Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Запасні частини до літаків
Очікувана вартість
410 000,00 UAH
UA-2022-01-26-001760-a f25972476f164e67beae382bc137104e
Спрощена закупівля    Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Семенович Євген Миколайович

380512646480 market2@narp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ АВІАРЕМОНТНИЙ ЗАВОД "НАРП"
Код ЄДРПОУ: 09794409
Вебсайт: http://www.narp.ua
Місцезнаходження: 54037, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, 54037, Миколаївська обл., місто Миколаїв, Корабельний район, ВУЛИЦЯ ЗНАМЕНСЬКА, будинок 4
Контактна особа: Семенович Євген Миколайович
380512646480
market2@narp.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 26 січня 2022 14:48
Звернення за роз’ясненнями: до 01 лютого 2022 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 лютого 2022 08:00
Початок аукціону: 07 лютого 2022 15:34
Очікувана вартість: 410 000,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34730000-3: Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
14 шт
Шестерня УА54.006
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2022  —  15 квітня 2022
ДК 021:2015: 34731000-0 — Частини повітряних літальних апаратів
2 шт
Генератор імпульсів ГИ-11А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2022  —  15 квітня 2022
ДК 021:2015: 34731000-0 — Частини повітряних літальних апаратів
1 шт
Блок логіки БЛ-11А сер.2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2022  —  15 квітня 2022
ДК 021:2015: 34731000-0 — Частини повітряних літальних апаратів
2 шт
Блок БИН-3-20Д
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2022  —  15 квітня 2022
ДК 021:2015: 34731000-0 — Частини повітряних літальних апаратів
1 шт
Датчик обертів 5299Т
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2022  —  15 квітня 2022
ДК 021:2015: 34731000-0 — Частини повітряних літальних апаратів
5 шт
Трансформатор ТР117-115-400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2022  —  15 квітня 2022
ДК 021:2015: 34731000-0 — Частини повітряних літальних апаратів
3 шт
Трансформатор ТР120-115-400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2022  —  15 квітня 2022
ДК 021:2015: 34731000-0 — Частини повітряних літальних апаратів
2 шт
Плата компаратора 5163Т.026
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2022  —  15 квітня 2022
ДК 021:2015: 34731000-0 — Частини повітряних літальних апаратів
2 шт
Плата компаратора 5163Т.028
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 лютого 2022  —  15 квітня 2022
ДК 021:2015: 34731000-0 — Частини повітряних літальних апаратів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку передоплата з моменту виставлення рахунку за договором Аванс 15 Банківські 50
Поставка товару Решту - 50% вартості продукції сплачується від дати поставки партії продукції та проведення вхідного контролю ВТК Замовника Пiсляоплата 15 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
01 лютого 2022 14:55
СТП_НАРП_067_18.doc
01 лютого 2022 14:55
26.01.2022 - Конкурсна документація запчастини.doc
26 січня 2022 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 лютого 2022 14:55
СТП_НАРП_067_18.doc
01 лютого 2022 14:55
26.01.2022 - Конкурсна документація запчастини.doc
26 січня 2022 14:47
26.01.2022 - Конкурсна документація запчастини.doc
26 січня 2022 14:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-26-001760-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛОКВОРК", Код ЄДРПОУ:38114713
Дата подання: 01 лютого 2022 14:13
ВИМОГА
Про несення змін до конкурсної (тендерної) документації у закупівлі
UA-2022-01-26-001760-a
Скасована
Дата: 01 лютого 2022 14:14
Причина:
Номер вимоги: UA-2022-01-26-001760-a.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЛОКВОРК", Код ЄДРПОУ:38114713
Дата подання: 01 лютого 2022 14:14
ВИМОГА
Про несення змін до конкурсної (тендерної) документації у закупівлі
UA-2022-01-26-001760-a
Рішення замовника: Вимога задоволена
01 лютого 2022 15:07
Вимоги щодо змін у конкурсну документацію внесено. Додатково оприлюднено стандарт по вхідному контролю. Щодо поділення на окремі закупівлі вважаємо, що вироби які закуповуються є складовими частинами систем літака, а отже, є частинами літака. Тобто, код встановлено вірно

