Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт водонапірної башти «Рожновського» за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27/10» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
790 027,60 UAH
UA-2022-01-27-007378-b 1609fc68f9644023afe96b9f60f618d4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дарія Катеренчук

+380487930409 katerenchyk06@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ТАЇРОВСЬКА СЕЛИЩНА РАДА ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 05582159
Вебсайт: https://tairovska-gromada.gov.ua/
Місцезнаходження: 65496, Україна , Одеська обл., Овідіопольський р-н., смт. Таїрове,, вул. 40-річчя Перемоги, буд. 27
Контактна особа: Дарія Катеренчук
+380487930409
katerenchyk06@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2022 13:08
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2022 00:00
Початок аукціону: 07 лютого 2022 11:51
Очікувана вартість: 790 027,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 900,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


1. Найменування замовника: Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області.
2. Категорія замовника: органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої ст.2 Закону (п.1 ч.4 ст.2 Закону).
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 05582159.
4. Місцезнаходження замовника: 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27.
5. Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Катеренчук Дарія Сергіївна, головний спеціаліст, уповноважений з публічних закупівель відділу закупівель та договірної роботи Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області; 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27, телефон +380487930409, e-mail: tairove.rada@gmail.com.
6. Вид предмета закупівлі: Роботи.
7. Конкретна назва предмета закупівлі: «Капітальний ремонт водонапірної башти «Рожновського» за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27/10».
8. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація.
9. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання). Усі посилання в технічному завданні документації на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент» та застосовується до кожного посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, чи патент, чи конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Пропозиція Учасника повинна відповідати технічному завданню: «Капітальний ремонт водонапірної башти «Рожновського» за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27/10» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація).
Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація, технічне завдання): згідно із Додатком 1 до даного Оголошення.
10. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 1 (одна) робота.
11. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27/10.
12. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2022 року.
13. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків): Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 10 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».
14. Очікувана вартість предмета закупівлі: 790 027,60 грн. (сімсот дев’яносто тисяч двадцять сім гривень 60 копійок) з ПДВ.
15. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): не передбачено.
16. Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевого бюджету.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
18. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв: Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію «Ціна». Критерії оцінки тендерних пропозицій: ціна (питома вага цінового критерію – 100 %). Оцінка здійснюється щодо предмета закупівлі вцілому. Оцінка тендерних пропозицій/пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених у цій тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Електронний аукціон полягає в повторювальному процесі пониження цін або приведених цін, що проводиться у три етапи в інтерактивному режимі реального часу. Приведені ціни визначаються з урахуванням значень інших критеріїв оцінки за математичною формулою, визначеною в методиці оцінки. Для проведення електронного аукціону ціни/приведені ціни всіх тендерних пропозицій/пропозицій розташовуються в електронній системі закупівель у порядку від найвищої до найнижчої без зазначення найменувань учасників. Стартовою ціною визначається найвища ціна/приведена ціна. Перед початком кожного наступного етапу аукціону визначається нова стартова ціна за результатами попереднього етапу аукціону. Найбільш економічною вигідною пропозицією буде вважатися