Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ ЗЕМЕЛЬНИХ РЕСУРСІВ ОДЕСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44162529 |
Місцезнаходження: | 65011, Україна , Одеська обл., місто Одеса, вул. Успенська, 83/85 |
Контактна особа: |
Бойко Ігор +380951912609 boykoq32@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2022 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 лютого 2022 13:49 |
Початок аукціону: | 21 лютого 2022 11:49 |
Очікувана вартість: | 3 940 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 700,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | підтвердження перерахування коштів з обсуговуючого банку |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71340000-3: Комплексні інженерні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 лютого 2022 13:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 лютого 2022 13:51 |
тендер парк Ювілейний НОВА Редакція.doc | |
10 лютого 2022 13:51 |
ПРОТОКОЛ ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН З ДОДАТКОМ.docx |
10 лютого 2022 13:52 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
10 лютого 2022 13:51 |
тендер парк Ювілейний НОВА Редакція.doc
|
|||
10 лютого 2022 13:51 |
ПРОТОКОЛ ПРО ВНЕСЕННЯ ЗМІН З ДОДАТКОМ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Пункт 1 Додатку 2 Тендерної документації містить Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям:
1.1. Довідка в довільній формі, що містить інформацію щодо кількості та кваліфікації працівників Учасника, датована не раніше дати виходу оголошення про проведення процедури закупівлі, а саме:
- сертифікованих інженерів - землевпорядників – не менше 5 осіб;
- сертифікованих інженерів геодезистів – не менше 2 осіб;
- працівників з геодезичною та/або землевпорядною освітою – не менше 9 осіб;
- юристів – не менше 1 особи.
Таким чином, зазначеними положеннями Тендерної документації фактично від учасника вимагається наявність у штаті не менше 17-х працівників, з яких не менше 5-х сертифікованих інженерів-землевпорядників, 2-х сертифікованих інженерів-геодезистів, 1-го юриста та окремо не менше 9 працівників з геодезичною та/або землевпорядною освітою.
Така вимога є безпідставною та не вмотивованою. В штаті Скаржника є працівники, які виконують одночасно роботи по декільком професіям (на декількох посадах): інженер-землевпорядник/інженер-геодезист, інженер-землевпорядник/юрист. За таких обставин у Скаржника немає потреби брати на роботу в штаті працівників у загальній кількості 17 осіб.
Загальна кількість працівників у штаті Товариства з геодезичною та/або землевпорядною освітою – 7 осіб, проте, загальна кількість посад інженерів-землевпорядників та інженерів-геодезистів є більшою, а саме – 9 осіб, що відповідає вимогам Замовника.
В числі зазначених 9-ти посад є 3 сертифіковані інженера-землевпорядника та 3 сертифіковані інженери-геодезисти.
Таким чином, необґрунтована вимога Замовника щодо наявності у штаті учасника не менше 17-ти працівників унеможливлює участь Скаржника у процедурі Закупівлі через недостатність працівників у штаті, внаслідок чого така вимога є дискримінаційною.
Вимога щодо наявності у штаті учасника не менше 5-х сертифікованих інженерів-землевпорядників також жодним чином не обґрунтована Замовником та позбавлена жодних підстав.
Згідно ч. 2 ст. 26 Закону України «Про землеустрій» розробниками документації із землеустрою є юридичні особи, що володіють необхідним технічним і технологічним забезпеченням та у складі яких працює за основним місцем роботи сертифікований інженер-землевпорядник, який є відповідальним за якість робіт із землеустрою.
У нашого Товариства за основним місцем роботи наявні 3 сертифіковані інженери-землевпорядники, що у свою чергу відповідає вимогам Закону України «Про землеустрій». Крім того, у Товариства наявні два інженери-землевпорядник із вищою землевпорядною освітою (що не мають кваліфікаційного сертифікату), які також здатні виконувати роботи із землеустрою. Також, у штаті Товариства знаходяться 3 сертифіковані інженери-геодезисти.
Тобто, Товариство цілком відповідає вимогам законодавства та має можливість повністю виконати обсяг робіт, що визначений технічним завданням по Закупівлі згідно Додатку 1 до Тендерної документації, складом працівників, які є в штаті скаржника, а також Товариство може залучити працівників за цивільно-правовими договорами або залучити субпідрядника у разі необхідності.
Вимога про наявність не менше 5-х сертифікованих інженерів-землевпорядників у штаті ставить Товариство в дискримінаційне положення у порівнянні з учасниками у яких наявні 5 сертифіковані інженери- землевпорядники.
Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до 5 публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Товариства, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону.
До аналогічного висновку неодноразово доходила й Постійно діюча адміністративна колегія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, про що свідчить, зокрема, й рішення № 1099-р/пк-пз від 19.01.2022.
Враховуючи вище викладене, вимагаємо від Замовника усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації в цій частині.
Також окремо зазначаємо, що Замовником не ставиться вимога щодо наявності у штаті учасника 17-ти працівників, тобто Замовник вимагає наявність 9 осіб з геодезичною та/або землевпорядною освітою враховуючи сертифікованих інженерів-землевпорядників та інженерів-геодезистів.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-14-000023 ● f3331cf8011b4205b546ab6ae50db3b4
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2022 15:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
14.11.2022 №72-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, доручення Державної аудиторської служби України від 05 вересня 2022 року №003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 14.11.2022 №72-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4. UA-2022-01-27-013099-b 27.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-14 16:53:12
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі комплексних інженерних послуг за кодом ДК 021:2015 - 71340000-3 «Розробка технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель комунальної власності загального користування рекреаційного призначення, парку, що проектується, на прибережних схилах (парк Ювілейний) - для благоустрою та утримання парку» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2022-01-27-013099-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» ( далі – Закон), підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень з питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Яким чином Замовником при укладанні договору від 22.04.2022 року №12 виконано вимогу, визначену частиною 6 статтею 33 Закону щодо укладання договору не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-16 10:10:11
Відповідь на запит
Відповідь на запит ДАСУ від 14.11.2022 р. про надання пояснень щодо закупівлі UA-2022-01-27-013099-b з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Надайте посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
ВІДПОВІДЬ:
Очікувана вартіть предмету закупівлі визначена на підставі аналзу закупівель минулих років та на підставі аналізу аналогічних закупівель в системі “Прозоро”.
Щодо розміщення на вебсайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) повідомляємо, що вказана інформація не розміщувалася на вебсайті, оскільки для органів місцевого самоврядування приписи вищезазначеної постанови носять рекомендаційний характер.
2. Яким чином Замовником при укладанні договору від 22.04.2022 року №12 виконано вимогу, визначену частиною 6 статтею 33 Закону щодо укладання договору не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
ВІДПОВІДЬ: Відповідно до частини 6 статті 33 Закону «У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів». Протокол продовження строку для укладення договору додається.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 лютого 2022 12:12
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГЕОКОНСАЛТИНГ" |
3 704 948,37
UAH з ПДВ
|
3 704 948,37
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЗЕМЕЛЬНЕ КАДАСТРОВЕ БЮРО" |
3 940 000,00
UAH з ПДВ
|
3 940 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГЕОКОНСАЛТИНГ" #33138986 |
Переможець |
3 704 948,37
UAH з ПДВ
|
25 лютого 2022 13:06
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 грудня 2024 14:40
|
Доп 4 до договору № 12.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2024 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 березня 2024 12:47
|
img20240319_15453799.pdf | зміни до договору |
22 березня 2024 12:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 12:30
|
доп 2 ювілейний.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 12:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2022 13:29
|
доп № 1 до дговору № 12.jpg | зміни до договору |
28 грудня 2022 13:27
|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2022 11:55
|
договір № 12 від 22.04.22.pdf | укладений |
22 квітня 2022 11:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору та строку надання послуг до 31.12.2023 року |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 22 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 12 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |