Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Здійснення технічного нагляду по об'єкту "Будівництво сміттєперевантажувальної станції на території Добропільського району"
Очікувана вартість
742 989,62 UAH
UA-2022-01-26-012465-b 68c0867b206a4f28a5a6d818f0ff8ee5
Спрощена закупівля    Спрощена    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Макухін

+380999853045 poligonkram@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Донецький регіональний центр поводження з відходами"
Код ЄДРПОУ: 34850326
Місцезнаходження: 84301, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ , вул. Танкістів, 176
Контактна особа: Олег Макухін
+380999853045
poligonkram@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2022 16:08
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2022 07:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 лютого 2022 07:00
Початок аукціону: 10 лютого 2022 14:39
Очікувана вартість: 742 989,62 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 714,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Здійснення технічного нагляду по об'єкту "Будівництво сміттєперевантажувальної станції на території Добропільського району"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85040, Україна, Донецька область, Добропільський район, територія Світлівської сільської ради
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 січня 2022 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2022 16:08
ОголошенняТЕХНАГЛЯД ДОБРОПІЛЛЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-26-012465-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФІН АП КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:40818620
Дата подання: 14 лютого 2022 22:54
Оскарження відхилення пропозиції ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ»
Вимога в прикріпленому файлі.
КП "Донецький регіональний центр поводження з відходами" в особі Макухіна Олега Євгеновича (надалі – Замовник), відхилило пропозицію ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ» (наділ - ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ», Учасник) по закупівлі: Здійснення технічного нагляду по об'єкту "Будівництво сміттєперевантажувальної станції на території Добропільського району", UA-2022-01-26-012465-b (Протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою № Б/Н від 14.02.2022 р. (далі – Протокол)).
Згідно Протоколу:






ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ» не погоджується з рішенням замовника, вважає його передчасним, неправомірним та таким, що порушує принципи публічних закупівель та чинне законодавство України.
Участь в закупівлі прийняло три Учасника, які за результатом аукціону запропонували наступні ціни своїх пропозицій:


Учасник Остаточна пропозиція Статус
1 ТОВ "ФІН АП КОНСАЛТ"
Про компанію
з КЕП 566 000 грн з ПДВ Дискваліфіковано
2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД»
Про компанію
з КЕП 568 000 грн з ПДВ Дискваліфіковано
3 ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Про компанію
з КЕП 742 900 грн з ПДВ Визнаний переможцем

Як видно з вищеописаного, ціна пропозиції ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ» є меншою від ціни переможця на 176 900,00 грн. або 31,25%!!!
Щодо першого зауваження: «Наданими документами учасник не підтвердив наявність в нього спеціалістів щодо перевірки вартості матеріальних ресурсів, що вимагалися Оголошенням про спрощену закупівлю та які можуть надавати консультації відповідно до Додатку 3 «Технічні вимоги» щодо визначення вартості матеріальних ресурсів.», повідомляємо, що ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ» в повній мірі виконало вимоги Замовника, а звинувачення останнього є безпідставними. Згідно Оголошення Замовник вимагає: «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Подається у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність інженерно-технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, спеціальності/кваліфікації, а також з інформацією про наявність спеціалістів з кошторисної справи у будівництві, проектування та перевірки вартості матеріальних ресурсів, які можуть надавати консультації відповідно до Додатку 3 «Технічні вимоги» цієї документації. На підтвердження наявності в учасника працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації до довідки додається штатний розклад (розпис) учасника або накази про прийняття на роботу відповідних спеціалістів»
Акцентуємо Вашу увагу, що технічний нагляд здійснює сертифікований інженер технічного нагляду. Оскільки Замовник мав бажання щодо залучення додаткових спеціалістів, зокрема щодо перевірки вартості матеріальних ресурсів та спеціаліста, який може надавати консультації, враховуючи той факт, що ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ» - високопрофесійна компанія, що має значний досвід, матеріальну базу та високопрофесійних сертифікованих працівників, Учасник у складі пропозиції надав відповідні підтверджуючі документи щодо наявності в останнього відповідних працівників, що вимагаються оголошенням.
Якщо не вважати, що інженер з технічного нагляду може виконати дані функції, то додатково в Учасника є спеціаліст щодо перевірки вартості матеріальних ресурсів, а саме: Курінна Наталя Тимурівна, що має діючий кваліфікаційний сертифікат, інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації та спеціаліст який може надавати консультації – Огаренко Лариса Петрівна - сертифікований фахівець будівельної галузі - провідний інженер-консультант (будівництво). Отже, зауваження Замовника неправомірні, а ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ» відповідає вимогам Замовника. (В переможця взагалі всього одна особа сертифікат якої не надано і це чомусь влаштовує Замовника..!!!)
Щодо другого зауваження: «Ні один лист-відгук не містить вартості виконаних робіт, що вимагалося оголошенням про спрощену закупівлю», повідомляємо, що ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ» в повній мірі виконав вимоги Замовника. По-перше: Замовник не має права вимагати що саме повинно бути прописано у відгуку оскільки даний документ готується не учасниками, а зовсім іншими установами та організаціями і зокрема державними, по-друге: для нормальних компаній, які в повній мірі виконують умови договору, сума договору та вартість виконаних робіт є тотожні речі. Оскільки у нас сума кожного договору відповідає сумі виконаних робіт, то замовник, який надавав відгук Учаснику не дублював дані цифри. Оскільки Замовник не вимагав надання актів виконаних робіт та самих договорів, Учасник не надавав відповідних документів у складі пропозиції. Отже, зауваження є неправомірним, особливо враховуючи різницю в ціні пропозицій Учасника та переможця та документи надані у складі пропозиції останнього!!!
Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами і доповненнями) (далі- Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Одним з основних принципів бюджетної системи України є принцип ефективності та результативності — при складанні та виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, Автономною Республікою Крим, місцевим самоврядуванням (далі — гарантовані послуги), при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів. Тобто, Замовник повинен використати менше коштів та отримати максимальну кількість товару чи максимальну якість послуги або роботи.
Замовник повинен економити кошти, а не намагатися освоїти їх в максимальному розмірі та зокрема через явно пов’язаного виконавця що є органом державної влади.
Наголошуємо, що враховуючи зауваження які є до переможця, може скластися враження, що Замовник навмисне придирається до Учасника задля того, щоб перемогла потрібна Замовнику організація та відбулося неправомірне витрачання бюджетних коштів…
На основі вищевикладеного, відхилення пропозиції ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ» є безпідставним та неправомірним.
Отже, в зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ» відповідає вимогам Замовника та є економічно вигідною, а Учасник професійним,
Прошу
1. скасувати рішення (Протокол) щодо відхилення пропозиції ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ» по закупівлі: Здійснення технічного нагляду по об'єкту "Будівництво сміттєперевантажувальної станції на території Добропільського району", UA-2022-01-26-012465-b;
2. повернутися до розгляду економічно вигідної пропозиції ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ»;
3. визнати переможцем та заключити договір з ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ» на суму 566000,00 грн. по закупівлі: Здійснення технічного нагляду по об'єкту "Будівництво сміттєперевантажувальної станції на території Добропільського району", UA-2022-01-26-012465-b.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 лютого 2022 13:16
1. Згідно з ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Учасником закупівлі ТОВ "ФІН АП КОНСАЛТ" (далі - Учасник), пропозицію якого відхилено, через електронну систему закупівель подано вимогу, в якій Учасник просить скасувати рішення про відхилення пропозиції Учасника та визнати його переможцем.
Оскільки вимога Учасника стосується аргументації щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовник розглянув вимогу в межах своєї компетенції, визначеної Законом. За результатами розгляду повідомляю наступне.
2. Згідно з ч.9 ст.14 Закону пропозиції подаються учасниками в електронному вигляді, зокрема, шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Перелік документів, що надаються учасником закупівлі, наведено у додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення), в тому числі наступні:
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Подається у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність інженерно-технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, спеціальності/кваліфікації, а також з інформацією про наявність спеціалістів з кошторисної справи у будівництві, проектування та перевірки вартості матеріальних ресурсів, які можуть надавати консультації відповідно до Додатку 3 «Технічні вимоги» цієї документації. На підтвердження наявності в учасника працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації до довідки додається штатний розклад (розпис) учасника або накази про прийняття на роботу відповідних спеціалістів».
Учасник на підтвердження інформації про спеціалістів, наявність яких в Учасника вимагається Оголошенням, надав в складі пропозиції накази № 6к від 04.12.2020,
№ 9к від 08.12.2020, № 5к від 11.10.2019, № 4 К від 04.12.2020, сертифікати АР 008847,
АР 015330, АР 011705, АР 003834, АР 010807, СІ-00200, АТ 009148. Перерахованими документами підтверджено наявність таких спеціалістів:
- інженерно-технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання робіт з технічного нагляду ;
- спеціалістів з кошторисної справи у будівництві;
- спеціалістів з проектування.
Наявність спеціалістів з перевірки вартості матеріальних ресурсів надані Учасником документи не підтверджують.
3. Також за твердженням Учасника, викладеним у вимозі, в Учасника є спеціаліст щодо перевірки вартості матеріальних ресурсів, а саме: Курінна Наталя Тимурівна, що має діючий кваліфікаційний сертифікат, інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації та спеціаліст який може надавати консультації – Огаренко Лариса Петрівна - сертифікований фахівець будівельної галузі - провідний інженер-консультант (будівництво). Дане твердження спростовується наступним.
