Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 - 45453000-7( Капітальний ремонт і реставрація) ( Капітальний ремонт місць загального користування в ДНЗ № 589 Оболонського району м. Києва, вул. Тимошенка, 3-Б)
Очікувана вартість
226 816,00 UAH
UA-2022-01-27-006094-c 8d34a200470e4b0eb2e0a48a321d9a10
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кожина Альона Вікторівна

380444197359 obolon_osvita_tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37445442
Місцезнаходження: 04211, Україна , Київська обл., Київ, вул. Йорданська, 11-а
Контактна особа: Кожина Альона Вікторівна
380444197359
obolon_osvita_tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2022 15:52
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2022 00:00
Очікувана вартість: 226 816,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 134,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 1000 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовник вимагає від Учасника-переможця внесення ним не пізніше до кінцевої дати укладання Договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3 (три) відсотка вартості договору. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Видом забезпечення виконання договору про закупівлю є застава грошових коштів учасника.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт місць загального користування в ДНЗ № 589 Оболонського району м. Києва, вул. Тимошенка, 3-Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення тендерної пропозиції надається у формі гарантії банку, яка повинна відповідати вимогам статей 560 – 569 Цивільного кодексу України. Основні вимоги до банківської гарантії: безвідклична, безумовна, згідно з якими первинне зобов’язання несе банк, форма та зміст банківської гарантії оформлюються відповідно до Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 року №2628.

Сума забезпечення: 1000 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовник вимагає від Учасника-переможця внесення ним не пізніше до кінцевої дати укладання Договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю становить 3 (три) відсотка вартості договору. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору про закупівлю, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Видом забезпечення виконання договору про закупівлю є застава грошових коштів учасника.
01 лютого 2022 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2022 16:49
оголошення 589 зі змінами від 01.02.2021.docx
01 лютого 2022 16:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2022 15:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2022 16:49
оголошення 589 зі змінами від 01.02.2021.docx
27 січня 2022 15:54
оголошення 589.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

умови закупівлі
Дата подання: 30 січня 2022 18:26
Дата відповіді: 31 січня 2022 16:26
Згідно Оголошення учасник має надати "Копія балансу підприємства за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу. Копія звіту про фінансові результати за останній звітний період з відміткою про прийняття відповідного органу." Що надавати учаснику, який не складає баланс підприємства та звіт про фінансові результати?
Відповідь: Доброго дня. Якщо будь-який із документів не може бути наданий, учасник надає письмове пояснення причин його ненадання та надає інший рівнозначний документ, що підтверджує фінансово-господарську діяльність за попередній звітній період, наприклад Декларацію.
умови закупівлі
Дата подання: 30 січня 2022 18:31
Дата відповіді: 31 січня 2022 16:17
В Оголошенні вказано, що: "На підтвердження виконання аналогічного договору надається: - копію, завірену належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» повністю виконаного аналогічного договору. Аналогічний договір має бути наданий від підприємства, установи, організації, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів." Просимо розяснити, що мається на увазі під "Аналогічний договір має бути НАДАНИЙ ВІД підприємства, установи, організації, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічних договорів."? Як саме має надаватись аналогічний договір від підприємства-контрагента за цим аналогічним договором? Також просимо внести зміни щодо можливості надання учасником оригіналу аналогічного договору, а не його завіреної копії.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Відповідно до пункту 3.1. Додатку 3 до оголошення Учасник має надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом уповноваженої особи Учасника у формі, наведеній нижче (в Оголошенні), що містить інформацію про наявність в Учасника досвіду виконання аналогічних договорів (заповнюється учасником відповідно до предмету, що закуповується). На підтвердження виконання аналогічного договору зазначеного в вищезазначеній довідці надається: копія, завірена належним чином, із зазначенням виразу «згідно з оригіналом» повністю виконаного аналогічного договору та лист-відгук по наданій копії договору з підписом та відтиском печатки замовника (-ів) послуг по договору із зазначенням номеру, дати договору та назви предмету договору (не менше одного) .
Щодо надання оригіналу аналогічного договору, Учасник має можливість надати оригінал аналогічного договору.
умови закупівлі
Дата подання: 30 січня 2022 18:37
Дата відповіді: 31 січня 2022 15:40
Оскільки вимога про наявность в штатному розписі спеціаліста з кваліфікацією «Інженер з охорони праці», «Інженер-кошторисник» є дискримінуючою та не відповідає вимогам трудового законодавства (в рамках трудових відносин з працівником роботодавець не має обовязку включати працівника в штат, а може укладати з працівниками також договір ЦПХ), просимо внести відповідні зміни до Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня . Будуть внесені відповідні зміни до оголошення.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 лютого 2022 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПП Іліос 225 482,00
UAH з ПДВ
225 482,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

08 лютого 2022 16:04
Електронний підпис
08 лютого 2022 16:03
Паспорт. Код директора.pdf
08 лютого 2022 16:03
Гарантія ДНЗ 589.7z
08 лютого 2022 16:03
Лист згода.pdf
08 лютого 2022 16:03
Іліос довідка банк.pdf
08 лютого 2022 16:03
МВС довідка Надюк.pdf
08 лютого 2022 16:03
Єдиний податок.pdf
08 лютого 2022 16:03
589 1М баланс.7z
08 лютого 2022 16:03
СТАТУТ ІЛІОС.pdf
08 лютого 2022 16:03
НАЗК Довідка.zip
08 лютого 2022 16:03
Довідка ДПІ 02.02.22.7z
08 лютого 2022 16:03
Відгук 2602.1КР.pdf
08 лютого 2022 16:03
Сертифікат свідоцтво.pdf
08 лютого 2022 16:03
ОП 2022.7z
08 лютого 2022 16:03
589 Цінова пропозиція.pdf
08 лютого 2022 16:03
589 Календарний графік.pdf
08 лютого 2022 16:03
589 Проект договору.pdf
08 лютого 2022 16:03
Аналог.дог.2602.1КР 2019.pdf
08 лютого 2022 16:03
589 Технічні вимоги.pdf
08 лютого 2022 16:03
Сертифікати 9001 14001.7z
08 лютого 2022 16:03
589 Кошториси.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Іліос

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Іліос
#32379784
Переможець 225 482,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2022 15:17

Документи

10 лютого 2022 15:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2022 15:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Іліос
#32379784
225 482,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

10 лютого 2022 15:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2023 15:34
Електронний підпис зміни до договору
14 липня 2022 15:40
31-КР_1.pdf зміни до договору
14 липня 2022 15:39
договір 31-КР.pdf укладений
21 лютого 2022 10:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
14 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): враховуючи експертний звіт
Номер договору про закупівлю: 31-КР
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 225 197,00
UAH