Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне виробниче підприємство по організації харчування у навчальних закладах |
Код ЄДРПОУ: | 05475854 |
Місцезнаходження: | 54038, Україна , Миколаївська обл., м. Миколаїв, вул. Генерала Карпенка, 49 |
Контактна особа: |
Юлія Шиян +380931869363 ym.shiyan@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2022 12:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 лютого 2022 23:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2022 14:13 |
Очікувана вартість: | 3 888 150,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 440,75 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасником у формі електронної банківської гарантії, що має містити ствердження про виконання зобов’язань щодо сплати відповідних коштів Замовнику у разі невиконання Учасником умов, передбачених статті 25 Закону. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 77763 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору шляхом надання Банківської гарантії забезпечення договору Замовнику; розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 5 відсотків вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15320000-7: Фруктові та овочеві соки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2022 13:00 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2022 12:59 |
ТП 15320000-7- Фруктові та овочеві соки.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-02-21-000040 ● b4bd397c5a384c3e8dc02809b7dca0ec
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 лютого 2023 15:44 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.02.2023 № 20-З
Миколаїв
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу.
3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Олександра ШУЛЬГИ від 21.02.2023.
В.о. начальника Дмитро СТЕПАНЮК
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області
від 21.02.2023 № 20-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедур закупівель
№ 6 UA-2022-01-26-006684-b 26.01.2022
Заступник начальника відділу контролю
у сфері закупівель
Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Миколаївській області Олександр ШУЛЬГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-22 15:39:13
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки (Сік фруктовий в асортименті, фасування 0,9-1 л, 0,2 л та 0,125 л)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропоную пояснити, яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також прошу надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
Пояснення та інформацію необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-24 18:20:18
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з урахуванням Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із застосуванням методу порівняння ринкових цін способом проведення моніторингу цін, пошуку, збору
та аналізу інформації про ціну товару, що міститься в мережі Інтернет у відкритому доступі на сайтах за посиланням: https://prom.ua, https://www.olx.ua/, https://agro-ukraine.com, https://cooker.net.ua/
Також надаємо посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості.
https://view.officeapps.live.com/op/embed.aspx?src=https%3A%2F%2Fpublic-docs.prozorro.gov.ua%2Fget%2Fa7137c04637d4adb8302a2f124b88a6a%3FSignature%3D92hfuDxpq7z9vOlUGN6Ue%252FPBnXSzPY70Q1ptrK%252FrLVnuVsfU8bTPbtjYmftywvXU9fOJfbE3gBd%252BR6hZ2pV4AQ%253D%253D%26KeyID%3D52462340
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-02-22 15:44:47
Запит про надання пояснень, інформації, документів
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 15320000-7 — Фруктові та овочеві соки (Сік фруктовий в асортименті, фасування 0,9-1 л, 0,2 л та 0,125 л)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та інформації з наступного питання.
Пропоную пояснити, чи укладався договір про закупівлю товару з приватним підприємством «ЮНІОН ТРЕЙД ПЛЮС» за наслідками проведення процедури відкритих торгів UA-2022-01-26-006684-b?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-02-24 18:17:58
Відповідь на запит
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, надаємо відповідь на посталу потребу в отриманні пояснень, інформації: не було укладено за результатами проведення цієї процедури закупівлі договір про закупівлю.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до Указу Президента України №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX з урахування змін внесених відповідно до Указу Президента України №133/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-IX, в Україні було введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року. Враховуючи, що Замовником хоч і розпочато процедуру закупівлі до введення правового режиму воєнного стану в Україні, однак Замовник позбавлений можливостей реалізовувати процедури закупівлі внаслідок дії непереборної сили розпочатого воєнного стану.
2023-03-01 12:50:51
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 лютого 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 березня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
-
2023-03-10 12:34:35
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2022 14:36
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЮНІОН ТРЕЙД ПЛЮС" |
3 883 384,20
UAH з ПДВ
|
3 883 384,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
СПІЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВІТМАРК-УКРАЇНА" В ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ |
3 887 010,00
UAH з ПДВ
|
3 887 010,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЮНІОН ТРЕЙД ПЛЮС" #36288188 |
Переможець |
3 883 384,20
UAH з ПДВ
|
17 лютого 2022 15:56
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 24 лютого 2023 18:39 |
Кінець періоду оскарження: | 07 березня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 07 березня 2023 00:03 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до Указу Президента України №64/2022 "Про введення воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 24 лютого 2022 року № 2102-IX з урахування змін внесених відповідно до Указу Президента України №133/2022 "Про продовження строку дії воєнного стану в Україні", затвердженого Законом України від 15 березня 2022 року № 2119-IX, в Україні було введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року. |
24 лютого 2023 18:39
|
Електронний підпис |
24 лютого 2023 18:37
|
Протокол 24.02.23.docx |