Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи)
Overhaul of berths No. 5, 6 of the Pivdennyi Sea Port Authority, 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region (construction works)
Overhaul of berths No. 5, 6 of the Pivdennyi Sea Port Authority, 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region (construction works)
Очікувана вартість
783 446 927,50 UAH
UA-2022-01-26-015388-b ● b539ab55b40e4a2981afac348a93b649
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ) |
Код ЄДРПОУ: | 38728549 |
Вебсайт: | http://www.uspa.gov.ua/yuz/ |
Місцезнаходження: | 65481, Україна , Одеська область обл., Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11 |
Контактна особа: |
Лозовий Костянтин Костянтинович 380487381710 Kostiantyn.Lozovyi@pf.uspa.gov.ua |
Додаткові контактні особи: |
Бужинський Юрій Олександрович +380487381743 Yurii.Buzhynskyi@pf.uspa.gov.ua Бовть Наталя Володимирівна +380487381713 Natalia.Bovt@pf.uspa.gov.ua Кудря Олег Анатолійович +380487381885 Oleh.Kudria@pf.uspa.gov.ua Мошун Наталія Володимирівна +380487381719 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua Лозовий Костянтин Костянтинович +380487381710 Kostiantyn.Lozovyi@pf.uspa.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | PIVDENNYI BRANCH OF THE STATE ENTERPRISE UKRAINIAN SEA PORTS AUTHORITY (PIVDENNYI SEA PORT AUTHORITY) |
National ID: | 38728549 |
Contact point: |
LOZOVYI Kostyantin 380487381710 Kostiantyn.Lozovyi@pf.uspa.gov.ua |
Additional contacts: |
Buzhynskyi Yurii Oleksandrovich +380487381743 Yurii.Buzhynskyi@pf.uspa.gov.ua Bovt Natalia Volodumurivna +380487381713 Natalia.Bovt@pf.uspa.gov.ua Kudria Oleh Anatoliiovich +380487381885 Oleh.Kudria@pf.uspa.gov.ua Moshun Nataliia Volodumurivna +380487381719 Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua Lozovyi Kostiantyn Kostiantynovich +380487381710 Kostiantyn.Lozovyi@pf.uspa.gov.ua |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 26 січня 2022 19:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2022 15:30 |
Очікувана вартість: | 783 446 927,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 917 234,64 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 % вартості Договору. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – гарантія банківської установи. У реквізитах Гарантії зазначається номер оголошення процедури закупівлі у форматі UA-XXXX-XX-XX-ХХХХХХ-Х, присвоєний електронною системою закупівель, та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «Прозорро» (www.prozorro.gov.ua).Гарантія повинна бути оформлена згідно із вимогами чинного законодавства та в обов’язковому порядку у тексті містити наступні положення: - умови Гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена або відкликана банком-гарантом або принципалом без згоди та погодження з бенефіціаром, крім випадків, прямо передбачених чинним законодавством; - банк-гарант у разі порушення принципалом свого зобов’язання, забезпеченого гарантією, сплачує кошти бенефіціару за першою його вимогою без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов. Гарантія надається переможцем торгів Замовнику не пізніше дати укладення договору про закупівлю. Гарантія виконання Договору повинна вступати в дію з дати її видачі. Гарантія діє до останнього дня календарного місяця наступного за календарним місяцем в якому спливає строк дії договору (Текст Гарантії повинен бути завчасно погоджений між Сторонами до укладання Договору). До Гарантії, виданої банком-резидентом, переможцем додаються копії наступних банківських документів – ліцензія НБУ на право здійснення банківських операцій; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала Гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана Гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Гарантія надається переможцем тендеру Замовнику у вигляді оригіналу паперового документу. Гарантія, надана переможцем тендеру через банк – нерезидент, має бути авізована через один з зазначених банків Замовника: АТ «Ощадбанк" Філія-Одеське обласне управління АТ «Ощадбанк», ПАТ АБ «УКРГАЗБАНК» (більш детальна інформація наведена у тендерній документації). |
Publication date: | 26 січня 2022 19:34 |
Enquiries until: | 20 листопада 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 листопада 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 листопада 2022 15:30 |
Information
Estimated total value: | 783 446 928 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 3 917 235 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Scope of the procurement
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний). 2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481. 3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: ДП «АМПУ» - 38727770, Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549 4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання. 5. Вид закупівлі: роботи. 6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи) за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт. 7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог (Додаток 5 до тендерної документації). 8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: - 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова 11, причали №№ 5,6 ПФ ДП «АМПУ» (адміністрація МП Південний); - 65481, Одеська область, м. Южне, вул. Берегова 13, територія ДП «МТП «Южний». 9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: 33 місяці з дати початку робіт протягом 2022-2024 років, після надання Замовником Заявки про початок виконання робіт. Заявка про початок виконання робіт надається Виконавцю після отримання Замовником Дозволу на виконання будівельних робіт. 