Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт (заміна вікон) СЗШ №288 за адресою: вул. Ірпінська, 68 А у Святошинському районі м. Києва (код ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 000 000,00 UAH
UA-2022-01-27-005788-c ● e2af7984c9cb415084f44330b7c92afb
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 37498536 |
Місцезнаходження: | 03148, Україна , Київська обл., Київ, вул. Якуба Коласа, 6-А |
Контактна особа: |
Якименко Анна Юріївна +380939118808 tender_105@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2022 15:33 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 лютого 2022 18:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2022 13:00 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП/УЕП банка-гаранта. Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 року за № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Банківська гарантія подається учасником у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі через електронну систему закупівель. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить 120 (сто двадцять) календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Розмір забезпечення – 5 000,00 (п’ять тисяч грн. 00 коп.) що складає 0,5 % від очікуваної вартості закупівлі. Всі витрати по оформленню банківської гарантії здійснюються за рахунок Учасника. У підтвердження дійсності банківської гарантії надається копія ліцензії банку-гаранта та інформація про повноваження підписанта (уповноваженої особи банку-гаранта). Адреса: 03148, м. Київ, вулиця Якуба Коласа, будинок 6-А (адмін. будівля) Код ЄДРПОУ: 37498536 р/р __UA _738201720355109014000077862 в Державній казначейській службі України, м. Київ МФО 820172 Забезпечення тендерної пропозиції вважаються дійсним протягом 120 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Пропозиції, що не супроводжуються документальним підтвердженням надання забезпечення тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт (заміна вікон) СЗШ №288 за адресою: вул. Ірпінська, 68 А у Святошинському районі м. Києва
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03179, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Ірпінська, 68 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані робіт будуть здійснюватися поетапно на підставі підписаних актів виконаних робіт (наданих робіт) (форма КБ-2В, КБ-3) відповідно до вимог нормативних документів у сфері ціноутворення у будівництві, проміжними платежами із урахуванням обсягів фактично виконаних робіт та фактичних витрат Підрядника. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
31 січня 2022 15:02 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
31 січня 2022 14:30 |
Перелік змін.docx | |
31 січня 2022 14:30 |
ДОДАТОК_1_Технічне завдання зі змінами.docx | |
27 січня 2022 15:33 |
Додаток_3_Лист-згода.docx | |
27 січня 2022 15:33 |
Додаток_2_Проект Договору.docx | |
27 січня 2022 15:33 |
ТД_вікна СЗШ _288.doc |
31 січня 2022 15:02 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
31 січня 2022 14:30 |
Перелік змін.docx
|
|||
31 січня 2022 14:30 |
ДОДАТОК_1_Технічне завдання зі змінами.docx
|
|||
27 січня 2022 15:33 |
Додаток_3_Лист-згода.docx
|
|||
27 січня 2022 15:33 |
Додаток_2_Проект Договору.docx
|
|||
27 січня 2022 15:33 |
ТД_вікна СЗШ _288.doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-27-005788-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ " АРКАДА-ПЛАСТ, Код ЄДРПОУ:21662878
Дата подання: 31 січня 2022 14:35
внести зміни до тендерної документації
ВИМОГА
Уповноваженій особі
Закупівля UA-2022-01-24-001502-c
Назва закупівлі , яку оголошено Управлінням освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, має наступну назву : - «Капітальний ремонт (заміна вікон) СЗШ № 297 за адресою: вул. Жолудєва, 3-Г у Святошинському районі м. Києва (код ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)».
Тендерною документацією до Учасника закупівлі вимагаються наступні вимоги :
- Відповідно до статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
4.1. Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
4.2. відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
4.3. службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4.4. суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
4.5. фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
4.6. службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
4.7. тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
4.8. учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
4.9. у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів);
4.10. юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом);
4.11. учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції»;
4.12. службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
4.13. Учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій ст.17 Закону, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. У разі відсутності укладених раніше договорів з замовником, Учасник надає довідку у довільній формі із зазначенням цього.
Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно частини 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті:
1) Оригінал або електронна довідка, сформована Національним агентством з питань запобігання корупції, видану на учасника, про те, що учасника не було притягнути згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення, при цьому довідка повинна бути чинною та отримана не раніше, ніж за 15 календарних днів, що передують даті проведення електронних торгів.
