Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електронні комунікаційні послуги
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2022-01-27-002513-a d93d618845d24bdd80021229806de90f
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Полукішнік Ольга Юріївна

+380482300332 axo2021@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна податкова служба України Головне управління ДПС в Одеській області (філія ДПС)
Код ЄДРПОУ: 44069166
Місцезнаходження: 65044, Україна , Одеська обл., Одеса, вул.Семінарська, буд.5
Контактна особа: Полукішнік Ольга Юріївна
+380482300332
axo2021@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Відсутність конкуренції з технічних причин
Обґрунтування
Згідно з ч.6 п.8 ст. 40 Закону повідомлення про намір укласти договір повинно містити в тому числі обґрунтування застосування переговорної процедури. В адмінбудівлях Головного управління ДПС в Одеській області розташовано обладнання ТОВ «Мірател», яке задовольняє потреби в якісному зв’язку: кросове та комутаційне обладнання, прокладено оптоволоконні канали тощо.Переведення підключення інформаційно - електронних комунікаційних мереж усіх підрозділів Головного управління ДПС в Одеській області до інших операторів електронних комунікаційних послуг призведе до значних капіталовкладень та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. А саме: - додаткові витрати бюджетних коштів на побудову нових каналів зв’язку та придбання маршрутизуючого та комутуючого обладнання; - побудови нових каналів зв’язку, що не може бути виконано в короткий термін і призведе до незручностей під час робочого процесу; - втрати доступу до інформаційних систем центрального рівня ДПС, оперативного зв’язку із структурними підрозділами Замовника, органами державної влади, іншими державними установами і організаціями, що зашкодить стабільній роботі Замовника; - виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Припинення надання зазначених послуг (навіть короткочасне) недопустиме та може призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2022 15:56
Оскарження наміру укласти договір: 02 лютого 2022 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:64210000-1: Послуги телефонного зв’язку та передачі даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Електронні комунікаційні послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65044, Україна, Одеська область, згідно з додатками 1 та 2 до договору, згідно з додатками 1 та 2 до договору, згідно з додатками 1 та 2 до договору, згідно з додатками 1 та 2 до договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 64210000-1 — Послуги телефонного зв’язку та передачі даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

27 січня 2022 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2022-12-05-000033 ● 991d0973da9545afa30359628ef60462
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 грудня 2022
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 грудня 2022 12:40
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
05.12.2022 Одеса № 285
Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 02.12.2022.

Начальник Наталія СТОЯНОВА

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 05.12.2022 № 285

Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури
закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення

47 UA-2022-01-27-002513-a 27.01.2022 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2022-12-08 14:00:56

Пояснення з власної ініціативи

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі електронних комунікаційних послуг ДК 021:2015-64210000-1–«Послуги телефонного зв’язку та передачі даних» очікуваною вартістю 250 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-27-002513-а), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), про надання пояснень до моніторингу, а саме: щодо оголошення про проведення процедури закупівлі та/ або повідомлення про намір укласти договір на веб- порталі Уповноваженого органу, повідомляємо наступне.
В адмінбудівлях Головного управління ДПС в Одеській області розташовано обладнання ТОВ «Мірател», яке задовольняє потреби в якісному зв’язку: кросове та комутаційне обладнання, прокладено оптоволоконні канали тощо.
Переведення підключення інформаційно електронних комунікаційних мереж усіх підрозділів Головного управління ДПС в Одеській області до інших операторів електронних комунікаційних послуг призведе до значних капіталовкладень та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. А саме:
- додаткові витрати бюджетних коштів на побудову нових каналів зв’язку та придбання маршрутизуючого та комутуючого обладнання;
- побудови нових каналів зв’язку, що не може бути виконано в короткий термін і призведе до незручностей під час робочого процесу;
- втрати доступу до інформаційних систем центрального рівня ДПС, оперативного зв’язку із структурними підрозділами Замовника, органами державної влади, іншими державними установами і організаціями, що зашкодить стабільній роботі Замовника;
- виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.
Припинення надання зазначених послуг (навіть короткочасне) недопустиме та може призвести до негативних соціальних процесів та небажаних наслідків.
Представник учасника Толмак Є.І. повідомила, що надає в Одеській області практично всі види сучасних електронних комунікаційних послуг; здійснює технічне обслуговування та технічний нагляд телекомунікаційного обладнання.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами), а саме: «відсутності конкуренції з технічних причин», мають місце підстави для застосування переговорної процедури закупівлі.
Керуючись статті 40 Закону Державна податкова служби України направила лист від 26.01.2022 № 2729/6/15-32-10-05-06 на адресу ТОВ «Мірател» про запрошення на участь у переговорах та надання необхідних документів. ТОВ «Мірател» надало всі необхідні документи. Розглянуті документи відповідають вимогам Замовника. Відповідно до ст. 40 Закону переговорна процедура використовується замовником як виняток і відповідно до якої замовник укладає договір про закупівлю після проведення переговорів щодо ціни та інших умов договору про закупівлю з одним або кількома учасниками процедури закупівлі. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником на підставі п.2 ч.2 ст.40 Закону: «відсутність конкуренції з технічних причин» Представник ТОВ «Мірател» надав «Комерційну пропозицію».
У відповідності до діючого законодавства, ураховуючи набрання чинності 19.12.2020 року постанови Кабінету Міністрів України №1266 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 серпня 2013 р. № 631 і від 11 жовтня 2016 р. № 710», з метою ефективного та раціонального використання коштів замовників рекомендовано забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Головним управлінням ДПС в Одеській було оприлюднене зазначену інформацію, що відповідає дню оприлюднення оголошення про проведення закупівлі та вимогам чинного законодавства на сторінці власного веб-сайту. Додаємо посилання на публікацію: https://od.tax.gov.ua/diialnist/zakupivli-tovariv--robit-ta-poslug-za-/ (https://od.tax.gov.ua/diialnist/zakupivli-tovariv--robit-ta-poslug-za-/562738.html).
2. ТОВ «Мірател» було дотримано під час укладання договору вимоги статті 41 Закону, а саме «Переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати: 1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю; 2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Усі документи додаємо до пояснення.

