Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук (ДК 021:2015: 30213100-6 Портативні комп’ютери)
Очікувана вартість
55 500,00 UAH
UA-2022-01-28-001023-b 77090566c58e459fa8a0ef68ef5c4922
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жепська Анастасія Сергіївна

+380505833228 zhepskaya@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Матвіївська загальноосвітня санаторна школа-інтернат І-ІІІ ступенів" Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 20520196
Місцезнаходження: 70035, Україна , Запорізька обл., Вільнянський район, с.Матвіївка, вул.Центральна, буд. 71/А
Контактна особа: Жепська Анастасія Сергіївна
+380505833228
zhepskaya@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 28 січня 2022 09:24
Звернення за роз’ясненнями: до 08 лютого 2022 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 лютого 2022 09:00
Початок аукціону: 14 лютого 2022 14:36
Очікувана вартість: 55 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 277,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70035, Україна, Запорізька область, с.Матвіївка, Вільнянський район, вул.Центральна, буд.71/А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2022
ДК 021:2015: 30213100-6 — Портативні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

1
Дата подання: 30 січня 2022 13:32
Дата відповіді: 31 січня 2022 13:17
Доброго дня! Чи допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) ? Поставка ПЗ буде здійснюватися з дотриманням вимог Закону України «Про авторське право і суміжні права». Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. Також звертаємо увагу, що продукція компанії «Microsoft» має групу ознак, за якими можливо визначити її оригінальність (офіційна сторінка: https://www.microsoft.com/uk-ua/howtotell/software-packaged Щодо легальної та ліцензійної операційної системи Windows 10 Pro, варто зауважити, що компанія Microsoft розробила спеціальні наклейки, які клеяться на сам ПК або ноутбук і позначають, що на ньому встановлена офіційна копія Windows. Таку наклейку практично неможливо підробити - у неї є багато захисних елементів, а також на самій етикетці міститься значна кількість розпізнавальних знаків (голографічне зображення, голографічний мікротекст і оптично-змінну фарбу). На самому сертифікаті присутній серійний код і ключ продукту. Окремо хочемо звернути увагу Замовника, що будь які вимоги щодо внесення змін з боку учасників з вимогою надати лист про авторизацію носять дискримінаційний характер, що підтверджується рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником. Одночасно надання Авторизаційного листа-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро є дискримінаційною та неправомірною вимогою, відповідно до статті 3 Закону України від 25.12.2015р. № 922-VIII «Про публічні закупівлі». Згідно із загальними принципами господарювання за статтею 6 Господарського кодексу України та статті 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі, тими що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує участь тих, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!!так, допускається встановлення ліцензійної операційної системи Microsoft Windows 10 Professional x64 Ukrainian OEM (FQC-08978) .
Прохання до Замовника!
Дата подання: 31 січня 2022 03:48
Дата відповіді: 31 січня 2022 14:12
Шановний Замовнику! Ми представляємо юридичну компанію із захисту інтелектуальної власності та використання програмної продукції корпорації Microsoft. В останній час, у сфері державних закупівель побільшало випадків придбання ноутбуків на яких відсутня встановлена САМЕ ВИРОБНИКОМ операційна система Windows, та разом з тим дані ноутбуки пропонуються учасниками із попередньо встановленими примірниками Microsoft Windows 10 типу OEM із сертифікатами автентичності, які виявилися нелегально відтвореними та розповсюдженими в порушення Закону України «Про авторське право і суміжні права». Для боротьби з подібним явищем корпорація Microsoft розробила процес активації операційної системи Windows за допомогою технології OEM Активації 3.0 (ОА 3.0) зокрема для виробників ноутбуків (https://docs.microsoft.com/en-us/windows-hardware/manufacture/desktop/oem-activation-3). Microsoft відмовилася від політики використання OEM-виробниками сертифіката автентичності, що надає додатковий спосіб захисту від піратства. Отже, кожен виробник ноутбуків (вітчизняний або іноземний), який має власне виробництво, який є партнером Microsoft, для запобіганню розповсюдження піратства програмного забезпечення, повинен мати та використовувати технологію ОЕМ активації ОА 3.0. Так як предметом даної закупівлі є ноутбуки з попередньо встановленим програмним забезпеченням Microsoft® Windows® 10 Pro, для запобігання придбання неліцензійного або піратського ПЗ, просимо Вас тендерною документацією вимагати від учасників постачання ноутбуків із встановленою виробником (а не самим учасником) операційною системою Windows 10 Pro! Замовник за результатами аналізу відкритих джерел інформації може дійти висновку, що зазначену технологію активації використовують усі без виключення виробники ноутбуків - HP, Dell, Lenovo, ASUS та інші. Таким чином, дана вимога не порушує принципу недискримінації учасників, закріпленого в статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі». Дана технологія активації інсталюється, безпосередньо, виробником обладнання, тому її наявність гарантує Замовнику походження та легальність операційної системи. В свою чергу, одним із способів перевірки Замовником наявності або відсутності операційної системи Windows встановленої саме виробником ноутбука є його модель та партійний номер передбачений виробником у заводській комплектації. Враховуючи дану інформацію для уникнення можливих юридичних наслідків перевірки обладнання по даній закупівлі просимо доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Операційна система Windows 10 Pro повинна бути встановлена виробником ноутбука. Для підтвердження даної інформації учасник зазначає модель та партійний номер ноутбука". Це суттєво допоможе Вам уникати підробок. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! вимогу виконано.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-28-001023-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС", Код ЄДРПОУ:40098570
Дата подання: 16 лютого 2022 15:55
ВИМОГА щодо скасування рішення про визначення переможцем закупівлі ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна та про намір укласти договір
опис у вкладені
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 лютого 2022 13:42
Відповідно до звернення ТОВ «Поділля Фінанс» від 16.02.2022 року повідомляємо послідовно по змісту наступне:
1) Стосовно першого пункту зауважень повідомляємо, що учасником надано у складі пропозиції документи «Технічні вимоги.pdf» та «Довідка погодження з вимогами.pdf», у яких зазначено детальний технічний опис запропонованого товару та погодження з вимогами до предмету закупівлі.
Тендерна документація Замовника не містить застережень, що учасник не має можливості зазначити таку інформації у той чи інший ніж наведено спосіб. Інформація зазначена учасником у складі пропозиції документ "Технічні вимоги.pdf" саме у такий спосіб ніяким чином не впливає на зміст його тендерної пропозиції та містить повний перелік інформації що вимагалась, чим відповідає вимогам Замовника.
2) Учасником надано у складі пропозиції документ «Довідка відповідальна особа.pdf», у якому зазначено, що відповідальною особою за виконання договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення спрощеної закупівлі є ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна.
Тобто зазначено, що статус відповідальної особи є фізична особа-підприємець (ФОП). Зауважимо, що фізичні особи-підприємці відповідно до їх організаційно-правової форми є само-зайнятими особами і не можуть мати будь-яку посаду, або, цілком логічно, прийняти на будь-яку посаду самі себе. У довідці про найманих працівників за стандартним шаблоном форми зазначено перелік функцій, що закріплені за ФОП. Вказані посада та спеціальність працівників може не братись Замовником до уваги, оскільки не вимагалась тендерною документацією. Таким чином, вимога учасником виконана, інформація зазначена.
3) Щодо вимоги про надання листа-згоди повідомляємо, що така вимога визначена в межах одного речення та встановлена для надання листа згоди від працівників зазначених учасником, службової (посадової) особи або представника учасника, які будуть підписувати пропозицію та договір, укладений за результатами спрощеної закупівлі.
Відповідно до вказаної учасником інформації про уповноважену особу та підписанта пропозиції та договору – такою особою є ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна. У додатку 4 до оголошення спрощеної закупівлі Листи-згода на здійснення обробки персональних даних подаються посадовою особою або представником учасника закупівлі, які будуть підписувати пропозицію та договір, укладений за результатами торгів - такою особою є ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна документ " Довідка відповідальна особа.pdf" . Водночас у довільній формі зазначені дані про працівника Лисак О.О. не підлягають під дію Закону «Про захист персональних даних» від 01.06.2010р. №2297-VI, та не потребують надання листа-згоди на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних.
4) Щодо зауваження по аналогічним договорам наголошуємо, що учасником у складі пропозиції надано документ «Аналогічний договір.pdf», у якому зазначена необхідна інформація, крім того починаючи з другої сторінки цього ж документу, учасником надано сканований оригінал зазначеного у довідці аналогічного договору, де міститься інформація про посаду контактної особи замовника та інші істотні умови договору.
Крім того, тендерна документація Замовника не містить інформації, що учасник не повинен відступати від зазначеної замовником форми, а отже відповідно може надати таку інформацію у будь-який інший спосіб оформлення, якщо така інформація буде відображена у повній мірі. Зазначена учасником інформація саме у такий спосіб не впливає на зміст його тендерної пропозиції, наявна у цьому ж документі та містить повний перелік інформації що вимагалась, чим відповідає вимогам Замовника. Тому Замовником надання інформації в такому вигляді було віднесено до формальної помилки.
Враховуючи вище зазначене у Замовника відсутні підстави для перегляду рішення про визначення переможця. Дякуємо.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

16 лютого 2022 15:55
ФОП.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 лютого 2022 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна 47 250,00
UAH з ПДВ
46 470,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС" 52 635,00
UAH з ПДВ
46 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС" 49 428,00
UAH з ПДВ
48 582,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 51 930,00
UAH з ПДВ
48 863,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ" 50 574,00
UAH з ПДВ
50 574,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 лютого 2022 22:56
Електронний підпис
10 лютого 2022 22:52
Листи та довідки.pdf
10 лютого 2022 22:52
Довідка_рахунок_банк.pdf
10 лютого 2022 22:52
Проект договору.pdf
10 лютого 2022 22:52
Гарантійний лист.pdf
10 лютого 2022 22:52
Технічні вимоги.pdf
10 лютого 2022 22:52
HP 255G8.pdf
10 лютого 2022 22:52
Паспорт-код.pdf
10 лютого 2022 22:52
HP СЕС.pdf
10 лютого 2022 22:52
Аналогічний договір.pdf
10 лютого 2022 22:52
Цінова пропозиція.pdf
10 лютого 2022 22:52
Витяг з ЄДР.pdf
10 лютого 2022 22:52
Виписка_з_ЄДР21.pdf
10 лютого 2022 22:52
Витяг_ЄП21.pdf

Публічні документи

09 лютого 2022 16:14
Електронний підпис
09 лютого 2022 16:13
Установчі документи.pdf
09 лютого 2022 16:13
Проект договору.pdf
09 лютого 2022 16:13
Довідка МТБ.pdf
09 лютого 2022 16:13
Цінова пропозиція.pdf
09 лютого 2022 16:13
Документи якості.pdf
09 лютого 2022 16:13
Довідка ліцензування.pdf
09 лютого 2022 16:13
Довідка працівники.pdf
09 лютого 2022 16:13
Довідка досвід.pdf
09 лютого 2022 16:13
Довідка довкілля.pdf
09 лютого 2022 16:13
Згоди на обробку ПД.pdf
09 лютого 2022 16:13
Уповноважена особа.pdf
09 лютого 2022 16:13
Технічні вимоги згода.pdf
09 лютого 2022 16:13
Довідка ОС.pdf
09 лютого 2022 16:13
Інформаційна картка.pdf
09 лютого 2022 16:13
Таблиця відповідності.pdf

Публічні документи

10 лютого 2022 17:07
Електронний підпис
10 лютого 2022 16:07
Наказ (директор).pdf
10 лютого 2022 16:07
Інформаційний листLenovo.pdf
10 лютого 2022 16:07
Штатний розпис.pdf
10 лютого 2022 16:07
Авторизація Lenovo.pdf
10 лютого 2022 16:07
Пропозиція.pdf
10 лютого 2022 16:07
Витяг розширений (ЄДР).pdf
10 лютого 2022 16:07
лист-відгук (Ладижин).pdf
10 лютого 2022 16:07
Сертифікати Lenovo.pdf
10 лютого 2022 16:07
Сертифікати 2Е мишка.pdf
10 лютого 2022 16:07
Витяг (ПДВ).pdf
10 лютого 2022 16:07
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

11 лютого 2022 00:16
Електронний підпис
11 лютого 2022 00:15
Пропозиція 07.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС"

ТОВ "ПОДІЛЛЯ ФІНАНС"

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БРЕНДХАБ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна
#3014604285
Переможець 46 470,00
UAH з ПДВ
16 лютого 2022 11:53

Документи

16 лютого 2022 11:53
Електронний підпис
16 лютого 2022 11:52
протокол УО 16.02.1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 лютого 2022 11:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Галушкіна Олеся Михайлівна
#3014604285
46 470,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 лютого 2022 11:53
Електронний підпис
16 лютого 2022 11:52
протокол УО 16.02.1.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 12:38
Електронний підпис укладений
22 лютого 2022 13:05
протокол УО 22.02.1.pdf зміни до договору
22 лютого 2022 13:04
Електронний підпис укладений
22 лютого 2022 10:48
договір _11 від 22.02.2022.pdf укладений
22 лютого 2022 10:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): технічна помилка
Номер договору про закупівлю: 11
Договір:
Номер додаткової угоди: 22.02.1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 46 470,00
UAH