До вимоги не додано документів, які підтверджують твердження Учасника, що Курінна Наталя Тимурівна та/або Огаренко Лариса Петрівна є спеціалістом щодо перевірки вартості матеріальних ресурсів.
При цьому, в складі пропозиції Учасника стосовно Курінної Наталлі Тимурівни надано сертифікат АР 015330 від 15.04.2019 що підтверджує кваліфікацію інженера-проектувальника у частині кошторисної документації та наказ № 9к від 08.12.2020, за яким Курінну Н.Т. прийнято на роботу до Учасника як інженера з проектно-кошторисної роботи.
Надані документи не містять будь-якої інформації про те, що Курінна Н.Т. є спеціалістом з перевірки вартості матеріальних ресурсів та може надавати відповідні консультації замовнику. При цьому інших документів, які підтверджують кваліфікацію Курінна Н.Т., пропозиція Учасника не містить.
Також в складі пропозиції Учасника стосовно Огаренко Лариси Петрівни надано сертифікати СІ-00200 від 28.03.2019, АТ 009148 від 01.10.2021, АР 011705 від 18.02.2016, АР 003834 від 28.09.2012, що підтверджують кваліфікацію провідного інженера-консультанта (будівництво), інженера технічного нагляду (будівництво), інженера-проектувальника у частині забезпечення механічного опору та стійкості, інженера-проектувальника у частині технології будівельного виробництва відповідно. Також надано наказ № 5к від 11.10.2019, за яким Огаренко Л.П. прийнято на роботу до Учасника як інженера технічного нагляду, та ще один наказ за цими ж датою та номером, за яким Огаренко Л.П. прийнято на роботу до Учасника в якості інженера-проектувальника.
Надані документи, так само, не містять будь-якої інформації про те, що
Огаренко Л.П. є спеціалістом з перевірки вартості матеріальних ресурсів та може надавати відповідні консультації замовнику. При цьому інших документів, які підтверджують кваліфікацію Огаренко Л.П., пропозиція Учасника також не містить.
Крім того, виходячи зі змісту завдань, обов’язків та кваліфікаційних вимог, визначених Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64 "Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи" інженер-проектувальник, інженер-консультант, інженер технічного нагляду не здійснюють перевірку вартості матеріальних ресурсів.
4. За твердженням Учасника, що викладено у вимозі, зауваження Замовника є неправомірним, оскільки ціна пропозиції Учасника є меншою від ціни переможця. Дане твердження не заслуговує на увагу з огляду на наступне.
Згідно з вимогами ч.11 ст.14 Закону замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Тож сам факт подання меншої цінової пропозиції не звільняє Замовника від обов’язку розглянути дану пропозицію на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, як і Учасника – від обов’язку виконати вимоги ч.9 ст.14 Закону щодо завантаження необхідних документів, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Згідно з ч.13 ст. 14 Закону замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Тож, як зазначалося, пропозиція Учасника не відповідає умовам оголошення. В свою чергу Закон зобов’язує Замовника відхилити пропозицію, яка не відповідає вимогам Оголошення.
Наведені норми Закону мають імперативний характер і не допускають виключень, в тому числі й у разі подання меншої цінової пропозиції.
5. Згідно додатку 1 Оголошення учасник має надати листи-відгуки за підписом керівників організацій з якими укладено аналогічні договори (відповідно до довідки) із зазначенням назви об’єкту, суми договору, вартості виконаних робіт, відсутності зауважень з боку замовника таких робіт.
В складі пропозиції надано листи-відгуки від 07.02.2022 № 3/6-334, № № 3/6-335,
№ 3/6-333.
Жоден з наданих відгуків не містить даних про вартість виконаних робіт, які вимагалися Оголошенням про спрощену закупівлю.
З тексту вимоги вбачається, що допущені Учасником порушення та невідповідність його пропозиції вимогам Оголошення - Учасником не заперечується. Проте Учасник вважає неправомірними підстави відхилення з огляду на такі обставини:
- Учасник не міг надати відгук, який містить всі дані, що вимагаються Оголошенням, оскільки відгук складає не Учасник, а інша організація;
- Замовник не вимагав надання актів виконаних робіт та самих договорів, тож Учасник не надавав відповідних документів у складі пропозиції.
Дані твердження не заслуговують на увагу і є безпідставними з огляду на наступне.
Замовником чітко викладено вимоги щодо необхідності подання відгуку та вичерпного переліку даних, які повинні бути відображені у відгуку.
Крім того, Оголошення містить застереження, згідно якого Учасник мав надати лист-роз’яснення у разі неможливості подання інформації/документів, що вимагаються Оголошенням.
Вимоги Оголошення є однаковими та обов’язковими для невичерпного кола учасників, що можуть взяти участь у закупівлі.
Таким чином, Оголошенням встановлено лише обов’язок надати відгук та вимоги до нього. При цьому Учасник на власний розсуд обирає контрагента, який може надати Учаснику відповідний відгук. Також Учасник мав право надати лист-пояснення та в обґрунтування його доводів долучити будь-які документи на власний розсуд, зокрема договори тощо.
Попри це пропозиція Учасника будь-яких листів-пояснень не містить.
Номер вимоги: UA-2022-01-26-012465-b.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД», Код ЄДРПОУ:41978844
Дата подання: 15 лютого 2022 10:05
Вимога щодо неправомірного відхилення пропозиції UA-2022-01-26-012465-b
Замовником КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ДОНЕЦЬКИЙ РЕГІОНАЛЬНИЙ ЦЕНТР ПОВОДЖЕННЯ З ВІДХОДАМИ» (надалі – Замовник) по закупівлі UA-2022-01-26-012465-b Здійснення технічного нагляду по об’єкту: «Будівництво сміттєперевантажувальної станції на території Добропільського району» (ДК 021:2015: 71520000-9 - Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) відповідно до Протоколу розгляду тендерних пропозицій від 14.02.2022 року, вирішено відхилити пропозицію учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "Інжинірингова компанія "АКАДЕМ БУД" через невідповідність вимогам тендерної документації, а саме:
-наданими документами учасник не підтвердив наявність спеціалістів щодо перевірки вартості матеріальних ресурсів.
Повідомляємо, що дане відхилення є неправомірним, необґрунтованим та таким, що порушує Закон України «Про публічні закупівлі».
Замовник зазначає, що Учасник відповідно до вимог цієї тендерної документації повинен надати у складі тендерної пропозиції інформацію про наявність в нього спеціалістів щодо перевірки вартості матеріальних ресурсів, що вимагалися Оголошенням про пророщену закупівлю та які можуть надавати консультації відповідно до Додатку 3 «Технічні вимоги» щодо визначення вартості матеріальних ресурсів.
ТОВ "Інжинірингова компанія "АКАДЕМ БУД" на виконання цієї вимоги Замовника надало довідку про наявність працівників, трудовий договір від 02.02.2022р та кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника у частині кошторисної справи Серія АР №015616, в обов’язки якого, безпосередньо, входить перевірка правильності складання підрядними організаціями кошторисів і підготовка висновків з цих та інших входять фінансових документів, згідно кваліфікаційним характеристикам професій (див. https://zakon.rada.gov.ua/rada/show/v0249241-99#Text , розділ 1- «Професіонали» п.8).
Надані документи містять підтвердження та гарантування відповідності тендерної пропозиції ТОВ "Інжинірингова компанія "АКАДЕМ БУД". Тому вважаємо відхилення в даній частині неправомірним, дискримінаційним та таким що порушує вимоги Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки нами було дотримано всі вимоги відповідно оголошення про закупівлю.
На дану вимогу Замовника учасник ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ надав копії кваліфікаційних сертифікатів тільки інженера-будівельника АТ №003580, АТ №009278, ІТ №004382 та штатний розклад, де зазначається наявність кошторисного відділу. В наданій тендерній документації, ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТАЦІЇ, не зазначає наявність спеціалістів щодо перевірки вартості матеріальних ресурсів, які можуть надавати консультації, відповідно до Додатку 3 « Технічні вимоги», як окремої штатної одиниці. .
Виходячи з вищенаведеного, на підставі ст. 5, Закону України «Про публічні закупівлі» ТОВ «ІК «АКАДЕМ БУД» ВИМАГАЄ:
1. Надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності пропозиції ТОВ «ІК «АКАДЕМ БУД» умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі;
2. Скасувати Рішення уповноваженої особи про відхилення пропозиції від 14.02.2022 року.
3. Визнати пропозицію ТОВ «ІК «АКАДЕМ БУД» як ту, що відповідає вимогам тендерної документації Замовника;
4. Скасувати Рішення від 14.02.2022р. про визначення переможця закупівлі ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.
5. У випадку незадоволення цієї вимоги, ТОВ «ІК «АКАДЕМ БУД» буде вимушена звернутися до Державної Аудиторської Служби України для перевірки дій Замовника, або до Постійно діючої комісії Антимонопольного комітету України.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 лютого 2022 08:13
1. Згідно з ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Учасником закупівлі ТОВ "Інжинірингова компанія "АКАДЕМ БУД" (далі - Учасник), пропозицію якого відхилено, через електронну систему закупівель подано вимогу, в якій Учасник просить скасувати рішення про відхилення пропозиції Учасника та визнати його переможцем.
Оскільки вимога Учасника стосується аргументації щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі Замовник розглянув вимогу в межах своєї компетенції, визначеної Законом. За результатами розгляду повідомляю наступне.
2. Згідно з ч.9 ст.14 Закону пропозиції подаються учасниками в електронному вигляді, зокрема, шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником.
Перелік документів, що надаються учасником закупівлі, наведено у додатку 1 Оголошення про проведення спрощеної закупівлі (далі - Оголошення), в тому числі наступні:
Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Подається у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність інженерно-технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, спеціальності/кваліфікації, а також з інформацією про наявність спеціалістів з кошторисної справи у будівництві, проектування та перевірки вартості матеріальних ресурсів, які можуть надавати консультації відповідно до Додатку 3 «Технічні вимоги» цієї документації. На підтвердження наявності в учасника працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації до довідки додається штатний розклад (розпис) учасника або накази про прийняття на роботу відповідних спеціалістів».
Учасник на підтвердження інформації про спеціалістів, наявність яких в Учасника вимагається Оголошенням, надав в складі пропозиції два трудові договори від 02.02.2022 про прийняття на роботу інженерів технічного нагляду та трудовий договір від 02.02.2022 про прийняття на роботу інженера-проектувальника в частині кошторисної документації, кваліфікаційні сертифікати АР 015616 від 26.04.2019 інженера-проектувальника (інженерно-будівельне проектування у частині кошторисної документації), АР 008604 інженера технічного нагляду (технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд щодо об'єктів будівництва класу наслідків СС1, СС2), АР 009440 інженера технічного нагляду (технічний нагляд за будівництвом будівель і споруд щодо об'єктів будівництва класу наслідків СС1, СС2).
Перерахованими документами підтверджено наявність таких спеціалістів:
- інженерно-технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання робіт з технічного нагляду ;
- спеціалістів з кошторисної справи у будівництві;
- спеціалістів з проектування.
Наявність спеціалістів з перевірки вартості матеріальних ресурсів надані Учасником документи не підтверджують.
3. Також за твердженням Учасника, викладеним у вимозі, Учасник «на виконання цієї вимоги Замовника надав довідку про наявність працівників, трудовий договір від 02.02.2022р та кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника у частині кошторисної справи Серія АР №015616, в обов’язки якого, безпосередньо, входить перевірка правильності складання підрядними організаціями кошторисів і підготовка висновків з цих та інших входять фінансових документів, згідно кваліфікаційним характеристикам професій».
Необхідно звернути увагу, що Учасник дійсно підтвердив наявність спеціалістів з кошторисної справи у будівництві та проектування. Тож Замовник не заперечує щодо доводів Учасника про те, що трудовий договір від 02.02.2022р та кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника у частині кошторисної справи АР №015616 підтверджують повноваження працівника щодо перевірки правильності складання підрядними організаціями кошторисів.
Проте, пропозиція Учасника відхилена у зв’язку з тим, що Учасник не підтвердив наявність в нього спеціалістів з перевірки вартості матеріальних ресурсів.
Відповідно вичерпний перелік прав та обов’язків працівника Учасника визначено розділом 3 трудового договору від 02.02.2022, на який посилається Учасник, яким не передбачено будь-яких повноважень працівника щодо перевірки вартості матеріальних ресурсів.
Так само, кваліфікаційний сертифікат інженера-проектувальника у частині кошторисної справи АР №015616 підтверджує лише кваліфікацію спеціаліста з кошторисної справи у будівництві та проектування та не підтверджує наявність кваліфікації спеціаліста щодо перевірки вартості матеріальних ресурсів.
Щодо посилання Учасника на кваліфікаційні характеристики професій, слід зауважити, що виходячи зі змісту завдань, обов’язків та кваліфікаційних вимог, визначених Довідником кваліфікаційних характеристик професій працівників. Випуск 64 "Будівельні, монтажні та ремонтно-будівельні роботи" інженер-проектувальник, так само, не здійснює перевірку вартості матеріальних ресурсів.
Щодо твердження Учасника про те, що «учасник Департамент капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації надав копії кваліфікаційних сертифікатів тільки інженера-будівельника АТ №003580, АТ №009278, ІТ №004382 та штатний розклад, де зазначається наявність кошторисного відділу, в наданій тендерній документації не зазначає наявність спеціалістів щодо перевірки вартості матеріальних ресурсів, які можуть надавати консультації, відповідно до Додатку 3 «Технічні вимоги», як окремої штатної одиниці» слід зазначити наступне.
Згідно додатку 1 Оголошення на підтвердження наявності в учасника працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації до довідки додається штатний розклад (розпис) учасника або накази про прийняття на роботу відповідних спеціалістів.
В складі пропозиції учасника Департамент капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації, серед іншого, надано лист № 102/0/230-22-01/2 від 07.02.2022, лист № 104/0/230-22-01/2 від 07.02.2022, до якого додано штатний розпис зазначеного учасника на 2022 рік та витяг з посадової інструкції головного спеціаліста технічного відділу. З наданих документів вбачається, що в структурі зазначеного учасника створено, зокрема, технічний відділ у складі 4 працівників та головний спеціаліст цього відділу (розділ 3 посадової інструкції) - має право здійснювати перевірку вартості матеріальних ресурсів.
При цьому, згідно наданої учасником Департамент капітального будівництва Донецької обласної державної адміністрації довідки про працівників (лист № 102/0/230-22-01/2 від 07.02.2022) для здійснення технічного нагляду, передбаченого предметом закупівлі, може бути залучений інженер будівельник Кузнецова І.П. Відповідно учасником додано кваліфікаційний сертифікат інженера технічного нагляду саме щодо інженера будівельника Кузнецової І.П.
Номер вимоги: UA-2022-01-26-012465-b.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ФІН АП КОНСАЛТ", Код ЄДРПОУ:40818620
Дата подання: 16 лютого 2022 17:55
Оскарження визнання переможцем ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
ВИМОГА в прикріпленому файлі
Оскарження визнання переможцем ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
по закупівлі: Здійснення технічного нагляду по об'єкту "Будівництво сміттєперевантажувальної станції на території Добропільського району", UA-2022-01-26-012465-b

КП "Донецький регіональний центр поводження з відходами" в особі Макухіна Олега Євгеновича (надалі – Замовник), визначив переможця по закупівлі: Здійснення технічного нагляду по об'єкту "Будівництво сміттєперевантажувальної станції на території Добропільського району", UA-2022-01-26-012465-b, а саме: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ» не погоджується з рішенням замовника, вважає його передчасним, неправомірним та таким, що порушує принципи публічних закупівель та чинне законодавство України.
Участь в закупівлі прийняло три Учасника, які за результатом аукціону запропонували наступні ціни своїх пропозицій:


Учасник Остаточна пропозиція Статус
1 ТОВ "ФІН АП КОНСАЛТ"
Про компанію
з КЕП 566 000 грн з ПДВ Дискваліфіковано
2 ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД»
Про компанію
з КЕП 568 000 грн з ПДВ Дискваліфіковано
3 ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Про компанію
з КЕП 742 900 грн з ПДВ Визнаний переможцем

Ознайомившись з документами, які надані у складі пропозиції ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (надалі - Учасник, ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ ) встановлено наступне:
1. Замовник вимагає від учасників: «Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Подається у довільній формі за підписом уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність інженерно-технічних працівників і робітників необхідних професій і кваліфікації, які можуть бути залучені до виконання робіт за предметом закупівлі із зазначенням ПІБ, посади, освіти, спеціальності/кваліфікації, а також з інформацією про наявність спеціалістів з кошторисної справи у будівництві, проектування та перевірки вартості матеріальних ресурсів, які можуть надавати консультації відповідно до Додатку 3 «Технічні вимоги» цієї документації…»
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ у складі своєї пропозиції надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід ( вих. №102/0/230-22-01/2 від 07.02.2022). Згідно наданої довідки:


Надана довідка не відповідає вимогам Замовника оскільки:
1.1. В довідці повинна бути інформація щонайменше про двох виконавців оскільки замовник чітко зазначає: «наявність працівників відповідної кваліфікації» а не про працівника;
1.2. В довідці відсутня інформація про спеціалістів з кошторисної справи у будівництві, проектування та перевірки вартості матеріальних ресурсів, які можуть надавати консультації.
Так спеціаліст з кошторисної справи у будівництві, який перевіряє вартість матеріальних ресурсів - це інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування в частині кошторисної документації;
Спеціаліст з проектування - це сертифікований інженер-проектувальник
Спеціаліст, який може надавати консультації – це сертифікований інженер-консультант.
1.3. В довідці зазначено, що Кузнєцова І. П. займає посаду «заступник начальника виробничо-технічного управління начальник виробничого відділу» але дана посада відсутня в наданому Учасником штатному розписі (тимчасовий штатний розпис на 2022 рік) В штатному розписі посада називається: «Заступник начальника управління-начальник відділу». Також у складі пропозиції надано посадову інструкцію державного службовця на посаду: Головний спеціаліст технічного відділу. Судячи з наданих документів Учасник вводить в оману Замовника та всіх зацікавлених осіб, зокрема тому, що посада має іншу назву та враховуючи додатково надану посадову інструкцію, можливо Кузнєцова І. П. займає посаду головного спеціаліста технічного відділу.
Інформація про жодного з вищеописаних спеціалістів не зазначена в довідці яку надав Учасник, що не відповідає вимогам Замовника
2. ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ не виконав вимоги Замовника та не надав у складі своєї пропозиції копію кваліфікаційного сертифікату. Те, що надав Учасник не є копію кваліфікаційного сертифікату!!! Якщо Ви не знаєте, як виглядають кваліфікаційні сертифікати, то можете ознайомитися зі сертифікатами наданими ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ», для наочності. Кузнєцова Ірина Петрівна має лише один діючий кваліфікаційний сертифікат провідного інженера з технічного нагляду але його копія не надана у складі пропозиції!
3. Пропозиція Учасника вцілому та кожний документ, що поданий у складі пропозиції, підписаний удосконаленим електронним підписом Ігнатова Ігоря Валерійовича


Оскільки дана особа підписала пропозицію вцілому та кожний документ удосконаленим електронним підписом, то це означає, що дана особа є уповноваженою особою Учасника. ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ не виконав вимоги Замовника та не надав у складі своєї пропозиції документи, що підтверджують повноваження Ігнатова Ігоря Валерійовича щодо підпису документів пропозиції (виписка з протоколу засновників, наказ про призначення, довіреність, доручення або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів пропозиції. У складі пропозиції Учасника надано наступне інформування:

Як видно з вищеописаного це ні що інше, як просто інформування Замовника. Даний документ не відноситься до документу, який вимагається Замовником та який підтверджує повноваження Ігнатова Ігоря Валерійовича щодо підпису документів пропозиції.
Також наголошуємо, що державні установи зобов’язані використовувати кваліфікований електронний підпис, а не удосконалений електронний підпис. Це не приватний бізнес для якого є перехідний період. Державні установи в обов’язковому порядку згідно законодавства використовують кваліфіковані електронні підписи!!!
4. ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ є пов’язаною особою з Замовником оскільки перебуває під спільним контролем з учасником процедури закупівлі
Схема контролю:














Вони є структурними підрозділами облдержадміністрації та тісно співпрацюють один з одним оскільки департамент капітального будівництва узгоджує низку документів та виконує інші функції, які на нього покладені облдержадміністрацією для Замовника та його департаменту, оскільки це єдиний «організм», який повинен працювати на благо держави та людей в особі Донецької обласної державної адміністрації, а не на благо конкретних посадових осіб, які потім розкрадають державні кошти!!!
Наголошуємо, що Замовник з самого початку оголошував закупівлю під 4. ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ та нахабно лобіює його інтереси шляхом нехтування економічно вигідних пропозицій, які неправомірно відхиляються з метою освоєння якомога більшої суми через свої не то, що колег, а друзів!!!
Наголошуємо, що ціна пропозиції ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ» є меншою від ціни ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ на 176 900,00 грн. або 31,25%!!! Ці кошти можна використати на благо спільноти Донецької області, а не на благо конкретних посадових осіб!!!

Згідно ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами і доповненнями) (далі- Закон) Закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Одним з основних принципів бюджетної системи України є принцип ефективності та результативності — при складанні та виконанні бюджетів усі учасники бюджетного процесу мають прагнути досягнення цілей, запланованих на основі національної системи цінностей і завдань інноваційного розвитку економіки, шляхом забезпечення якісного надання послуг, гарантованих державою, Автономною Республікою Крим, місцевим самоврядуванням (далі — гарантовані послуги), при залученні мінімального обсягу бюджетних коштів та досягнення максимального результату при використанні визначеного бюджетом обсягу коштів. Тобто, Замовник повинен використати менше коштів та отримати максимальну кількість товару чи максимальну якість послуги або роботи.
Замовник повинен економити кошти, а не намагатися освоїти їх в максимальному розмірі та зокрема через явно пов’язаного виконавця перемога якого лобіюється!!!
На основі вищевикладеного, відхилення пропозиції ТОВ «ФІН АП КОНСАЛТ» є безпідставним та неправомірним.
Отже, в зв’язку з тим, що пропозиція ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ не відповідає умовам, визначеним в оголошенні, керуючись Законом,
Прошу
1. скасувати рішення щодо визнання переможцем ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ по закупівлі: Здійснення технічного нагляду по об'єкту "Будівництво сміттєперевантажувальної станції на території Добропільського району", UA-2022-01-26-012465-b;
2. керуючись п.1 ч. 13, ст. 14 Закону, відхилити пропозицію ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ по закупівлі: Здійснення технічного нагляду по об'єкту "Будівництво сміттєперевантажувальної станції на території Добропільського району", UA-2022-01-26-012465-b.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 лютого 2022 14:40
Згідно з ч.14 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) учасник, пропозиція якого відхилена, може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову аргументацію щодо причин невідповідності його пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Не пізніше ніж через три робочих дні з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель замовник зобов’язаний надати йому відповідь.
Учасник закупівлі ТОВ "ФІН АП КОНСАЛТ" (далі - Учасник), пропозицію якого відхилено, подав вимогу через електрону систему закупівель, а Замовник надав на неї відповідь у порядку, визначеному Законом.
Учасником подано повторну вимогу, яка не стосується надання додаткової аргументації щодо причин невідповідності пропозиції Учасника.
Разом з тим, Законом не передбачено право учасника декілька разів звертатися з вимогою через електронну систему закупівель та обов’язок замовника надавати відповідь, в тому числі щодо питань, не передбачених ч.14 ст.14 Закону.

Документи подані скаржником

Документи

17 лютого 2022 13:16
протокол на вимогу.pdf

Документи подані скаржником

Документи

18 лютого 2022 08:13
протокол на вимогу.pdf

Документи подані скаржником

Документи

18 лютого 2022 14:40
протокол на вимогу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 лютого 2022 15:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІН АП КОНСАЛТ" 570 000,00
UAH з ПДВ
566 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД» 614 100,00
UAH з ПДВ
568 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ 742 900,00
UAH з ПДВ
742 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 лютого 2022 17:31
Електронний підпис
08 лютого 2022 17:30
Відгук 3.pdf.p7s
08 лютого 2022 17:30
Сертифікат Сафонова.pdf.p7s
08 лютого 2022 17:30
Виписка_ФIН_АП_01.06.2021.PDF.p7s
08 лютого 2022 17:30
Відгук 2.pdf.p7s
08 лютого 2022 17:30
Лист-згода Огаренко.pdf.p7s
08 лютого 2022 17:30
Витяг ЄДРПОУ 18.08.21.pdf.p7s
08 лютого 2022 17:30
Лист-згода Сафонова.pdf.p7s
08 лютого 2022 17:30
Опис Статут ФІН.PDF.p7s
08 лютого 2022 17:30
Лист-згода Пугач.pdf.p7s
08 лютого 2022 17:30
Відгук 1.pdf.p7s
08 лютого 2022 17:30
Рішення №2.pdf.p7s
08 лютого 2022 17:30
Довідка працівники.pdf.p7s
08 лютого 2022 17:30
Сертифікат Курінна.pdf.p7s
08 лютого 2022 17:30
Паспорт, код Пугач.pdf.p7s
08 лютого 2022 17:30
Пропозиція.pdf.p7s
08 лютого 2022 17:30
Лист-згода Курінна.pdf.p7s

Публічні документи

08 лютого 2022 16:16
Електронний підпис
08 лютого 2022 16:05
01.Форма пропозиції.pdf
08 лютого 2022 16:05
09. Технічне завдання.pdf
08 лютого 2022 16:05
Статут + опис завірено.pdf
08 лютого 2022 16:05
Наказ на директора.pdf
08 лютого 2022 16:05
Рішення Учасника.pdf

Публічні документи

08 лютого 2022 17:11
Електронний підпис
08 лютого 2022 13:41
Електронний підпис
08 лютого 2022 13:39
1. Форма пропозиції.pdf
08 лютого 2022 13:39
1. Форма пропозиції.pdf.p7s
08 лютого 2022 13:39
4. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
08 лютого 2022 13:39
4. Виписка з ЄДРПОУ.pdf.p7s
08 лютого 2022 13:39
2. Положення.pdf
08 лютого 2022 13:39
2. Положення.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІН АП КОНСАЛТ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД»

ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІН АП КОНСАЛТ"
#40818620
Відхилено 566 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2022 16:24
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ІНЖИНІРИНГОВА КОМПАНІЯ «АКАДЕМ БУД»
#41978844
Відхилено 568 000,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2022 16:27
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
#26503980
Переможець 742 900,00
UAH з ПДВ
14 лютого 2022 16:45

Документи

14 лютого 2022 16:24
Електронний підпис
14 лютого 2022 16:11
протокол.pdf

Документи

14 лютого 2022 16:27
Електронний підпис
14 лютого 2022 16:26
протокол.pdf

Документи

14 лютого 2022 16:45
Електронний підпис
14 лютого 2022 16:44
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2022 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
#26503980
742 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 лютого 2022 16:45
Електронний підпис
14 лютого 2022 16:44
протокол.pdf