Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Реконструкція будівлі (теплова санація) Любарського ліцею №1 за адресою: вул. Незалежності, буд. 49 смт. Любар, Любарського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція)
Очікувана вартість
1 117 168,80 UAH
UA-2022-01-25-018924-b d3a416a2a0d0413eb35c8d0748ec4441
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Анатолійович Ткачук

+380412474360 tender@drrdep.zht.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Вебсайт: https://architect-zt.gov.ua/
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Олександр Анатолійович Ткачук
+380412474360
tender@drrdep.zht.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2022 19:54
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2022 00:00
Початок аукціону: 03 лютого 2022 13:39
Очікувана вартість: 1 117 168,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 171,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5585 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Реконструкція будівлі (теплова санація) Любарського ліцею №1 за адресою: вул. Незалежності, буд. 49 смт. Любар, Любарського району, Житомирської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 13101, Україна, Житомирська область, смт Любар, Любарського району, вул. Незалежності, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата технічного нагляду з будівництва Об’єкта Замовником здійснюється шляхом перерахування коштів на рахунок Виконавця, зазначений у Договорі, після підписання Виконавцем Підряднику актів виконаних підрядних робіт за формою КБ-2В із вчиненням запису про відповідність обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації та актам, виконаних Підрядником будівельних робіт за формою КБ-2В, після підписання Замовником акту приймання-передачі виконаних Виконавцем Робіт (далі – Акт) протягом п’яти робочих днів але не раніше надходження коштів із місцевого/державного бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для оплати цих робіт. Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції.

Сума забезпечення: 5585 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія (документ виданий банком) оформлена згідно до діючого законодавства, на відповідну суму.
Вимоги до документу: Учасник під час подання пропозиції учасника одночасно надає забезпечення пропозиції учасника (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням пропозиції учасника) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції учасника. Вимоги та умови до забезпечення пропозиції учасника зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 6 до Оголошення про проведення спрощеної закупівлі через систему електронних закупівель з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення пропозиції учасника: 5585,00 грн. (П'ять тисяч п'ятсот вісімдесят п'ять гривень нуль копійок). Вид забезпечення пропозиції учасника: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 90 (дев'яносто) днів із дати кінцевого строку подання пропозиції включно.

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-25-018924-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВ-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:41699068
Дата подання: 06 лютого 2022 12:15
Вимога на рішення замовника вимога щодо перегляду протоколу та визначення ТОВ"ЛІВ-ЕНЕРГО" переможцем
Надаємо офіційний лист - 6 аркушів, де все детально описано (прикріплено файл).
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 лютого 2022 16:41
Шановний Учасник! Ознайомившись із Вашою вимогою, повідомляємо наступне.
Щодо першого зауваження, варто зазначити, що під час здійснення кваліфікації, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Лів-Енерго» Замовником дійсно не було виявлено копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств і організацій, що вимагався п. 11 Переліку документів, які необхідні для участі в спрощеній закупівлі Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. На майбутнє, радимо надавати подібні документи у вигляді окремого файлу за назвою, яка дозволяє його ідентифікувати.
Щодо другого заперечення, знову акцентуємо Вашу увагу, що п. 10 Переліку документів, які необхідні для участі в спрощеній закупівлі зазначається про подання наступного документа: «Сканована копія документа (сторінок паспорта уповноваженої особи (осіб) на підписання документів пропозиції та/або договору (у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки. Або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492­VI (зі змінами).»
Відповідно до п. 1 Розділу І Положення про паспорт громадянина України затвердженого постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Паспорт є дійсним для укладання цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформлення доручень іншим особам для представництва перед третьою особою лише на території України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України.
Водночас, п. 5 Розділу І згаданого Положення вказується, що Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.
У складі Вашої тендерної пропозиції, на виконання вказаного пункту Оголошення, надано скан-копії сторінок 1-5, 12 та 13 паспорту уповноваженої особи.
Умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачається надання окремих сторінок паспорту уповноваженої особи, які Учасник вважає за потрібне оприлюднювати, керуючись власними переконаннями. Відповідно, не надавши копії усіх сторінок паспортної книжечки, Учасником ТОВ «Лів-Енерго» порушено пряму вимогу п. 10 Переліку документів, які необхідні для участі в спрощеній закупівлі.
Також, як зазначається у примітках, що містяться у Вимогах до документації учасників, у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання відповідних документів. Лист-роз’яснення про ненадання скан-копій сторінок 6-11 та 14-16 паспорту уповноваженої особи на підписання документів пропозиції та/або договору у складі пропозиції Учасника ТОВ «Лів-Енерго» відсутній.
Варто також зауважити, що відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників спрощеної закупівлі, означатиме, що учасники спрощеної закупівлі, що беруть участь, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї документації. Звернень, запитань або вимог щодо вищезгаданої частини документації під час періоду уточнень Замовником отримано не було.
Правомірність відхилення пропозиції ТОВ «Лів-Енерго» з вказаної підстави підтверджується також практикою розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме рішеннями № 158-р/пк-ск від 01.02.2016, № 1851-р/пк-ск від 23.08.2016 року, № 1443-р/пк-ск від 01.07.2016 року, а також висновком Південного офісу Держаудитслужби за № UA-M-2020-09-30-000047 від 15.10.2020 року та судовою практикою, про що свідчить рішення Шостого апеляційного адміністративного суду від 25 вересня 2019 року в справі № 620/1131/19.
