Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Вебсайт: | https://architect-zt.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Руслана Миколаївна Пархомець +380412474360 tender2@drrdep.zht.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2022 12:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2022 12:59 |
Очікувана вартість: | 100 388 220,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 501 941,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 501691 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом надання банківської гарантії у розмірі 5 % від суми Договору, шляхом передачі електронного документу Замовнику. Учасник-переможець зобов’язаний передати Замовнику банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 30 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2022 16:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2022 16:20 |
Перелік змін від 04.02.2022.pdf | |
04 лютого 2022 16:20 |
ТД Станишівка ІІ черга (зміни від 04.02).pdf | |
02 лютого 2022 09:01 |
Додаток 7. Проект Договору (7) (1) (1).rar | |
02 лютого 2022 09:01 |
Перелік змін ІІ черга Станишівка.pdf | |
31 січня 2022 17:55 |
Перелік змін Станишівка 2 черга.pdf | |
26 січня 2022 12:56 |
Технічне завдання Додаток №2.pdf |
04 лютого 2022 16:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
04 лютого 2022 16:20 |
Перелік змін від 04.02.2022.pdf
|
|||||||||
04 лютого 2022 16:20 |
ТД Станишівка ІІ черга (зміни від 04.02).pdf
|
|||||||||
02 лютого 2022 09:01 |
Додаток 7. Проект Договору (7) (1) (1).rar
|
|||||||||
02 лютого 2022 09:01 |
Перелік змін ІІ черга Станишівка.pdf
|
|||||||||
31 січня 2022 17:55 |
Перелік змін Станишівка 2 черга.pdf
|
|||||||||
26 січня 2022 12:56 |
Технічне завдання Додаток №2.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-17-000052 ● 2987973e5a364dfd901c455a64a46729
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 17 серпня 2022 16:52 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
17.08.2022
№ 174
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер
дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
11
UA-2022-01-26-006607-b
26.01.2022
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-24 13:08:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «реконструкції майнового комплексу КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Станишівка, Шосе Сквирське, 6. II-черга: Лікувальний корпус 2-й блок» (код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA- UA-2022-01-26-006607-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2 Надати посилання на сторінку власного вебсайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду.
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «УК «Комфорт-Буд» умов пункту 6 розділу VI тендерної документації в частині надання забезпечення виконання договору про закупівлю (банківську гарантію).
4. Чи перераховано аванс переможцю торгів ТОВ «УК «Комфорт-Буд» відповідно до умов пункту 4.2 розділу IV Договору?
У разі перерахування авансу переможцю торгів ТОВ «УК «Комфорт-Буд», надати документальне підтвердження його перерахування та використання відповідно до пункту 4.2 розділу IV Договору.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-29 12:01:06
Відповідь на запит
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-09-12 17:05:21
Звернення за роз`ясненнями по висновку
див. прикріплений документ
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-09-19 08:43:49
Роз’яснення щодо висновку
За результатами проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з «Реконструкції майнового комплексу КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Станишівка, Шосе Сквирське, 6. II-черга: Лікувальний корпус 2-й блок» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція)
(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-26-006607-b) Держаудитслужбою виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме за результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів встановлено порушення пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) (далі – Постанова № 710).
Відповідно до частини першої статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон № 922) планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель.
При цьому згідно із вимогами пункту 3 частини другої статті 4 Закону № 922 річний план закупівель повинен містити інформацію про розмір бюджетного призначення та/або очікувану вартість предмета закупівлі.
Отже перед здійсненням процедури закупівлі Замовник зобов’язаний визначити очікувану вартість предмета закупівлі з урахуванням усіх його необхідних технічних, функціональних та якісних характеристики.
Замовник в річному плані UA-P-2022-01-26-006892-b зазначив, що джерело фінансування закупівлі – державний бюджет України.
Відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови № 710 головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель
Держаудитслужба зазначає, що згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону № 922 протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 24.08.2022 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Замовник 29.08.2022 оприлюднив пояснення з посиланням про розміщення закупівлі на офіційному інтернет-порталі https://architect-zt.gov.ua/publichnizakupivli/.
При дослідженні Порталу виявлено, що повідомлення Замовника про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі містить формальний зміст (не містить обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення), що не підтверджує виконання вимог пункту 4-1 Постанови № 710.
Отже Замовник на офіційному інтернет-порталі https://architect-zt.gov.ua/publichnizakupivli/ розмістив лише посилання на експертний звіт № ЛВ 0113-5787-21/УЕГ/А від 24.12.2021, виданий ТОВ «Укрекспертиза Груп», що унеможливлює під час моніторингу здійснення аналізу Держаудитслужбою обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 14 частини першої статті 1 Закону № 922.
З огляду на викладене та враховуючи відсутність на порталі публікації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Замовник порушив вимоги вимог пункту 4-1 Постанова № 710.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на висновок моніторингу
2022-09-15 16:58:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 08 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання своєчасності оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті, або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів встановлено порушення частини 4¹ Постанови № 710.)
Оскарження в суді
Опис: | Керуючись ч. 10 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі", повідомляємо, що Замовник не погоджується з висновком про результати моніторингу даної закупівлі, розміщеного в електронній системі закупівель 08.09.2022 Держаудитслужбою. Як наслідок, 21.09.2022 Департаментом регіонального розвитку було оскаржено вказаний висновок до Житомирського окружного адміністративного суду. |
Дата публікації: | 21 вересня 2022 |
Номер відкриття провадження: | № 240/22471/22 |
Дата відкриття провадження: | 04 жовтня 2022 |
Документи:
21 вересня 2022 15:05
|
Електронний підпис |
21 вересня 2022 15:03
|
03.3-2005 від 21.09.2022.pdf |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2022 13:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" |
99 478 734,00
UAH з ПДВ
|
99 478 734,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АртХаус |
99 789 570,00
UAH з ПДВ
|
99 789 570,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" #40223320 |
Переможець |
99 478 734,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2022 17:51
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2023 15:18
|
Додаткова угода №1 від 27.10.2023 р..pdf | укладений |
30 жовтня 2023 15:15
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2022 16:52
|
Договір №19-22 від 11.03.2022р..PDF | укладений |
11 березня 2022 16:52
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Реконструкція майнового комплексу КНП "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Станишівка, Шосе Сквирське, 6. II-черга: Лікувальний корпус 2-й блок» | 1 | роботи |
99 478 734,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 березня 2022 — 27 жовтня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Строни домовились розірвати Договір будівельного підряду №19-22 від 11.03.2022 року за згодою сторін. |