Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Мізоцька спеціальна школа І-ІІ ступенів" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 22581256 |
Місцезнаходження: | 35740, Україна , Рівненська обл., смт Мізоч, вул. Богдана Хмельницького, 35 |
Контактна особа: |
Микита Оголюк +380976078180 ogolyuk.n@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2022 19:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2022 19:19 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2022 13:40 |
Очікувана вартість: | 387 921,90 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 939,61 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
громади
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна
пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською
мовою. У разі надання Учасником будь - яких документів, складених іншою мовою,
ніж українська мова, вони повинні бути перекладені на українську мову.
Визначальним є текст, викладений українською мовою
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі. Кошти обласного бюджету | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 січня 2022 19:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2022 19:26 |
Овочі_Додаток_1.doc | |
27 січня 2022 19:26 |
Овочі_Додаток_2.doc | |
27 січня 2022 19:26 |
Овочі_Додаток_3.doc | |
27 січня 2022 19:26 |
Овочі_ТД.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-05-09-000054 ● bfb18b59ba244f23b00a5c854074a060
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 травня 2022 14:51 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
09.05.2022 № 7
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 09.05.2022 № 7
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2022-01-27-015837-b 27.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-05-09 16:45:28
Запит замовнику на поясненн
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капуста білокачанна, капуста пекінська, морква, червоний буряк, цибуля, помідор свіжий, огірок свіжий, перець болгарський свіжий, часник, зелена цибуля, редиска, кабачок свіжий, яблуко, мандарин, апельсин, банан, ківі, виноград, груша» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2022-01-27-015837-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
Замовником 16 лютого 2022 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами відкритих торгів з учасником, який визнаний переможцем Фізичною особою-підприємцем Галагузом Анатолієм Володимировичем (далі – ФОП Галагуз Анатолій Володимирович), проте сам договір не оприлюднений.
Відповідно до частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
Враховуючи вищевикладене просимо надати інформацію чи підписаний договір про закупівлю з учасником ФОП Галагуз Анатолій Володимирович, у разі його укладання, чому не оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до частини першої статті 10 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-05-16 09:16:34
договір
Пп. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути.
Відповідно до частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів.
В умовах воєнного стану, за відсутності стаціонарного навчального процесу, договір про закупівлю не було оприлюднено в строки, встановлені Законом. У травні відповідні порушення неможливо усунути через пропущення строків. Відповідно уповноваженою особою 12.05.2022 прийнято рішення про відміну торгів.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 травня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 червня 2022 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2022 14:03
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Галагуз Анатолій Володимирович |
384 898,00
UAH з ПДВ
|
384 898,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРАВС ТРЕЙДІНГ" |
387 856,20
UAH з ПДВ
|
387 856,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Галагуз Анатолій Володимирович #2623203177 |
Переможець |
384 898,00
UAH з ПДВ
|
16 лютого 2022 11:38
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 13 травня 2022 14:22 |
Кінець періоду оскарження: | 24 травня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 13 травня 2022 14:22 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | Пп. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник відміняє тендер у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель |
13 травня 2022 14:22
|
Електронний підпис |
13 травня 2022 14:21
|
Мізоч_Відміна.doc |