2) Оригінал або нотаріально завірена копія довідки виданої уповноваженим органом про те, що службову (посадову) особу яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення.
3) Оригінал або нотаріально завірена копія довідки виданої уповноваженим органом про те, що фізичну особу, яка є Учасником не було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено у встановленому законом порядку, датована не раніше ніж за місяць відносно дати надання такої довідки.
4) Оригінал або нотаріально завірена копія довідки виданої уповноваженим органом про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
5) Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.
Одночасно учасником, що подає свою пропозицію щодо даної закупівлі у складі пропозиції надається гарантія про те, що у разі визначення його переможцем він зобов’язується розмістити наведені вище документи на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у строки встановлені чинним законодавством та у порядку визначеному даною тендерною документацією.
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Учасник може надати інші документи, що підтверджують відсутність інших підстав, визначених статтею 17 Закону.
Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону.
* Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення. У складі пропозиції надається довідка про використання/не використання печатки у господарській діяльності.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
В свою чергу , Замовник закупівлі, саме Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, має наступну характеристику за результатами діяльності 2018 - 2021 році
1. Святошинська окружна прокуратура міста Києва спільно зі слідчими СВ Святошинського УП ГУНП у м. Києві, за оперативного супроводження ГУ СБУ у м. Києві та Київській області провела обшуки у службових приміщеннях Управління освіти Святошинської РДА та в офісних приміщеннях підрядних підприємств, в межах кримінального провадження за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України.
Згідно з матеріалами слідства, приватні товариства упродовж 2018 - 2020 років на замовлення управління освіти Святошинської РДА здійснювали роботи з встановлення протипожежних систем голосового оповіщення, раннього виявлення, пожежогасіння та димовидалення у школах Святошинського району міста Києва. Вартість робіт склала 6,9 млн гривень.
У ході досудового розслідування встановлено, що підрядні організації виконали роботи не в повному обсязі та із завищенням вартості. Також встановлено, що виконання субпідрядних робіт оформлювалося на підприємства з ознаками фіктивності.
У п’ятницю, 08 жовтня 2021 року, на підставі ухвали суду за адресами проживання фігурантів провадження, а також в офісних приміщеннях згаданих установ та підприємств розпочато обшуки з метою відшукання первинних фінансових документів та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінальних правопорушень.
Зауважимо, що начальнику Управління освіти Святошинської РДА було повідомлено про підозру за фактом розтрати близько 2 млн гривень, виділених на реконструкцію навчальних закладів району.
2. Прокурорами Київської міської прокуратури спільно зі слідчими СУ ГУНП у м. Києві за оперативного супроводу УСР у м. Києві ДСР НП України повідомлено про підозру начальника управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації у розтраті коштів, виділених на реконструкцію навчальних закладів
Згідно з матеріалами слідства, у грудні 2020 року управлінням освіти Святошинської РДА укладено 12 договорів з 8 підрядними організаціями щодо виконання ремонтних робіт у закладах освіти на території Святошинського району столиці.
У подальшому, наприкінці грудня 2020 року, начальник управління освіти підписав документи, які є підставою для перерахування коштів за виконання робіт, до яких внесено завідомо неправдиві відомості, а саме завищено обсяги проведених будівельних робіт або вказано роботи, які взагалі не виконано, чим здійснив розтрату коштів місцевого бюджету на загальну суму близько 2 млн. грн.
За результатами розслідування 17.08.2021 начальнику управління освіти Святошинської РДА повідомлено про підозру у розтраті чужого майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненого за попередньою змовою групою осіб, повторно, у великих та особливо великих розмірах (ч. 3, 4, 5 ст. 191 КК України).
Таким чином Замовник закупівлі робіт з кримінальними провадженнями вимагає від Учасника закупівлі документи, які є у вільному доступі в державних реєстрах.
