Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Вішалки-плічки
Очікувана вартість
44 850,00 UAH
UA-2022-01-27-009795-b b0fd7e5d24a544658de831646ee3fdfb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марина Кузьмич

+380445863619 kuzmych@naftogaz.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: акціонерне товариство “Національна акціонерна компанія “Нафтогаз України”
Код ЄДРПОУ: 20077720
Вебсайт: http://www.naftogaz.com
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., м. Київ , вул. Б.Хмельницького, 6
Контактна особа: Марина Кузьмич
+380445863619
kuzmych@naftogaz.com
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2022 14:35
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2022 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2022 15:00
Початок аукціону: 08 лютого 2022 12:14
Очікувана вартість: 44 850,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 224,25 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Вимагається (у формі банківської гарантії) у разі виявлення критеріїв високого ризику пов’язаності, викладених в п.2 Розділу VIII Документації. Розмір забезпечення: 3% від ціни Договору. Вимоги до банківської гарантії як забезпечення виконання зобов'язань за договором про закупівлю, що надається переможцем - Додаток 9 Документації.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі


Шановні учасники, дана закупівля передбачає можливість факторингового фінансування. Детальна інформація за посиланням https://ufactoring.com та у Документації спрощеної закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 штуки
Вішалки-плічки. Матеріал – високоякісний пластик (з поперечиною)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
150 штуки
Вішалки-плічки. Матеріал - з дерева класу "А" (з поперечиною)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар належної якості здійснюється у національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 10 (десяти) робочих днів з дати поставки Товару та підписання видаткової накладної на Товар (п.5.2 Договору) згідно рахунка-фактури Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Вимагається (у формі банківської гарантії) у разі виявлення критеріїв високого ризику пов’язаності, викладених в п.2 Розділу VIII Документації. Розмір забезпечення: 3% від ціни Договору. Вимоги до банківської гарантії як забезпечення виконання зобов'язань за договором про закупівлю, що надається переможцем - Додаток 9 Документації.
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Вимагається (у формі банківської гарантії) у разі виявлення критеріїв високого ризику пов’язаності, викладених в п.2 Розділу VIII Документації. Розмір забезпечення: 3% від ціни Договору.
Вимоги до документу: Вимоги до банківської гарантії як забезпечення виконання зобов'язань за договором про закупівлю, що надається переможцем - Додаток 9 Документації.
27 січня 2022 14:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2022 14:35
Додаток 7.xls
27 січня 2022 14:35
ДСЗ_Вішалки-плічки.pdf
27 січня 2022 14:35
Доповнення до Дод 8.xlsx
27 січня 2022 14:35
Додаток 6 (Форма пропозиції).docx
27 січня 2022 14:35
Додаток 8.xls

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2022 12:43

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ 39 750,00
UAH з ПДВ
39 450,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИВАК ТЕТЯНА ІСААКІВНА 39 950,00
UAH з ПДВ
39 500,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "ДЕБЮТ-ЦЕНТР" 43 854,00
UAH з ПДВ
43 854,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 лютого 2022 17:57
Електронний підпис
02 лютого 2022 17:57
Цінова пропозиція.pdf
02 лютого 2022 17:57
Опитувальний лист.pdf.p7s
02 лютого 2022 17:57
Опитувальний лист.pdf
02 лютого 2022 17:57
Цінова пропозиція.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ДИВАК ТЕТЯНА ІСААКІВНА

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "ДЕБЮТ-ЦЕНТР"

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ
#2937810731
Переможець 39 450,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2022 15:09

Документи

10 лютого 2022 15:09
Електронний підпис
10 лютого 2022 15:08
Протокол УО №32.pdf.p7s

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2022 15:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ШВИРДЮК ПАВЛО МИКОЛАЙОВИЧ
#2937810731
39 450,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 лютого 2022 15:09
Електронний підпис
10 лютого 2022 15:08
Протокол УО №32.pdf.p7s

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2023 09:37
Електронний підпис укладений
15 лютого 2022 15:21
Договір від 15.02.2022 №20221502_Вішалки-плічки.pdf укладений
15 лютого 2022 15:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 39 450,00
UAH