Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Перший робочий інструмент для слюсарної майстерні
Очікувана вартість
52 000,00 UAH
UA-2022-01-26-005615-c 85215763a0a84d6a8f05185cb248622d
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Єрмакова Валентина Олегівна

380954926823 lawyer_2121@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний навчальний заклад "Міжрегіональне вище професійне училище автомобільного транспорту та будівельної механізації"
Код ЄДРПОУ: 02544454
Місцезнаходження: 03680, Україна , Київська обл., Київ, Сімї Сосніних, 15А
Контактна особа: Єрмакова Валентина Олегівна
380954926823
lawyer_2121@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2022 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 02 лютого 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 лютого 2022 00:00
Початок аукціону: 07 лютого 2022 11:05
Очікувана вартість: 52 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44510000-8: Знаряддя


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
20 набір
Набір свердл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2022
ДК 021:2015: 44512910-4 — Свердла
20 штуки
Плашки М8х1,25
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2022
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
20 штуки
Плашкотримачі М 8
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2022
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
100 штуки
Полотно для ручної ножівки по металу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2022
ДК 021:2015: 44511510-3 — Полотна до ручних пилок
25 штуки
Киянка дерев’яна
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2022
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
2 штуки
Товщиномір лакофарбованого покриття
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2022
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
1 штуки
Плоскошліфувальна машина ексцентрикова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2022
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя
2 штуки
Кутові шліфувальні машини
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 березня 2022
ДК 021:2015: 44510000-8 — Знаряддя

