Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4 з підвищеними бортами, Код ДК 021:2015- 34220000-5 Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери
Очікувана вартість
199 000,00 UAH
UA-2022-01-27-007559-b d5a74569538e49a7880ebc8b8a581b99
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Марусиченко

+380971451475 ekonomistkpm@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУНІЦИПАЛІТЕТ"
Код ЄДРПОУ: 32017591
Місцезнаходження: 41600, Україна , Сумська обл., м. Конотоп, просп. Миру, 8
Контактна особа: Світлана Марусиченко
+380971451475
ekonomistkpm@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2022 13:17
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2022 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 лютого 2022 13:12
Початок аукціону: 09 лютого 2022 11:52
Очікувана вартість: 199 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 995,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34220000-5: Причепи, напівпричепи та пересувні контейнери


Причіп для трактора МТЗ-82. Призначений для проведення господарської діяльності, вчасної доставки обладнання до місця виконання робіт, в т.ч. робіт по нанесенню дорожньої розмітки, поточного (ямкового) ремонту доріг, робіт по обрізці та видаленню дерев тощо.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Причіп тракторний самоскидний 2ПТС-4 з підвищеними бортами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41615, Україна, Сумська область, Конотоп, вул. Садова,45
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 лютого 2022  —  01 березня 2022
ДК 021:2015: 34223300-9 — Причепи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем товару в строк не пізніше 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товару та дати підписання Сторонами видаткової накладної за наявності коштів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2022 13:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2022 13:17
Додаток 1 Технічні якісні вимоги.docx
27 січня 2022 13:17
Додаток 2 Проект Договору.docx
27 січня 2022 13:17
Додаток 3 Форма Пропозиція.docx
27 січня 2022 13:17
Оголошення.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-27-007559-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ТЕХНОМАСА", Код ЄДРПОУ:40807907
Дата подання: 11 лютого 2022 14:22
щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі- Закон) встановлено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Отже, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників щодо оформлення та подання тендерної пропозиції з дотриманням законодавства та з урахуванням частини третьої статті 12 Закону і частини першої статті 26 Закону.
Згідно п.12 тендерної документації замовника (далі – ТД) встановлено, що Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель (окремих файлів у форматі: .pdf, у вигляді сканованого оригіналу документа/сканованої копії документа, засвідченої підписом учасника/ уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником), або у формі електронних документів через електронну систему закупівель).
Після оцінки пропозицій замовник розглядає пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Окрім того, Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Також, замовником у своїй ТД прямо зазначено, що у разі відсутності на електронному майданчику вище зазначених документів учасника, пропозицію якого системою електронних закупівель визначено за запропонованою ціною найнижчою, Замовник залишає за собою право відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає вимогам цього Оголошення.


Так, на виконання вимог Закону замовником у своїй ТД встановлено, що Учасник повинен надати в електронному вигляді (скановані в форматі pdf) у складі своєї пропозиції наступні документи, зокрема:
1. Копію Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що містить актуальні дані на дату подання пропозиції.
В ході розгляду документів тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" встановлено, що учасником подано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який не містить актуальних даних на дату подання пропозиції, а містить дані станом на 12.04.2020 року, що не відповідає умовам ТД замовника та не дає можливості ознайомлення з актуальними даними про учасника.
Також, на виконання вимог Закону замовником у своїй ТД встановлено, що Учасник повинен надати в електронному вигляді (скановані в форматі pdf) у складі своєї пропозиції наступні документи, зокрема:
Оригінал або копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість, чи оригінал або копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (вимога встановлюється для учасника, який є платником податку на додану вартість).
Оригінал або копію витягу з реєстру платників єдиного податку, чи оригінал або копію свідоцтва платника єдиного податку (вимога встановлюється для учасника, який є платником єдиного податку).
У випадку, якщо учасник пеpебувaє на iншiй системi oпoдaткувaння, необхідно подати довідку про це, складену у довільній формі.
При цьому, учасник ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС", згідно даних, що містяться у відкритих реєстрах Державної податкової служби за посиланнями: https://cabinet.tax.gov.ua/registers/edpod та https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv є платником єдиного податку 3ї групи (3%) зі сплатою ПДВ, згідно підпункту 1 пункту 293.3 статті 293 із змінами, внесеними згідно із Законом № 909-VIII від 24.12.2015 Податкового кодексу України, а тому у складі пропозиції повинен подавати і копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість і копію витягу з реєстру платників єдиного податку, або довідку складену у довільній формі про форму оподаткування. При цьому, учасник ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" не надав копію витягу з реєстру платників єдиного податку, що не відповідає умовам ТД замовника.
Також, на виконання вимог Закону замовником у своїй ТД встановлено, що Учасник повинен надати в електронному вигляді (скановані в форматі pdf) у складі своєї пропозиції наступні документи, зокрема:
У складі пропозиції надається копія Статуту (для юридичних осіб) зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі пропозиції повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу, або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)).
На виконання цього, учасник ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" надав копію Статуту ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" без відмітки державного реєстратора. При цьому, ТД замовника передбачено, що у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі пропозиції повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу. Вказані документи, в порушення вимог ТД, не подані учасником ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС".
Також, на виконання вимог Закону замовником у своїй ТД встановлено, що Учасник повинен надати в електронному вигляді (скановані в форматі pdf) у складі своєї пропозиції наступні документи, зокрема:
Довідка у довільній формі, що підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Під час розгляду документів тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" встановлено, що учасником не підтверджена інформація про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, зокрема п.1 ч.1 ст.17 Закону (відсутнє підтвердження у довідці 07.02.2022р. №1/22-38), що повинно бути підтверджено довідкою у довільній формі.
При цьому, аналогічна ситуація розглянута у рішенні Антимонопольного комітету №8974-р/пк-пз від 31.08.2018 та рішенні №11770-р/пк-пз від 15.06.2020.
Враховуючи викладене, учасник ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" не виконав вимоги тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі», а тому його пропозиція підлягає відхиленню.
Також, на виконання вимог Закону замовником у своїй ТД встановлено, що Учасник повинен надати в електронному вигляді (скановані в форматі pdf) у складі своєї пропозиції наступні документи, зокрема:
14. Підписаний Додаток 1, де зазначена Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
В тендерній документації учасника ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" відсутній підписаний Додаток 1, де зазначена Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, що не відповідає вимогам ТД замовника, а тому пропозиція ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" підлягає відхиленню.
Також, додатком 1 ТД замовника встановлено, що для підтвердження характеристик запропонованого причепу, Учасник обов’язково надає порівняльну таблицю характеристик з конкретними даними та параметрами. Окрім того, технічні вимоги повинні бути підтверджені наданням керівництва по експлуатації тракторного причепа для порівняння технічних характеристик замовника та товару, що пропонує учасник.
При цьому, в тендерній документації учасника ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" відсутня порівняльна таблиця, що порівнює технічні вимоги встановлені замовником та технічні параметри товару, що пропонує учасник.
Також, учасником ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" у складі своєї ТД надано Інструкцію з експлуатації причеп тракторний 2ПТС-4, де у розділі 2 «Технічні дані» зазначені технічні параметри, що не відповідають технічним вимогам, які ставилися замовником до такого товару та передбачені додатком 1 ТД замовника, де зокрема зазначено, що Технічні характеристики повинні бути не гіршими, ніж запропонований варіант.
Так, порівнюючи Інструкцію з експлуатації причеп тракторний 2ПТС-4, розділ 2 «Технічні дані», яка подана учасником ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" встановлено невідповідності, зокрема:
- Габаритні розміри причепа замовником встановлено довжина не менше 5950 мм, ширина не менше 2450 мм, висота з основними бортами/надставними бортами 1900/2300 мм, а учасником зазначається: габаритні розміри без надставних бортів, зокрема висота становить 1700 мм, що не відповідає вимогам до предмету закупівлі;
- Замовник зазначає, що висота додаткового надставного борта становить не більше 400 мм, а учасником зазначається, що висота надставного борту становить 650 мм (п. габаритні розміри платформи: висота з надставним бортом 1300 мм, а без надставного борту 650 мм, тобто 1300 мм- 650 мм=650 мм), що не відповідає вимогам до предмету закупівлі;
- Транспортна швидкість руху причепу, що пропонує учасник становить 35 км/год, що не відповідає вимогам ТД замовника, який встановлює, що транспортна швидкість руху не менше 40 км/год, що не відповідає вимогам до предмету закупівлі;
- вищевказаним документом учасника зовсім не визначений параметр шин, які будуть встановлені на предмет закупівлі, не встановлений параметр гальмівної системи, бортової системи та можливість перекидання платформи (вивантаження) з надставними бортами на 3 сторони (назад 50°, на бічні сторони 50°), що не відповідає вимогам до предмету закупівлі.

Враховуючи викладене, учасник ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" не виконав вимоги тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі», а тому його пропозиція підлягає відхиленню на підставі пп.1 п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Нехтуючи вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами своєї тендерної документації Замовник не об’єктивно та не сумлінно оцінив пропозицію учасника ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС", що призвело до порушення фундаментального принципу здійснення закупівель – недискримінація інших учасників, рівне ставлення до них та принцип добросовісної конкуренції серед учасників, передбачених ст. 5 Закону. Такі дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможця закупівлі, що в свою чергу призвело до дискримінації інших учасників закупівлі, чиї пропозиції повністю відповідають вимогам тендерної документації.

З урахуванням вищенаведеного, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем цієї процедури закупівлі учасника ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС".
Додатково повідомляємо замовника, що у разі невиконання вказаних вимог, що є повністю законодавчо обгрунтованими та базуються на аналогічних рішеннях Антимонопольного комітету, чи необгрунтованої відмови у прийняті такого рішення, будемо змушені звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником (ч. 20 ст. 14 Закону), а саме до Держаудитслужби України з метою проведення моніторингу вказаної закупівлі та встановлення порушень під час прийняття рішень уповноваженою особою замовника щодо визначення переможця закупівлі.
Також, нагадуємо замовнику про відповідальність у сфері публічних закупівель, зокрема, що передбачена ст.164-14 КУпАП (укладення з учасником, що став переможцем торгів, договору про закупівлю товарів, робіт і послуг за державні кошти за цінами і обсягами, які не відповідають вимогам документації конкурсних торгів (кваліфікаційної документації).

Додатки:
1. Копія рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8974-р/пк-пз від 31.08.2018.
2. Копія рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11770-р/пк-пз від 15.06.2020.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 11 лютого 2022 14:26
Причина: невірно вказано посилання на закон
Номер вимоги: UA-2022-01-27-007559-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ТЕХНОМАСА", Код ЄДРПОУ:40807907
Дата подання: 11 лютого 2022 14:28
щодо неправомірного визначення переможця закупівлі
Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад.
Ч. 3 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі- Закон) встановлено, що в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються:
3) інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі;
10) перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв;
В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Отже, замовник самостійно зазначає вимоги до учасників щодо оформлення та подання тендерної пропозиції з дотриманням законодавства та з урахуванням частини третьої статті 12 Закону і частини першої статті 26 Закону.
Згідно п.12 тендерної документації замовника (далі – ТД) встановлено, що Пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель (окремих файлів у форматі: .pdf, у вигляді сканованого оригіналу документа/сканованої копії документа, засвідченої підписом учасника/ уповноваженої особи учасника та відбитком печатки учасника (у разі її використання учасником), або у формі електронних документів через електронну систему закупівель).
Після оцінки пропозицій замовник розглядає пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною, на відповідність вимогам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Окрім того, Замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Також, замовником у своїй ТД прямо зазначено, що у разі відсутності на електронному майданчику вище зазначених документів учасника, пропозицію якого системою електронних закупівель визначено за запропонованою ціною найнижчою, Замовник залишає за собою право відхилити його пропозицію як таку, що не відповідає вимогам цього Оголошення.


Так, на виконання вимог Закону замовником у своїй ТД встановлено, що Учасник повинен надати в електронному вигляді (скановані в форматі pdf) у складі своєї пропозиції наступні документи, зокрема:
1. Копію Виписки або Витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, що містить актуальні дані на дату подання пропозиції.
В ході розгляду документів тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" встановлено, що учасником подано витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, який не містить актуальних даних на дату подання пропозиції, а містить дані станом на 12.04.2020 року, що не відповідає умовам ТД замовника та не дає можливості ознайомлення з актуальними даними про учасника.
Також, на виконання вимог Закону замовником у своїй ТД встановлено, що Учасник повинен надати в електронному вигляді (скановані в форматі pdf) у складі своєї пропозиції наступні документи, зокрема:
Оригінал або копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість, чи оригінал або копію свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ (вимога встановлюється для учасника, який є платником податку на додану вартість).
Оригінал або копію витягу з реєстру платників єдиного податку, чи оригінал або копію свідоцтва платника єдиного податку (вимога встановлюється для учасника, який є платником єдиного податку).
У випадку, якщо учасник пеpебувaє на iншiй системi oпoдaткувaння, необхідно подати довідку про це, складену у довільній формі.
При цьому, учасник ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС", згідно даних, що містяться у відкритих реєстрах Державної податкової служби за посиланнями: https://cabinet.tax.gov.ua/registers/edpod та https://cabinet.tax.gov.ua/registers/pdv є платником єдиного податку 3ї групи (3%) зі сплатою ПДВ, згідно підпункту 1 пункту 293.3 статті 293 із змінами, внесеними згідно із Законом № 909-VIII від 24.12.2015 Податкового кодексу України, а тому у складі пропозиції повинен подавати і копію витягу з реєстру платників податку на додану вартість і копію витягу з реєстру платників єдиного податку, або довідку складену у довільній формі про форму оподаткування. При цьому, учасник ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" не надав копію витягу з реєстру платників єдиного податку, що не відповідає умовам ТД замовника.
Також, на виконання вимог Закону замовником у своїй ТД встановлено, що Учасник повинен надати в електронному вигляді (скановані в форматі pdf) у складі своєї пропозиції наступні документи, зокрема:
У складі пропозиції надається копія Статуту (для юридичних осіб) зі змінами та доповненнями з відміткою державного реєстратора (у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі пропозиції повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу, або інший установчий документ зі змінами (у випадку законодавчо обумовленої відсутності статуту)).
На виконання цього, учасник ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" надав копію Статуту ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" без відмітки державного реєстратора. При цьому, ТД замовника передбачено, що у випадку відсутності відмітки державного реєстратора на статуті, учасник додатково у складі пропозиції повинен надати довідку або опис, де зазначено код доступу, за яким існує можливість перевірити достовірність наданого статуту або переглянути електронну версію документу. Вказані документи, в порушення вимог ТД, не подані учасником ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС".
Також, на виконання вимог Закону замовником у своїй ТД встановлено, що Учасник повинен надати в електронному вигляді (скановані в форматі pdf) у складі своєї пропозиції наступні документи, зокрема:
Довідка у довільній формі, що підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі згідно ст. 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Під час розгляду документів тендерної пропозиції учасника ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" встановлено, що учасником не підтверджена інформація про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі, зокрема п.1 ч.1 ст.17 Закону (відсутнє підтвердження у довідці 07.02.2022р. №1/22-38), що повинно бути підтверджено довідкою у довільній формі.
При цьому, аналогічна ситуація розглянута у рішенні Антимонопольного комітету №8974-р/пк-пз від 31.08.2018 та рішенні №11770-р/пк-пз від 15.06.2020.
Враховуючи викладене, учасник ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" не виконав вимоги тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі», а тому його пропозиція підлягає відхиленню.
Також, на виконання вимог Закону замовником у своїй ТД встановлено, що Учасник повинен надати в електронному вигляді (скановані в форматі pdf) у складі своєї пропозиції наступні документи, зокрема:
14. Підписаний Додаток 1, де зазначена Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі.
В тендерній документації учасника ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" відсутній підписаний Додаток 1, де зазначена Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, що не відповідає вимогам ТД замовника, а тому пропозиція ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" підлягає відхиленню.
Також, додатком 1 ТД замовника встановлено, що для підтвердження характеристик запропонованого причепу, Учасник обов’язково надає порівняльну таблицю характеристик з конкретними даними та параметрами. Окрім того, технічні вимоги повинні бути підтверджені наданням керівництва по експлуатації тракторного причепа для порівняння технічних характеристик замовника та товару, що пропонує учасник.
При цьому, в тендерній документації учасника ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" відсутня порівняльна таблиця, що порівнює технічні вимоги встановлені замовником та технічні параметри товару, що пропонує учасник.
Також, учасником ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" у складі своєї ТД надано Інструкцію з експлуатації причеп тракторний 2ПТС-4, де у розділі 2 «Технічні дані» зазначені технічні параметри, що не відповідають технічним вимогам, які ставилися замовником до такого товару та передбачені додатком 1 ТД замовника, де зокрема зазначено, що Технічні характеристики повинні бути не гіршими, ніж запропонований варіант.
Так, порівнюючи Інструкцію з експлуатації причеп тракторний 2ПТС-4, розділ 2 «Технічні дані», яка подана учасником ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" встановлено невідповідності, зокрема:
- Габаритні розміри причепа замовником встановлено довжина не менше 5950 мм, ширина не менше 2450 мм, висота з основними бортами/надставними бортами 1900/2300 мм, а учасником зазначається: габаритні розміри без надставних бортів, зокрема висота становить 1700 мм, що не відповідає вимогам до предмету закупівлі;
- Замовник зазначає, що висота додаткового надставного борта становить не більше 400 мм, а учасником зазначається, що висота надставного борту становить 650 мм (п. габаритні розміри платформи: висота з надставним бортом 1300 мм, а без надставного борту 650 мм, тобто 1300 мм- 650 мм=650 мм), що не відповідає вимогам до предмету закупівлі;
- Транспортна швидкість руху причепу, що пропонує учасник становить 35 км/год, що не відповідає вимогам ТД замовника, який встановлює, що транспортна швидкість руху не менше 40 км/год, що не відповідає вимогам до предмету закупівлі;
- вищевказаним документом учасника зовсім не визначений параметр шин, які будуть встановлені на предмет закупівлі, не встановлений параметр гальмівної системи, бортової системи та можливість перекидання платформи (вивантаження) з надставними бортами на 3 сторони (назад 50°, на бічні сторони 50°), що не відповідає вимогам до предмету закупівлі.

Враховуючи викладене, учасник ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" не виконав вимоги тендерної документації Замовника та Закону України «Про публічні закупівлі», а тому його пропозиція підлягає відхиленню на підставі пп.1 п.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Нехтуючи вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» та умовами своєї тендерної документації Замовник не об’єктивно та не сумлінно оцінив пропозицію учасника ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС", що призвело до порушення фундаментального принципу здійснення закупівель – недискримінація інших учасників, рівне ставлення до них та принцип добросовісної конкуренції серед учасників, передбачених ст. 5 Закону. Такі дії Замовника призвели до неправомірного визначення переможця закупівлі, що в свою чергу призвело до дискримінації інших учасників закупівлі, чиї пропозиції повністю відповідають вимогам тендерної документації.

З урахуванням вищенаведеного, вимагаємо скасувати рішення про визначення переможцем цієї процедури закупівлі учасника ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС".
Додатково повідомляємо замовника, що у разі невиконання вказаних вимог, що є повністю законодавчо обгрунтованими та базуються на аналогічних рішеннях Антимонопольного комітету, чи необгрунтованої відмови у прийняті такого рішення, будемо змушені звернутися до органу, що здійснює контроль над замовником (ч. 20 ст. 14 Закону), а саме до Держаудитслужби України з метою проведення моніторингу вказаної закупівлі та встановлення порушень під час прийняття рішень уповноваженою особою замовника щодо визначення переможця закупівлі.
Також, нагадуємо замовнику про відповідальність у сфері публічних закупівель, зокрема, що передбачена ч.3-4 ст.164-14 КУпАП (невідхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню).

