Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір
Очікувана вартість
589 050,00 UAH
UA-2022-01-27-015658-b 965af93a644b4d3a830f8fb53542c64e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Кусакіна

+380509324321 kpsez02kr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА ЄДИНОГО ЗАМОВНИКА" ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА М.КРАМАТОРСЬКА
Код ЄДРПОУ: 31944772
Місцезнаходження: 84331, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, б-р Краматорський, буд. 47
Контактна особа: Ольга Кусакіна
+380509324321
kpsez02kr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. Ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-05-001738-c, UA-2021-12-15-023215-c

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2022 18:57
Оскарження наміру укласти договір: 07 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3850 пачок
Папір
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84300, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, бул.Краматорський,22
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за товар здійснюється Покупцем протягом 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Товару і підписання уповноваженими представниками Сторін видаткової накладної. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

27 січня 2022 18:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
#31939411
Переможець 589 050,00
UAH з ПДВ
27 січня 2022 18:57

Документи

27 січня 2022 18:57
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2022 18:57

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДМД-СЕРВІС"
#31939411
589 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

27 січня 2022 18:57
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 лютого 2022 17:33
25 2022.pdf укладений
18 лютого 2022 17:29