Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з централізованого водовідведення за ДК 021-2015 90430000-0 – Послуги з відведення стічних вод
Очікувана вартість
24 911,86 UAH
UA-2022-01-26-005715-b 21bdc4c1b21249879b6c1a1f5be06f9a
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Бойко

+380671470819 boiko135sad@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 26 січня 2022
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ДОШКІЛЬНИЙ НАВЧАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КОМБІНОВАНОГО ТИПУ "ЯСЛА-САДОК №135 "КРАПЛИНКА" МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 36599736
Місцезнаходження: 87547, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Троїцька, 83
Контактна особа: Вікторія Бойко
+380671470819
boiko135sad@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90430000-0: Послуги з відведення стічних вод


Послуги з централізованого водовідведення -2504 м.куб.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2504 метри кубічні
послуги з централізованого водовідведення код ДК 021-2015 - 90430000-0 – Послуги з відведення стічних вод
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87547, Україна, Донецька область, Маріуполь, Троїцька,83
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2022  —  31 грудня 2022
ДК 021:2015: 90430000-0 — Послуги з відведення стічних вод

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

26 січня 2022 12:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МАРІУПОЛЬВОДОКАНАЛ"
#03361508
Переможець 24 911,86
UAH з ПДВ
26 січня 2022 12:15

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 січня 2023 20:27
Електронний підпис зміни до договору
16 лютого 2022 09:53
Доп угода ЦВС 1.pdf зміни до договору
16 лютого 2022 09:52
Електронний підпис зміни до договору
26 січня 2022 12:40
Протокол тех помилки стоки ПДВ.pdf зміни до договору
26 січня 2022 12:40
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 12:21
Договір 1151 ЦВС від 25.01.2022.pdf укладений
26 січня 2022 12:19

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вважати вірним значення ПДВ 4151,98 грн (чотири тисячі сто п’ятдесят одна гривня 98 копійок), а значення Ціни договору без ПДВ – 20759,88 грн (двадцять тисяч сімсот п’ятдесят дев’ять гривень 88 копійок)
Номер договору про закупівлю: 1151/ЦВС
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол технічної помилки
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
16 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли взаємної згоди про наступне: 1. Пункт 14 розділу "Облік та порядок оплати послуг" викласти у наступній редакції: "14. Розрахунковим періодом для оплати послуг є календарний місяць. Платник здійснює оплату за отримані послуги зі свого розрахункового рахунку на рахунок виконавця не пізніше 15 числа місяця, наступного за розрахунковим з моменту отримання акту виконаних послуг в повному обсязі. А в грудні оплата здійснюється до кінця поточного року. Акти/Рахунки на оплату послуг формуються виконавцем (якщо не визначено споживачами особу, що здійснює розподіл обсягів послуг), на основі показань вузлів комерційного обліку з урахуванням показань вузлів розподільного обліку відповідно до Закону України "Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання" та надаються споживачеві (його представникові) у строк не пізніше 05 числа місяця, наступного за розрахунковим. Акти/Рахунки надаються у паперовому вигляді. За згодою споживача рахунки можуть надаватися йому в електронному вигляді, зокрема шляхом доступу до електронних систем обліку розрахунків, з накладенням електронного цифрового підпису. Рахунки надаються споживачеві на безоплатній основі." Плата за абоненське обслуговування надається щомісяця. 2. Пункт 16 розділу "Облік та порядок оплати послуг" викласти у наступній редакції: "16. Зняття показань вузла (вузлів) комерційного обліку здійснюється щомісяця виконавцем у присутності споживача або споживачем у строк до 31 числа поточного місяця згідно графіку, та надаються виконавцеві одним з таких способів, як телефоном, або в інший спосіб, доведений до відома споживача, та зазначаються у рахунку на оплату послуг. За згодою сторін зняття показань вузлів комерційного обліку може здійснюватися у інший спосіб, визначений виконавцем у розділі "Інші умови" цього договору. 3. Умови Договору, які не охоплені цією додатковою угодою, залишаються незмінними та сторони підтверджують по ним свої зобов'язання. 4. Ця додаткова угода є невід'ємною частиною Договору, вступає в силу після її підписання. 5. Додаткова угода складена у трьох примірниках - по одному для кожної із сторін, які мають однакову юридичну силу.
Номер договору про закупівлю: 1151/ЦВС
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 січня 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 7 543,54
UAH (в тому числі ПДВ 1 257,26 UAH)