Додатки:
1. Копія рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №8974-р/пк-пз від 31.08.2018.
2. Копія рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №11770-р/пк-пз від 15.06.2020.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2022 15:44
Доброго дня, шановний учаснику!
Дякуємо за Ваше звернення. Після його детального розгляду Замовником повідомляємо по суті:
1. У своїй вимозі Ви звертаєте увагу, що ТОВ «ОРІХІВ РЕМОНТ-СЕРВІС» надав у складі пропозиції копію Витягу є ЄДР юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, датовану 12.04.2020 року. Оскільки Витяг нібито застарілий, немає можливості ознайомитись з актуальними даними учасника.
Впевнені, Ви знаєте, шановний учаснику, що Єдиний державний реєстр знаходиться у безкоштовному вільному доступі, тобто є відкритим. Дані у ньому може перевірити будь-хто бажаючий, що і зробив Замовник на етапі кваліфікації учасника ТОВ «ОРІХІВ РЕМОНТ-СЕРВІС». Інформація з реєстру та із поданої довідки повністю співпадає, отже подані учасником дані є актуальними.
2. Стосовно Витягу з реєстру ПДВ та нібито платника єдиного податку 3-ї групи. Станом на момент подачі пропозиції ТОВ «ОРІХІВ РЕМОНТ-СЕРВІС» являється ЛИШЕ платником ПДВ. Інформація зазначена у Реєстрі платників податку на додану вартість, який теж, до речі, знаходиться у вільному доступі.
3. У складі пропозиції ТОВ «ОРІХІВ РЕМОНТ-СЕРВІС» надано оригінал Статуту з «мокрими» печатками реєстратора та порядковим номером у державному реєстрі, який присвоюється документу під час реєстрації. З цього питання Замовник не вбачає порушень.
4. Стосовно не підтвердження інформації про відсутність підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі по ст. 17 Замовник повідомляє, що ТОВ «ОРІХІВ РЕМОНТ-СЕРВІС» подана довідка в довільній формі на виконання зазначеної вимоги. В п.1 ч. 1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі» зазначена наступна вимога для відмови в участі: «Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі». Цю інформацію Замовник ЗАВЖДИ ПЕРЕВІРЯЄ САМОСТІЙНО, адже учасник не може знати і тим більше підтверджувати наявні чи відсутні докази у Замовника. Саме тому відсутність у Довідці подібних даних не являється помилкою. Замовник вдячний за підвантажені для ознайомлення рішення АМКУ, але в них йде мова про порушення зовсім інших пунктів статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі», що жодним чином не стосується описаної вами у вимозі ситуації.
5. У своїй вимозі Ви, шановний учаснику, вказуєте, що у складі пропозиції ТОВ «ОРІХІВ РЕМОНТ-СЕРВІС» відсутній Додаток 1, де зазначена Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі. Дійсно, документ поданий у зміненому вигляді (як до ручі і у ВАС, шановний скаржнику!). Проте, вся інформація, що вимагалась у Додатку 1 є у пропозиції, викладена в інших довідках. Оскільки всі вимоги підтверджені, Замовник не вважає помилкою видозмінення документу.
6. Стосовно відсутності порівняльної таблиці характеристик… Така таблиця у пропозиції ТОВ «ОРІХІВ РЕМОНТ-СЕРВІС» є, просто викладена у власному баченні. Більшість звикла, що порівняльна таблиця – це три стовпці, де у перших двох вказані характеристики Замовника, а в третьому – запропонованого товару. Проте, Замовник не вимагав саме такої форми таблиці, а тому варіант у документі від 07.02.22 No1/22-31 цілком влаштовує.
7. Тепер щодо невідповідності технічних параметрів запропонованого причепу з вимогами, зазначеними у Додатку 1. Дійсно, у вимогах Замовника вказано, що технічні характеристики товару, який пропонується, повинні бути не гіршими, ніж у Додатку 1. У своїй вимозі, шановний учаснику, Ви наголошуєте про явні невідповідності, зокрема на різницю у висоті бортів. Так, причеп, що пропонується, із надставними бортами на 5 см вищий ніж у вимогах, а самі основні борти на 20 см нижчі. Проте, ця невелика різниця у параметрах катастрофічно не впливає на функціональні можливості товару. Замовник купує причеп саме з ПІДВИЩЕНИМИ БОРТАМИ і буде використовувати його лише в такому вигляді. Отже, те що запропонований причеп має на 5 см вищі борти являється швидше його перевагою, ніж недоліком, і більше підходить для господарської діяльності підприємства. Як результат, Замовник купує вищий причеп, ніж сподівався, за більш вигідну ціну.
8. Щодо швидкості руху причепу… Причеп не являється самостійним транспортним засобом. Тож, подумайте, шановний учаснику, якщо трактор рухається зі швидкістю 40 км/год, з якою швидкістю буде рухатись приєднаний до нього причеп? Правильно, з такою ж, 40 км/год! По цьому пункту більше додати нічого!
9. У свої вимозі Ви стверджуєте, шановний скаржнику, що Технічний опис та інструкція з експлуатації тракторного причепу, яка подана у складі пропозиції ТОВ «ОРІХІВ РЕМОНТ-СЕРВІС» не містить інформацію про параметр шин, гальмівну та бортову системи тощо. Відразу видно, що ви не уважно читали цю Інструкцію, адже вся необхідна інформація в ній прописана, в тому числі і та, на яку ви акцентуєте увагу.

Враховуючи вище зазначене, Замовник відхиляє вимогу як таку, що не відповідає дійсності.
Окрім того, наголошуємо, що при оцінці пропозиції, яка визначена системою як найбільш економічно вигідна, Замовник жодним чином не порушив принципів добросовісної конкуренції та недискримінації учасників. Аналіз поданих документів проводився ретельно та досконало.

Бажаємо Вам, шановний учаснику, багато перемог у майбутньому!
Всього найкращого!

Документи подані скаржником

11 лютого 2022 14:22
СКАРГА.pdf
11 лютого 2022 14:22
рішення АМКУ №8974.pdf
11 лютого 2022 14:22
рішення АМКУ №11770.pdf

Документи подані скаржником

11 лютого 2022 14:28
рішення АМКУ №11770.pdf
11 лютого 2022 14:28
СКАРГА.pdf
11 лютого 2022 14:28
рішення АМКУ №8974.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 лютого 2022 12:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС" 190 000,00
UAH з ПДВ
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНОМАСА" 199 000,00
UAH з ПДВ
199 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2022 12:11
Електронний підпис
08 лютого 2022 12:10
статут (1).PDF.p7s
08 лютого 2022 12:10
технічний опис.pdf.p7s
08 лютого 2022 12:10
наказ проток директ.pdf.p7s
08 лютого 2022 12:10
Гарантійний лист.pdf.p7s
08 лютого 2022 12:10
Довідка про статут.pdf.p7s
08 лютого 2022 12:10
цінова.pdf.p7s
08 лютого 2022 12:10
свідоцтво.pdf.p7s
08 лютого 2022 12:10
Гарантійний лист 2.pdf.p7s
08 лютого 2022 12:10
довідка банку.pdf.p7s
08 лютого 2022 12:10
витяг з ЄДР.PDF.p7s
08 лютого 2022 12:10
витяг пдв.PDF.p7s
08 лютого 2022 12:10
Гарантійний лист1.pdf.p7s
08 лютого 2022 12:10
тех інструкція 2птс4.pdf.p7s

Публічні документи

07 лютого 2022 22:50
Електронний підпис
07 лютого 2022 22:50
захист довкілля.pdf
07 лютого 2022 22:50
щодо оподаткування.pdf
07 лютого 2022 22:50
щодо аналог дог.pdf
07 лютого 2022 22:50
тендерна пропозиція.pdf
07 лютого 2022 22:50
технічні вимоги.pdf
07 лютого 2022 22:50
гарант лист 3.pdf
07 лютого 2022 22:50
вимоги ст 17 ч1 та ч.2.pdf
07 лютого 2022 22:50
погодж з проектом дог.pdf
07 лютого 2022 22:50
ЗОБРАЖЕННЯ ПТС4.pdf
07 лютого 2022 22:50
сервісні центри.pdf
07 лютого 2022 22:50
ВИМОГИ ТД Ч.2.pdf
07 лютого 2022 22:50
порівняльна таблиця.pdf
07 лютого 2022 22:50
захист персон даних.pdf
07 лютого 2022 22:50
ОПИС птс4.pdf
07 лютого 2022 22:50
гарант лист 4.pdf
07 лютого 2022 22:50
гарант лист 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС"

ТОВ "ТЕХНОМАСА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС"
#33157574
Переможець 190 000,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2022 14:16

Документи

10 лютого 2022 14:16
Електронний підпис
10 лютого 2022 14:14
Протокол переможця.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2022 14:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОРІХІВ РЕМОНТ - СЕРВІС"
#33157574
190 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 лютого 2022 14:16
Електронний підпис
10 лютого 2022 14:14
Протокол переможця.pdf

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 23 лютого 2022 10:31
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Закупівля (ідентифікатор UA-2022-01-27-007559-b) була оголошена за рахунок коштів місцевого бюджету, як поповнення статутного капіталу підприємства, інформація про що зазначена у розділі «Джерело фінансування закупівлі». Проте, зазначені кошти підприємство не отримало, наразі фінансування з бюджету на закупівлю причепа не передбачені.
Документи:
23 лютого 2022 10:31
Електронний підпис
23 лютого 2022 10:30
Протокол відміни закупівлі 001.pdf