Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015: 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2022-01-26-001033-b ● cdb86455021e4760b35fc8ecd216fedb
Спрощена закупівля
Спрощена
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Маріупольська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів №41 Маріупольської міської ради" |
Код ЄДРПОУ: | 26288211 |
Місцезнаходження: | 87550, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. Олімпійська, буд. 67 |
Контактна особа: |
Оксана Бригунець +380963531794 mariup.school41@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 26 січня 2022 09:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 лютого 2022 09:08 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 лютого 2022 09:08 |
Початок аукціону: | 07 лютого 2022 11:16 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи
Поточний ремонт по встановленню протипожежних дверей, з класом вогнестійкості ЕІ-60
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт по встановленню протипожежних дверей, з класом вогнестійкості ЕІ-60
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87526, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Олімпійська, 67
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2022
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 січня 2022 11:54 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 січня 2022 11:53 |
Оголошення двері.docx | |
26 січня 2022 11:53 |
Додаток 1 Технічні вимоги в.doc | |
26 січня 2022 09:20 |
Дефектний акт в.docx | |
26 січня 2022 09:20 |
Додаток 4. проект договору.docx | |
26 січня 2022 09:20 |
Додаток 2. Документи учасників в.docx | |
26 січня 2022 09:20 |
Додаток 3. Форма цінової пропозиції в.docx |
26 січня 2022 11:54 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 січня 2022 11:53 |
Оголошення двері.docx
|
|||
26 січня 2022 11:53 |
Додаток 1 Технічні вимоги в.doc
|
|||
26 січня 2022 09:20 |
Дефектний акт в.docx
|
|||
26 січня 2022 09:20 |
Додаток 4. проект договору.docx
|
|||
26 січня 2022 09:20 |
Додаток 2. Документи учасників в.docx
|
|||
26 січня 2022 09:20 |
Додаток 3. Форма цінової пропозиції в.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Увага!
Дата подання: 26 січня 2022 11:15
Дата відповіді: 26 січня 2022 12:03
Шановний Замовнику просимо розглянути та приняти до уваги нашу вимогу. В Технічних Вимогах в Додатоку 1 червоним кольором Ви вимагаете,а саме :-Огляд об’єкту та заміри Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий!. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту та підписання акту до аукціону перед подачею пропозиції прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням акту огляду до аукціону.Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі -спрощену/допорогову закупівлю, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання акту Огляду об’єкту та заміри Учасником перед подачею пропозиції, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового проведення огляду та замірів в період уточнень,або подання пропозицій , була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо попередніх замірів до аукціону буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розглянули Ваше зауваження, виправили помилку, та уточнили вимогу. (У ЗОШ № 41 не має фахівця з установкі дверей , розміри є приблизними. Тому після аукціону переможець перед виготовленням дверей повинен зробити свої точні заміри.)
Дякуємо
Дата подання: 26 січня 2022 12:18
Дата відповіді: 27 січня 2022 13:33
"Після аукціону переможець перед виготовленням дверей повинен зробити свої точні заміри"- .ДЯКУЄМО
Відповідь: Будь ласка.
Стосовно надання документів
Дата подання: 27 січня 2022 15:48
Дата відповіді: 28 січня 2022 15:40
В ТД Замовника зазначено - надати: Копію договору(ів) укладеному(их) з виробником (якщо Учасник не є виробником) або з постачальником на поставку товару/виконання робіт на 2022 рік (з чітким дотриманням асортименту згідно технічних вимог).
Питання - Якщо Учасник надає Сертифікат дилера від виробника, чи може він не надавати Договір між виробником і Учасником,бо наявність Сертифіката Дилера не передбачає наявність Договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Після уточнення з тендерним відділом відповідаю на Ваше запитання:
обов'язково потрібен договір.
обов'язково потрібен договір.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-26-001033-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ФОП "ОБОЛОНКОВ ІГОР МИКОЛАЙОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2846707377
Дата подання: 26 січня 2022 11:14
Вимога
Шановний Замовнику просимо розглянути та приняти до уваги нашу вимогу. В Технічних Вимогах в Додатоку 1 червоним кольором Ви вимагаете,а саме :-Огляд об’єкту та заміри Учасником перед подачею пропозиції є обов’язковий!. Вважаємо, що дана вимога порушує щонайменше права учасників, які територіально перебувають поза межами місцезнаходження об’єкту, що потребує додаткових витрат, тому є дискримінаційною та обмежує коло потенційних учасників. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників. Крім того, огляд об'єкту та підписання акту до аукціону перед подачею пропозиції прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі, з складанням акту огляду до аукціону.Відповідно до статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник здійснює процедуру закупівлі -спрощену/допорогову закупівлю, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону, не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 30 Закону. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Враховуючи вище наведені положення законодавства, вимога тендерної документації про складання акту Огляду об’єкту та заміри Учасником перед подачею пропозиції, грубо порушує передбачені статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» принципи недискримінації учасників, добросовісної конкуренції, максимальної економії та ефективності, запобігання корупційним діям і зловживанням та має бути виключена шляхом внесення відповідних змін до умов документації. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового проведення огляду та замірів в період уточнень,або подання пропозицій , була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669 4. Рішення від 12.02.2021 № 2596-р/пк-пз Є ще багато рішень АМКУ, в яких встановлено, що така вимога замовника є дискримінацією. Навіщо змушувати учасників звертатися до АМКУ, затягувати процедуру закупівлю, коли й так зрозуміло, що скарга учасника щодо попередніх замірів до аукціону буде задоволена АМКУ. З огляду на вищевикладене, вимагаємо внести зміни до Тендерної документації. У разі ігнорування даної вимоги, ми змушені будемо звернутися до Антимонопольного комітету України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 січня 2022 12:13
Розглянули Ваше зауваження, виправили помилку, та уточнили вимогу. (У ЗОШ № 41 не має фахівця з установкі дверей , розміри є приблизними. Тому після аукціону переможець перед виготовленням дверей повинен зробити свої точні заміри.)
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "СІДЛЕЦЬКИЙ АНДРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ" #3062803319 |
Переможець |
58 150,00
UAH з ПДВ
|
08 лютого 2022 08:21
|