З огляду на вищенаведене, та назву робіт «Капітальний ремонт (заміна вікон) СЗШ № 297 за адресою: вул. Жолудєва, 3-Г у Святошинському районі м. Києва» та завдання – Дефектний акт, стає зрозумілим, що вимоги до Учасників закупівлі прописані під потенційного Переможця закупівлі, а саме :
-Надати скан-копію (з оригіналу) діючої Ліцензії на будівельну діяльність, виданої на ім’я Учасника уповноваженим державним органом, на провадження господарської діяльності з будівництва об‘єктів, клас наслідків СС2, а саме:
- будівельні та монтажні роботи загального призначення:
улаштування основ та фундаментів збірних та монолітних;
зведення металевих конструкцій;
зведення збірних бетонних та залізобетонних конструкцій;
монтаж технологічного устаткування.
- монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання
водопостачання та водовідведення; технологічних трубопроводів; електропостачання і електроосвітлення,
- монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання
водопостачання та водовідведення; теплопостачання; електропостачання і електроосвітлення; зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж; монтаж інженерних споруд з усіма додатками.
1. Надати скан-копії (з оригіналу ) Дозволу на проведення робіт підвищеної небезпеки або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, який (-і) отриманий учасником у встановленому Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 “Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки” (із змінами), що надають право виконувати роботи:
- роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників (або на експлуатацію машин підвищеної небезпеки: вантажопідіймальні крани і машини, підйомники для підіймання працівників, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, ескалатори та пасажирські конвеєри, колиски приводні для підіймання працівників);
- зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин (або монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин);
- будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд, не пов'язаних з видобутком корисних копалин;
- газополум'яні роботи (щодо даного виду робіт може бути надана декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці); Даний Дозвіл (декларація) має бути наданий виключно на учасника.
Обов’язкова наявність:
- головного інженера, який має повну вищу освіту за спеціальністю «будівництво та цивільна інженерія» або «архітектура та містобудування», або за напрямком «будівництво» (може бути зазначений напрям (галузь знань) з іншими назвами).
Підтвердити наданням у складі пропозиції копії відповідного диплому або іншого документу, що підтверджує проходження навчання.
- електромонтери, які мають групу з електробезпеки ІІІ в електроустановках напругою до 1000 В (у кількості – не менше 2 людей);
- лицювальники-плиточники (не нижче 3 розряду, у кількості – не менше 2 людей);
- електрогазозварювальники (не нижче 4 розряду – не менше 2 людей);
- маляри (не нижче 3 розряду – не менше 2 людей);
- муляри (не нижче 3 розряду, у кількості – не менше 1 людини);
- опоряджувальник будівельний (не нижче 3 розряду, у кількості – не менше 1 людини);
- слюсарі-сантехніки (не нижче 3 розряду – не менше 1 людини);
- штукатури (не нижче 3 розряду – не менше 3 людей).
2.2. На підтвердження інформації Учасник повинен надати:
Щодо керівника робіт (головного інженера):
- Копія чинного протоколу та посвідчення щодо перевірки знань Закону «Про охорону праці», «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності», правил надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, Наказу «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій».
Щодо електромонтерів:
- Копія чинних протоколів та посвідчення щодо підтвердження проходження навчання та перевірки знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1 – 1.21-98 (ПБЕЕС)
Щодо лицювальників-плиточників:
- Копія чинних протоколів та посвідчення щодо перевірки знань умінь та навичок та встановлення кваліфікаційних розрядів, відповідно вимогам ДКХПП, з професії «Лицювальник-плиточник»
Щодо електрогазозварювальників:
- Копія чинних протоколів та посвідчення щодо перевірки знань умінь та навичок та встановлення кваліфікаційних розрядів, відповідно вимогам ДКХПП, з професії «Електрогазозварювальник»
Щодо малярів:
- Копія чинних протоколів та посвідчення щодо перевірки знань умінь та навичок та встановлення кваліфікаційних розрядів, відповідно вимогам ДКХПП, з професії «Маляр»
Щодо мулярів:
- Копія чинних протоколів та посвідчення щодо перевірки знань умінь та навичок та встановлення кваліфікаційних розрядів, відповідно вимогам ДКХПП, з професії «Муляр»
Щодо опоряджувальника будівельника:
- Копія чинних протоколів та посвідчення щодо перевірки знань умінь та навичок та встановлення кваліфікаційних розрядів, відповідно вимогам ДКХПП, з професії «опоряджувальник будівельник»
Щодо слюсара-сантехніка:
- Копія чинних протоколів та посвідчення щодо перевірки знань умінь та навичок та встановлення кваліфікаційних розрядів, відповідно вимогам ДКХПП, з професії «слюсар-снтехнік»
Щодо штукатурів:
- Копія чинних протоколів та посвідчення щодо перевірки знань умінь та навичок та встановлення кваліфікаційних розрядів, відповідно вимогам ДКХПП, з професії «штукатурів».