10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 783 446 927,50 грн. без ПДВ / 940 136 313,00 грн. з ПДВ. 11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30.11.2022 о 15:30 год. 12. Умови оплати: Адміністрація здійснює авансування у розмірі 5% загальної ціни Договору протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати надсилання письмової заявки на початок виконання Робіт на підставі наданого Виконавцем рахунку шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. Адміністрація здійснює розрахунки за фактично виконані Роботи, згідно підписаних відповідних Актів приймання виконаних будівельних робіт (по примірній формі № КБ-2в разом з примірною формою № КБ-3) наступним чином: - протягом 15 банківських днів з дати підписання відповідного акту приймання виконаних будівельних робіт, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми акту, за винятком відповідної частки суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту; - протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту виконаних робіт, за винятком відповідної частки суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту. 13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника, одночасно документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад повинен бути виконаний офіційним перекладачем та/або завірений нотаріально відповідно до чинного законодавства. При цьому, документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, але не складаються безпосередньо учасником процедури закупівлі, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу на українську мову. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. 14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається. 16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 30.11.2022 о 15:30 год. 17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%. 18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути
Згорнути
1. Name of the Customer: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” acting through Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority). 2. Location of the Customer: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481. 3. Identification code of the Customer in the United State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” – 38727770, Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” – 38728549. 4. Category of the Customer: According to Paragraph 4 of the First Part of Article 2 of the Law of Ukraine “On Public Procurement” – legal entity and/or business entity that operates in one or several separate spheres of management. 5. Type of procurement: Works. 6. Name of procurement item with the code under Unified Procurement Dictionary (in the case of division into lots, such information shall be specified for each lot) and names of the corresponding classifier of procurement item, and parts of procurement item (lots) (if available): Overhaul of berths No. 5, 6 of the Pivdennyi Sea Port Authority, 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region (construction works) under the code DK 021:2015 – 45000000 – 7 Construction works and repair. 7. Quantity of Goods, scope of Works performed or Services rendered: in accordance with technical requirements (Annex 5 of Tender Documentation). 8. Place of supplying Goods, performing Works or rendering Services: - 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481, berths No. 5, 6 Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority); - 13 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481, territory of the State Enterprise “Sea Trade Port “Yuzhny”. 9. Term of supplying Goods, performing Works or rendering Services: 33 months from the date of commencement of works during 2022-2024, after submission by the Customer of the Application for the beginning of performance of works. The Application for the beginning of performance of works is given to the Executor after receipt by the Customer of the Permission for performance of construction works. 10. Expected cost of the procurement item: UAH 783 446 927,50 excluding VAT / UAH 940 136 313,00 including VAT. 11. Deadline for submission of tender bids: 30.11.2022 at 3:30 p.m. 12. Payment terms: The Administration shall make an advance payment in the amount of 5 (five) % of the total price of this Agreement within 15 (fifteen) banking days from the date of sending a written Application for the beginning of Works on the basis of the invoice provided by the Contractor by direct bank transfer to the Contractor's settlement account. The Administration performs calculations for the actually performed Works, in accordance with the signed relevant Delivery Acceptance Acts of the performed construction works (according to the approximate form No. КБ-2в together with the approximate form No. КБ-3) as follows: - within 15 (fifteen) banking days from the date of signing the relevant Delivery Acceptance Act of the performed construction works, on the basis of the invoice provided by the Contractor, 80% of the Act amount is paid, except for the relevant share amount of prepayment (if available), previously paid in accordance with terms of the Agreement, and accounted for as part of the payment under this Act; - within 10 (ten) banking days from the date of receipt of the registered and duly executed tax invoice in the Unified Register of Tax Invoices, on the basis of the invoice provided by the Contractor, 20% of the amount of the relevant Delivery Acceptance Act of the performed construction works is paid, except for the relevant share amount of prepayment (if available), previously paid in accordance with the terms of the Agreement, and accounted for as part of