Документи подані скаржником

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2022-02-04-000012 • 746dcb9622194a0993b95d2f5b03ac22
Автор звернення: ТОВ "Клокворк"
Дата створення звернення: 2022-02-04 17:34
  • Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «КЛОКВОРК» ____________________________________________________________ ЕДРПОУ 38114713, ІБАН UA 943057490000026006000012192 в АT "БАНК КРЕДИТ-ДНІПРО", МФО 305749, ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Замовник: Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МИКОЛАЇВСЬКИЙ АВІАРЕМОНТНИЙ ЗАВОД "НАРП" Код ЄДРПОУ: 09794409 Вебсайт: http://www.narp.ua Місцезнаходження: 54037, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, 54037, Миколаївська обл., місто Миколаїв, Корабельний район, ВУЛИЦЯ ЗНАМЕНСЬКА, будинок 4 Від: Товариство з обмеженою відповідальністю «КЛОКВОРК» ідентифікаційний код: 38114713, місцезнаходження: 49000, м. Дніпро, вул. Жуковського, буд.1, Email : 38114713@ukr.net Тел..098-492-11-28 ІБАН (рахунок отримувача) UA943057490000026000012192 в АТ «Банк Кредит-Дніпро» МФО 305749 ЗАЯВА Про допущені Замовником порушення у закупівлі UA-2022-01-26-001760-a Замовником було оголошено закупівлю №UA-2022-01-26-001760-a, ТОВ «КЛОКВОРК» детально ознайомившись із умовами тендерної документації, в період уточнень подало вимогу Замовнику про внесення змін до тендерної документації. Зокрема, подана ТОВ «Клокворк» вимога стосувалася наступного: Замовником було оголошено закупівлю №UA-2022-01-26-001760-a на товар із одного Лота, а саме на наступний товар: №з/п Найменування продукції Позначення Одиниця виміру Кількість 1. Шестерня УА54.006 шт. 14 2. Генератор імпульсів ГИ-11А шт. 2 3. Блок логіки БЛ-11А сер.2 шт. 1 4. Блок БИН-3-20Д шт. 2 5. Датчик обертів 5299Т шт. 1 6. Трансформатор ТР117-115-400 шт. 5 7. Трансформатор ТР120-115-400 шт. 3 8. Плата компаратора 5163Т.026 шт. 2 9. Плата компаратора 5163Т.028 шт. 2 Весь вище перелічений товар складає лише 1 Лот. Однак, зазначені Замовником у тендерній документації товари, які об’єднані в один лот, є абсолютно різними за своїми характеристиками, виробляються абсолютно різними виробниками та належать до різних кодів за ДК, відповідно, не можуть бути об’єднані в одному Лоті. Так, «Шестерня УА54.006» , яка планується Замовником до закупівлі у кількості 14 штук, є металовиробом, а генератор імпульсів, блок логіки та блок – іншою групою товарів, плати – являються електронним обладнанням, трансформатори взагалі є окремим товаром у своїй групі. Так, Казенне підприємство «Науково-виробничий комплекс «Іскра» оголошувало закупівлю на трансформатори №UA-2021-04-07-000737-b за кодом ДК 31170000-8 («Трансформатори»), ДП «ЛДАРЗ» також оголошувало закупівлю на трансформатори за кодом ДК 31170000-8 («Трансформатори»), закупівля № UA-2022-01-28-009616-b. Крім того, товар «Плата компаратора» повинен бути віднесений до коду ДК 35642000-7 «електронні та електричні запасні частини для військового обладнання» чи коду ДК 31711000-3 «електронне приладдя». Також слід зазначити, що сам Замовник (ДП «НАРП») раніше оголошував тендер на Плати компаратора за кодом ДК «021: 31711500-8 «частини електронних блоків» (закупівля UA-2020-02-11-001555-b). Крім того, сам Замовник (ДП «НАРП) раніше виділяв блоки за кодом ДК 31711500-8, а саме закупівлі №UA-2021-01-20-006274-b , UA-2020-10-07-009955-a, UA-2020-09-25-011444-a. Однак, в рамках оскаржуваної закупівлі, ДП «НАРП» вирішив весь товар безпідставно об’єднати в один Лот. При цьому, об’єднання даних товарів в один Лот, який є абсолютно різним за своїм призначенням та характеристиками, призводить до звуження конкуренції, відповідно, до збільшення ціни закупівлі, так як одні підприємства – учасники ринку спеціалізуються на продажі електронного обладнання, інші – на металевих запчастинах, окремі – на трансформаторах тощо. Об’єднання в 1 лоті різних груп товарів призводить до того, що лише певні визначені учасники ринку зможуть прийняти участь у оскаржуваній закупівлі, можливо всього лише 1 учасник, особливо враховуючи, що однією з вимог тендеру є надання товару на попередній вхідний контроль ЩЕ ДО Обрання учасника переможцем. Тобто, весь товар у кожного з учасника повинен бути саме в наявності. У зв’язку із цим, наше Товариство просило розділити оголошені до закупівлі товари на декілька лотів, виходячи із групи товару та враховуючи його призначення, в тому числі виділити плати у окремий лот за кодом ДК 35642000-7 «електронні та електричні запасні частини для військового обладнання» чи коду ДК 31711000-3 «електронне приладдя»; трансформатори – виділити в окремий Лот за кодом ДК 31170000-8 («Трансформатори»), шестерню також виділити в окремий лот за кодом металовиробів; і генератор імпульсів, блок логіки та блок - також виділити в окремий Лот за кодом ДК 31711500-8 «частини електронних блоків» . Вказану вимогу про внесення змін у тендерну закупівлю наше Товариство розмістило офіційно в період «уточнення» 01.02.2022 року о 14-14 год., що можливо відстежити за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2022-01-26-001760-a. Менш ніж за годину Замовник надав відповідь на вимогу ТОВ «КЛОКВОРК», яка має статус «вимога задоволена». Однак, насправді подана ТОВ «КЛОКВОРК» вимога залишилася незадоволеною, 1 лот не був поділений на декілька лотів за вимогою Скаржника. Тобто, Замовником допущено порушення чинного законодавства, штучно звужено конкуренцію серед учасників, що Замовник намагався «прикрити» статусом про задоволення вимоги. На підставі вищенаведеного вважаємо, що Замовником здійснено Порушення порядку визначення предмета закупівлі. Крім того, повідомляємо, що подана нашим Товариством вимога стосувалася ще низки питань (окрім поділу 1 лота предмета закупівлі). Ми також зазначали, що умови тендерної документації у вказаній закупівлі є дискримінаційними, так як Замовником взагалі не зазначено у складі тендерної документації жодного параметру та жодної нормативно-технічної документації, яким повинен відповідати весь наданий товар, при цьому знову таки присутня така вимога Замовника як «попередні вхідний контроль». У зв’язку із тим, що відсутність вказаних вимог щодо предмета закупівлі, відсутність контрольних параметрів та їх значень, яким повинен відповідати наданий учасником товар, відсутність переліку нормативно – технічної документації, яка буде використовуватися при перевірці товару може призвести до корупційних ризиків, небажання багатьох потенційних учасників торгів брати участь у такій закупівлі із фактично неврегульованим порядком перевірки товару на вхідний контроль, а також може призвести до подальших конфліктів с судових спорів між учасником та замовником, наше Товариство у поданій вимозі просило внести зміни до даного пункту конкурсної документації, а саме прямо вказати: - Порядок проведення вхідного контролю (саме зазначення Замовником стандарту ДП «НАРП» не відповідає вимогам обізнаності учасників про порядок проведення вхідного контролю, так як такий стандарт у вільному доступі відсутній – розглянути необхідність оприлюднення вказаного стандарту ДП «НАРП») - Вказати конкретні ТУ/ДСТУ/ЕТУ/креслення/інші нормативно- технічні документи, які будуть використовуватися при проведенні вхідного контролю - Вказати параметри і їх показники, на предмет відповідності яким буде перевірятися наданий учасником товар - З метою уникнення конфліктних ситуацій, та подальшого оскарження результатів закупівлі, проводити попередній вхідний контроль за участю представника учасника із складанням двостороннього акту такого вхідного контролю - Встановити у тендерній документації строки проведення такого вхідного контролю замовником (аби попередити перебування товару учасника закупівлі на складі замовника невизначений строк, що суттєво порушує права постачальника) та обв’язки самого замовника при проведенні вхідного контролю (дотримуватися строків проведення вхідного контролю, порядку його проведення, тощо) та встановити умови приймання – передачі товару, можливо за актом приймання передачі (так як будь-яке переміщення товару зі складу учасника до складу замовника і в зворотньому напрямку повинно відбуватися із складанням двосторонніх документів, аби попередити випадки зникнення товару та встановити момент переходу ризиків випадкової загибелі товару ). Ми обґрунтовували подану вимогу тим, що відсутність всіх вищезазначених вимог може негативно відобразитися на конкуренції, так як більшість учасників без конкретно визначеного і чіткого порядку проведення вхідного контролю просто не будуть приймати рішення у спірній закупівлі, що призведе до штучного звуження конкуренції та збільшення ціни закупівлі. Також ми вказували, що відсутність всіх вищезазначених вимог призведе до непорозумінь і судових спорів, так як учасник, товар якого не пройде вхідний контроль Замовника, просто зі слів самого замовника, буде звертатися до суду за захистом своїм порушених прав. До речі, така ситуація виникла із ДП «НАРП» у судовій справі №915/538/21, і остаточним рішенням суду апеляційної інстанції захищено права саме учасника закупівлі. Замовник, буквально за декілька хвилин розглянувши дану вимогу, поставив статус відносно неї « задоволено», однак насправді далеко НЕ ВСІ вимоги ТОВ «КЛОКВОРК» було задоволено. Зокрема, із всього вище переліченого, ДП «НАРП» лише розмістив свій СТП 067-18, і зазначив про можливість представника учасника приймати участь у вхідному контролі. Однак, ДП «НАРП» так і не вказав у тендерній документації конкретні ТУ/ДСТУ/ЕТУ/креслення/інші нормативно-технічні документи, які будуть використовуватися при проведенні вхідного контролю та не вказав параметри і їх показники, на предмет відповідності яким буде перевірятися наданий учасником товар. Отже, такі дії Замовника свідчать про те, що він всіляко намагається провести тендер з порушеннями, штучно прикриваючись статусом «вимога задоволена», хоча навіть половина з вимог не була фактично розглянута та задоволена. Наше товариство продовжує наполягати на тому, що залишення тендерної документації у незміненому вигляді буде свідчити про порушення принципу ВІДКРИТОСТІ, ПРОЗОРОСТІ та об’єктивності розгляду тендерних пропозицій учасників, так як невідомо яким чином, у відповідності до яких норм та стандартів, технічних умов Замовник буде проводити вхідний контроль. Вказане свідчить про наявність у тендерній документації умов, які штучно звужують конкуренцію, порушують принцип ВІДКРИТОСТІ (за відсутності встановленого порядку здійснення вхідного контролю, проведення такої процедури лише Замовником, без участі незацікавлених осіб), порушують принцип Об’єктивності, спрямовані на виникнення корупційних ризиків, і обрання «свого» постачальника під штучним маскуванням причин відхилення інших учасників. Все вищевказане призведе до порушення найголовнішого принципу проведення закупівель – найбільшої економії та ефективності. Також звертаємо Вашу увагу, що засновником ДП «НАРП» є Державний концерн «Укроборонпром», який в свою чергу сформований Кабінетом міністрів України, і статутний капітал формувався за державні кошти. Тому Держаудитслужба має право здійснювати свої повноваження та досліджувати питання викладені у даній скарзі під час здійснення заходів державного фінансового контролю у ДП «НАРП», відповідно до ст. 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», а саме Контроль за дотриманням законодавства у сфері закупівель здійснюється шляхом проведення моніторингу закупівлі у порядку, встановленому Законом України "Про публічні закупівлі", проведення перевірки закупівель, а також під час державного фінансового аудиту та інспектування. На підставі викладеного, Просимо: 1. Перевірити дії Замовника (ДП «НАРП») у закупівлі UA-2022-01-26-001760-a 2. Винних осіб притягнути до відповідальності. «03» лютого 2022 року Директор ТОВ «КЛОКВОРК» Варшавський К.Г.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 лютого 2022 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОЛЬ ТЕТЯНА ФЕДОРІВНА 370 000,00
UAH
370 000,00
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКАРОВА МАРИНА ВІКТОРІВНА 394 000,00
UAH
394 000,00
UAH
Документи
ПрАТ РОКС 405 000,00
UAH
405 000,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС" 410 000,00
UAH
410 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

08 лютого 2022 16:38
Електронний підпис
08 лютого 2022 16:38
Технічна специфікація.pdf
08 лютого 2022 16:38
Лист - роз_яснення.pdf
08 лютого 2022 16:38
КОНКУРСНО-ЦІНОВА.pdf
08 лютого 2022 16:38
Досвід.pdf
04 лютого 2022 19:20
Електронний підпис
04 лютого 2022 19:17
КОНКУРСНО-ЦІНОВА.pdf
04 лютого 2022 19:17
паспорт ст1.jpg
04 лютого 2022 19:17
король код.jpg

Публічні документи

16 лютого 2022 14:26
Електронний підпис
16 лютого 2022 13:39
МВ.pdf
16 лютого 2022 13:39
лист-роз’яснення.pdf
16 лютого 2022 13:39
листи-відгуки.pdf
04 лютого 2022 14:24
Електронний підпис
04 лютого 2022 14:24
Інформація про звіт.pdf
04 лютого 2022 14:24
Макарова М.В..pdf
04 лютого 2022 14:24
Інформація про досвід.pdf

Публічні документи

03 лютого 2022 11:51
Електронний підпис
03 лютого 2022 11:45
Виписка.pdf
03 лютого 2022 11:45
Баланс3кв2021.pdf
03 лютого 2022 11:45
Довідка про досвід.PDF
03 лютого 2022 11:45
Тендерна пропозиція.pdf
03 лютого 2022 11:45
Договір_ ВН НАРП.pdf
03 лютого 2022 11:45
аналогічний договір 2.PDF
03 лютого 2022 11:45
Проект договору.pdf
03 лютого 2022 11:45
Довідка ст 17.PDF

Публічні документи

23 лютого 2022 17:44
Електронний підпис
23 лютого 2022 17:44
0768_211104160644_001 (1).pdf
23 лютого 2022 17:44
0754_211029142021_001 (1).pdf
23 лютого 2022 17:44
Довідка видаткових.pdf
23 лютого 2022 17:18
Електронний підпис
03 лютого 2022 13:29
Серт_кач_нов_Image (2).JPG
03 лютого 2022 13:29
Image.JPG
03 лютого 2022 13:29
Довідка вид SCAN_0003.pdf
03 лютого 2022 13:29
Ліц_2_лист_Image0005 (3).JPG
03 лютого 2022 13:29
Наказ_Image0027.JPG
03 лютого 2022 13:29
Лист_згода_дог_Image0008.JPG
03 лютого 2022 13:29
Витяг_Image0020.JPG
03 лютого 2022 13:29
Свідо_Image0022.JPG
03 лютого 2022 13:29
ТСП SCAN_0001.pdf
03 лютого 2022 13:29
Image0003.JPG
03 лютого 2022 13:29
Д-перс_Image0011.JPG
03 лютого 2022 13:29
Image (2).JPG
03 лютого 2022 13:29
Image0004.JPG
03 лютого 2022 13:29
Мат_баз_Image0012.JPG
03 лютого 2022 13:29
Image0001.JPG
03 лютого 2022 13:29
Проок_Image0026.JPG
03 лютого 2022 13:29
Image0002.JPG
03 лютого 2022 13:29
Дод_до_М_б_Image0013.JPG
03 лютого 2022 13:29
КП SCAN_0002.pdf
03 лютого 2022 13:29
Ліц_1_лист_Image0004.JPG

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОЛЬ ТЕТЯНА ФЕДОРІВНА

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКАРОВА МАРИНА ВІКТОРІВНА

ПрАТ РОКС

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОРОЛЬ ТЕТЯНА ФЕДОРІВНА
#2322608368
Відхилено 370 000,00
UAH
15 лютого 2022 13:14
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МАКАРОВА МАРИНА ВІКТОРІВНА
#2503702701
Відхилено 394 000,00
UAH
23 лютого 2022 16:37
ПрАТ РОКС
#22966186
Відхилено 405 000,00
UAH
23 лютого 2022 16:38
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПЕЦСЕРВІС"
#38674939
Очікує рішення 410 000,00
UAH
23 лютого 2022 16:38

Документи

15 лютого 2022 13:14
Електронний підпис
15 лютого 2022 13:13
Протокол №3.pdf

Документи

23 лютого 2022 16:37
Електронний підпис
23 лютого 2022 16:31
Протокол 7.pdf

Документи

23 лютого 2022 16:38
Електронний підпис
23 лютого 2022 16:38
Протокол 8.pdf