Окрім того, у складі Вашої пропозиції наявні також інші невідповідності умовам документації, зокрема: Договір № 01 оренди автомобіля від 01.02.2022 року укладений між ТОВ «Лів-Енерго» та фізичною особою Лисим І. В. не посвідчений нотаріально, що суперечить вимогам ч. 2 ст. 799 Цивільного кодексу України та, як наслідок, є підставою для визнання такого договору нікчемним, як це передбачено ч. 1 ст. 220 Цивільного кодексу України. Таким чином, учасником не було підтверджено право користування залученим відповідно до Довідки № 243 від 01.02.2022 року автомобілем, наявність якого прямо передбачена вимогами п. 2 Переліку документів, які необхідні для участі в спрощеній закупівлі. Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Лів-Енерго» надано Лист-згоду з проектом договору за № 245 датовану 17.01.2022, що суперечить умові тендерної документації щодо складання документів Учасника датою не раніше дати публікації Оголошення, а саме не раніше 25.01.2022 року.
Підсумовуючи викладене, вважаємо, що Замовник при здійсненні закупівлі діяв в межах наданих повноважень та у порядку встановленому ЗУ «Про публічні закупівлі», підстави для задоволення вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2022-01-25-018924-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВ-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:41699068
Дата подання: 06 лютого 2022 11:30
вимога щодо перегляду протоколу та визначення ТОВ"ЛІВ-ЕНЕРГО" переможцем
Відповідно до п.10 Оголошення, Замовник вимагає надати: скановану копію документа(сторінок паспорта уповноваженої особи на підписання документів пропозиції та/або договору).
На вимогу Замовника, ТОВ «ЛІВ-ЕНЕРГО» надало файл 13 «Скан-копія паспорта», в якому є скани сторінки паспорта: ст.1, ст.2, ст.3, ст.4, ст.5,ст.12, ст.13 де вказана необхідна інформація про уповноважену особу Учасника. Замовник не надав уточнення в п.10 до Оголошення та не наголосив, що потрібно скан-копію паспорта усіх сторінок, в т.ч. пустих, тобто в яких відсутня інформація.
Зважаючи, на вище зазаначене, ТОВ «ЛІВ-ЕНЕРГО» виконало п.10 до Оголошення в повному обсязі. Більш детальне оскарження даної вимоги в листі №263 (додано до оскарження).
2. У складі пропозиція ТОВ «ЛІВ-ЕНЕРГО» було надано витяг з ЄДРПОУ у складі файлу «14 Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань», документ, що складається з 4 сторінок.
На ст. 3 даного документа надано Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ), на вимогу п.11 Оголошення
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 лютого 2022 16:43
Шановний Учасник! Ознайомившись із Вашою вимогою, повідомляємо наступне.
Щодо першого зауваження, варто зазначити, що під час здійснення кваліфікації, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Лів-Енерго» Замовником дійсно не було виявлено копію відомостей з Єдиного державного реєстру підприємств і організацій, що вимагався п. 11 Переліку документів, які необхідні для участі в спрощеній закупівлі Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. На майбутнє, радимо надавати подібні документи у вигляді окремого файлу за назвою, яка дозволяє його ідентифікувати.
Щодо другого заперечення, знову акцентуємо Вашу увагу, що п. 10 Переліку документів, які необхідні для участі в спрощеній закупівлі зазначається про подання наступного документа: «Сканована копія документа (сторінок паспорта уповноваженої особи (осіб) на підписання документів пропозиції та/або договору (у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки. Або двосторонню копію паспорта громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 № 5492­VI (зі змінами).»
Відповідно до п. 1 Розділу І Положення про паспорт громадянина України затвердженого постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року N 2503-XII, паспорт громадянина України є документом, що посвідчує особу власника та підтверджує громадянство України. Паспорт є дійсним для укладання цивільно-правових угод, здійснення банківських операцій, оформлення доручень іншим особам для представництва перед третьою особою лише на території України, якщо інше не передбачено міжнародними договорами України.