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 січня 2022 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2022 11:04
Протокол про внесення змін до ТД.docx
28 січня 2022 11:04
Оголошення Перший робочий інструмент 2.docx
28 січня 2022 11:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 січня 2022 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 січня 2022 11:04
Протокол про внесення змін до ТД.docx
28 січня 2022 11:04
Оголошення Перший робочий інструмент 2.docx
26 січня 2022 16:01
Оголошення Перший робочий інструмент 2.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-26-005615-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2752600672
Дата подання: 10 лютого 2022 09:06
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Шановний замовнику. Ми не згодні з вашим рішенням про нашу дискваліфіацію на підставі зазначених в вашому протоколі обставин. Нами у скалді нашої пропозиції наданий документ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ Кількісні та технічні характеристики предмета закупівлі, в якому нами чітко зазначено, що: "При передачі Товару, в разі виявлення браку, Замовник залишає за собою право повернути неякісний Товар, натомість отримати якісну заміну. Відповідальність за доставку Товару, а отже його цілісність несе учасник (постачальник). В разі пошкодження Товару під час його транспортування учасник (постачальник) бере на себе зобов’язання замінити пошкоджений Товар на новий". Цей документ підписаний з нашого боку. Таким чином ми повністю погоджуємося з цією вимогою. Окрім цього, нами у складі нашої пропозиції надані Лист-погодження Вих. № 01/02-17 від 01 лютого 2022 р, в якому нами зазначено, що "Цим листом повідомляємо та підтверджуємо, що погоджуємосяя з технічним завданням (ДОДАТОК 2) і готові виконати всі умови згідно нього". Більш того, нами наданий гарантійний лист Вих. № 01/02-02 від 01 лютого 2022р, в якому нами чітко зазначено, що: "Ми підтверджуємо свою згоду з усісма технічними, кількісними та якісними характеристиками та вимогами, зазначеними у тендерній документації Замовника". Які ще потрібні підтвердження з цього питання? Вимагаємо відмінити ваше неправомірне рішення про нашу дискваліфікацію та не допустити безпідставну зайву витрату бюджетних коштів на суму більше 8 тисяч гривень.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2022 10:39
Шановний Учаснику. Звертаємо вашу увагу на те, що поданий вами документ називається Технічні вимоги, а під ними йде перелік пунктів Оголошення до закупівлі, які учасники мають виконувати. В п. 1.4 чітко вказана вимога надати в складі пропозиції Гарантійний лист наступного змісту: "При передачі Товару, в разі виявлення браку, Замовник залишає за собою право повернути неякісний Товар, натомість отримати якісну заміну. Відповідальність за доставку Товару, а отже його цілісність несе учасник (постачальник). В разі пошкодження Товару під час його транспортування учасник (постачальник) бере на себе зобов’язання замінити пошкоджений Товар на новий". Лист-погодження Вих. № 01/02-17 від 01 лютого 2022 р, в якому вами зазначено, що "Цим листом повідомляємо та підтверджуємо, що погоджуємося з технічним завданням (ДОДАТОК 2) і готові виконати всі умови згідно нього" та гарантійний лист Вих. № 01/02-02 від 01 лютого 2022р, в якому вами чітко зазначено, що: "Ми підтверджуємо свою згоду з усісма технічними, кількісними та якісними характеристиками та вимогами, зазначеними у тендерній документації Замовника" дійсно підтверджує погодження з технічними вимогами і т.д., але чому ж ви не надали Гарантійний лист, з наданням якого ви погодилися, і який чітко вимагався Замовником конкретно стосовно передачі товару і виявленого браку. Зрозумійте нас правильно, в минулому мали проблеми з недобросовісними постачальниками, тому зараз така принципова вимога. Тим більше, що наступний за вами учасник надав у складі своєї пропозиції даний гарантійний лист. І якщо ми визнаємо вас переможцем, то він буде оскаржувати наші дії, маючи рацію.
Номер вимоги: UA-2022-01-26-005615-c.c3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2752600672
Дата подання: 10 лютого 2022 10:59
Оскарження рішення про дискваліфікацію
Шановний Замовнику. Жоден із документів, які регламентують проведення електронних торгів в Україні, у т.ч. і Закон України "Про публічні закупівлі" не зобовязує учасників надавати необхідну інформацію, яка вимагається умовами тендерної документації, в 100% відповдності до форми, зазначеної замовником. Ми не зобовязані нічого копіювати. Всі форми надаються замовником як примірники. Учасник має право надати потрібну інформацію в довільній зручній для себе формі. Інформація, яку Ви вважаєте, що я не надав, продубльована нами тричі у складі нашої пропозиції. Другий учасник безумовно має юридичне право писати або не писати свої зауваження на рішення замовника. А замовник має неупереджено та фахово на ці зауваження надавати відповідь. Наша пропозиція на 20% дешевша від пропозиції іншого учасника. Ви, як розпорядник бюджетних коштів, в першу чергу повинні докласти зусиль аби обгрунтувати для себе і для інших учасників підстави визначити саме нас переможцем. Жодних правових підстав нашої дискваліфікації не має. Пропозиція другого учасника містить прямі порушення вимог тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2022 19:34
Доброго дня, на Ваше звернення надаємо наступну відповідь:
Ви звинувачуєте нас в незаконній аргументації для відхилення абсолютно безпідставно.
В Законі зазначено, що переможцем спрощеної закупівлі може бути учасник, пропозиція якого відповідає всім умовам, що визначені в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі. Ви особисто погодилися виконати всі вимоги Замовника і в період уточнення та подачі оскарження на умови закупівлі такою можливістю не скористалися, що в свою чергу, підтверджує повне погодження з вимогами до закупівлі. Тому я не розумію, чому ви не можете спокійно відреагувати на дискваліфікацію вашої пропозиції, яка не відповідає вимогам закупівлі тому що в ній відсутній Гарантійний лист.
Стосовно не зобов’язання учасників надавати необхідну інформацію, яка вимагається умовами тендерної документації в 100% відповідності до форми, зазначеної замовником, почитайте будь ласка судову практику та практику Антимонопольного комітету, в якій чітко зазначається, що якщо учасник в період уточнення інформації та подання оскарження на умови закупівлі не вносив ніяких запитів та вимог, то тим самим він повністю погоджується виконати всі вимоги замовника. І якщо вимагалося надати Гарантійний лист, то ви обов’язково мали його надати.
З огляду на все вищезазначене ми не можемо задовільнити Вашу вимогу щодо повернення Вашої пропозиції до розгляду.
Номер вимоги: UA-2022-01-26-005615-c.b2
Статус:
Скасована
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2752600672
Дата подання: 10 лютого 2022 09:34
оскарження рішення про визначення переможцем
Шановний Замовнику. Вважаємо ваше рішення про визначення фОП Гончаренко СВ переможцем неправомірним, оскільки його пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації. По-перше, умовами тендерної документації по поз. № 1, 2 та 3 передбачено, шо учасники мають надати підтвердження технічним вимогам у вигляді: скану з каталогу виробника (постачальника), або відповідного посилання на офіційний інтернет ресурс виробника (постачальника). Цим учасноким надані посилання на сайт, в яких не зазначено жодних основних геометричних розмірів запропонованого ним товару (довжина, діаметр, тощо), а по поз. №2 навіть не зазначено крок різьби. Це жодним чином не може вважатися підтвердженням технічних характеристик. Більш того, в наданому цим учсником посиланні на сайт виробника по позиції №2 чітко видно, що вага цього інструменту становить 0,04 кг (40 грамів). Умовами тендерної документації чітко передбачено, що вага має бути не менше 33 та не більше 35 грамів. Тобто ця продукція не відповідає вимогам тендерної документації. Першого учасника, пропозиція якого дешевша на 20%, було дискваліфіковано на підставі вигаданих несуттевих обставин. Вимагаємо відмінити ваше рішення про визначення переможцем ФОП Гончаренко СВ.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 10 лютого 2022 13:12
Причина: cancelled

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2022 11:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ 43 034,35
UAH з ПДВ
43 034,35
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ГОНЧАРЕНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ 51 146,00
UAH з ПДВ
51 146,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 лютого 2022 15:46
Електронний підпис
03 лютого 2022 15:41
Поспорт Орлов ЮІ 45 р.pdf
03 лютого 2022 15:41
katalog_aeg_2018_2019.pdf
03 лютого 2022 15:41
КНП Дитячий разное.PDF
03 лютого 2022 15:41
mtm1.pdf
03 лютого 2022 15:41
Сертификат SSC22.pdf
03 лютого 2022 15:41
Полотна Стенлі.pdf
03 лютого 2022 15:41
Выписка ФОП Орлов Ю.И..pdf
03 лютого 2022 15:41
паспорт Орлов ЮИ сын.pdf

Публічні документи

04 лютого 2022 12:26
Електронний підпис
04 лютого 2022 12:26
Catalogue_2-35.pdf
04 лютого 2022 12:26
Отписка_Сертификация.pdf
04 лютого 2022 12:26
Завірені уставні.pdf.p7s
04 лютого 2022 12:26
Пропозиція.pdf.p7s
04 лютого 2022 12:26
Технічна специфікація.pdf
04 лютого 2022 12:26
Довідка працівники.pdf.p7s
04 лютого 2022 12:26
Договір досвід.pdf
04 лютого 2022 12:26
Довідка досвід.pdf
04 лютого 2022 12:26
Довідка походження.pdf
04 лютого 2022 12:26
Лист сертифікація.pdf.p7s
04 лютого 2022 12:26
Довідка статут.pdf
04 лютого 2022 12:26
Витягп.pdf.p7s
04 лютого 2022 12:26
aeg_ws_24-230_gv.pdf.p7s
04 лютого 2022 12:26
Договір досвід.pdf.p7s
04 лютого 2022 12:26
Довідка санкції.pdf.p7s
04 лютого 2022 12:26
Довідка обладнання.pdf.p7s
04 лютого 2022 12:26
AEG EX150ES.pdf.p7s
04 лютого 2022 12:26
Довідка обладнання.pdf
04 лютого 2022 12:26
Довідка про ФОП..pdf.p7s
04 лютого 2022 12:26
Довідка статут.pdf.p7s
04 лютого 2022 12:26
AEG EX150ES.pdf
04 лютого 2022 12:26
aeg_ws_24-230_gv.pdf
04 лютого 2022 12:26
Гарантійний лист брак.pdf
04 лютого 2022 12:26
Довідка працівники.pdf
04 лютого 2022 12:26
Довідка походження.pdf.p7s
04 лютого 2022 12:26
Довідка про ФОП..pdf
04 лютого 2022 12:26
Довідка санкції.pdf
04 лютого 2022 12:26
Catalogue_2-35.pdf.p7s
04 лютого 2022 12:26
Пропозиція.pdf
04 лютого 2022 12:26
Довідка досвід.pdf.p7s
04 лютого 2022 12:26
Лист сертифікація.pdf
04 лютого 2022 12:26
Витягп.pdf
04 лютого 2022 12:26
Довідка право підпису.pdf
04 лютого 2022 12:26
Завірені уставні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ

ФОП ГОНЧАРЕНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ОРЛОВ ЮРІЙ ІВАНОВИЧ
#2752600672
Відхилено 43 034,35
UAH з ПДВ
10 лютого 2022 08:29
ФОП ГОНЧАРЕНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#3001003991
Рішення скасоване 51 146,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2022 13:12
ФОП ГОНЧАРЕНКО СЕРГІЙ ВАСИЛЬОВИЧ
#3001003991
Відхилено 51 146,00
UAH з ПДВ
10 лютого 2022 13:14

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій