Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
CPV: 33600000-6 Pharmaceutical products (Linezolid 2 mg/ml in 300 ml)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Вебсайт: | https://medzakupivli.com/uk/ |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Контактна особа: |
Дар'я Пахомова +380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Official name: | STATE ENTERPRISE MEDICAL PROCUREMENT OF UKRAINE |
National ID: | 42574629 |
Contact point: |
Daria Pakhomova +380632318243 d.pakhomova@medzakupivli.com |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МУКАЧІВСЬКА ЦЕНТРАЛЬНА РАЙОННА ЛІКАРНЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 01992831 |
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради(Київська міська державна адміністрація). |
Код ЄДРПОУ: | 13697965 |
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01982264 |
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласне територіальне медичне об'єднання м. Краматорськ" |
Код ЄДРПОУ: | 21992649 |
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології" Закарпатської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 33985449 |
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 02005639 |
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Іллінецька міська лікарня" Іллінецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01982531 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2022 15:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 лютого 2022 10:00 |
Початок аукціону: | 17 березня 2022 14:46 |
Очікувана вартість: | 384 037,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 920,19 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Publication date: | 26 січня 2022 15:23 |
Enquiries until: | 18 лютого 2022 00:00 |
Complaints submission until: | до 24 лютого 2022 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 28 лютого 2022 10:00 |
Information
Estimated total value: | 384 038 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 1 920 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
Ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2022-01-26-010836-b.
Замовники-ініціатори, для потреб яких здійснюється закупівля:
1) Комунальне некомерційне підприємство «Київський міський клінічний онкологічний центр» Виконавчого органу Київської міської ради (Київська міська державна адміністрація), ЄДРПОУ 13697965. Місцезнаходження: 03115, м. Київ, вул. Верховинна, 69.
2) Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський обласний онкологічний диспансер Черкаської обласної ради", ЄДРПОУ 02005639. Місцезнаходження: 18009, Черкаська обл., м. Черкаси, вул. Менделєєва, буд. 7.
3) Комунальне некомерційне підприємство "Обласний клінічний центр нейрохірургії та неврології" Закарпатської обласної ради, ЄДРПОУ 33985449. Місцезнаходження: 88018, Закарпатська область, м. Ужгород, вул. Капушанська, буд. 24.
4) Комунальне некомерційне підприємство "Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради", ЄДРПОУ 01982264. Місцезнаходження: 21037, Вінницька обл., м. Вінниця, вул. Пирогова, 109.
5) Комунальне некомерційне підприємство "Іллінецька міська лікарня" Іллінецької міської ради, ЄДРПОУ 01982531. Місцезнаходження: 22700, Вінницька обл., Вінницький р-н, м. Іллінці, вул. Вільшанська, будинок 48.
6) Комунальне некомерційне підприємство "Мукачівська центральна районна лікарня", ЄДРПОУ 01992831. Місцезнаходження: 89600, Закарпатська обл., м. Мукачево, вул. Пирогова Миколи , буд. 8-13.
7) Комунальне некомерційне підприємство Обласне територіальне медичне об'єднання м. Краматорськ, ЄДРПОУ 21992649. Місцезнаходження: 84307, Донецька обл., місто Краматорськ, вул. Олекси Тихого, буд. 31.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Умови оплати стосуються всіх Замовників-ініціаторів даної закупівлі та детально описані у відповідних проєктах договорів. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-04-000060 ● b9866f361be6486daec110a40839d71d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 серпня 2022 11:00 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
03.08.2022 № 161
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
59 UA-2022-01-26-010932-b 26.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-05 15:17:42
Про надання пояснень
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі фармацевтичної продукції (лінезолід 2 мг/мл по 300 мл) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-26-010932-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Надати інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-10 21:03:51
Пояснення на запит
Державне підприємство «Медичні закупівлі України» (далі - ДП “Медзакупівлі України”) висловлює повагу та повідомляє про наступне.
