Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з поводження з побутовими відходами в частині вивезення та захоронення твердих побутових відходів за кодом 90510000-5 - Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»
Очікувана вартість
14 929,20 UAH
UA-2022-01-26-014224-b de765169978f4afa9b7ebb1cf5089d24
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Юрійович Голубицький

+380501467489 zakupkidoshvsm@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Дніпропетровська обласна школа вищої спортивної майстерності"
Код ЄДРПОУ: 21930186
Місцезнаходження: 49027, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, МОНАСТИРСЬКИЙ ОСТРІВ, будинок 6
Контактна особа: Віталій Юрійович Голубицький
+380501467489
zakupkidoshvsm@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Вивезення та захоронення твердих побутових відходів контейнером 1,1 метр кубічний 2 рази на тиждень: понеділок, четвер.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
95.7 метри кубічні
Послуги з поводження з побутовими відходами в частині вивезення та захоронення твердих побутових відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49027, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, Монастирський острів, буд 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 січня 2022  —  30 листопада 2022
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

26 січня 2022 17:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ДОДАТКОВОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДНІПРОКОМУНТРАНС"
#02128158
Переможець 14 929,20
UAH з ПДВ
26 січня 2022 17:16

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2023 15:53
Електронний підпис зміни до договору
03 листопада 2022 20:54
Дніпрокомунтранс додаткова угода 2 від 01.11.2022.pdf зміни до договору
03 листопада 2022 20:39
Електронний підпис зміни до договору
06 липня 2022 16:16
Дніпрокомунтранс додаткова угода 1 від 01.07.2022.pdf зміни до договору
06 липня 2022 16:11
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 17:19
Дніпрокомунтранс договір 366 від 24.01.2022.pdf укладений
26 січня 2022 17:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 липня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 липня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна системи оподаткування ТДВ "Дніпрокомунтранс"
Номер договору про закупівлю: 366
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 366
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 24 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 7 722,00
UAH (в тому числі ПДВ 371,80 UAH)