Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дезінфекція транспортних засобів, які перевозять продукти харчування з видачею висновку
Очікувана вартість
40 213,08 UAH
UA-2022-01-27-000681-b 905688ef874742489030eb706ce1e04e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шум'янко Дмитро Анатолійович

380363662686 Tsap@rnpp.atom.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВП "Рівненська АЕС" ДП "НАЕК "Енергоатом"
Код ЄДРПОУ: 05425046
Місцезнаходження: 34400, Україна , Рівненська обл., Вараш, Вараш, Територія Рівненської АЕС
Контактна особа: Шум'янко Дмитро Анатолійович
380363662686
Tsap@rnpp.atom.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 27 січня 2022 08:58
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2022 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2022 16:30
Очікувана вартість: 40 213,08 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,99%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90920000-2: Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень


Дезінфекція транспортних засобів, які перевозять продукти харчування з видачею висновку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл
Дезінфекція транспортних засобів, які перевозять продукти харчування з видачею висновку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90920000-2 — Послуги із санітарно-гігієнічної обробки приміщень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Оплата за надані послуги здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати підписання актів приймання-передачі наданих послуг, за умови реєстрації Виконавцем належним чином оформленої та незаблокованої податкової накладної в ЄРПН*. Початок перебігу строку оплати починається з дня, наступного за днем оформлення актів приймання-передачі наданих послуг. Сторонами погоджено, що у разі, якщо Виконавець не здійснить реєстрацію належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН у встановлений законодавством термін та це призведе до втрати у Замовника права на нарахування сум податку на додану вартість, що відносяться до податкового кредиту, Замовник в односторонньому порядку зменшує вартість наданих послуг за договором на суму ПДВ, яка не була підтверджена податковою накладною відповідно до вимог ПКУ, та проводить розрахунок протягом 45 (сорока п’яти) календарних днів з моменту втрати права на такий податковий кредит*. * виділене по тексту та абзац стосується контрагентів – платників ПДВ, крім контрагентів, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ.У випадку відсутності реєстрації Виконавцем належним чином оформленої податкової накладної в ЄРПН протягом терміну, встановленого п. 201.10 ПКУ від дати перерахування грошових коштів Замовником, Виконавець на підставі письмової вимоги Замовника повертає грошові кошти в розмірі суми ПДВ**. ** абзац стосується контрагентів – платників ПДВ, які застосовують касовий метод нарахування ПДВ. Пiсляоплата 45 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
27 січня 2022 08:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
27 січня 2022 08:57
Додаток_2.pdf
27 січня 2022 08:57
Додаток_3.doc
27 січня 2022 08:57
20-СпЗ.docx
27 січня 2022 08:57
Додаток_1.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2022 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Кузнецовська "Профдезінфекція" 40 213,08
UAH
40 213,08
UAH
Документи

Публічні документи

03 лютого 2022 21:33
Електронний підпис
03 лютого 2022 20:25
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Кузнецовська "Профдезінфекція"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю Кузнецовська "Профдезінфекція"
#38468921
Переможець 40 213,08
UAH
08 лютого 2022 15:50

Документи

08 лютого 2022 15:50
Електронний підпис
08 лютого 2022 15:49
Протокол_рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 лютого 2022 15:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю Кузнецовська "Профдезінфекція"
#38468921
40 213,08
UAH
Документи

Документи

08 лютого 2022 15:50
Електронний підпис
08 лютого 2022 15:49
Протокол_рішення.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
16 лютого 2023 10:34
Електронний підпис укладений
21 лютого 2022 14:46
Договір про закупівлю.pdf укладений
21 лютого 2022 14:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2022 — 15 лютого 2023
Сума оплати за договором: 35 744,96
UAH