Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 25258931 |
Місцезнаходження: | 79012, Україна , Львівська обл., Львів, просп. Червоної Калини, 66 |
Контактна особа: |
Стадник Оксана Василівна 380322546474 syhiv7vkg@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 27 січня 2022 08:52 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2022 09:00 |
Очікувана вартість: | 4 200 000,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:77310000-6: Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень
Тендерна документація
27 січня 2022 08:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
27 січня 2022 08:53 |
Проект Договорудерева2021.doc | |
27 січня 2022 08:53 |
Додаток5.doc | |
27 січня 2022 08:53 |
Додаток3.doc | |
27 січня 2022 08:53 |
Додаток4.doc | |
27 січня 2022 08:53 |
Додаток2.doc | |
27 січня 2022 08:53 |
Додаток1.doc | |
27 січня 2022 08:53 |
ТДдерева2022.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-07-25-000052 ● f6e8a9ecbd7b4d0da9af11f38638ddad
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 липня 2022 19:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.07.2022 № 160
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о. заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 25.07.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 25.07.2022 №160
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
11 UA-2022-01-27-000346-c 27.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.
В.о. заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-07-26 10:07:39
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (3 ЛОТИ)» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-27-000346-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-07-27 08:20:30
пояснення
Очікувана вартість предмета закупівлі визначається відповідно до Наказу Міністерства розвитку, економіки та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
Загальна очікувана вартість закупівлі формується з бюджетного запиту, що становить собою документ, підготовлений головним розпорядником бюджетних коштів, що містить пропозиції з відповідним обґрунтуванням щодо обсягу бюджетних коштів, необхідних для виконання покладених на нього функцій на середньостроковий період, на підставі відповідних граничних показників видатків бюджету та надання кредитів з бюджету.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі було оприлюднено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 №1266 31.12.2020 року на офіційному сайті Львівської міської ради протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель за посиланням: https://city-adm.lviv.ua/public-information/district-adm/sykhivska-raiadministratsiia/obhruntuvannia-zakupivli/2022
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-08-10 14:51:10
Запит щодо висновку: заперечення до висновку
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку про результати моніторингу закупівлі ДК 021:2015 – 77310000-6 – Послуги з озеленення територій та утримання зелених насаджень (3 ЛОТИ) -Формувальна та санітарна обрізка, видалення, висадка окремих дерев та кущів та догляд за ними на території Сихівського району м.Львова (оголошення про проведення закупівлі - UA-2022-01-27-000346-c) Відповідно до наказу від 25.07.2022 №160 ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Харків. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сихівської районної адміністрації Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 27.01.2022 № 8, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця Коминський Микола Михайлович (далі – ФОП Коминський М.М.) за Лотом № 1, тендерну пропозицію Львівського комунального підприємства «Зелений Львів» (далі – ЛКП «Зелений Львів») та вимогу про усунення невідповідностей за лотом № 2, тендерну пропозицію Дочірнього підприємства «Личаків-Парк» Львівського комунального підприємства «Зелений Львів» (далі ДП «Личаків-Парк» ЛКП «Зелений Львів») та вимогу про усунення невідповідностей за лотом № 3, повідомлення про намір укласти договір від 17.02.2022 року за Лотами №1 - №3, договори про закупівлю послуг від 02.03.2022 № 5-ВТ/22, № 6-ВТ/22 та № 7-ВТ/22, відповідь Замовника від 27.07.2022 року на запит про надання пояснень. За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Коминський Микола Михайлович за Лотом № 1 встановлено порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції Львівського комунального підприємства «Зелений Львів» за Лотом № 2 встановлено порушення вимог частини 16 статті 29 Закону та вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами моніторингу питання розгляду тендерної пропозиції Дочірнього підприємства «Личаків-Парк» Львівського комунального підприємства «Зелений Львів» за Лотом № 3 встановлено порушення вимог частини 16 статті 29 Закону. За результатами моніторингу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності розміщення інформації про публічну закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договорів про закупівлю та їх оприлюднення, відповідності умов договорів умовам тендерних пропозицій переможців, дотримання вимог Постанови № 710, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не встановлено.
