Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

09310000-5 - Електрична енергія
Очікувана вартість
2 118 750,00 UAH
UA-2022-01-27-011255-b 1e6b7e533f6d41ab9e8cb0c76d00ec99
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Євген Гелетей

+380534331386 kpni@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Кобеляцький психоневрологічний будинок-інтернат
Код ЄДРПОУ: 03189239
Місцезнаходження: 39234, Україна , Полтавська обл., Полтавський район, с. Лісне, вул. Миру, буд. 63
Контактна особа: Євген Гелетей
+380534331386
kpni@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Враховуючи виниклу ситуацію (двічі не відбулися відкриті торги ID: UA-2021-12-20-013514-c, UA-2021-11-26-009395-a), щодо закупівлі товару, а саме електрична енергія (разом із супутньою послугою (тарифом), що зумовлюють її передачу) код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09310000-5 Електрична енергія, єдині можливі постачальники на території Полтавської області – ТОВ «ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ», а тому відповідно до п.1 ч.2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» застосувати переговорну процедуру. Підстава для застосування переговорної процедури закупівлі – відповідно до п.1 ч.2 ст.40 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2022 15:21
Оскарження наміру укласти договір: 02 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


електрична енергія (разом із супутньою послугою (тарифом), що зумовлюють її передачу)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
375000 Кіловат-година
електрична енергія (разом із супутньою послугою (тарифом), що зумовлюють її передачу)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 39234, Україна, Полтавська область, с. Лісне, вул. Миру, 63
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата електричної енергії здійснюється Споживачем за фактично спожиту електроенергію на підставі отриманого у Постачальника рахунку протягом 5-ти робочих днів від дня його отримання, але не пізніше 14:00 години 25 числа, на рахунок із спеціальним режимом використання, який зазначений у Договорі та/або розрахункових документах Постачальника. Датою здійснення оплати є дата надходження коштів на рахунок Постачальника. Ціна на електричну енергію, що зазначена в розділі «Ціна», включає вартість послуг з розподілу та передачі електричної енергії Споживачу. Споживач здійснює плату за послуги з розподілу та передачі електричної енергії через Постачальника, з наступним перерахуванням Постачальником цієї оплати на рахунки ОСР та ОСП. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

27 січня 2022 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2022 15:17
UA-2021-11-26-009395-a-open.pdf
27 січня 2022 15:17
UA-2021-11-26-009395-a-report.pdf
27 січня 2022 15:17
UA-2021-12-20-013514-c-report.pdf
27 січня 2022 15:17
UA-2021-12-20-013514-c-open.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-09-26-000199 ● 1c8416857f1b4d5791c2c47453c959c9
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 вересня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 вересня 2022 18:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

26.09.2022 № 11-З

Сєвєродонецьк



Про початок
моніторингу закупівель



Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 26.09.2022 № 11-З


Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
46 UA-2022-01-27-011255-b 27.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 30 вересня 2022
Кінцевий строк оскарження: 06 жовтня 2022

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ"
#42223804
Переможець 2 118 750,00
UAH з ПДВ
27 січня 2022 15:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2022 15:21

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛТАВАЕНЕРГОЗБУТ"
#42223804
2 118 750,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2023 14:50
Електронний підпис зміни до договору
19 жовтня 2022 09:48
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
19 жовтня 2022 09:21
Електронний підпис зміни до договору
13 травня 2022 10:15
Дод. угода № 2.pdf зміни до договору
13 травня 2022 10:13
Дод угода №2.pdf зміни до договору
13 травня 2022 10:11
Електронний підпис зміни до договору
09 лютого 2022 13:22
Дод. угода № 1 до договору про пост. електр. енергії.pdf зміни до договору
09 лютого 2022 09:12
Дод. угода № 1 до договору про пост. електр. енергії.pdf зміни до договору
09 лютого 2022 09:05
Електронний підпис укладений
02 лютого 2022 13:28
Договір_56 електрична енергія.pdf укладений
02 лютого 2022 13:27

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
електрична енергія (разом із супутньою послугою (тарифом), що зумовлюють її передачу) 375000 Кіловат-година 5,65
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
07 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 1 п. 14.5. Договору про постачання електричної енергії споживачу № 56 від 02 лютого 2022 року (далі- Договір) Замовник та Постачальник дійшли згоди про зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням видатків замовника на 121 576 кВт*год та відповідно суму Договору на 686 904,40 грн. (Шістсот вісімдесят шість тисяч дев’ятсот чотири грн. 40 коп.).
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 травня 2022
Дата публікації змін до договору:
13 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись п.1 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 1 п. 14.5. Договору про постачання електричної енергії споживачу № 56 від 02 лютого 2022 року (далі- Договір) Замовник та Постачальник дійшли згоди про зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням видатків замовника на 14 514 кВт*год та відповідно суму Договору на 82 004,10 грн. (Вісімдесят дві тисячі чотири грн. 10 коп.). 2. На підставі пункту 1 цієї угоди п. 2.3 Договору викласти в наступній редакції: «2.3. Очікуваний обсяг постачання електричної енергії становить – 238 910 кВт*год та відповідає очікуваному обсягу закупівлі послуг з розподілу (передачі) електричної енергії у оператора системи. Обсяги закупівлі електричної енергії можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків.» 3. На підставі пункту 1 цієї угоди п. 5.1 Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Вартість цього Договору становить 1 349 841,50 грн. (Один мільйон триста сорок дев’ять тисяч вісімсот сорок одна грн. 50 коп.) в тому числі ПДВ 224 973,58 грн. (Двісті двадцять чотири тисячі дев’ятсот сімдесят три грн. 58 коп.). Вартість цього Договору та ціна за одиницю Товару може змінюватись у випадках передбачених ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», у випадках передбачених ст.651 Цивільного кодексу України, а також у разі встановлення ціни органами державної або виконавчої влади.»
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії
Номер договору про закупівлю: 56
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 1 349 841,50
UAH (в тому числі ПДВ 224 973,58 UAH)