Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція системи киснезабезпечення першого, другого та третього поверхів головного корпусу КНП "Клінічна лікарня Святого Пантелеймона" Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. М.Вовчок, 2
Очікувана вартість
672 600,00 UAH
UA-2022-01-27-006586-c cd0d0ed255224fe2a0dbd26d2875aa71
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дубіковська Галина Михайлівна

+380542665729 crkl.sumy@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ СВЯТОГО ПАНТЕЛЕЙМОНА» СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 01981498
Місцезнаходження: 40007, Україна , Сумська обл., Суми, вул. Марко Вовчок, б. 2
Контактна особа: Дубіковська Галина Михайлівна
+380542665729
crkl.sumy@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2022 16:24
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2022 16:29
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2022 16:29
Очікувана вартість: 672 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 363,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля проводиться відповідно до пункту 3¹ розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» із змінами, які внесені Законом України № 1599-ІХ від 01.07.2021року, що набув чинності з 24.07.2021 року. На період дії карантину встановленого Кабінетом Міністрів України, відповідно до Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» для надання медичної допомоги хворим на COVID-19.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція системи киснезабезпечення першого, другого та третього поверхів головного корпусу КНП "Клінічна лікарня Святого Пантелеймона" Сумської міської ради за адресою: м. Суми, вул. М.Вовчок, 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 40007, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. М. Вовчок, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2022
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару кошти місцевого бюджету Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2022 16:28
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
27 січня 2022 16:24
Оголошення реконструкція киснезабезпечення 2022 ковід 1.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 лютого 2022 16:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "НВТ МЕДТЕХСЕРВІС" 604 640,00
UAH з ПДВ
604 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 лютого 2022 17:35
Електронний підпис
04 лютого 2022 17:00
Проект договору.pdf
04 лютого 2022 17:00
Тех. специфікація.pdf
04 лютого 2022 17:00
Пропозиція.pdf
04 лютого 2022 17:00
Ст. 17.pdf
04 лютого 2022 17:00
Документи учасника.pdf
04 лютого 2022 17:00
Довідки, листи.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "НВТ МЕДТЕХСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "НВТ МЕДТЕХСЕРВІС"
#43977717
Переможець 604 640,00
UAH з ПДВ
07 лютого 2022 09:32

Документи

07 лютого 2022 09:32
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 лютого 2022 09:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НВТ МЕДТЕХСЕРВІС"
#43977717
604 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 лютого 2022 09:32
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 листопада 2023 11:45
ДУ 5 до договору 04.22.pdf зміни до договору
24 листопада 2023 11:44
Електронний підпис укладений
19 жовтня 2022 11:47
Дод угода 2 зміна строків.pdf зміни до договору
19 жовтня 2022 11:46
Електронний підпис укладений
29 квітня 2022 09:03
дод угода та лист по кисню.pdf зміни до договору
29 квітня 2022 09:02
Електронний підпис укладений
31 березня 2022 14:50
Контракт укладений
31 березня 2022 14:45

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строків виконання робіт, враховуючи лист підрядника про виникнення об`єктивних обставин в зв`язку із введенням воєнного стану
Номер договору про закупівлю: 04/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
19 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строків виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 04/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 04/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML