Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дезинфекційні засоби, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню, поширенню і локалізацію спалахів епідемій та пандемій (код ДК 021:2015 24455000-8 Дезинфекційні засоби)
Очікувана вартість
90 000,00 UAH
UA-2022-01-26-001085-b ● 8c331ab07050458787fb11c3f82fcd20
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДРУГА ЧЕРКАСЬКА МІСЬКА ЛІКАРНЯ ВІДНОВНОГО ЛІКУВАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 05503697 |
Місцезнаходження: | 18009, Україна , Черкаська обл., м. Черкаси, вул. ЗОЛОТОНІСЬКА, буд. 2 |
Контактна особа: |
Надія Гончарова +380977935934 nadyushasg@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2022 09:23 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2022 11:00 |
Очікувана вартість: | 90 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 штуки
Дезинфекційний засіб Клін-Стрім рідина 5л Антисептик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. ЗОЛОТОНІСЬКА, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
50 штуки
Дезинфекційний засіб Клін-Стрім рідина 1л Антисептик
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. ЗОЛОТОНІСЬКА, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
100 штуки
Дезинфікуючий засіб Жавілар Ефект 300(таблетований)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. ЗОЛОТОНІСЬКА, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
24 штуки
Засіб для обробки поверхонь, лабораторного посуду Біомой, 1кг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18009, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. ЗОЛОТОНІСЬКА, буд. 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 24450000-3 — Агрохімічна продукція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата за Договором здійснюється Покупцем у національній валюті України - гривнях у безготівковому порядку, відповідно до заявки Покупця (партіями) шляхом перерахування еквіваленту грошового зобов‘язання у розмірі 100% вартості, на рахунок Постачальника протягом 10 календарних днів з дати підписання видаткової накладної на Товар. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий Товар здійснюються протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок, але не пізніше спливу 10 (десяти) місяців з дати підписання видаткової накладної на Товар. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2022 09:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2022 09:23 |
дез. засоби 2022.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-26-001085-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ІРІДАН", Код ЄДРПОУ:43907241
Дата подання: 06 лютого 2022 18:51
Незаконна дискваліфікація
Шановний Замовнику, ТОВ «ІРІДАН» категорично не погоджується з прийнятим Вами рішенням про відхилення Нашої НАЙБІЛЬШ ЕКОНОМІЧНО ВИГІДНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ. Запропонований Нами товар повністю відповідає технічним вимогам до предмету закупівлі.
Вами грубо порушено чинне законодавство України. Мало того, що Вами в технічному описі предмету закупівлі вказано конкретні торгові марки, Ви й ще й вказали : «Аналогів не пропонувати».
Так відповідно п.3 та п.4 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено :
«3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".»
Якщо Ви вважаєте, що Закон для Вас «не писаний», то нагадуємо, що відповідно ч. 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення, за безпідставне відхилення тендерних пропозицій, на УО Замовника (Гончарова Н.В.) буде накладено штраф у розмірі від 25 500,00 гривень.
Якщо розмір наданого Вам хабаря перекриває розмір штрафу, то наголошуємо, що 25 500,00 гривень – це сума штрафу лише за перше порушення, за друге розмір штрафу збільшується вдвоє.
ВИМАГАЄМО ПОВЕРНУТИ НАШУ ПРОПОЗИЦІЮ НА ЕТАП КВАЛІФІКАЦІЇ ТА ПРОВЕСТИ ОЦІНКУ НАШОЇ ПРОПОЗИЦІЇ У ВІДПОВІДНОСТІ ДО ЗУ.
Також повідомляємо, що на сайті https://prozorro.gov.ua/, запрацював новий сервіс з Інформування про порушення В ОДИН КЛІК до ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБУ УКРАЇНИ. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми проінформуємо про дане правопорушення, що потягне за собою перевірку всіх Ваших закупівель. Нагадуємо, що чинним законодавством передбачено розмір штрафу, як на УО так і на керівника Замовника до 170 000,00 гривень.
Подумаєте двічі, чи вартий хабар того, щоб платити штрафи, лишитися посад, та нести адміністративну і кримінальну відповідальність?
Розгорнути
Згорнути
Вами грубо порушено чинне законодавство України. Мало того, що Вами в технічному описі предмету закупівлі вказано конкретні торгові марки, Ви й ще й вказали : «Аналогів не пропонувати».
Так відповідно п.3 та п.4 ст.23 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено :
«3. Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами. До кожного посилання повинен додаватися вираз "або еквівалент".
4. Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент".»
Якщо Ви вважаєте, що Закон для Вас «не писаний», то нагадуємо, що відповідно ч. 3-4 статті 164-14 Кодексу України про адміністративні порушення, за безпідставне відхилення тендерних пропозицій, на УО Замовника (Гончарова Н.В.) буде накладено штраф у розмірі від 25 500,00 гривень.
Якщо розмір наданого Вам хабаря перекриває розмір штрафу, то наголошуємо, що 25 500,00 гривень – це сума штрафу лише за перше порушення, за друге розмір штрафу збільшується вдвоє.
ВИМАГАЄМО ПОВЕРНУТИ НАШУ ПРОПОЗИЦІЮ НА ЕТАП КВАЛІФІКАЦІЇ ТА ПРОВЕСТИ ОЦІНКУ НАШОЇ ПРОПОЗИЦІЇ У ВІДПОВІДНОСТІ ДО ЗУ.
Також повідомляємо, що на сайті https://prozorro.gov.ua/, запрацював новий сервіс з Інформування про порушення В ОДИН КЛІК до ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБУ УКРАЇНИ. В разі не задоволення нашої Вимоги, ми проінформуємо про дане правопорушення, що потягне за собою перевірку всіх Ваших закупівель. Нагадуємо, що чинним законодавством передбачено розмір штрафу, як на УО так і на керівника Замовника до 170 000,00 гривень.
Подумаєте двічі, чи вартий хабар того, щоб платити штрафи, лишитися посад, та нести адміністративну і кримінальну відповідальність?
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 лютого 2022 14:08
Доброго дня. Ознайомившись із вашою вимогою, повідомляємо, що стаття 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» застосовується до конкурентної закупівлі «Відкриті торги». Усі Ваші вимоги відносяться до тендерної документації, яка подається на Відкриті торги.
Закупівля UA-2022-01-26-001085-b є спрощеною та проводиться Замовником згідно абз. 4 п. 3¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції Закону України "Про внесення зміни до розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" щодо запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 18.11.2021 № 1901-ІХ.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч.4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає право Замовника закуповувати конкретний предмет закупівлі, без передбачення можливості поставки аналогів/еквівалентів. Діюче законодавство України не містить обмежень щодо участі у закупівлі виробників, дистриб'юторів, дилерів, посередників, торговців товарами та ін. Товар, що закуповується Замовником не є унікальним і вільно продається на території України. Замовник здійснює спрощену закупівлю з дотриманням усіх принципів здійснення закупівель, не обмежує конкурентоспроможність учасників та жодним чином не встановлює дискримінаційні вимоги. Технічна специфікація містить такий перелік товару, який є найбільш економічно вигідним для Замовника. Звинувачення ТОВ "ІРІДАН" безпідставні, а погрози не несуть ніякої юридичної сили.
Крім вище зазначеного, запропоновані еквіваленти у пропозиції ТОВ "ІРІДАН" не відповідають технічним і якісним характеристикам, які викладено в оголошенні торгів. По позиції 3 запропоновано засіб «Нью таб актив», який не відповідає заявленим технічним характеристикам: маса таблетки 1,0г (у відповідності з наданим паспортом якості, у вимогах – середня маса таблетки 2,66+ 0,12 г.). З однієї таблетки виділяється 0,56г активного хлору, що майже в 3 рази менше заявленого в технічних вимогах (1,5г). На таблетках відсутня хрестоподібна розподільна боріздка.
Вимогу ТОВ "ІРІДАН" – повернути пропозицію на кваліфікацію, виконано не буде, оскільки це суперечитиме інформації зазначеній в Оголошенні до закупівлі «Дезинфекційні засоби, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню, поширенню і локалізацію спалахів епідемій та пандемій (код ДК 021:2015 24455000-8 Дезинфекційні засоби)».
Спираючись на п.1 ч.17 ст14 ЗУ «Про публічні закупівлі», нагальної потреби в закупівлі даного товару немає, тому Замовник відміняє процедуру спрощеної закупівлі.
Закупівля UA-2022-01-26-001085-b є спрощеною та проводиться Замовником згідно абз. 4 п. 3¹ розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі», в редакції Закону України "Про внесення зміни до розділу Х "Прикінцеві та перехідні положення" Закону України "Про публічні закупівлі" щодо запобігання виникненню і поширенню коронавірусної хвороби (COVID-19) від 18.11.2021 № 1901-ІХ.
Звертаємо Вашу увагу, що відповідно до ч.4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник МОЖЕ вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників. Таким чином, Закон України «Про публічні закупівлі» передбачає право Замовника закуповувати конкретний предмет закупівлі, без передбачення можливості поставки аналогів/еквівалентів. Діюче законодавство України не містить обмежень щодо участі у закупівлі виробників, дистриб'юторів, дилерів, посередників, торговців товарами та ін. Товар, що закуповується Замовником не є унікальним і вільно продається на території України. Замовник здійснює спрощену закупівлю з дотриманням усіх принципів здійснення закупівель, не обмежує конкурентоспроможність учасників та жодним чином не встановлює дискримінаційні вимоги. Технічна специфікація містить такий перелік товару, який є найбільш економічно вигідним для Замовника. Звинувачення ТОВ "ІРІДАН" безпідставні, а погрози не несуть ніякої юридичної сили.
Крім вище зазначеного, запропоновані еквіваленти у пропозиції ТОВ "ІРІДАН" не відповідають технічним і якісним характеристикам, які викладено в оголошенні торгів. По позиції 3 запропоновано засіб «Нью таб актив», який не відповідає заявленим технічним характеристикам: маса таблетки 1,0г (у відповідності з наданим паспортом якості, у вимогах – середня маса таблетки 2,66+ 0,12 г.). З однієї таблетки виділяється 0,56г активного хлору, що майже в 3 рази менше заявленого в технічних вимогах (1,5г). На таблетках відсутня хрестоподібна розподільна боріздка.
Вимогу ТОВ "ІРІДАН" – повернути пропозицію на кваліфікацію, виконано не буде, оскільки це суперечитиме інформації зазначеній в Оголошенні до закупівлі «Дезинфекційні засоби, необхідні для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню, поширенню і локалізацію спалахів епідемій та пандемій (код ДК 021:2015 24455000-8 Дезинфекційні засоби)».
Спираючись на п.1 ч.17 ст14 ЗУ «Про публічні закупівлі», нагальної потреби в закупівлі даного товару немає, тому Замовник відміняє процедуру спрощеної закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 лютого 2022 11:29
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МЕДІКС" |
77 880,00
UAH з ПДВ
|
64 880,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ІРІДАН" |
79 700,00
UAH з ПДВ
|
65 760,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Остапчук Олександр Ігорович |
87 208,80
UAH з ПДВ
|
87 208,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ТОРГОВИЙ ДІМ "МЕДІКС" #44039435 |
Відхилено |
64 880,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2022 15:42
|
ТОВ "ІРІДАН" #43907241 |
Відхилено |
65 760,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2022 16:14
|
ФОП Остапчук Олександр Ігорович #2749113292 |
Очікує рішення |
87 208,80
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2022 16:14
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата відміни: | 07 лютого 2022 14:34 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Документи:
07 лютого 2022 14:34
|
Електронний підпис |
07 лютого 2022 14:31
|
Протокол про відміну СпЗ (деззасоби) 18.docx |