Процедуру закупівлі за предметом закупівлі “ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лінезолід 2 мг/мл по 300 мл)” (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2022-01-26-010932-b) було проведено відповідно до вимог законодавства України, а саме: Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон); постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. №1216 “Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1216-2018-%D0%BF#Text) (далі - Постанова); постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2021 р. №1093 “Деякі питання реалізації експериментального проекту стосовно діяльності централізованої закупівельної організації у сфері охорони здоров’я” (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1093-2021-%D0%BF#Text).
Замовник, який проводить закупівлю (далі - Замовник-ЦЗО), Державне підприємство «Медичні закупівлі України», визначене централізованою закупівельною організацією відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2021 №1093 «Деякі питання реалізації експериментального проекту стосовно діяльності централізованої закупівельної організації у сфері охорони здоров’я».
Відповідно до п. 38 ч. 1 ст. 1 та ч. 13 ст. 11 Закону, централізовані закупівельні організації організовують і проводять тендери та закупівлі за рамковими угодами в інтересах замовників відповідно до Закону.
Замовник-ЦЗО на час проведення закупівель набуває всіх прав та обов’язків замовника відповідно до ч. 13 ст. 11 Закону.
Замовник, в інтересах якого проводиться закупівля (далі - Замовник-ініціатор) - замовник, в інтересах якого централізована закупівельна організація проводить процедуру закупівлі відповідно до ч. 13 ст. 11 Закону, та укладає договір про закупівлю з переможцем процедури.
Замовник-ініціатор, відповідно до Постанови, самостійно визначає потребу в закупівлі товарів та у своєму річному плані закупівель визначає предмети закупівлі, закупівлю яких планує здійснити через централізовану закупівельну організацію. Така інформація надходить до централізованої закупівельної організації через електронну систему закупівель.
Дана закупівля здійснена відповідно до річних планів закупівель Замовників-ініціаторів: UA-P-2022-01-14-009639-a; UA-P-2022-01-14-005329-a; UA-P-2022-01-13-003490-a;UA-P-2022-01-14-000090-b;UA-P-2022-01-14-000473-c; UA-P-2022-01-12-004722-a; UA-P-2022-01-14-002550-c.
Керуючись пунктом 19 постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. №1216 “Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій”, Замовником-ЦЗО було, зокрема, проведено дослідження ринку стосовно предмета закупівлі та експертизу щодо визначення очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до Стандартної операційної процедури "Методика проведення аналізу ринку товарів та визначення очікуваної вартості для закупівель, що проводяться централізованою закупівельною організацією в інтересах інших замовників", затвердженої наказом ДП “Медзакупівлі України” від 01.12.2021 № 440-ОД (додається), методом визначення найбільш економічно вигідної цінової пропозиції та разом із технічними, якісними та іншими характеристиками предмета закупівлі погоджено із Замовниками-ініціаторами шляхом підписання договорів про надання послуг ЦЗО.
Також надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (режим доступу: https://medzakupivli.com/uk/postachalnikam/publicprocurementtz/3829-ua-2022-01-26-010932-b).
Згідно з пунктом 29 Особливостей створення та діяльності централізованих закупівельних організацій, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. № 1216, після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю електронна система закупівель автоматично інформує замовників, в інтересах яких проводився тендер (Замовників-ініціаторів), про необхідність укладення договору про закупівлю або рамкової угоди за результатами проведеного тендеру у строки, визначені в Законі. Замовник (Замовник-ініціатор) укладає договір про закупівлю за результатами тендеру, що був проведений в його інтересах централізованою закупівельною організацією.
Керуючись цим пунктом, ДП “Медзакупівлі України” проінформувало Замовників-ініціаторів про здійснення перевірки документів переможця процедури закупівлі для підтвердження відсутності підстав, визначених статтею 17 Закону України «Про публічні закупівлі» та про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю товарів за процедурою закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лінезолід 2 мг/мл по 300 мл) (лист від 15.04.2022 №07/780-04/2022, копія листа додається).
Відповідно до абзацу третього частини 13 ст. 11 Закону Замовник укладає договір про закупівлю товару (товарів) та/або послуги (послуг) з переможцем процедури закупівлі за результатами тендеру та/або з переможцем відбору закупівлі за рамковою угодою, що були здійснені в його інтересах централізованою закупівельною організацією. Тобто, Замовники-ініціатори, в інтересах яких Замовник-ЦЗО, Державне підприємство «Медичні закупівлі України», провело процедуру закупівлі, укладають договори з переможцем процедури закупівлі з дотриманням вимог Закону, зокрема вимог частини другої статті 41 Закону.
Відповідно до Постанови, Замовники, які уклали договір про закупівлю за результатами проведеного в їх інтересах централізованою закупівельною організацією тендеру, подають централізованій закупівельній організації для розміщення в системі, зокрема, копію договору про закупівлю та всі додатки до нього - протягом одного робочого дня з дня його укладення.
Водночас інформуємо, що інформація та документи, згідно з п. 3 запиту про надання пояснень Державної аудиторської служби України, наявні в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕНТА. ЛТД» (стор. 2-10 та 29-30 файлу “Додатки КЧ.pdf”).
Таким чином, враховуючи викладене вище, дії ДП «Медичні закупівлі України» як ЦЗО під час проведення зазначеної процедури закупівлі в інтересах інших замовників, є об’єктивними та відповідають всім вимогам законодавства у сфері публічних закупівель та інших сферах, дія яких застосовується в рамках цієї процедури закупівлі.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-16 15:19:36
про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі фармацевтичної продукції (Лінезолід 2 мг/мл по 300 мл) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-26-010932-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Враховуючи положення пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 03 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» просимо надати інформацію та підтвердні документи (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо виконання договору про закупівлю від 18.04.2022 № 143 в частині постачання та здійснення розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-19 19:12:31
Про надання пояснень
Державне підприємство «Медичні закупівлі України» (далі - ДП “Медзакупівлі України”) висловлює повагу та повідомляє про наступне.
Як зазначалося у попередньому поясненні, процедуру закупівлі за предметом закупівлі «ДК 021:2015 – 33600000-6 Фармацевтична продукція (Лінезолід 2 мг/мл по 300 мл)» (унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель UA-2022-01-26-010932-b) було проведено відповідно до вимог:
- Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон);
- постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. №1216 “Про особливості створення та діяльності централізованих закупівельних організацій (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1216-2018-%D0%BF#Text) (далі - Постанова);
- постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2021 р. №1093 “Деякі питання реалізації експериментального проекту стосовно діяльності централізованої закупівельної організації у сфері охорони здоров’я” (режим доступу: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1093-2021-%D0%BF#Text).
Згідно з пунктом 29 Особливостей створення та діяльності централізованих закупівельних організацій, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2018 р. № 1216, після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю електронна система закупівель автоматично інформує замовників, в інтересах яких проводився тендер (Замовників-ініціаторів), про необхідність укладення договору про закупівлю або рамкової угоди за результатами проведеного тендеру у строки, визначені у Законі. Замовник (Замовник-ініціатор) укладає договір про закупівлю за результатами тендеру, що був проведений в його інтересах централізованою закупівельною організацією.
Відповідно до Постанови, Замовники, які уклали договір про закупівлю за результатами проведеного в їх інтересах централізованою закупівельною організацією тендеру, подають централізованій закупівельній організації для розміщення в системі, зокрема, копію договору про закупівлю та всі додатки до нього - протягом одного робочого дня з дня його укладення; інформацію про виконання договору про закупівлю або договору про закупівлю, укладеного за рамковою угодою, - протягом одного робочого дня з дня закінчення строку дії, виконання або розірвання договору.
При цьому, у будь-якому випадку, підтвердженням належного надання послуг ДП «Медичні закупівлі України» як ЦЗО є публікація договору між Замовником-ініціатором та переможцем закупівлі в електронній системі закупівель, зокрема договору про закупівлю від 18.04.2022 № 143 між ТОВ “ВЕНТА.ЛТД” та Комунальним некомерційним підприємством "Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради".
Відповідно до умов укладеного договору КНП "Вінницька обласна клінічна психоневрологічна лікарня ім. акад. О.І. Ющенка Вінницької обласної Ради" (Замовник-ініціатор) бере на себе зобов’язання прийняти продукцію та оплатити її в порядку та на умовах, визначених цим договором.
Враховуючи викладене, інформація та підтверджуючі документи (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) щодо виконання договору про закупівлю від 18.04.2022 № 143 в частині постачання та здійснення розрахунків знаходяться безпосередньо у Замовника-ініціатора, який, як сторона договору, забезпечує приймання товарів, перевірку документів, що супроводжують товар, та їх належне зберігання згідно з вимогами чинного законодавства.
Таким чином, враховуючи викладене вище, ДП «Медзакупівлі України» як ЦЗО під час проведення зазначеної процедури закупівлі в інтересах інших замовників здійснено вичерпний перелік дій, які є об’єктивними та відповідають усім передбаченим у сфері закупівель та функціонування ЦЗО вимогам законодавства.
Принагідно інформуємо, що за інформацією, яка є у розпорядженні ДП “Медзакупівлі України”, 11.04.2022 Правлінням Національного банку України прийнято Рішення 179-рш “Про здійснення обслуговуючими банками видаткових операцій за рахунками юридичних осіб” (додається), згідно з яким надано дозвіл на здійснення видаткових операцій за рахунками ТОВ “ВЕНТА.ЛТД”. Також, ДП “Медзакупівлі України” був отриманий лист від 11.04.2022 №1078 (додається), у якому ТОВ “ВЕНТА.ЛТД” обґрунтовує продовження своєї господарської діяльності.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 23 серпня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 серпня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування закупівельника: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕДИЧНІ ЗАКУПІВЛІ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42574629 |
Місцезнаходження закупівельника: | 01601, Україна, м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського, буд. 7 |
Учасник | Відповідність критеріям | Документи | Рішення |
---|---|---|---|
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "КИЇВМЕДПРЕПАРАТ" | Відповіді учасника | Документи |
Відхилено
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТА. ЛТД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНФУЗІЯ " | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" | Відповіді учасника | Документи |
Допущено до аукціону
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 березня 2022 15:15
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНФУЗІЯ " |
383 425,00
UAH
|
257 250,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТА. ЛТД" |
281 750,00
UAH
|
281 750,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
СПІЛЬНЕ УКРАЇНСЬКО-ЕСТОНСЬКЕ ПІДПРИЄМСТВО У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІМА-ФАРМ, ЛТД" |
365 050,00
UAH
|
365 050,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНФУЗІЯ
" #36187858 |
Рішення скасоване |
257 250,00
UAH
|
30 березня 2022 12:51
|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ІНФУЗІЯ
" #36187858 |
Відхилено |
257 250,00
UAH
|
30 березня 2022 13:17
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВЕНТА. ЛТД" #21947206 |
Переможець |
281 750,00
UAH
|
30 березня 2022 14:16
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 січня 2023 22:33
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 23:56
|
Коментар при звітуванні (Договір №109).docx | укладений |
20 січня 2023 23:56
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 07:09
|
Коментар при звітуванні (Договір №143).docx | укладений |
20 січня 2023 07:08
|
Електронний підпис | укладений |
20 січня 2023 06:40
|
Коментар при звітуванні (Договір №95).docx | укладений |
20 січня 2023 06:40
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2022 19:28
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2022 19:27
|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2022 19:25
|
Договір № 95 Іллінці.pdf | укладений |
21 квітня 2022 15:53
|
Договір 08-22-143 Мукачево.PDF | укладений |
21 квітня 2022 15:50
|
дог 109 Київ.PDF | укладений |
21 квітня 2022 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2022 20:28
|
Договір 143_Вінниця.pdf | укладений |
18 квітня 2022 14:18
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 18 квітня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
4 600,00
UAH
|
Строк дії за договором: | 18 квітня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
92 000,00
UAH
|
Строк дії за договором: | 19 квітня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
2 300,00
UAH
|
Строк дії за договором: | 18 квітня 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Кількість поставленої продукції за договором - 0 од. |