:50
3.4 субпідрядники.pdf
08 лютого 2022 00:50
15. Технічне завдання.pdf
08 лютого 2022 00:50
3.5 конкуренція.pdf
08 лютого 2022 00:50
10. Виписка.pdf
08 лютого 2022 00:50
3.1 Уповноважені особи.pdf
08 лютого 2022 00:50
10.3 Витяг ЄДР.pdf
08 лютого 2022 00:50
3.7 гарантія.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Чимрук Назар Олегович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Чимрук Назар Олегович
#3543211932
Переможець 126 500,00
UAH з ПДВ
11 лютого 2022 16:52

Документи

11 лютого 2022 16:52
Протокол №34 УО.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 11 лютого 2022 16:52

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Чимрук Назар Олегович
#3543211932
126 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

11 лютого 2022 16:52
Протокол №34 УО.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 16:09
Договір поставки №13А580-2126-22.pdf укладений
23 лютого 2022 12:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 126 500,00
UAH