the payment under this Act. 13. The language (s) to be used for preparing tender bids: During procurement procedures, all documents prepared by the customer shall be set forth in Ukrainian, and by the decision of the customer, at the same time the documents can have an authentic translation into another language. The determining factor is the text set forth in Ukrainian. Tender bids of participants in the procurement procedure should be made in Ukrainian. Documents or copies of documents provided by participants in the procurement procedure as part of their tender bids, set out forth in other languages, should be provided together with their authentic translation into Ukrainian. The translation must be done by an official translator and / or notarized in accordance with applicable law. At the same time, documents and copies of documents, that provided by bidders as part of their bids, but not drawn up directly by the participant in the procurement procedure, which are set forth in the original in Russian, do not require translation into Ukrainian. Standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods (services, works) that are procured, stipulated by existing international or national standards, norms and rules, are set out in the language of their generally accepted application. 14. Amount of tender security (if required by the Customer): not required. 15. Type and terms for providing tender security (if required by the Customer): not required. 16. Date and time of disclosure of tender bids, if the announcement on conducting open bidding is made public in accordance with Article 10 (3) of the Law of Ukraine “On Public Procurement”: 30.11.2022 at 3:30 p.m. 17. Amount of minimum step of price reduction during an electronic auction within the range of 0,5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 0,5%. 18. Mathematical formula to calculate the present price (in case of application): not applicable.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Overhaul of berths No. 5, 6 of the Pivdennyi Sea Port Authority, 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region (construction works)
CPV: 45000000-7
Період постачання:
по 31 грудня 2024
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Адміністрація здійснює авансування у розмірі 5% загальної ціни Договору протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати надсилання письмової заявки на початок виконання Робіт на підставі наданого Виконавцем рахунку шляхом здійснення прямого банківського переведення коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. | Аванс | 15 | Банківські | 5 |
Iнша подія | Адміністрація здійснює розрахунки за фактично виконані Роботи, згідно підписаних відповідних Актів приймання виконаних будівельних робіт (по примірній формі № КБ-2в разом з примірною формою № КБ-3) наступним чином: - протягом 15 банківських днів з дати підписання відповідного акту приймання виконаних будівельних робіт, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 80% суми акту, за винятком відповідної частки суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту; | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 75 |
Iнша подія | Адміністрація здійснює розрахунки за фактично виконані Роботи, згідно підписаних відповідних Актів приймання виконаних будівельних робіт (по примірній формі № КБ-2в разом з примірною формою № КБ-3) наступним чином: протягом 10 банківських днів з дати отримання зареєстрованої та належним чином оформленої податкової накладної у Єдиному реєстрі податкових накладних, на підставі виставленого виконавцем рахунку, здійснюється оплата 20% суми відповідного акту виконаних робіт, за винятком відповідної частки суми попередньої оплати (у разі наявності), сплаченої раніше у відповідності до умов Договору, та врахованої як частина оплати по даному акту | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 20 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 серпня 2022 14:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 серпня 2022 14:48 |
перелік змін від 22.08.2022.docx | |
22 серпня 2022 14:48 |
ТД Капітальний ремонт причалів 5,6 адміністрації МП Південний(Редакція 8).docx | |
22 серпня 2022 14:48 |
ANNOUNCEMENT oголошення на англ.мові (with changes).docx | |
22 серпня 2022 14:48 |
Оголошення(Капіт.ремонт прич.№№ 5,6 адміністр.МП Південний) із змінами.docx | |
24 травня 2022 16:02 |
перелік змін від 24.05.2022.docx | |
27 квітня 2022 09:14 |
перелік змін від 27.04.2022.docx | |
28 березня 2022 11:27 |
перелік змін від 28.03.2022.docx | |
01 березня 2022 14:01 |
перелік змін від 01.03.2022.docx | |
23 лютого 2022 14:28 |
перелік змін від 23.02.2022.docx | |
16 лютого 2022 11:49 |
перелік змін від 16.02.2022.docx | |
26 січня 2022 19:31 |
ДОДАТОК А до технічних вимог.pdf | |
26 січня 2022 19:31 |
ДОДАТОК Б до технічних вимог.pdf | |
26 січня 2022 19:31 |
проект договору резидент.docx | |
26 січня 2022 19:31 |
проект договору нерезидент.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Строк дії договору
Дата подання: 07 лютого 2022 13:36
Дата відповіді: 09 лютого 2022 11:04
Шановний Замовник. Відповідно до умов Тендерної документації, строк виконання робіт – 33 місяці з дати початку робіт протягом 2022-2024 років, після надання Замовником Заявки про початок виконання робіт. Заявка про початок виконання робіт надається Виконавцю після отримання Замовником Дозволу на виконання будівельних робіт.
Згідно умов проекту договору (на виконання робіт), договір діє до 31.12.2024 р.
Відповідно до інформації, опублікованої веб-сайті інформаційно-телекомуікаційної системи "Прозоро", початок аукціону визначено 05.04.2022 о 15:07.
Ч.5 ст. 33 ЗУ "Про публічні закупівлі" визначено, що з метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Таким чином, враховуючи вимоги ЗУ "Про публічні закупівлі" та відкладальну обставину, передбачену проектом договору, строк виконання робіт (33 місяці з дати початку робіт) виходить за межі строку дії договору (до 31.12.2024).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Роз’яснення 1
Затверджено рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі
від 09.02.2022 р.
Роз’яснення
на запитання (подання запитання – 07 лютого 2022 о 13:36)
по відкритим торгам на закупівлю Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи)
за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель
оголошення UA-2022-01-26-015388-b)
Стосовно поставленого запитання повідомляємо наступне:
Веб-сайт інформаційно-телекомуікаційної системи "Прозоро", визначив початок аукціону 05.04.2022 о 15:07 автоматично, що є максимально допустимим строком початку аукціону.
Звертаємо увагу, що кінцевим строком подання тендерних пропозицій визначено 28.02.22 о 15:00, отже після настання зазначеного часу, Замовник розпочинає розгляд (розкриття) тендерних пропозицій учасників та надає рішення щодо допущення/не допущення учасника до аукціону або необхідність усунення невідповідностей учасником. Замовник, ґрунтуючись на поданих та розглянутих тендерних пропозицій, з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей приймає рішення щодо допущення/не допущення учасника до аукціону.
В разі, якщо допущених учасників (тендерних пропозицій) до аукціону два або більше, інформаційно-телекомуікаційна система "Прозоро", має можливість перенести початок аукціону на більш ранню дату.
Крім того, п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачена можливість продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Враховуючи викладене та беручи до уваги, що строк виконання робіт — 33 місяці — це розрахунковий термін, який визначений проектною документацією та може бути змінений в залежності від обставин, та враховуючи п.8.6. Проекту договору «Зміни та доповнення до цього Договору можуть бути внесені в порядку, передбаченому чинним законодавством України, тільки за домовленістю Сторін, що оформлюється додатковими угодами до цього Договору, які є його невід’ємною частиною.», наразі Замовник не вбачає необхідності змін до тендерної документації.
Затверджено рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі
від 09.02.2022 р.
Роз’яснення
на запитання (подання запитання – 07 лютого 2022 о 13:36)
по відкритим торгам на закупівлю Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи)
за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель
оголошення UA-2022-01-26-015388-b)
Стосовно поставленого запитання повідомляємо наступне:
Веб-сайт інформаційно-телекомуікаційної системи "Прозоро", визначив початок аукціону 05.04.2022 о 15:07 автоматично, що є максимально допустимим строком початку аукціону.
Звертаємо увагу, що кінцевим строком подання тендерних пропозицій визначено 28.02.22 о 15:00, отже після настання зазначеного часу, Замовник розпочинає розгляд (розкриття) тендерних пропозицій учасників та надає рішення щодо допущення/не допущення учасника до аукціону або необхідність усунення невідповідностей учасником. Замовник, ґрунтуючись на поданих та розглянутих тендерних пропозицій, з урахуванням виправлення або не виправлення учасниками виявлених невідповідностей приймає рішення щодо допущення/не допущення учасника до аукціону.
В разі, якщо допущених учасників (тендерних пропозицій) до аукціону два або більше, інформаційно-телекомуікаційна система "Прозоро", має можливість перенести початок аукціону на більш ранню дату.
Крім того, п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачена можливість продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження.
Враховуючи викладене та беручи до уваги, що строк виконання робіт — 33 місяці — це розрахунковий термін, який визначений проектною документацією та може бути змінений в залежності від обставин, та враховуючи п.8.6. Проекту договору «Зміни та доповнення до цього Договору можуть бути внесені в порядку, передбаченому чинним законодавством України, тільки за домовленістю Сторін, що оформлюється додатковими угодами до цього Договору, які є його невід’ємною частиною.», наразі Замовник не вбачає необхідності змін до тендерної документації.
Підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Дата подання: 07 лютого 2022 13:58
Дата відповіді: 09 лютого 2022 11:05
Шановний Замовник.
Відповідно до вимог Тендерної документації, Учасник процедури закупівлі повинен надати документи для підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Серед іншого, додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконавці робіт, майстри, спеціалісти та ін.), Учасник процедури закупівлі повинен надати оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії дипломів/свідоцтв тощо про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність повної або базової вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник», «інженер» тощо за спеціальністю (напрямком) «Гідротехнічне будівництво» та/або «Промислове будівництво», та/або «Цивільне будівництво» або тотожне.
Положеннями чинного законодавства, зокрема ЗУ "Про вищу освіту", не передбачено такого поняття як "базова вища освіта".
Просимо надати пояснення, які освітні рівні, Замовник вміщує в поняття "базова вища освіта".
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Роз’яснення 2
Затверджено рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі
від 09.02.2022 р.
Роз’яснення
на запитання (подання запитання – 07 лютого 2022 о 13:58)
по відкритим торгам на закупівлю Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи)
за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель
оголошення UA-2022-01-26-015388-b)
Стосовно поставленого запитання повідомляємо наступне:
Для підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, Учасник процедури закупівлі повинен надати оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії дипломів про закінчення учбових закладів з освітнім рівнем освіти або «Бакалавр» або «Спеціаліст» або «Магістр». Адміністрацією морського порту Південний будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації в зазначеній частині.
Затверджено рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі
від 09.02.2022 р.
Роз’яснення
на запитання (подання запитання – 07 лютого 2022 о 13:58)
по відкритим торгам на закупівлю Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи)
за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель
оголошення UA-2022-01-26-015388-b)
Стосовно поставленого запитання повідомляємо наступне:
Для підтвердження наявності в Учасника процедури закупівлі інженерно-технічних працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання, Учасник процедури закупівлі повинен надати оригінали або завірені учасником процедури закупівлі копії дипломів про закінчення учбових закладів з освітнім рівнем освіти або «Бакалавр» або «Спеціаліст» або «Магістр». Адміністрацією морського порту Південний будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації в зазначеній частині.
прохання до замовника продовжити термін торгів на 45 днів.
Дата подання: 17 лютого 2022 00:25
Дата відповіді: 21 лютого 2022 13:18
Наша компанія бере участь у торгах проекту як підприємство-нерезидент. Відповідно до вимог статті 6, глави 1, додатку 2 тендерної документації, документи щодо виконання будівництва та підтвердження кваліфікації підприємства, мають бути легалізовані консульством. Після консультації з посольством України, найкоротший термін обробки та засвідчення документів - становить 28 днів, а період підготовки тендерних пропозицій – лише 1 місяць, прохання до замовника продовжити термін торгів на 45 днів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Роз’яснення 3
Затверджено рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі
від 21.02.2022 р.
Роз’яснення на запитання (подання запитання – 17 лютого 2022 о 00:25)
по відкритим торгам на закупівлю Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи)
за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель
оголошення UA-2022-01-26-015388-b)
Стосовно поставленого запитання повідомляємо наступне:
Замовник - ДП «АМПУ» в особі Південної філії ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) здійснює свою діяльність відповідно до фінансового плану на 2022 рік, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 29.12.2021 № 1776-р та річного плану закупівель, не має можливості внесення змін до тендерної документації в частині продовження терміну торгів на 45 днів.
Затверджено рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі
від 21.02.2022 р.
Роз’яснення на запитання (подання запитання – 17 лютого 2022 о 00:25)
по відкритим торгам на закупівлю Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи)
за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель
оголошення UA-2022-01-26-015388-b)
Стосовно поставленого запитання повідомляємо наступне:
Замовник - ДП «АМПУ» в особі Південної філії ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) здійснює свою діяльність відповідно до фінансового плану на 2022 рік, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 29.12.2021 № 1776-р та річного плану закупівель, не має можливості внесення змін до тендерної документації в частині продовження терміну торгів на 45 днів.
Прохання до замовника змінити вимоги до тендерної документації
Дата подання: 17 лютого 2022 00:27
Дата відповіді: 21 лютого 2022 13:20
Відповідно до вимог тендерної документації, проектні договори, акти виконаних робіт та листи зворотного зв’язку, які реалізуються підприємствами-нерезидентами за межами України, мають бути легалізовані консульством. Як відомо, гідравлічні проектені документи мають багато змісту і потребують багато часу для перекладу на українську мову, а легалізація консульством також займає багато часу. З метою прояву справедливості торгів, Прохання до замовника змінити вимоги до тендерної документації, а саме, прийняти нотаріально засвідчені в Україні документи .
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Роз’яснення 4
Затверджено рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі
від 21.02.2022 р.
Роз’яснення на запитання (подання запитання – 17 лютого 2022 о 00:27)
по відкритим торгам на закупівлю Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи)
за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель
оголошення UA-2022-01-26-015388-b)
Стосовно поставленого запитання повідомляємо наступне:
Запропоновані зміни до змісту тендерної документації Замовником - ДП «АМПУ» в особі Південної філії ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) не можуть бути внесені, оскільки суперечать інтересам Замовника, а також положенням чинного законодавства України, зокрема, ч. 1 ст. 10 Конституції України, Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», Концепції державної мовної політики тощо.
Затверджено рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі
від 21.02.2022 р.
