Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
код ДК 021:2015 - 45453000-7( Капітальний ремонт і реставрація) ( Капітальний ремонт місць загального користування в ДНЗ № 589 Оболонського району м. Києва, вул. Тимошенка, 3-Б)
Очікувана вартість
226 816,00 UAH
UA-2022-01-27-006094-c ● 8d34a200470e4b0eb2e0a48a321d9a10
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37445442 |
Місцезнаходження: | 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а |
Контактна особа: |
Кожина Альона Вікторівна 380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2022 15:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 лютого 2022 00:00 |
Очікувана вартість: | 226 816,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 134,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 1000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від Учасника-переможця внесення ним не пізніше до кінцевої дати укладання Договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3 (три) відсотка вартості договору. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Видом забезпечення виконання договору про закупівлю є застава грошових коштів учасника. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт місць загального користування в ДНЗ № 589 Оболонського району м. Києва, вул. Тимошенка, 3-Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 лютого 2022 16:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 лютого 2022 16:49 |
оголошення 589 зі змінами від 01.02.2021.docx |
01 лютого 2022 16:50 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
01 лютого 2022 16:49 |
оголошення 589 зі змінами від 01.02.2021.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
умови закупівлі
Дата подання: 30 січня 2022 18:26
Дата відповіді: 31 січня 2022 16:26
Згідно Оголошення учасник має надати "Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу." Що надавати учаснику, який не складає баланс підприємства та звіт про фінансові результати?
Відповідь: Доброго дня. Якщо будь-який із документів не може бути наданий, учасник надає письмове пояснення причин його ненадання та надає інший рівнозначний документ, що підтверджує фінансово-господарську діяльність за попередній звітній період, наприклад Декларацію.
умови закупівлі
Дата подання: 30 січня 2022 18:31
Дата відповіді: 31 січня 2022 16:17
В Оголошенні вказано, що: "На підтвердження виконання аналогічного договору надається:
- копію, завірену належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» повністю виконаного аналогічного договору.
Аналогічний договір має бути наданий від підприємства, установи, організації, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів."
Просимо розяснити, що мається на увазі під "Аналогічний договір має бути НАДАНИЙ ВІД підприємства, установи, організації, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів."? Як саме має надаватись аналогічний договір від підприємства-контрагента за цим аналогічним договором?
Також просимо внести зміни щодо можливості надання учасником оригіналу аналогічного договору, а не його завіреної копії.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до пункту 3.1. Додатку 3 до оголошення Учасник має надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом уповноваженої особи Учасника у формі, наведеній нижче (в Оголошенні), що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується). На підтвердження виконання аналогічного договору зазначеного в вищезазначеній довідці надається: копія, завірена належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» повністю виконаного аналогічного договору та лист-відгук по наданій копії договору з підписом та відтиском печатки замовника (-ів) послуг по договору із зазначенням номеру, дати договору та назви предмету договору (не менше одного) .
Щодо надання оригіналу аналогічного договору, Учасник має можливість надати оригінал аналогічного договору.
Щодо надання оригіналу аналогічного договору, Учасник має можливість надати оригінал аналогічного договору.
умови закупівлі
Дата подання: 30 січня 2022 18:37
Дата відповіді: 31 січня 2022 15:40
Оскільки вимога про наявность в штатному розписі спеціаліста з кваліфікацією «Інженер з охорони праці», «Інженер-кошторисник» є дискримінуючою та не відповідає вимогам трудового законодавства (в рамках трудових відносин з працівником роботодавець не має обовязку включати працівника в штат, а може укладати з працівниками також договір ЦПХ), просимо внести відповідні зміни до Оголошення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня . Будуть внесені відповідні зміни до оголошення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 лютого 2022 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП Іліос |
225 482,00
UAH з ПДВ
|
225 482,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Іліос #32379784 |
Переможець |
225 482,00
UAH з ПДВ
|
10 лютого 2022 15:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 січня 2023 15:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2022 15:40
|
31-КР_1.pdf | зміни до договору |
14 липня 2022 15:39
|
договір 31-КР.pdf | укладений |
21 лютого 2022 10:32
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | враховуючи експертний звіт |
Номер договору про закупівлю: | 31-КР |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |