Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління поліції охорони в Івано-Франківській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108892 |
Місцезнаходження: | 76010, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Млинарська, 2 |
Контактна особа: |
Громадюк Богдана Богданівна +380660181105 hromadiuk@dso.if.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2022 18:38 |
Оскарження наміру укласти договір: | 06 лютого 2022 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80550000-4: Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | після надходження відповідного рахунку. | Пiсляоплата | 3 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-11-17-000032 ● 165aa6f99f264b2ea447146bb2a5e44b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 листопада 2022 14:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
17.11.2022
№ 53-З
Житомир
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до перелікупроцедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 17.11.2022 №53-З.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
27. UA-2022-01-26-006971-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-17 16:08:10
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-26-006971-c) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Поясніть, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
Також надайте посилання на сторінку власного веб-сайту (за наявності), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-22 18:38:29
Пояснення на запит ДАСУ у межах проведення моніторингу закупівлі надані замовником у вигляді окремого документа (файл "Про надання пояснення на запит від 17.11.2022 року"») та інших документів (у вигляді окремих файлів)
Пояснення на запит ДАСУ у межах проведення моніторингу закупівлі надані замовником у вигляді окремого документа (файл "Про надання пояснення на запит від 17.11.2022 року") та інших документів (у вигляді окремих файлів)
- додаток 1 до наказу №737 ВВПУ
- додаток 4.6 (наказ № 14-л )
- Лист ДПО від 24.12.2021 р. №5094-43-01-2021
- Ліцензія ВВПУ ДПО
- Наказ ДПО №80 від 23.06.2020
- Наказ МВС №1625
- наказ Міністерства освіти і науки України № 418
- наказ міністерства освіти і науки україни №737 від 30.06.2021
- наказ Міністерства освіти і науки України №14-л від 14.01.2020 року про ліцензування
- Наказ НПУ про затвердження положення ДПО №43 від 06.11.2015
- Плановий кошторис витрат на послуги охорони на 2022
- Положення Управління поліції охорони в Івано-Франківській області
- Статут ВВПУ ДПО
- Обгрунтування та додатки до нього
- про надання пояснення на запит від 17.11.2022 року
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-11-18 15:04:14
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з професійної підготовки у сфері безпеки» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-26-006971-c) та відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення та документів до наступних питань.
Відповідно до частини 1 статті 16 Закону замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Поясніть, чи встановлювались Управлінням поліції охорони в Івано-Франківській області (далі – Замовник) вимоги (перелік документів) до учасника Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони, зокрема, кваліфікаційні критерії, а також чи вимагалось під час проведення переговорів надання вказаним учасником документально підтвердженої інформації (перелік документів), що підтверджують відповідність учасника переговорів встановленим вимогам.
Якщо вимоги встановлювалися, то надайте документи (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори тощо), що підтверджують встановлення Замовником вимог до учасника переговорів та встановлення переліку документів, що підтверджують відповідність установленим вимогам, з наданням копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасника (в тому числі супровідного листа з відміткою Замовника про отримання), якому Замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Пояснення та копії документів (за наявності) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-11-23 17:44:22
Пояснення на запит ДАСУ у межах проведення моніторингу закупівлі надані замовником у вигляді окремого документа (файл "Про надання пояснення на запит від 18.11.2022 року"») та інших документів (у вигляді окремих файлів)
Пояснення на запит ДАСУ у межах проведення моніторингу закупівлі надані замовником у вигляді окремого документа (файл "Про надання пояснення на запит від 18.11.2022 року"») та інших документів (у вигляді окремих файлів)
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 грудня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 грудня 2022 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Вінницьке вище професійне училище Департаменту поліції охорони #08571794 |
Переможець |
600 000,00
UAH з ПДВ
|
26 січня 2022 18:38
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
20 грудня 2022 19:46
|
Додаткова угода 1.pdf | укладений |
20 грудня 2022 19:45
|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2022 18:36
|
договір | укладений |
08 лютого 2022 18:35
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 07 лютого 2022 — 31 грудня 2022 |
Сума оплати за договором: |
351 512,56
UAH (в тому числі ПДВ 58 585,43 UAH)
|
Причини розірвання договору: | 1. Сторони дійшли згоди цією Додатковою угодою припинити дію Договору № 35 від 07.02.2022 року |