Роз’яснення на запитання (подання запитання – 17 лютого 2022 о 00:27)
по відкритим торгам на закупівлю Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи)
за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель
оголошення UA-2022-01-26-015388-b)
Стосовно поставленого запитання повідомляємо наступне:
Запропоновані зміни до змісту тендерної документації Замовником - ДП «АМПУ» в особі Південної філії ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) не можуть бути внесені, оскільки суперечать інтересам Замовника, а також положенням чинного законодавства України, зокрема, ч. 1 ст. 10 Конституції України, Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної», Концепції державної мовної політики тощо.
Прохання до замовника змінити вимоги до тендерної документації
Дата подання: 17 лютого 2022 00:27
Дата відповіді: 21 лютого 2022 13:23
Наша компанія є підприємством-нерезидентом. Згідно з положеннями посольства України ми можемо лише легалізовувати документи, видані державними органами, але не можемо легалізовувати договори на будівництво. Прохання до замовника змінити вимоги тендерної документації та звільнити проектні договори, акти виконаних робіт та листи зворотного зв’язку від легалізування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Роз’яснення 5
Затверджено рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі
від 21.02.2022 р.
Роз’яснення на запитання (подання запитання – 17 лютого 2022 о 00:27)
по відкритим торгам на закупівлю Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи)
за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель
оголошення UA-2022-01-26-015388-b)
Стосовно поставленого запитання від потенційного учасника процедури закупівлі, повідомляємо наступне:
Замовником - ДП «АМПУ» в особі Південної філії ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) будуть внесені зміни до тендерної документації, шляхом коригування пункту 6 Розділу І Додатку 2 тендерної документації.
Перелік змін та тендерна документація у новій редакції будуть оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності до чинного законодавства.
Затверджено рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі
від 21.02.2022 р.
Роз’яснення на запитання (подання запитання – 17 лютого 2022 о 00:27)
по відкритим торгам на закупівлю Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи)
за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель
оголошення UA-2022-01-26-015388-b)
Стосовно поставленого запитання від потенційного учасника процедури закупівлі, повідомляємо наступне:
Замовником - ДП «АМПУ» в особі Південної філії ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) будуть внесені зміни до тендерної документації, шляхом коригування пункту 6 Розділу І Додатку 2 тендерної документації.
Перелік змін та тендерна документація у новій редакції будуть оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності до чинного законодавства.
гарантійний термін проекту
Дата подання: 17 лютого 2022 00:28
Дата відповіді: 21 лютого 2022 13:26
У пункті 3.1 договору зазначено, що гарантійний термін проекту становить 10 років. Згідно зі стандартами ЄС або міжнародними стандартами, гарантійний термін гідротехнічних проектів, як правило, не перевищує 3 років. Тендерні вимоги занадто жорсткі, просимо внести зміни.
Відповідь: Роз’яснення 6
Затверджено рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі
від 21.02.2022 р.
Роз’яснення на запитання (подання запитання – 17 лютого 2022 о 00:28)
по відкритим торгам на закупівлю Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи)
за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель
оголошення UA-2022-01-26-015388-b)
Стосовно поставленого запитання повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог ст. 884 (Гарантії якості у договорі будівельного підряду) Цивільного кодексу України — «Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом».
Також, відповідно до п. 103 Постанови КМУ від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» — «Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом».
Отже, враховуючи вище викладене, Замовник - ДП «АМПУ» в особі Південної філії ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) вважає цілком правомірним та обґрунтованим встановлений гарантійний строк у тендерній документації (далі — ТД) — «Гарантійний строк експлуатації об'єкту становить 10 років від дня прийняття об'єкта Замовником», який є мінімальним гарантійним строком експлуатації об'єкту відповідно до чинного законодавства України, та у зв’язку з чим, не вважаємо доцільним та правомірним внесення зміни до ТД в даній частині.
Затверджено рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі
від 21.02.2022 р.
Роз’яснення на запитання (подання запитання – 17 лютого 2022 о 00:28)
по відкритим торгам на закупівлю Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи)
за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель
оголошення UA-2022-01-26-015388-b)
Стосовно поставленого запитання повідомляємо наступне:
Відповідно до вимог ст. 884 (Гарантії якості у договорі будівельного підряду) Цивільного кодексу України — «Підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом».
Також, відповідно до п. 103 Постанови КМУ від 01.08.2005 № 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» — «Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом».
Отже, враховуючи вище викладене, Замовник - ДП «АМПУ» в особі Південної філії ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) вважає цілком правомірним та обґрунтованим встановлений гарантійний строк у тендерній документації (далі — ТД) — «Гарантійний строк експлуатації об'єкту становить 10 років від дня прийняття об'єкта Замовником», який є мінімальним гарантійним строком експлуатації об'єкту відповідно до чинного законодавства України, та у зв’язку з чим, не вважаємо доцільним та правомірним внесення зміни до ТД в даній частині.