Замовник, Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради (надалі – районна адміністрація) розглянувши висновок ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Харків не погоджується із фактами викладеними у ньому органом державного фінансового контролю, оскільки мотиви та підстави, зазначені в них є безпідставними та необґрунтованими, свою позицію обґрунтовуємо з огляду на наступні доводи:
1.Тендерна пропозиція Фізичної особи-підприємця Коминський Микола Михайлович (далі – ФОП Коминський М.М.) за Лотом № 1 містить довідку від 10.02.2022 № 4 щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для виконання робіт згідно з предметом закупівлі (за формою 1), в якій наявні вантажний автомобіль, автовишка, трактор колісний, орендована рубальна та поливальна машини, та інструменти. Разом з тим учасником надано копії документів що підтверджують право власності, оренди або користування матеріально-технічною (виробничою базою) базою або приміщенням для забезпечення розташування обладнання, техніки та механізмів, а саме довідка від 10.02.2022 № 5, згідно з якою матеріально-технічна база учасника для забезпечення розташування обладнання, техніки, механізмів та інструментів розташована за адресою: м. Львів, вул. Півколо, 14. Замовником не вимагалася надання довідки чи інших договірних документів конкретної площі приміщень, тому завантажених документів є достатньо. Робити припущення, не підтверджені фактами суперечить принципам ПРОВЕДЕННЯ закупівель відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Отже тендерна документація ФОП Коминський М.М. повністю відповідала кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та Тендерній документації Замовника і не могла бути відхилена.
2.Тендерна пропозиція ЛКП «Зелений Львів» за Лотом № 2 містить інформацію, наведену в довідці від 11.02.2022 № 48, про власні екскаватор-навантажувач BOBCAT B730 з навісним обладнанням для подрібнення пнів (одна одиниця, максимальна глибина 50 см) та пенькоподрібнююча машина LASKI F500/27 (друга одиниця, максимальна глибина різання пнів 38 см). Крім цього завантажені технічний паспорт на екскаватор-навантажувач з навісним обладнанням та наявна накладна на пенькоподрібнюючу машину LASKI F500/27 (оскільки техпаспорту на неї не передбачено). Отже, тендерна пропозиція ЛКП «Зелений Львів» містить у собі інформації щодо підтвердження наявності техніки, за допомогою якої можна виконати технічне завдання, а саме, висвердлювання пеньків діаметром 40-140 см на глибину 50 см. Замовником не порушено вимоги абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Враховуючи наведене, Сихівська районна адміністрація Львівської міської ради обґрунтовано вважає, що діяла в межах наданих повноважень, у відповідності до вимог чинного законодавства, в даному випадку відсутні порушення в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) та правомірно укладені договори від 02.03.2022 №5-ВТ/22 та від 02.03.2022 №6-ВТ/22 за ЛОТАМИ 1 та 2 та просить замінити висновки моніторингу.
Відповіді ще немає
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 серпня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | справа 380/11535/22 |
Дата публікації: | 26 серпня 2022 |
Документи:
26 серпня 2022 09:11
|
Електронний підпис |
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 3 Послуги з догляду за багаторічними зеленими насадженнями на території Сихівського району м.Львова |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 1 500,00 UAH з ПДВ |
Аукціон
Позиції
Лот 3 Послуги з догляду за багаторічними зеленими насадженнями на території Сихівського району м.Львова
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 лютого 2022 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Личаків-Парк" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" |
299 416,30
UAH з ПДВ
|
299 416,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Коминський Микола Михайлович |
299 995,00
UAH з ПДВ
|
299 995,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Дочірнє підприємство "Личаків-Парк" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" #31804330 |
Переможець |
299 416,30
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2022 14:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 17 лютого 2022 13:13
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 17 лютого 2022 14:10
Учасник | Пропозиція | Документи |
Дочірнє підприємство "Личаків-Парк" Львівського комунального підприємства "Зелений Львів" #31804330 |
299 416,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2022 14:27
|
Електронний підпис | укладений |
02 березня 2022 15:06
|
Договір7ВТ.pdf | укладений |
02 березня 2022 14:55
|