Виникає питання, а навіщо при виконанні робіт з монтажу металопластикових вікон, потрібні вище перераховані спеціалісти, робота яких не передбачена технічним завданням. Чому відсутні вимоги ДБН та ДСТУ до металопластикових вікон, чому відсутні вимоги про сертифікати, паспорти, розрахунки опору теплопередачі, креслення запропонованих металопластикових конструкцій, не пропонується попередній виїзд спеціалістів Учасника для ознайомлення з об’єктом, чому відсутні монтажники віконних конструкцій. Навіщо вимагається наявність ліцензії ( перелік робіт наведено вище) і яка вже не потрібна, а достатньо Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з ОП та ТБ. У разі не можливості надання дозволу на виїзд на об’єкт з метою обстеження пов’язаного з COVID-19, просимо надати креслення віконних конструкцій на підставі яких розроблявся дефектний акт та надати відповідь, спеціалісти якого підприємства виготовляли кошторисну документацію.
Просимо Уповноважену особу привести вимоги тендерної документації до технічного завдання , а саме : «Капітальний ремонт (заміна вікон) СЗШ № 297 за адресою: вул. Жолудєва, 3-Г у Святошинському районі м. Києва», прибравши з переліку вимоги, які не стосуються термосанації будівлі та не мають відношення до комплексу робіт пов’язаних з заміною дерев’яних вікон на металопластикові. Аналогічне звернення надіслано до Святошинської окружної прокуратури м. Києва.
Розгорнути
Згорнути
Уповноваженій особі
Закупівля UA-2022-01-24-001502-c
Назва закупівлі , яку оголошено Управлінням освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, має наступну назву : - «Капітальний ремонт (заміна вікон) СЗШ № 297 за адресою: вул. Жолудєва, 3-Г у Святошинському районі м. Києва (код ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)».
Тендерною документацією до Учасника закупівлі вимагаються наступні вимоги :
- Відповідно до статті 17 Закону замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо:
4.1. Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі;
4.2. відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення;
4.3. службову (посадову) особу учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією;
4.4. суб’єкт господарювання (учасник) протягом останніх трьох років притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів;
4.5. фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
4.6. службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яка підписала тендерну пропозицію, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку;
4.7. тендерна пропозиція подана учасником конкурентної процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника;
4.8. учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього відкрита ліквідаційна процедура;
4.9. у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» (крім нерезидентів);
4.10. юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом);
4.11. учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України «Про санкції»;
4.12. службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми;
4.13. Учасник процедури закупівлі має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), крім випадку, якщо такий учасник здійснив заходи щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника. Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору.
Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій ст.17 Закону, може надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі. У разі відсутності укладених раніше договорів з замовником, Учасник надає довідку у довільній формі із зазначенням цього.
Учасник повинен надати довідку у довільній формі щодо відсутності підстав для відмови учаснику в участі у процедурі закупівлі відповідно статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі».
Відповідно частини 6 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті:
1) Оригінал або електронна довідка, сформована Національним агентством з питань запобігання корупції, видану на учасника, про те, що учасника не було притягнути згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері державних закупівель корупційного правопорушення, при цьому довідка повинна бути чинною та отримана не раніше, ніж за 15 календарних днів, що передують даті проведення електронних торгів.
2) Оригінал або нотаріально завірена копія довідки виданої уповноваженим органом про те, що службову (посадову) особу яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення у сфері закупівель корупційного правопорушення.
3) Оригінал або нотаріально завірена копія довідки виданої уповноваженим органом про те, що фізичну особу, яка є Учасником не було засуджено за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено у встановленому законом порядку, датована не раніше ніж за місяць відносно дати надання такої довідки.
4) Оригінал або нотаріально завірена копія довідки виданої уповноваженим органом про те, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
5) Оригінал або нотаріально завірена копія довідки про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура.
Одночасно учасником, що подає свою пропозицію щодо даної закупівлі у складі пропозиції надається гарантія про те, що у разі визначення його переможцем він зобов’язується розмістити наведені вище документи на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель у строки встановлені чинним законодавством та у порядку визначеному даною тендерною документацією.
Замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника у разі, якщо учасник має заборгованість із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів).
Учасник може надати інші документи, що підтверджують відсутність інших підстав, визначених статтею 17 Закону.
Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Замовник не вимагає від учасників документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 1 і 7 частини першої статті 17 Закону.
* Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Якщо будь-який із документів не може бути наданий з причин його втрати чинності або зміни форми, назви тощо, учасник надає інший рівнозначний документ або письмове пояснення. У складі пропозиції надається довідка про використання/не використання печатки у господарській діяльності.
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.
В свою чергу , Замовник закупівлі, саме Управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації, має наступну характеристику за результатами діяльності 2018 - 2021 році
1. Святошинська окружна прокуратура міста Києва спільно зі слідчими СВ Святошинського УП ГУНП у м. Києві, за оперативного супроводження ГУ СБУ у м. Києві та Київській області провела обшуки у службових приміщеннях Управління освіти Святошинської РДА та в офісних приміщеннях підрядних підприємств, в межах кримінального провадження за ознаками кримінального правопорушення, передбаченого ч. 2 ст. 191 КК України.
Згідно з матеріалами слідства, приватні товариства упродовж 2018 - 2020 років на замовлення управління освіти Святошинської РДА здійснювали роботи з встановлення протипожежних систем голосового оповіщення, раннього виявлення, пожежогасіння та димовидалення у школах Святошинського району міста Києва. Вартість робіт склала 6,9 млн гривень.
У ході досудового розслідування встановлено, що підрядні організації виконали роботи не в повному обсязі та із завищенням вартості. Також встановлено, що виконання субпідрядних робіт оформлювалося на підприємства з ознаками фіктивності.
У п’ятницю, 08 жовтня 2021 року, на підставі ухвали суду за адресами проживання фігурантів провадження, а також в офісних приміщеннях згаданих установ та підприємств розпочато обшуки з метою відшукання первинних фінансових документів та фіксації відомостей про обставини вчинення кримінальних правопорушень.
Зауважимо, що начальнику Управління освіти Святошинської РДА було повідомлено про підозру за фактом розтрати близько 2 млн гривень, виділених на реконструкцію навчальних закладів району.
2. Прокурорами Київської міської прокуратури спільно зі слідчими СУ ГУНП у м. Києві за оперативного супроводу УСР у м. Києві ДСР НП України повідомлено про підозру начальника управління освіти Святошинської районної в місті Києві державної адміністрації у розтраті коштів, виділених на реконструкцію навчальних закладів
Згідно з матеріалами слідства, у грудні 2020 року управлінням освіти Святошинської РДА укладено 12 договорів з 8 підрядними організаціями щодо виконання ремонтних робіт у закладах освіти на території Святошинського району столиці.
У подальшому, наприкінці грудня 2020 року, начальник управління освіти підписав документи, які є підставою для перерахування коштів за виконання робіт, до яких внесено завідомо неправдиві відомості, а саме завищено обсяги проведених будівельних робіт або вказано роботи, які взагалі не виконано, чим здійснив розтрату коштів місцевого бюджету на загальну суму близько 2 млн. грн.
За результатами розслідування 17.08.2021 начальнику управління освіти Святошинської РДА повідомлено про підозру у розтраті чужого майна шляхом зловживання службовою особою своїм службовим становищем, вчиненого за попередньою змовою групою осіб, повторно, у великих та особливо великих розмірах (ч. 3, 4, 5 ст. 191 КК України).
Таким чином Замовник закупівлі робіт з кримінальними провадженнями вимагає від Учасника закупівлі документи, які є у вільному доступі в державних реєстрах.
