Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади (електронагрівальна панель ДК 021:2015- 39715240-1 Електроприлади для обігріву приміщень)
Очікувана вартість
36 800,00 UAH
UA-2022-01-26-014646-b 18dc1eed9c824f9aa05157bb5d930413
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Захарченко

+380930441545 zaharcenkoolga90@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 32835966
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75
Контактна особа: Ольга Захарченко
+380930441545
zaharcenkoolga90@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО)

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2022 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2022 23:59
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2022 23:59
Початок аукціону: 08 лютого 2022 13:19
Очікувана вартість: 36 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 184,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штуки
Електронагрівальна панель
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Д. Яворницького, б. 75
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2022
ДК 021:2015: 39715240-1 — Електроприлади для обігріву приміщень

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-26-014646-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СТІНЕКС", Код ЄДРПОУ:41296714
Дата подання: 13 лютого 2022 17:23
Вимога щодо скасування рішення відповідальної особи як такого, що суперечить нормам Закуно України "Про публічні закупівлі" та законодавству про захист економічної конкуренції.
Вимога щодо скасування рішення відповідальної особи як такого, що суперечить нормам Закуно України "Про публічні закупівлі" та законодавству про захист економічної конкуренції. (Вимога додається)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 лютого 2022 17:09
Шановний Учасник, щодо вашої Вимоги повідомляємо наступне :

26.01.2022 в електронній системі закупівель була оголошена закупівля за ідентифікатором ID: UA-2021-01-26-014646-b, за якою 08.02.2022 відбувся електронний аукціон. 10.02.2022 уповноваженою особою Замовника були розглянуті тендерні пропозиції учасників.
10 лютого 2022 року в електронній системі публічних закупівель відповідальною особою Комунального підприємства «Централізована закупівельна організація» Дніпровської міської ради було опубліковано рішення за №32, про відхилення пропозиції ТОВ «Стінекс», код ЄДРПОУ 41296714, поданої для участі в закупівлі, ідентифікатор закупівлі UA-2022-01-26-014646-b відповідно до п.1 ч. 13 статті 14 Закону пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
13.02.2022 ТОВ «Стінекс» було надано вимогу стосовно неправомірного винесення рішення.
П. 1 розділу I. Загальних положень до тендерної документації визначено, що Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України від 25.12.2015 №922 - VIІІ "Про публічні закупівлі"(зі змінами) (далі - Закон).
Статтею 1 Закону визначено, що тендерна документація - документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Частиною 1 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Частиною 3 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Частиною 4 статті 22 Закону визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Стосовно вимоги, щодо того, що під час винесення рішення не було зазначено яку саме інформацію було надано невірно Учасником, а тільки повторно внесено до рішення загальні вимоги тендерної документації щодо предмету закупівлі інформуємо, що в Причинах відхилення було конкретизовано вимоги щодо подання пропозиції, а саме: “Вимогами п. 7. Інструкції з підготовки пропозиції (Зміст і спосіб подання пропозиції) оголошення про проведення спрощеної закупівлі у випадку коли Замовником в технічній специфікації зазначено «або», «не менше», «не більше», «повинен мати» або «в разі наявності» тощо, Учасник обов’язково повинен зазначити конкретний розмір, конкретну величину параметру, показник, функцію тощо (у разі якщо такі величини передбачені технічними характеристиками товару, який пропонує Учасник в своїй пропозиції).
Кожним учасником у складі пропозиції подається порівняльна таблиця відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника. Для перевірки запропонованого товару технічним вимогам Замовника, Учасником в порівняльній таблиці обов’язково зазначається інформація про виробника та назву запропонованого товару. З метою додержання вимог чинного законодавства України, в тому числі «санкційного законодавства», учасник в порівняльній таблиці зазначає країну походження виробника запропонованого товару.
У разі відсутності вищезазначеної інформації (вимог), Замовник відхиляє пропозицію учасника як таку, що не відповідає вимогам технічної документації.
Учасник надав порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника без урахування вищезазначених вимог.”
Додатково повідомляємо, що учасником були не виконані вимоги стосовно оформлення порівняльної таблиці в частині Інструкції з підготовки пропозиції (Зміст і спосіб подання пропозиції) оголошення про проведення спрощеної закупівлі у випадку коли Замовником в технічній специфікації зазначено «або», «не менше», «не більше», «повинен мати» або «в разі наявності» тощо, Учасник обов’язково повинен зазначити конкретний розмір, конкретну величину параметру, показник, функцію тощо (у разі якщо такі величини передбачені технічними характеристиками товару, який пропонує Учасник в своїй пропозиції).
Таким чином висновок за рішенням про відхилення ТОВ «Стінекс» № 9 обґрунтовано вимогами чинного законодавства «Про публічні закупівлі».
Стосовно вимоги щодо надання сертифікату відповідності за ДСТУ 3135.0-95 повідомляємо:
Вимогами Додаток 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі “ДК 021:2015: 39710000-2 Електричні побутові прилади(електронагрівальна панель ДК 021:2015- 39715240-1 Електроприлади для обігріву приміщень)” визначено, що Учасник у складі своєї пропозиції в обов’язковому порядку надає - Сертифікат відповідності, який відповідає вимогам ДСТУ 3135.0-95, «Інструкцію з використання».
Згідно вимог п.7 ст. 14 Закону у період уточнення інформації учасники спрощеної закупівлі мають право звернутися до замовника через електронну систему закупівель за роз’ясненням щодо інформації, зазначеної в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення спрощеної закупівлі. Усі звернення за роз’ясненнями, звернення з вимогою щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
Учасники мали право звернутися до Замовника в період уточнень за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до Замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення закупівлі через систему Prozorro. Відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог проведення спрощеної закупівлі з боку Учасників процедури закупівлі, які отримали цю документацію у встановленому порядку, означає, що Учасники процедури закупівлі, що беруть участь в цих торгах, повністю усвідомлюють зміст цієї тендерної документації та вимоги, викладені Замовником при підготовці цієї закупівлі.
Також зазначаємо що, за підроблення документів Учасник торгів несе кримінальну відповідальність згідно статті 358 Кримінального Кодексу України. Учасники мають розуміння своєї відповідальності згідно з нормами чинного законодавства України.






Уповноважена особа Ольга ЗАХАРЧЕНКО

Документи подані скаржником

13 лютого 2022 17:23
Вимога на відхилення.docx

Документи

16 лютого 2022 17:09
відповідь на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 лютого 2022 14:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ПРОЦ АНДРІЙ ЄВГЕНІЙОВИЧ" 21 700,00
UAH з ПДВ
17 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СТІНЕКС" 36 000,00
UAH з ПДВ
17 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГЕЛЮТА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ" 34 900,00
UAH з ПДВ
21 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ОНІЩЕНКО ГАННА ПИЛИПІВНА" 32 700,00
UAH з ПДВ
27 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ЛАТУХА ЯНА ОЛЕКСІЇВНА" 36 800,00
UAH з ПДВ
36 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ШЕРІ ІМПЕКС" 36 800,00
UAH з ПДВ
36 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 лютого 2022 23:28
Електронний підпис
07 лютого 2022 23:26
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
07 лютого 2022 23:26
Витяг єдиний податок.pdf

Публічні документи

07 лютого 2022 19:44
Електронний підпис
07 лютого 2022 19:43
9.3.Паспорт Чуйко М.М..pdf.p7s
07 лютого 2022 19:43
11.Проект Договору.pdf.p7s
07 лютого 2022 19:43
6.Витяг платника ПДВ.pdf.p7s
07 лютого 2022 19:43
1.4.ВН Жашків.pdf.p7s
07 лютого 2022 19:43
12.Цінова пропозиція.pdf.p7s