Водночас, п. 5 Розділу І згаданого Положення вказується, що Паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.
У складі Вашої тендерної пропозиції, на виконання вказаного пункту Оголошення, надано скан-копії сторінок 1-5, 12 та 13 паспорту уповноваженої особи.
Умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі не передбачається надання окремих сторінок паспорту уповноваженої особи, які Учасник вважає за потрібне оприлюднювати, керуючись власними переконаннями. Відповідно, не надавши копії усіх сторінок паспортної книжечки, Учасником ТОВ «Лів-Енерго» порушено пряму вимогу п. 10 Переліку документів, які необхідні для участі в спрощеній закупівлі.
Також, як зазначається у примітках, що містяться у Вимогах до документації учасників, у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання відповідних документів. Лист-роз’яснення про ненадання скан-копій сторінок 6-11 та 14-16 паспорту уповноваженої особи на підписання документів пропозиції та/або договору у складі пропозиції Учасника ТОВ «Лів-Енерго» відсутній.
Варто також зауважити, що відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників спрощеної закупівлі, означатиме, що учасники спрощеної закупівлі, що беруть участь, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї документації. Звернень, запитань або вимог щодо вищезгаданої частини документації під час періоду уточнень Замовником отримано не було.
Правомірність відхилення пропозиції ТОВ «Лів-Енерго» з вказаної підстави підтверджується також практикою розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, а саме рішеннями № 158-р/пк-ск від 01.02.2016, № 1851-р/пк-ск від 23.08.2016 року, № 1443-р/пк-ск від 01.07.2016 року, а також висновком Південного офісу Держаудитслужби за № UA-M-2020-09-30-000047 від 15.10.2020 року та судовою практикою, про що свідчить рішення Шостого апеляційного адміністративного суду від 25 вересня 2019 року в справі № 620/1131/19.
Окрім того, у складі Вашої пропозиції наявні також інші невідповідності умовам документації, зокрема: Договір № 01 оренди автомобіля від 01.02.2022 року укладений між ТОВ «Лів-Енерго» та фізичною особою Лисим І. В. не посвідчений нотаріально, що суперечить вимогам ч. 2 ст. 799 Цивільного кодексу України та, як наслідок, є підставою для визнання такого договору нікчемним, як це передбачено ч. 1 ст. 220 Цивільного кодексу України. Таким чином, учасником не було підтверджено право користування залученим відповідно до Довідки № 243 від 01.02.2022 року автомобілем, наявність якого прямо передбачена вимогами п. 2 Переліку документів, які необхідні для участі в спрощеній закупівлі. Також, у складі тендерної пропозиції ТОВ «Лів-Енерго» надано Лист-згоду з проектом договору за № 245 датовану 17.01.2022, що суперечить умові тендерної документації щодо складання документів Учасника датою не раніше дати публікації Оголошення, а саме не раніше 25.01.2022 року.
Підсумовуючи викладене, вважаємо, що Замовник при здійсненні закупівлі діяв в межах наданих повноважень та у порядку встановленому ЗУ «Про публічні закупівлі», підстави для задоволення вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2022-01-25-018924-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 07 лютого 2022 13:29
Дискримінація учасників торгів
Шановний Замовнику, повідомляємо про те, що не погоджуємось з Протоколом № 13 від 04 лютого 2022 року про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Цимбалюка Петра Миколайовича – учасника спрощеної/допорогової закупівлі за предметом закупівлі: Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Реконструкція будівлі (теплова санація) Любарського ліцею №1 за адресою: вул. Незалежності, буд. 49 смт. Любар, Любарського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція) та вважаємо його безпідставним та таким, що прийнятий з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до наступного.

Протоколом №13 від 04.02.2022 року пропозицію Учасника Фізична особа-підприємець Цимбалюк Петро Миколайович відхилено з наступної підстави, а саме:
1. «У складі пропозиції учасника відсутня копія виписки або витягу з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця, що не відповідає вимогам п. 11 Переліку документів, які необхідні для участі в спрощеній закупівлі Оголошення про проведення спрощеної закупівлі».
Відповідь на 1-шу підставу дискваліфікацію: Відповідно до вищезазначеного Учасник – ФОП Цимбалюк Петро Миколайович повідомляє наступне. У складі тендерної пропозиції Учасник – ФОП Цимбалюк Петро Миколайович надав:
- Реєстр документів №27/01/28 від 27.01.2022року де вказано що за номером 12 надається копія витягу з єдиного державного реєстру. Звідки уповноважена особа департаменту регіонального розвитку Житомирської області державної адміністрації взяла що у ФОП Цимбалюк Петро Миколайович відсутня копія витягу можна тільки здогадуватися, або уповноважена особа підробляє висновок для отримання певної вигоди.

Також на сайті пропозиції у завантаженому фалі о 13.57.59 год. знаходиться завантажена завірена копія витягу з ЄДР


Протоколом №13 від 04.02.2022 року пропозицію Учасника Фізична особа-підприємець Цимбалюк Петро Миколайович відхилено з наступної підстави, а саме:
2. Наданий учасником Договір № 263-22/ТІ про надання банківської гарантії від 27.01.2022 містить вимоги надання принципалом листів або інших документів (п. 2.1 Договору), що суперечить умовам пп. 5 п. 11 Оголошення;
Відповідь на 2-гу підставу дискваліфікацію:
Згідно вимог п. 17 та п. 21 Розділу ІІ та «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року №5), Принципал для отримання гарантії подає до банку-гаранта заяву про надання гарантії. Разом із заявою про надання гарантії подає до банку-гаранта інші документи, визначені внутрішніми положеннями банку-гаранта.
Відповідно до пункту 2.1. Договору Принципал зобов’язаний надати Банку для видачі Гарантії, на суму та строк, які передбачені п. 1.2., п. 1.4. цього Договору:
 Заяву у визначеній Гарантом формі. При цьому, умови, зазначені Принципалом в Заяві мають відповідати умовам Контракту/документації;
 належним чином засвідчену копію договору (контракту) або іншого документа, який згідно із законодавством України має силу договору (за наявності), у якому може бути передбачено надання гарантії, або копію тендерної документації про проведення тендера (за необхідності) тощо. Принципал має право не подавати відповідної тендерної документації в разі оприлюднення такої документації на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель або авторизованих електронних майданчиках під час публічних закупівель. У цьому разі Принципал надає інформацію для ідентифікації закупівлі;
 належним чином засвідчені копії установчих документів;
 документи, що підтверджують повноваження відповідальних осіб Принципала на виконання дій, необхідних для отримання гарантій (за умови, якщо Принципалу не були відкриті рахунки у Гаранта);
 фінансові звіти за останні звітні періоди (за потребою);
 інші документи на запит Гаранта.
Гарант має право в будь-який час самостійно визначити інші документи та інформацію, їх форму та порядок надання, які є необхідними для прийняття Гарантом рішення про надання Гарантії. Встановлені Гарантом вимоги є обов’язковими для Принципала.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
14 грудня 2020 року № 2628, затверджено Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Відповідно до пункту 1 Вимог, ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до Гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», банками , іншими фінансовими установами та страховими організаціями.
Надана Банком Гарантія відповідає вказаним Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції та вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року №5).
Надана Банком Гарантія не містить додаткових умов щодо виконання вимог Бенефіціара про сплату суми гарантії, чинності гарантії, тощо.
Укладений між АТ «АСІО БАНК» та Фізичною особою-підприємцем Цимбалюком Петром Миколайовичем Договір також не містить будь-яких додаткових умов чи вимог пов’язаних саме з забезпеченням тендерної пропозиції (Гарантії) та до виконання вимог Бенефіціара про сплату суми гарантії чи повернення її Принципалу у разі настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми і ніяким чином не впливає на зобов’язання Банку (Гаранта) виконати вимоги Бенефіціара чи Принципала.
Таким чином, умови Договору №263-22/Т1 про надання банківської гарантії від 27.01.2022 року, на які посилається суб’єкт оскарження, не відносяться до змісту виданої гарантії та зобов’язань Банку по її виконанню, а регулюють відносини між Банком та Клієнтом з приводу виконання банком вимог Національного банку України в сфері державного регулювання діяльності банків Національним банком України, які є ОБОВЯЗКОВИМИ, та жодним чином не суперечать Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628.
Крім того, згідно умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Принципалом було розміщено грошове покриття сумі 5585,00 гривень (П’ять тисяч п’ятсот вісімдесят п’ять гривень 00 копійок) на рахунку покриття, відкритому в АТ «АСВІО БАНК». АТ «АСВІО БАНК» засвідчує, що Принципалом виконано всі умови Договору.
У вкладці надається офіційна відповідь юридичного відділу АТ «АСВІО БАНК» щодо невідповідності умов договору

З вище перерахованого у 1-й та 2-й підставі дискваліфікації Замовник маніпулює своїм службовим становищем та безпіставно дискваліфікує учасників торгів. Таким чином у разі ігнорування вимоги щодо повторного перегляду рішення дискваліфікації ФОП Цимбалюк Петро Миколайович буде звертатися у компетентні державні органи щодо притягнення уповноваженої особи до адміністративної та кримінальної відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2022 18:51
Шановний Учасник! Ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо наступне.
Щодо першої підстави відхилення, звертаємо Вашу увагу, що п. 11 Переліку документів, які необхідні для участі в спрощеній закупівлі вимагається подання учасниками копії виписки або витягу саме з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця.
Відповідно до ч. 1 Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 22 січня 1996 р. № 118 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22 червня 2005 р. №499), Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) – це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами. Його формування та ведення відноситься до компетенції Державної служби статистики України.
В свою чергу, згідно з п. 7 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – це єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи. ЄДР створений і ведеться Державною регуляторною службою України, яка є його розпорядником та адміністратором
Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) забезпечує єдиний державний облік всіх юридичних осіб, їх філій, представництв та є основою для проведення державних статистичних спостережень, тоді як Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (ЄДР) забезпечує збирання, накопичення, інформації про юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та реалізує право кожного на достовірну інформацію про зазначених суб’єктів.
Вами було надано копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, однак витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України у складі Вашої тендерної пропозиції відсутній.
Також, як зазначається у примітках, що містяться у Вимогах до документації учасників, у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання відповідних документів. Лист-роз’яснення про ненадання вищевказаного витягу або виписки у складі пропозиції Учасника ФОП Цимбалюк П. М. відсутній.
Відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників спрощеної закупівлі, означатиме, що учасники спрощеної закупівлі, що беруть участь, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї документації. Звернень, запитань або вимог щодо вищезгаданої частини документації під час періоду уточнень Замовником також отримано не було.
Щодо другої підстави дискваліфікації, зазначаємо, що Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), зокрема:
Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
- вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми);
- вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
- можливості часткової сплати суми гарантії.
У складі пропозиції учасника наявний Договір № 263-22/ТІ про надання банківської гарантії від 27.01.2022 року, у п. 2.1 Розділу 2. Умови надання гарантії, а також п. 3.1.16 Розділу 3. Права та обовязки сторін, зазначається про надання Принципалом інших документів. Враховуючи наведене, договір, який укладається між гарантом та принципалом, містить додаткові умови щодо вимог надання принципалом інших документів, що не відповідає пункту 5 Вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Правомірність відхилення з зазначеної підстави підтверджується також практикою розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішенням за №27890-р/пк-пз від 17.12.2021 та №27246-р/пк-пз від 08.12.2021.
Підсумовуючи викладене, вважаємо, що Замовник при здійсненні закупівлі діяв в межах наданих повноважень та у порядку встановленому ЗУ «Про публічні закупівлі», підстави для задоволення вимоги відсутні.
Номер вимоги: UA-2022-01-25-018924-b.a4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2849027730
Дата подання: 07 лютого 2022 13:30
Безпідставне відхилення учасника торгів
Шановний Замовнику, повідомляємо про те, що не погоджуємось з Протоколом № 13 від 04 лютого 2022 року про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Цимбалюка Петра Миколайовича – учасника спрощеної/допорогової закупівлі за предметом закупівлі: Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Реконструкція будівлі (теплова санація) Любарського ліцею №1 за адресою: вул. Незалежності, буд. 49 смт. Любар, Любарського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція) та вважаємо його безпідставним та таким, що прийнятий з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до наступного.

Протоколом №13 від 04.02.2022 року пропозицію Учасника Фізична особа-підприємець Цимбалюк Петро Миколайович відхилено з наступної підстави, а саме:
1. «У складі пропозиції учасника відсутня копія виписки або витягу з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця, що не відповідає вимогам п. 11 Переліку документів, які необхідні для участі в спрощеній закупівлі Оголошення про проведення спрощеної закупівлі».
Відповідь на 1-шу підставу дискваліфікацію: Відповідно до вищезазначеного Учасник – ФОП Цимбалюк Петро Миколайович повідомляє наступне. У складі тендерної пропозиції Учасник – ФОП Цимбалюк Петро Миколайович надав:
- Реєстр документів №27/01/28 від 27.01.2022року де вказано що за номером 12 надається копія витягу з єдиного державного реєстру. Звідки уповноважена особа департаменту регіонального розвитку Житомирської області державної адміністрації взяла що у ФОП Цимбалюк Петро Миколайович відсутня копія витягу можна тільки здогадуватися, або уповноважена особа підробляє висновок для отримання певної вигоди.

Також на сайті пропозиції у завантаженому фалі о 13.57.59 год. знаходиться завантажена завірена копія витягу з ЄДР