З огляду на вищенаведене, та назву робіт «Капітальний ремонт (заміна вікон) СЗШ № 297 за адресою: вул. Жолудєва, 3-Г у Святошинському районі м. Києва» та завдання – Дефектний акт, стає зрозумілим, що вимоги до Учасників закупівлі прописані під потенційного Переможця закупівлі, а саме :
-Надати скан-копію (з оригіналу) діючої Ліцензії на будівельну діяльність, виданої на ім’я Учасника уповноваженим державним органом, на провадження господарської діяльності з будівництва об‘єктів, клас наслідків СС2, а саме:
- будівельні та монтажні роботи загального призначення:
улаштування основ та фундаментів збірних та монолітних;
зведення металевих конструкцій;
зведення збірних бетонних та залізобетонних конструкцій;
монтаж технологічного устаткування.
- монтаж внутрішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання
водопостачання та водовідведення; технологічних трубопроводів; електропостачання і електроосвітлення,
- монтаж зовнішніх інженерних мереж, систем, приладів і засобів вимірювання, іншого обладнання
водопостачання та водовідведення; теплопостачання; електропостачання і електроосвітлення; зв’язку, сигналізації, радіо, телебачення, інформаційних мереж; монтаж інженерних споруд з усіма додатками.
1. Надати скан-копії (з оригіналу ) Дозволу на проведення робіт підвищеної небезпеки або декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, який (-і) отриманий учасником у встановленому Постановою КМУ від 26 жовтня 2011 р. № 1107 “Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки” (із змінами), що надають право виконувати роботи:
- роботи, що виконуються за допомогою механічних підіймачів та будівельних підйомників (або на експлуатацію машин підвищеної небезпеки: вантажопідіймальні крани і машини, підйомники для підіймання працівників, пасажирські підвісні канатні дороги, фунікулери, ескалатори та пасажирські конвеєри, колиски приводні для підіймання працівників);
- зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин (або монтаж, демонтаж та капітальний ремонт будинків, споруд, а також відновлення та зміцнення їх аварійних частин);
- будівництво, ремонт, експлуатація та ліквідація підземних споруд, не пов'язаних з видобутком корисних копалин;
- газополум'яні роботи (щодо даного виду робіт може бути надана декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці); Даний Дозвіл (декларація) має бути наданий виключно на учасника.
Обов’язкова наявність:
- головного інженера, який має повну вищу освіту за спеціальністю «будівництво та цивільна інженерія» або «архітектура та містобудування», або за напрямком «будівництво» (може бути зазначений напрям (галузь знань) з іншими назвами).
Підтвердити наданням у складі пропозиції копії відповідного диплому або іншого документу, що підтверджує проходження навчання.
- електромонтери, які мають групу з електробезпеки ІІІ в електроустановках напругою до 1000 В (у кількості – не менше 2 людей);
- лицювальники-плиточники (не нижче 3 розряду, у кількості – не менше 2 людей);
- електрогазозварювальники (не нижче 4 розряду – не менше 2 людей);
- маляри (не нижче 3 розряду – не менше 2 людей);
- муляри (не нижче 3 розряду, у кількості – не менше 1 людини);
- опоряджувальник будівельний (не нижче 3 розряду, у кількості – не менше 1 людини);
- слюсарі-сантехніки (не нижче 3 розряду – не менше 1 людини);
- штукатури (не нижче 3 розряду – не менше 3 людей).
2.2. На підтвердження інформації Учасник повинен надати:
Щодо керівника робіт (головного інженера):
- Копія чинного протоколу та посвідчення щодо перевірки знань Закону «Про охорону праці», «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування від нещасного випадку на виробництві та професійного захворювання, які спричинили втрату працездатності», правил надання домедичної допомоги потерпілим у разі нещасного випадку, Наказу «Про затвердження Порядку проведення медичних оглядів працівників певних категорій».
Щодо електромонтерів:
- Копія чинних протоколів та посвідчення щодо підтвердження проходження навчання та перевірки знань правил безпечної експлуатації електроустановок споживачів (НПАОП 40.1 – 1.21-98 (ПБЕЕС)
Щодо лицювальників-плиточників:
- Копія чинних протоколів та посвідчення щодо перевірки знань умінь та навичок та встановлення кваліфікаційних розрядів, відповідно вимогам ДКХПП, з професії «Лицювальник-плиточник»
Щодо електрогазозварювальників:
- Копія чинних протоколів та посвідчення щодо перевірки знань умінь та навичок та встановлення кваліфікаційних розрядів, відповідно вимогам ДКХПП, з професії «Електрогазозварювальник»
Щодо малярів:
- Копія чинних протоколів та посвідчення щодо перевірки знань умінь та навичок та встановлення кваліфікаційних розрядів, відповідно вимогам ДКХПП, з професії «Маляр»
Щодо мулярів:
- Копія чинних протоколів та посвідчення щодо перевірки знань умінь та навичок та встановлення кваліфікаційних розрядів, відповідно вимогам ДКХПП, з професії «Муляр»
Щодо опоряджувальника будівельника:
- Копія чинних протоколів та посвідчення щодо перевірки знань умінь та навичок та встановлення кваліфікаційних розрядів, відповідно вимогам ДКХПП, з професії «опоряджувальник будівельник»
Щодо слюсара-сантехніка:
- Копія чинних протоколів та посвідчення щодо перевірки знань умінь та навичок та встановлення кваліфікаційних розрядів, відповідно вимогам ДКХПП, з професії «слюсар-снтехнік»
Щодо штукатурів:
- Копія чинних протоколів та посвідчення щодо перевірки знань умінь та навичок та встановлення кваліфікаційних розрядів, відповідно вимогам ДКХПП, з професії «штукатурів».
Виникає питання, а навіщо при виконанні робіт з монтажу металопластикових вікон, потрібні вище перераховані спеціалісти, робота яких не передбачена технічним завданням. Чому відсутні вимоги ДБН та ДСТУ до металопластикових вікон, чому відсутні вимоги про сертифікати, паспорти, розрахунки опору теплопередачі, креслення запропонованих металопластикових конструкцій, не пропонується попередній виїзд спеціалістів Учасника для ознайомлення з об’єктом, чому відсутні монтажники віконних конструкцій. Навіщо вимагається наявність ліцензії ( перелік робіт наведено вище) і яка вже не потрібна, а достатньо Декларації відповідності МТБ вимогам законодавства з ОП та ТБ. У разі не можливості надання дозволу на виїзд на об’єкт з метою обстеження пов’язаного з COVID-19, просимо надати креслення віконних конструкцій на підставі яких розроблявся дефектний акт та надати відповідь, спеціалісти якого підприємства виготовляли кошторисну документацію.
Просимо Уповноважену особу привести вимоги тендерної документації до технічного завдання , а саме : «Капітальний ремонт (заміна вікон) СЗШ № 297 за адресою: вул. Жолудєва, 3-Г у Святошинському районі м. Києва», прибравши з переліку вимоги, які не стосуються термосанації будівлі та не мають відношення до комплексу робіт пов’язаних з заміною дерев’яних вікон на металопластикові. Аналогічне звернення надіслано до Святошинської окружної прокуратури м. Києва.
Рішення замовника: Вимога відхилена
03 лютого 2022 11:50
Шановний учаснику! Відповідно до ч.1 ст.24 Закону України «Про публічні закупівлі», визначена наступна правова норма: «Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону». Вами на сторінці даної закупівлі розміщено вимогу, яка при цьому не стосується положень тендерної документації цих відкритих торгів, як це передбачено вказаною вище нормою Закону. Враховуючи, що розміщена Вами вимога не має відношення до змісту тендерної документації даної закупівлі вона не може бути задоволена.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2022 13:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ" |
998 760,00
UAH з ПДВ
|
998 760,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «СБП ГРУП» |
999 999,20
UAH з ПДВ
|
999 999,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ" #38872495 |
Переможець |
998 760,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2022 13:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 листопада 2022 13:51
|
Дод. угода 2 до дог. 404.pdf | укладений |
29 листопада 2022 13:42
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2022 18:58
|
Експертний звіт до дод. угоди 1 до дог. 404.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2022 18:28
|
Дод.угода 1 до дог.404.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2022 18:28
|
Електронний підпис | укладений |
19 квітня 2022 12:44
|
Договір 404.pdf | укладений |
19 квітня 2022 12:42
|
Протокол 78 про продовж. строку уклад. дог..pdf | укладений |
19 квітня 2022 12:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 404 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 квітня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до п.17.1. п.18.2 Договору №404 від 18.04.2022 року Сторони погодились припинити дію Договору |