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2022-12-09 15:58:12

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів).
Обґрунтуйте наявність підстави щодо застосування переговорної процедури (скорочена), а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником, з наданням відповідних підтверджуючих документів (експертні, нормативні, технічні та інші документи), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури (скорочена).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2022-12-13 14:43:39

Обгрунтування

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі електронних комунікаційних послуг ДК 021:2015-64210000-1–«Послуги телефонного зв’язку та передачі даних» очікуваною вартістю 250 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-27-002513-а), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), про надання пояснень на запитання до моніторингу, а саме: Обґрунтуйте наявність підстави щодо застосування переговорної процедури (скорочена), а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником, з наданням відповідних підтверджуючих документів (експертні, нормативні, технічні та інші документи), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури (скорочена, повідомляємо наступне.
Головне управління ДПС в Одеській області (м. Одеса вул. Семінарська, 5, Французький бульвар, буд. 7, вул. Ланжеронівська, буд. 5, вул.. Південна буд. 1, Старобазарний сквер, 3, вул.Ак.Заболотного, 38А) користується послугами телефонного зв’язку, доступом к сеті Інтернет і каналам передачі данних, наданих компанією ТОВ «МІРАТЕЛ». Було проведено оптичний кабель ТОВ «МІРАТЕЛ». Налаштування всіх міні- АТС потребує значних коштів та часу. Зміна оператора зв’язку призведе до зміни телефонної нумерації що в свою чергу призведе до втрати зв’язку з платниками податків Головного управління ДПС в Одеській області, яке навіть короткочасне недопустиме. Телефонні номери є публічною(офіційною) інформацією для платників податків Головне управління ДПС в Одеській області.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до абзацу четвертого пункту 2 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами), а саме: «відсутності конкуренції з технічних причин», мають місце підстави для застосування переговорної процедури закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі електронних комунікаційних послуг ДК 021:2015-64210000-1–«Послуги телефонного зв’язку та передачі даних» очікуваною вартістю 250 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-27-002513-а), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), про надання пояснень на запитання до моніторингу, а саме: Обґрунтуйте наявність підстави щодо застосування переговорної процедури (скорочена), а саме: відсутність конкуренції з технічних причин, яка має бути документально підтверджена замовником, з наданням відповідних підтверджуючих документів (експертні, нормативні, технічні та інші документи), що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури (скорочена, повідомляємо наступне. Згідно висновку ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення), в частині (не)зазначення методу закупівлі замовником, встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Південний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Інформуємо Вас, що від 13.12.2022 року була укладена додаткова угода № 1 на зменшення споживання послуг на 40 000,00 грн., тим самим було виконано усунення порушень, шляхом припинення зобов’язань за договором від 07.02.2022 року № 703820. Звіт додаємо.

2022-12-23 11:24:09


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 22 грудня 2022
Кінцевий строк оскарження: 06 січня 2023

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (під час застосування переговорної процедури (скорочена) вимогам Закону встановлено порушення пункту 8 частини шостої статті 40 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "МІРАТЕЛ"
#35178313
Переможець 250 000,00
UAH з ПДВ
27 січня 2022 15:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2022 15:56

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МІРАТЕЛ"
#35178313
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 грудня 2022 11:20
додаткова угода укладений
23 грудня 2022 11:17
Електронний підпис укладений
15 грудня 2022 16:41
Електронний підпис укладений
15 грудня 2022 16:32
Д.у._1 Мірател.pdf зміни до договору
15 грудня 2022 16:29
Електронний підпис укладений
07 лютого 2022 14:15
703820 Мирател.pdf укладений
07 лютого 2022 14:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням споживання послуг Сторони погодились зменшити загальну ціну договору на 40 000,00 грн. та викласти пункт 5.2 договору про надання електронних комунікаційних послуг споживачам, які здійснюють іх закупівлю за державні кошти №703820 від 04.02.2022 р.(далі Договір) у наступній редакції: "5.2 Ціна цього Договору на 2022 рік становить 210 000,00 грн. (двісті десять тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 35 000,00 грн. КЕКВ 2240"
Номер договору про закупівлю: 703820
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) (Постанова)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням споживання послуг Сторони погодились зменшити загальну ціну договору на 40 000,00 грн. та викласти пункт 5.2 договору про надання електронних комунікаційних послуг споживачам, які здійснюють іх закупівлю за державні кошти №703820 від 04.02.2022 р.(далі Договір) у наступній редакції: "5.2 Ціна цього Договору на 2022 рік становить 210 000,00 грн. (двісті десять тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 35 000,00 грн. КЕКВ 2240"
Номер договору про закупівлю: 703820
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 210 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 35 000,00 UAH)
Причини розірвання договору: У зв'язку зі зменшенням споживання послуг Сторони погодились зменшити загальну ціну договору на 40 000,00 грн. та викласти пункт 5.2 договору про надання електронних комунікаційних послуг споживачам, які здійснюють іх закупівлю за державні кошти №703820 від 04.02.2022 р.(далі Договір) у наступній редакції: "5.2 Ціна цього Договору на 2022 рік становить 210 000,00 грн. (двісті десять тисяч гривень 00 копійок), у тому числі ПДВ 35 000,00 грн. КЕКВ 2240".