пропозиція з найнижчою ціною з урахуванням усіх податків та зборів (в тому числі податку на додану вартість (ПДВ), у разі якщо учасник є платником ПДВ. Якщо учасники подали тендерні пропозиції/пропозиції з однаковим значенням ціни/приведеної ціни, першим в електронному аукціоні пониження ціни буде здійснювати учасник, який подав свою тендерну пропозицію/пропозицію пізніше, ніж інші учасники з аналогічним значенням ціни тендерної пропозиції/пропозиції. Учасник може протягом одного етапу аукціону один раз понизити ціну/приведену ціну своєї пропозиції не менше ніж на один крок від своєї попередньої ціни/приведеної ціни. Електронна система закупівель автоматично розраховує аномально низькі ціни/приведені ціни тендерних пропозицій на всіх етапах електронного аукціону та інформує про це учасника процедури закупівлі та замовника.
19. Період уточнення інформації про закупівлю: «02» лютого 2022 року час 0000 год.
20. Кінцевий строк подання пропозицій: «07» лютого 2022 року час 0000 год.
21. Розмір забезпечення пропозиції: не вимагається.
21. Вид забезпечення пропозиції: не вимагається.
22. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій: не вимагається.
23. Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
24. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
25. Дата та час проведення електронного аукціону: визначаються електронною системою закупівель автоматично.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт водонапірної башти «Рожновського» за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27/10»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65496, Україна, Одеська область, смт Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 10 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2022 13:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2022 13:08
Додаток_1.pdf
27 січня 2022 13:08
Додаток_2.pdf
27 січня 2022 13:08
Додаток_3.pdf
27 січня 2022 13:08
Додаток_4.pdf
27 січня 2022 13:08
Додаток_5.pdf
27 січня 2022 13:08
Документацiя.pdf
27 січня 2022 13:08
Оголошення_про_проведення_спрощеноi_закупiвлi.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Не можемо дозвонится
Дата подання: 27 січня 2022 14:57
Дата відповіді: 28 січня 2022 15:58
Доброго дня, не можемо Вам дозвониться на контак який вказаний в оголошені, підскажіть будь-ласка інші контакти .
Відповідь: Таїровська селищна рада Одеського району Одеської області (далі – Замовник) розглянула питання від «27» січня 2022 року та повідомляє наступне.
Відповідно до оголошення про проведення спрощеної закупівлі за предметом: «Капітальний ремонт водонапірної башти «Рожновського» за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27/10» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) Ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-27-007378-b контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками: Катеренчук Дарія Сергіївна, головний спеціаліст, уповноважений з публічних закупівель відділу закупівель та договірної роботи Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області; 65496, Одеська обл., Овідіопольський р-н, селище міського типу Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27, телефон +380487930409, e-mail: tairove.rada@gmail.com.
Тобто, Замовником оприлюднено офіційні контакти для здійснення зв’язку з потенційними учасниками закупівлі.
Проте, враховуючи зміст поставленого питання, надаємо додатковий контакт: +380800751701.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-27-007378-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ МД-КОНСТРАКТ, Код ЄДРПОУ:38617671
Дата подання: 11 лютого 2022 13:58
щодо неправомірного визначення переможця
Щодо неправомірного визначення переможцем ТОВ «ТІТАН-ПРО».
Шановний Замовник, звертаємось до вас з вимогою змінити своє рішення про визначення переможцем спрощеної закупівлі ТОВ «ТІТАН-ПРО», згідно протокольного рішення уповноваженої особи з питань організації та проведення процедур закупівель Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області № 3 від 09 лютого 2022 року
ТОВ “МД-КОНТРАКТ” вбачає у діях Замовника порушення норм Закону в частині відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій.
Вважаємо, що такими прийнятими рішеннями, діями та бездіяльністю замовника були порушені права та законні інтереси суб’єкта оскарження, що призвело до порушення норм законодавства, а саме вимог ст. 5 Закону «Про публічні закупівлі»:
«Закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням». та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням».
Нижче наведемо докази наступного :

1. Замовник в пункті 7 Інструкція з підготовки пропозиції в розділі Вимоги до електронних копій документів чітко прописав свою вимогу, а саме : « Bci завантажені документи окрім кошторисних розрахунків та оригіналів документів сторонніх організацій, повинні мати особистий (оригінал) підпис уповноваженої особи учасника
Відповідно до частини третьої статті 12 Закону під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій та ïx оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог законів України "Про електронні документи та електронний документообіг" та "Про електронні довірчі послуги", а саме шляхом завантаження документів тендерної пропозицїі у формі електронних документів та накладання електронного підпису, що базуеться на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог Закону України «Про електронні довірчі послуги». (KEП) особи уповноваженої на підписання тендерної пропозиції (окрім учасників-нерезидентів) або на документи тендерної пропозиціі цілком. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовусться до документів (матеріалів та інформаціі), що подаються у складі тендерної пропозицій, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). Замовник перевіряе KEП учасника на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.»
Про те при перевірці цифрового підпису ТОВ « ТІТАН-ПРО» на сайті центрального засвідчуваного органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify виявляється, що ТОВ « ТІТАН-ПРО» підписав свою пропозиції УЕП ( удосконаленим електронним підписом ), тому як при перевірці ми бачимо « тип носія – незахищений», «тип підпису – удосконалений» ( Протокол перевірки електронного цифрового підпису долучений в додатку як доказ ). Керуючись листом від 16.02.2021 №1/06-3-1587 Міністерства цифрової трансформації України на запит до Міністерства від АМКУ №20-29/06-1616-пз від 10.02.2021 що УЕП не є кваліфікованим цифровим підписом (КЕП ), що в свою чергу суперечить вимогам Замовника до спрощеної закупівлі .

Тож керуючись вище наведеним, ТОВ «МД-КОНТРАКТ» вимагає замовника дискваліфікувати ТОВ «ТІТАН-ПРО» в зв’язку з тим, що пропозиція подана учасником не відповідає умовам спрощеної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2022 14:39
Розглянувши вимогу про скасування рішення Уповноваженої особи Таїровської селищної ради Одеського району Одеської області № 3 від 09 лютого 2022 року ТОВ МД-КОНСТРАКТ, Код ЄДРПОУ:38617671 № UA-2022-01-27-007378-b.b1 від «11» лютого 2021 року (далі – вимога) повідомляємо наступне.
Замовником на виконання норм Закону України «Про публічні закупівлі» проведено спрощену закупівлю «Капітальний ремонт водонапірної башти «Рожновського» за адресою: Одеська область, Овідіопольський район, смт Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, 27/10» (Код за ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) Ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-27-007378-b для забезпечення потреб органу місцевого самоврядування.
Крім цього, превалюючою метою здійснення публічних закупівель є задоволення суспільних потреб (як суспільства загалом, так і конкретної територіальної громади чи окремої групи населення).
Так, інтересами держави у здійсненні публічних закупівель виступають: економія публічних коштів та ефективність їх використання; забезпечення виконання програм економічного і соціального розвитку.
Під принципом ефективності витрачання бюджетних коштів розуміється, що процедури закупівель мають здійснюватися з мінімально можливими витратами і досягненням максимального кінцевого результату проведення процедур, за підсумками яких повинні бути здійснені закупівлі необхідних ресурсів з максимальною економічною вигодою для покупця.
Відповідно до положень статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із основних принципів здійснення закупівель є максимальна економія та ефективність. Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІТАН-ПРО" було надано найбільш економічно вигідну пропозицію серед інших учасників враховуючи принцип співмірності наданих документів у складі пропозиції.
Крім цього, необхідно зазначити наступне, підпунктом 1 пункту 3 постанови Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 № 193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів» встановлено, що удосконалені електронні підписи чи печатки, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, що відповідають затвердженим пунктом 2 цієї постанови вимогам, можуть використовуватися користувачами електронних довірчих послуг для здійснення електронної взаємодії, електронної ідентифікації та автентифікації фізичних, юридичних осіб і представників юридичних осіб у разі, коли законодавством передбачено використання виключно кваліфікованих електронних підписів чи печаток (кваліфікований електронних довірчих послуг) або засобів електронної ідентифікації з високим рівнем довіри, крім: використання кваліфікованих електронних підписів чи печаток органами державної влади».
Кабінетом Міністрів України 17 березня 2021 року було прийнято Постанову №227 про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 19 вересня 2018 р. № 749 і від 3 березня 2020 р. № 193. Відповідно до внесених змін право використовувати у своїй діяльності УЕП (удосконалений електронний підпис, який базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа) подовжено до 05.03.2022 року, а саме:
«Експериментальний проект реалізується до дня набрання чинності змінами до Закону України “Про електронні довірчі послуги” щодо врегулювання використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, але не пізніше ніж до 5 березня 2022 року» (абз.2 п.1 Постанови КМУ від 03.03.2020 р. №193).
З огляду на ці обставини на сьогодні КЕП для ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІТАН-ПРО" не є обов’язковим.
Зважаючи на норми Закону, ТОВ "ТІТАН-ПРО" у складі пропозиції були надані всі необхідні документи для підтвердження надійності та відповідності його пропозиції оголошенню про проведенню спрощеної закупівлі та невід’ємних додатків до нього.
Враховуючи викладене, вимогу відхилено.

Документи подані скаржником

11 лютого 2022 13:58
Скарга
11 лютого 2022 13:58
докази

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2022 12:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІТАН-ПРО" 769 290,17
UAH з ПДВ
769 290,17
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МД-КОНСТРАКТ 775 212,00
UAH з ПДВ
775 212,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2022 09:52
Електронний підпис
04 лютого 2022 09:50
2. Пропозиція.pdf
04 лютого 2022 09:50
7. Код доступу.pdf
04 лютого 2022 09:50
45. Календарний графік 1.pdf
04 лютого 2022 09:50
21. Відгук 2.pdf
04 лютого 2022 09:50
5. Копія статуту.pdf
04 лютого 2022 09:50
18. Відгук 1.pdf
04 лютого 2022 09:50
39. Акт обстеження.pdf
04 лютого 2022 09:50
24. Відгук 3.pdf
04 лютого 2022 09:50
9. Витяг ПДВ.pdf
04 лютого 2022 09:50
12. Штатний розпис.pdf
04 лютого 2022 09:50
27. Відгук 4.pdf
04 лютого 2022 09:50
44. Проект Договору.pdf
04 лютого 2022 09:50
6. Копія опису.pdf
04 лютого 2022 09:50
1. Реєстр.pdf
04 лютого 2022 09:50
46. Календарний графік 2.pdf

Публічні документи

05 лютого 2022 20:55
Електронний підпис
05 лютого 2022 20:53
_12 лист-погодження.pdf
05 лютого 2022 20:53
812_ДЦ_ОПРЛС_02-01-01.rtf
05 лютого 2022 20:53
812_ДЦ_ССР.rtf
05 лютого 2022 20:53
812.imd
05 лютого 2022 20:53
Банк 1.pdf
05 лютого 2022 20:53
812.bdcu
05 лютого 2022 20:53
ИВАНОВА.pdf
05 лютого 2022 20:53
відгук_договір _ акт.pdf
05 лютого 2022 20:53
башня (2).rar
05 лютого 2022 20:53
812_ДЦ_ЛС1_02-01-01.rtf
05 лютого 2022 20:53
Фото з обєкту.pdf
05 лютого 2022 20:53
банк 2.pdf
05 лютого 2022 20:53
812_ДЦ_ИВРЛС_02-01-01.rtf
05 лютого 2022 20:53
_15 гарантійний лист.pdf
05 лютого 2022 20:53
_1 інф довідка учасника.pdf
05 лютого 2022 20:53
_3 лист-згода.pdf
05 лютого 2022 20:53
812_ДЦ_ДЦ.rtf
05 лютого 2022 20:53
протокол.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТІТАН-ПРО"

ТОВ МД-КОНСТРАКТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІТАН-ПРО"
#43340655
Переможець 769 290,17
UAH з ПДВ
09 лютого 2022 16:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 лютого 2022 16:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІТАН-ПРО"
#43340655
769 290,17
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2023 12:15
Електронний підпис укладений
17 лютого 2022 14:56
договор рожновского.pdf укладений
14 лютого 2022 16:29

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: У зв'язку з настанням форс-мажорних обставин, що підтверджується листом Торгово-промислової палати України №2024/02.0-7.1 від 28.02.2022, сторони вирішили розірвати договір