Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне;Ручка кулькова, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192121-5 кулькові ручки, олівець, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 -30192130-1 олівці, клей ПВА, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 канцелярські товари, клей-олівець, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 канцелярські товари, коректор- ручка, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192930-9 ручки- коректори, штемпельна фарба, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192110-5 чорнила та пов’язана продукція, лінійка, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30194600-1 транспортири, дирокол, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197330-8 діроколи, папка –реєстратор А4(зелена), номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197210-1 – теки-реєстратори, папка –реєстратор А4(синя ), номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197210-1 – теки-реєстратори, конверт поштовий С5, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30199230-1 конверти, конверт поштовий Е65/DL, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30199230-1 конверти, степлер №24/6, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197320-5 степлери, скоби 10/5, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197110-0 скоби, папір для ксерокса А4, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197630-1 папір для друку, папір для ксерокса А5, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30197630-1 папір для друку, стрічка клейка пакувальна, номенклатурна позиція предмета закупівлі код ДК 021:2015 30192700-8 канцелярські товари, гумка, номенклатурна позиція предмета закупівлі ДК 021:2015 30192100-2 гумки
Очікувана вартість
159 760,00 UAH
UA-2022-01-27-008461-b 1501afb7c1cc4476aa004460d16e08a0
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бондаренко Олена Юріївна

+380975767042 kz.cpmsd2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Центр первинної медико-санітарної допомоги №2 м.Вінниці"
Код ЄДРПОУ: 38055061
Місцезнаходження: 21050, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Магістратська, 44
Контактна особа: Бондаренко Олена Юріївна
+380975767042
kz.cpmsd2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2022 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2022 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2022 00:00
Очікувана вартість: 159 760,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 798,80 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції- українська мова. м.Вінниця, вул. Магістратська,44, категорія замовника- підприємства, установи, організації, зазначені в п.3 ч.4 ст.2 ЗУ "Про публічні закупівлі". Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено у Додатку 1 до Оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
60 шт
Ручка кулькова (синя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
40 шт
Ручка кулькова (чорна)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
300 шт
Ручка кулькова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192121-5 — Кулькові ручки
50 шт
Олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192130-1 — Олівці
5 шт
Клей ПВА
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
40 шт
Клей-олівець
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
35 шт
Коректор ручка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192930-9 — Ручки-коректори
20 шт
Штемпельна фарба
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192110-5 — Чорнила та пов’язана продукція
10 шт
Лінійка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30194600-1 — Транспортири
5 шт
Дирокол
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197330-8 — Діроколи
30 шт
Папка реєстратор А4 (зелена)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
15 шт
Папка реєстратор А4 (синя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197210-1 — Теки-реєстратори
100 шт
Конверт поштовий С5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
100 шт
Конверт поштовий Е65/DL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30199230-1 — Конверти
2 шт
Степлер №24/6
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197320-5 — Степлери
20 пач
Скоби 10/5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197110-0 — Скоби
740 пач
Папір для ксерокса А4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
282 пач
Папір для ксерокса А5
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку
10 шт
Стрічка клейка пакувальна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192700-8 — Канцелярські товари
20 шт
Гумка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21050, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. Магістратська,44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 30192100-2 — Гумки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Ціна – 100%. Інформація, передбачена п. 14 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020р. №1082: код ДК 021:2015 – 30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне (далі товар з номенклатурною позицією) Розрахунки проводяться за фактично поставлений товар шляхом: оплати Замовником після пред’явлення Постачальником накладної на оплату товару протягом 5 банківських днів. Розрахунки за Товар здійснюються в безготівковому порядку. Валютою платежу, в якій виконуються платежі Постачальнику за Договором, визначається гривня. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2022 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2022 13:53
Додаток 4.docx
27 січня 2022 13:53
Додаток _3Лист-згода.docx
27 січня 2022 13:53
Додаток 2.docx
27 січня 2022 13:53
Додаток 1.docx
27 січня 2022 13:53
1. ОГОЛОШЕННЯ.DOCX

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович" 155 605,00
UAH з ПДВ
155 605,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович"
#3307207495
Переможець 155 605,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2022 09:18

Документи

07 лютого 2022 09:18
Електронний підпис
07 лютого 2022 09:14
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2022 09:18

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "Маркушевський Сергій Володимирович"
#3307207495
155 605,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 лютого 2022 09:18
Електронний підпис
07 лютого 2022 09:14
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 14:29
Електронний підпис укладений
26 серпня 2022 14:27
Додаткова угода 2.PDF зміни до договору
26 серпня 2022 14:25
Електронний підпис укладений
20 квітня 2022 14:46
Додаткова угода 1.PDF зміни до договору
20 квітня 2022 14:45
Електронний підпис укладений
10 лютого 2022 09:34
Договір укладений
10 лютого 2022 09:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: №15/48
Договір:
Номер додаткової угоди: №1/103
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна ціни за одиницю товару
Номер договору про закупівлю: №15/48
Договір:
Номер додаткової угоди: №2/195/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 155 605,00
UAH