Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Метал листовий цинкований, код за ДК 021:2015: 14620000-3 Сплави
Очікувана вартість
1 341 500,00 UAH
UA-2022-01-26-012966-b ● 4741db25950c4e9e99329f75f9a49aac
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 36443329 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна , Донецька обл., Краматорськ, вулиця Академічна, 11 |
Контактна особа: |
Алексеєв Остап Володимирович +380990215238 tenderdcz@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2022 16:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2022 09:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2022 13:10 |
Очікувана вартість: | 1 341 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 415,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14620000-3: Сплави
Вид предмета закупівлі: товар - Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет - Очікувану вартість визначено з врахуванням всіх податків та зборів. Назва товару номенклатурної позиції предмета закупівлі та коду товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі: код ДК 021:2015 – 14622000-7 Сталь.. - Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі- згідно Додатку 4
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 м.кв
Метал листовий цинкований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
84333, Україна, Донецька область, Краматорськ, вул. Героїв України, 1-К
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2022
ДК 021:2015: 14622000-7 — Сталь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату Постачальнику на протязі 10 (десяти) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар. У разі затримки фінансування Покупця, зокрема, з урахуванням підпункту 2 пункту 14 Прикінцевих та Перехідних положень Бюджетного кодексу України, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Покупцем коштів для закупівлі на свій рахунок | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 лютого 2022 17:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
02 лютого 2022 16:59 |
Перелік змін від 02.02.2022.docx | |
02 лютого 2022 16:59 |
Тендерна документація. Нова редакція 02.02.2022.docx | |
02 лютого 2022 16:59 |
Додаток 5 Проект Договору. Нова редакція 02.02.2022.doc | |
02 лютого 2022 16:59 |
Додаток 4. Технічні вимоги. Нова редакція 02.02.2022.doc | |
02 лютого 2022 16:59 |
Додаток 3. ст. 17. Нова редакція 02.02.2022.docx | |
02 лютого 2022 16:59 |
Додаток 2. Кваліфікаційні критерії. Нова редакція 02.02.2022.docx | |
02 лютого 2022 16:59 |
Додаток 1. Тендерна пропозиція. Нова редакція 02.02.2022.docx | |
26 січня 2022 16:25 |
Оголошення.docx |
02 лютого 2022 17:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 лютого 2022 16:59 |
Перелік змін від 02.02.2022.docx
|
|||
02 лютого 2022 16:59 |
Тендерна документація. Нова редакція 02.02.2022.docx
|
|||
02 лютого 2022 16:59 |
Додаток 5 Проект Договору. Нова редакція 02.02.2022.doc
|
|||
02 лютого 2022 16:59 |
Додаток 4. Технічні вимоги. Нова редакція 02.02.2022.doc
|
|||
02 лютого 2022 16:59 |
Додаток 3. ст. 17. Нова редакція 02.02.2022.docx
|
|||
02 лютого 2022 16:59 |
Додаток 2. Кваліфікаційні критерії. Нова редакція 02.02.2022.docx
|
|||
02 лютого 2022 16:59 |
Додаток 1. Тендерна пропозиція. Нова редакція 02.02.2022.docx
|
|||
26 січня 2022 16:25 |
Оголошення.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Предмет закупівлі!
Дата подання: 27 січня 2022 07:54
Дата відповіді: 27 січня 2022 14:47
Який саме лист буде предметом закупівлі! Розміри, технічні характеристики тощо?
Відповідь: Запитувана Вами інформація,зазначена у додатку 4
до тендерної документації «Технічна специфікація». Зокрема у стовпчику таблиці «Найменування продукції» визначено що предмет закупівлі - «Метал листовий цинкований».
У стовпчику таблиці «Детальний опис технічних характеристик, позначення технічної документації (ДСТУ, стандарти, технічні умови тощо), яким відповідає продукція.)» визначені наступні характеристики: «Марка сталі =08кп, товщина = 0,5 мм, розмір листа = 1 м * 2 м».
до тендерної документації «Технічна специфікація». Зокрема у стовпчику таблиці «Найменування продукції» визначено що предмет закупівлі - «Метал листовий цинкований».
У стовпчику таблиці «Детальний опис технічних характеристик, позначення технічної документації (ДСТУ, стандарти, технічні умови тощо), яким відповідає продукція.)» визначені наступні характеристики: «Марка сталі =08кп, товщина = 0,5 мм, розмір листа = 1 м * 2 м».
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-26-012966-b.b1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕТІНВЕСТ-СМЦ", Код ЄДРПОУ:32036829
Дата подання: 31 січня 2022 23:13
Щодо внесення змін
Щодо внесення змін
Рішення замовника: Вимога відхилена
02 лютого 2022 14:16
Відповідно до статті 24 Закону України «Про публічні закупівлі», фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Розглянувши вимогу щодо предмету закупівлі: Метал листовий цинкований, код ДК 021:2015 код 14620000-3 – Сплави, повідомляємо наступне.
По першому та другому питаннях.
Пункти 4.3. та 4.4. Розділу І Тендерної документації мають містити конкретну інформацію стосовно кількості товару та місця його поставки, строку поставки товарів.
Замовником зазначено відповідну інформацію.
Окремо зауважимо, що придбання товару здійснюється з метою поповнення регіонального матеріального резерву Донецької області для завчасної підготовки до проведення відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, що склались на території Донецької області, які планується розпочати у квітні 2022 року. Саме тому замовником визначено конкретну дату поставки товару – до 01 квітня 2022 року .
Зазначені вами умови поставки «…СРТ (відповідно до вимог «ІНКОТЕРМС» редакція 2010р.)» не є прийнятними для Замовника та не відповідають змісту пункту 4.3. розділу І.
По третьому питанню.
Запропоновані вами зміни до Додатку 5 Тендерної документації «Проект Договору» не підлягають задоволенню, оскільки Замовником, з метою забезпечення ефективного, результативного і цільового використання бюджетних коштів, не може бути здійснено попередню оплату Постачальнику у формі 100% передплати. Замовник як бюджетна установа при здійсненні розрахунків керується постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та розпорядженням голови Донецької облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 04 лютого 2020 року №102/5-20 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, головним розпорядником яких є облдержадміністрація».
Тендерна документація замовника складена відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням наказу Міністерство економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації».
В зв’язку з вищевикладеним уповноваженою особою департаменту прийнято рішення відхилити вимогу.
Розглянувши вимогу щодо предмету закупівлі: Метал листовий цинкований, код ДК 021:2015 код 14620000-3 – Сплави, повідомляємо наступне.
По першому та другому питаннях.
Пункти 4.3. та 4.4. Розділу І Тендерної документації мають містити конкретну інформацію стосовно кількості товару та місця його поставки, строку поставки товарів.
Замовником зазначено відповідну інформацію.
Окремо зауважимо, що придбання товару здійснюється з метою поповнення регіонального матеріального резерву Донецької області для завчасної підготовки до проведення відновлювальних робіт з ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, що склались на території Донецької області, які планується розпочати у квітні 2022 року. Саме тому замовником визначено конкретну дату поставки товару – до 01 квітня 2022 року .
Зазначені вами умови поставки «…СРТ (відповідно до вимог «ІНКОТЕРМС» редакція 2010р.)» не є прийнятними для Замовника та не відповідають змісту пункту 4.3. розділу І.
По третьому питанню.
Запропоновані вами зміни до Додатку 5 Тендерної документації «Проект Договору» не підлягають задоволенню, оскільки Замовником, з метою забезпечення ефективного, результативного і цільового використання бюджетних коштів, не може бути здійснено попередню оплату Постачальнику у формі 100% передплати. Замовник як бюджетна установа при здійсненні розрахунків керується постановою Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та розпорядженням голови Донецької облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 04 лютого 2020 року №102/5-20 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти, головним розпорядником яких є облдержадміністрація».
Тендерна документація замовника складена відповідно до статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням наказу Міністерство економічного розвитку і торгівлі України від 13.04.2016 № 680 «Про затвердження примірної тендерної документації».
В зв’язку з вищевикладеним уповноваженою особою департаменту прийнято рішення відхилити вимогу.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2022 13:33
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Кривенко Олексій Вікторович |
1 072 500,00
UAH з ПДВ
|
1 072 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СОТА УКРАЇНА" |
1 254 000,00
UAH з ПДВ
|
1 254 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ Кривенко Олексій Вікторович #3053417294 |
Переможець |
1 072 500,00
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2022 16:02
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 10 березня 2022 13:28 |
Кінець періоду оскарження: | 21 березня 2022 00:00 |
Дата відміни: | 10 березня 2022 13:28 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | В ході проведення Закупівлі встановлено наступні обставини непереборної сили, зокрема надзвичайні, невідворотні та об’єктивні обставини для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військова агресія Російської Федерації проти України, що стала підставою введення воєнного стану із 05 годин 30 хвилин 24 лютого 2022 року строком на 30 діб, відповідно до Указу Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що унеможливлюють виконання норм Закону. Відповідно до пункту 1 частини 5 статті 32 Закону замовник має право визнати тендер таким, що не відбувся, у разі якщо здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії непереборної сили. Враховуючи викладене Закупівля повинна бути визнаною такою, що не відбулась. |
Документи:
10 березня 2022 13:28
|
Електронний підпис |
10 березня 2022 13:24
|
протокол |