спосіб та час повернення банківської гарантії
Дата подання: 17 лютого 2022 00:29
Дата відповіді: 21 лютого 2022 13:29
В договорі не вказано спосіб та час повернення банківської гарантії, прохання уточнити.
Відповідь: Роз’яснення 7
Затверджено рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі
від 21.02.2022 р.
Роз’яснення на запитання (подання запитання – 17 лютого 2022 о 00:29)
по відкритим торгам на закупівлю Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи)
за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель
оголошення UA-2022-01-26-015388-b)
Стосовно поставленого запитання повідомляємо наступне:
Банківські гарантії повертаються Замовником - ДП «АМПУ» в особі Південної філії ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) у відповідності до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою НБУ від 15.12.2004 № 639.
Механізм повернення гарантії повернення авансового платежу та забезпечення виконання договору про закупівлю прописано в проекті договору Додатку 6 та Додатку 6/1:
Додаток 6 Проект договору (для резидентів) - гарантія повернення авансового платежу:
4.3. Адміністрація повертає гарантію повернення авансового платежу за письмовою вимогою Виконавця після виконання цього Договору та повернення Виконавцем суми неврахованого авансу, якщо вартість виконаних Робіт менша, ніж сума сплачених Адміністрацією коштів.
Повернення банківської гарантії можливо за письмовою вимогою Виконавця після врахування всієї суми сплаченого авансу в якості оплати за виконані Роботи.
Додаток 6 Проект договору (для резидентів) - забезпечення виконання договору про закупівлю:
4.10.5. Адміністрація повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю після отримання Адміністрацією Сертифікату про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкту, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Додаток 6/1 Проект договору (для нерезидентів) - гарантія повернення авансового платежу:
4.3. Адміністрація повертає гарантію повернення авансового платежу за письмовою вимогою Виконавця після виконання цього Договору та повернення Виконавцем суми неврахованого авансу, якщо вартість виконаних Робіт менша, ніж сума сплачених Адміністрацією коштів.
Повернення банківської гарантії можливо за письмовою вимогою Виконавця після врахування всієї суми сплаченого авансу в якості оплати за виконані Роботи.
Додаток 6/1 Проект договору (для нерезидентів) - забезпечення виконання договору про закупівлю:
4.10.6. Адміністрація повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю після отримання Адміністрацією Сертифікату про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкту, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Затверджено рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі
від 21.02.2022 р.
Роз’яснення на запитання (подання запитання – 17 лютого 2022 о 00:29)
по відкритим торгам на закупівлю Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи)
за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель
оголошення UA-2022-01-26-015388-b)
Стосовно поставленого запитання повідомляємо наступне:
Банківські гарантії повертаються Замовником - ДП «АМПУ» в особі Південної філії ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний) у відповідності до вимог Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою НБУ від 15.12.2004 № 639.
Механізм повернення гарантії повернення авансового платежу та забезпечення виконання договору про закупівлю прописано в проекті договору Додатку 6 та Додатку 6/1:
Додаток 6 Проект договору (для резидентів) - гарантія повернення авансового платежу:
4.3. Адміністрація повертає гарантію повернення авансового платежу за письмовою вимогою Виконавця після виконання цього Договору та повернення Виконавцем суми неврахованого авансу, якщо вартість виконаних Робіт менша, ніж сума сплачених Адміністрацією коштів.
Повернення банківської гарантії можливо за письмовою вимогою Виконавця після врахування всієї суми сплаченого авансу в якості оплати за виконані Роботи.
Додаток 6 Проект договору (для резидентів) - забезпечення виконання договору про закупівлю:
4.10.5. Адміністрація повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю після отримання Адміністрацією Сертифікату про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкту, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Додаток 6/1 Проект договору (для нерезидентів) - гарантія повернення авансового платежу:
4.3. Адміністрація повертає гарантію повернення авансового платежу за письмовою вимогою Виконавця після виконання цього Договору та повернення Виконавцем суми неврахованого авансу, якщо вартість виконаних Робіт менша, ніж сума сплачених Адміністрацією коштів.
Повернення банківської гарантії можливо за письмовою вимогою Виконавця після врахування всієї суми сплаченого авансу в якості оплати за виконані Роботи.
Додаток 6/1 Проект договору (для нерезидентів) - забезпечення виконання договору про закупівлю:
4.10.6. Адміністрація повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю після отримання Адміністрацією Сертифікату про прийняття в експлуатацію закінченого будівництвом об’єкту, а також у разі визнання судом результатів процедури закупівлі або договору про закупівлю недійсними та у випадках, передбачених статтею 43 Закону «Про публічні закупівлі», а також згідно з умовами, зазначеними в договорі, але не пізніше ніж протягом п'яти банківських днів з дня настання зазначених обставин.
Прийом пропозицій
Дата подання: 27 жовтня 2022 10:25
Дата відповіді: 01 листопада 2022 09:24
Доброго дня, підкажіть будь ласка, чому дата прийому пропозицій в електроній системі визначена до 30.11.2022, а дата аукціону 30.09.2022? Яким чином ці строки відповідають законодавсву про закупівлі?
Відповідь: Роз’яснення 8
Затверджено рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі
від 01.11.2022 р.
Роз’яснення на запитання (подання запитання – 27 жовтня 2022_ о _10:25)
по відкритим торгам на закупівлю Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи)
за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель
оголошення UA-2022-01-26-015388-b)
Південною філією державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрацією морського порту Південний) направлено лист-зверення № №31/27-05-02-37/Вих/27 від 28.10.2022 року до ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» стосовно даного питання. ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» надало лист-відповідь №875 від 28.10.2022 року в якому повідомляється наступне:
Алгоритм створення, внесення інформації, проведення та завершення процедур передбачений технічним завдання ДП «ПРОЗОРРО» та реалізований на майданчику відповідно до нього.
Розглянувши ситуацію, що склалася із закупівлею UA-2022-01-26-015388-b, хочемо повідомити, що на сьогоднішній день, аукціон в євроторгах призначається після проведення прекваліфікації, тобто після оприлюднення Замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Нагадаємо, що відповідно до частини 12 статті 29: Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Підсумовуючи можемо зазначити, що актуальна дата та час електронного аукціону автоматично призначається електронною системою закупівель не раніше ніж через 5 днів після публікації протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Затверджено рішенням Уповноваженої особи, відповідальної за організацію та проведення процедури закупівлі
від 01.11.2022 р.
Роз’яснення на запитання (подання запитання – 27 жовтня 2022_ о _10:25)
по відкритим торгам на закупівлю Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи)
за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт
(унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель
оголошення UA-2022-01-26-015388-b)
Південною філією державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрацією морського порту Південний) направлено лист-зверення № №31/27-05-02-37/Вих/27 від 28.10.2022 року до ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» стосовно даного питання. ТОВ «СМАРТТЕНДЕР» надало лист-відповідь №875 від 28.10.2022 року в якому повідомляється наступне:
Алгоритм створення, внесення інформації, проведення та завершення процедур передбачений технічним завдання ДП «ПРОЗОРРО» та реалізований на майданчику відповідно до нього.
Розглянувши ситуацію, що склалася із закупівлею UA-2022-01-26-015388-b, хочемо повідомити, що на сьогоднішній день, аукціон в євроторгах призначається після проведення прекваліфікації, тобто після оприлюднення Замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Нагадаємо, що відповідно до частини 12 статті 29: Після оприлюднення замовником протоколу розгляду тендерних пропозицій електронною системою закупівель автоматично розсилаються повідомлення всім учасникам тендеру та оприлюднюється перелік учасників, тендерні пропозиції яких не відхилені згідно з цим Законом. Дата і час проведення електронного аукціону визначаються електронною системою автоматично, але не раніше ніж через п’ять днів після оприлюднення протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Підсумовуючи можемо зазначити, що актуальна дата та час електронного аукціону автоматично призначається електронною системою закупівель не раніше ніж через 5 днів після публікації протоколу розгляду тендерних пропозицій.
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 14 листопада 2022 14:44 |
Кінець періоду оскарження: | 25 листопада 2022 00:00 |
Дата відміни: | 25 листопада 2022 00:02 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відміна тендеру на предмет закупівлі: Капітальний ремонт причалів №№ 5,6 адміністрації МП Південний, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 (будівельно-монтажні роботи) за кодом ДК 021:2015 - 45000000-7 Будівельні роботи та поточний ремонт (згідно з пунктом 1 частини 1 статті 32 Закону України "Про публічні закупівлі"). Детальний опис причин відміни тендеру дивись у Протокол щодо прийняття рішення Уповноваженою особою, відповідальною за організацію та проведення процедури закупівлі №111 від 14.11.2022, що додається. |
Документи:
14 листопада 2022 14:44
|
Електронний підпис |
14 листопада 2022 14:38
|
Протокол №111 від 14.11.2022.pdf |
14 листопада 2022 14:38
|
Повідомлення про відміну тендеру.pdf |