Публічні документи

04 лютого 2022 16:03
Електронний підпис
04 лютого 2022 16:02
Лист гарантія заміни.pdf
04 лютого 2022 16:02
UDENS_SERT.png
04 лютого 2022 16:02
UDENS_SERT1.png
04 лютого 2022 16:02
UDENS_SERT2.png
04 лютого 2022 16:02
довідка про ліценз.pdf
04 лютого 2022 16:02
Довідка про довкілля.pdf
04 лютого 2022 16:02
Сертифікат лист.pdf
04 лютого 2022 16:01
Довідка про корупцію2.pdf
04 лютого 2022 16:01
лист про термін.pdf
04 лютого 2022 16:01
Лист Безпеки.pdf
04 лютого 2022 16:01
лист санкції.pdf
04 лютого 2022 16:01
Довідка суб госп.pdf
04 лютого 2022 16:01
Лист упаковки.pdf
04 лютого 2022 16:01
Лист що до поставки.pdf
04 лютого 2022 16:01
Лист експлуатації.pdf
04 лютого 2022 16:01
Работа без печатки.pdf
04 лютого 2022 16:01
Лист про право підпису.pdf
04 лютого 2022 16:01
довідка 236  — копия.pdf
04 лютого 2022 16:01
Довідка про корупцію.pdf
04 лютого 2022 16:01
Лист партії.pdf
04 лютого 2022 16:01
Лист обміну.pdf
04 лютого 2022 16:01
Про необхідне.pdf
04 лютого 2022 16:01
Дівідка банкрутство.pdf
04 лютого 2022 16:01
Про дійсність.pdf
04 лютого 2022 16:01
Про працівника.pdf
04 лютого 2022 16:01
Про відкриття рахунку.pdf
04 лютого 2022 16:01
ВИПИСКА з ЄДР.pdf
04 лютого 2022 16:01
ОПИС.pdf
04 лютого 2022 16:01
ПАСПОРТ усі стр._compressed.pdf
04 лютого 2022 16:01
ІНН.pdf
04 лютого 2022 10:52
Проект договору .pdf
04 лютого 2022 10:52
Пропозиція .pdf

Публічні документи

07 лютого 2022 14:38
Електронний підпис
07 лютого 2022 14:29
Порівняльна таблиця.pdf
07 лютого 2022 14:29
Лист-пояснення по ДСТУ.pdf
07 лютого 2022 14:29
Паспорт та ІПН.pdf
07 лютого 2022 14:29
Інформ. по аналог. дог.PDF
07 лютого 2022 14:29
Специфікація.pdf
07 лютого 2022 14:29
Проект договору.PDF
07 лютого 2022 14:29
Пропозиція.PDF
07 лютого 2022 14:29
Довідка про відсут ПДВ.PDF

Публічні документи

07 лютого 2022 17:53
Електронний підпис
07 лютого 2022 17:46
Статут (оригінал).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ПРОЦ АНДРІЙ ЄВГЕНІЙОВИЧ"

ТОВ "СТІНЕКС"

ФОП "ГЕЛЮТА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ"

ФОП "ОНІЩЕНКО ГАННА ПИЛИПІВНА"

ФОП "ЛАТУХА ЯНА ОЛЕКСІЇВНА"

ПП "ШЕРІ ІМПЕКС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "ПРОЦ АНДРІЙ ЄВГЕНІЙОВИЧ"
#2958623950
Відхилено 17 490,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2022 14:40
ТОВ "СТІНЕКС"
#41296714
Відхилено 17 500,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2022 14:49
ФОП "ГЕЛЮТА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ"
#3482708158
Відхилено 21 490,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2022 15:11
ФОП "ОНІЩЕНКО ГАННА ПИЛИПІВНА"
#1862889508
Відхилено 27 999,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2022 15:43
ФОП "ЛАТУХА ЯНА ОЛЕКСІЇВНА"
#2768218688
Переможець 36 800,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2022 16:12

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 лютого 2022 16:12

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "ЛАТУХА ЯНА ОЛЕКСІЇВНА"
#2768218688
36 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 січня 2023 10:38
Електронний підпис укладений
21 лютого 2022 09:38
Договір № 1_1702 від 15.02.22.pdf укладений
17 лютого 2022 22:31
Договір № 1_1702 від 15.02.22.pdf укладений
17 лютого 2022 18:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
Причини розірвання договору: Завершення терміну дії договору про закупівлю