Протоколом №13 від 04.02.2022 року пропозицію Учасника Фізична особа-підприємець Цимбалюк Петро Миколайович відхилено з наступної підстави, а саме:
2. Наданий учасником Договір № 263-22/ТІ про надання банківської гарантії від 27.01.2022 містить вимоги надання принципалом листів або інших документів (п. 2.1 Договору), що суперечить умовам пп. 5 п. 11 Оголошення;
Відповідь на 2-гу підставу дискваліфікацію:
Згідно вимог п. 17 та п. 21 Розділу ІІ та «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року №5), Принципал для отримання гарантії подає до банку-гаранта заяву про надання гарантії. Разом із заявою про надання гарантії подає до банку-гаранта інші документи, визначені внутрішніми положеннями банку-гаранта.
Відповідно до пункту 2.1. Договору Принципал зобов’язаний надати Банку для видачі Гарантії, на суму та строк, які передбачені п. 1.2., п. 1.4. цього Договору:
 Заяву у визначеній Гарантом формі. При цьому, умови, зазначені Принципалом в Заяві мають відповідати умовам Контракту/документації;
 належним чином засвідчену копію договору (контракту) або іншого документа, який згідно із законодавством України має силу договору (за наявності), у якому може бути передбачено надання гарантії, або копію тендерної документації про проведення тендера (за необхідності) тощо. Принципал має право не подавати відповідної тендерної документації в разі оприлюднення такої документації на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель або авторизованих електронних майданчиках під час публічних закупівель. У цьому разі Принципал надає інформацію для ідентифікації закупівлі;
 належним чином засвідчені копії установчих документів;
 документи, що підтверджують повноваження відповідальних осіб Принципала на виконання дій, необхідних для отримання гарантій (за умови, якщо Принципалу не були відкриті рахунки у Гаранта);
 фінансові звіти за останні звітні періоди (за потребою);
 інші документи на запит Гаранта.
Гарант має право в будь-який час самостійно визначити інші документи та інформацію, їх форму та порядок надання, які є необхідними для прийняття Гарантом рішення про надання Гарантії. Встановлені Гарантом вимоги є обов’язковими для Принципала.
Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України
14 грудня 2020 року № 2628, затверджено Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції.
Відповідно до пункту 1 Вимог, ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до Гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», банками , іншими фінансовими установами та страховими організаціями.
Надана Банком Гарантія відповідає вказаним Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції та вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року №5).
Надана Банком Гарантія не містить додаткових умов щодо виконання вимог Бенефіціара про сплату суми гарантії, чинності гарантії, тощо.
Укладений між АТ «АСІО БАНК» та Фізичною особою-підприємцем Цимбалюком Петром Миколайовичем Договір також не містить будь-яких додаткових умов чи вимог пов’язаних саме з забезпеченням тендерної пропозиції (Гарантії) та до виконання вимог Бенефіціара про сплату суми гарантії чи повернення її Принципалу у разі настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми і ніяким чином не впливає на зобов’язання Банку (Гаранта) виконати вимоги Бенефіціара чи Принципала.
Таким чином, умови Договору №263-22/Т1 про надання банківської гарантії від 27.01.2022 року, на які посилається суб’єкт оскарження, не відносяться до змісту виданої гарантії та зобов’язань Банку по її виконанню, а регулюють відносини між Банком та Клієнтом з приводу виконання банком вимог Національного банку України в сфері державного регулювання діяльності банків Національним банком України, які є ОБОВЯЗКОВИМИ, та жодним чином не суперечать Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628.
Крім того, згідно умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Принципалом було розміщено грошове покриття сумі 5585,00 гривень (П’ять тисяч п’ятсот вісімдесят п’ять гривень 00 копійок) на рахунку покриття, відкритому в АТ «АСВІО БАНК». АТ «АСВІО БАНК» засвідчує, що Принципалом виконано всі умови Договору.
У вкладці надається офіційна відповідь юридичного відділу АТ «АСВІО БАНК» щодо невідповідності умов договору

З вище перерахованого у 1-й та 2-й підставі дискваліфікації Замовник маніпулює своїм службовим становищем та безпіставно дискваліфікує учасників торгів. Таким чином у разі ігнорування вимоги щодо повторного перегляду рішення дискваліфікації ФОП Цимбалюк Петро Миколайович буде звертатися у компетентні державні органи щодо притягнення уповноваженої особи до адміністративної та кримінальної відповідальності.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 лютого 2022 18:51
Шановний Учасник! Ознайомившись зі змістом Вашої вимоги, повідомляємо наступне.
Щодо першої підстави відхилення, звертаємо Вашу увагу, що п. 11 Переліку документів, які необхідні для участі в спрощеній закупівлі вимагається подання учасниками копії виписки або витягу саме з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця.
Відповідно до ч. 1 Положення про Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України затверджений постановою Кабінету Міністрів України від 22 січня 1996 р. № 118 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 22 червня 2005 р. №499), Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) – це автоматизована система збирання, накопичення та опрацювання даних про юридичних осіб всіх форм власності та організаційно-правових форм господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, що знаходяться на території України, а також відокремлені підрозділи юридичних осіб України, що знаходяться за її межами. Його формування та ведення відноситься до компетенції Державної служби статистики України.
В свою чергу, згідно з п. 7 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань», Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань – це єдина державна інформаційна система, що забезпечує збирання, накопичення, обробку, захист, облік та надання інформації про юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадські формування, що не мають статусу юридичної особи. ЄДР створений і ведеться Державною регуляторною службою України, яка є його розпорядником та адміністратором
Єдиний державний реєстр підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) забезпечує єдиний державний облік всіх юридичних осіб, їх філій, представництв та є основою для проведення державних статистичних спостережень, тоді як Єдиний державний реєстр юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців (ЄДР) забезпечує збирання, накопичення, інформації про юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців та реалізує право кожного на достовірну інформацію про зазначених суб’єктів.
Вами було надано копію витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, однак витяг з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України у складі Вашої тендерної пропозиції відсутній.
Також, як зазначається у примітках, що містяться у Вимогах до документації учасників, у разі якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати вказані документи, він надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання відповідних документів. Лист-роз’яснення про ненадання вищевказаного витягу або виписки у складі пропозиції Учасника ФОП Цимбалюк П. М. відсутній.
Відповідно до умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, відсутність будь-яких запитань або уточнень стосовно змісту та викладення вимог тендерної документації з боку учасників спрощеної закупівлі, означатиме, що учасники спрощеної закупівлі, що беруть участь, повністю усвідомлюють зміст цієї документації та вимоги, викладені замовником при підготовці цієї документації. Звернень, запитань або вимог щодо вищезгаданої частини документації під час періоду уточнень Замовником також отримано не було.
Щодо другої підстави дискваліфікації, зазначаємо, що Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), зокрема:
Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо:
- вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми);
- вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку;
- можливості часткової сплати суми гарантії.
У складі пропозиції учасника наявний Договір № 263-22/ТІ про надання банківської гарантії від 27.01.2022 року, у п. 2.1 Розділу 2. Умови надання гарантії, а також п. 3.1.16 Розділу 3. Права та обовязки сторін, зазначається про надання Принципалом інших документів. Враховуючи наведене, договір, який укладається між гарантом та принципалом, містить додаткові умови щодо вимог надання принципалом інших документів, що не відповідає пункту 5 Вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628. Правомірність відхилення з зазначеної підстави підтверджується також практикою розгляду скарг Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, рішенням за №27890-р/пк-пз від 17.12.2021 та №27246-р/пк-пз від 08.12.2021.
Підсумовуючи викладене, вважаємо, що Замовник при здійсненні закупівлі діяв в межах наданих повноважень та у порядку встановленому ЗУ «Про публічні закупівлі», підстави для задоволення вимоги відсутні.

Документи подані скаржником

06 лютого 2022 12:15
_263.pdf

Документи подані скаржником

06 лютого 2022 11:29
_263.pdf

Документи подані скаржником

07 лютого 2022 13:29
Лист відповідь.pdf

Документи подані скаржником

07 лютого 2022 13:30
Лист відповідь.pdf

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2022-02-07-000008 • bec4692216854325943b70582a2a0427
Автор звернення: Цимбалюк Петро Миколайович
Дата створення звернення: 2022-02-07 13:35
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Шановний Замовнику, повідомляємо про те, що не погоджуємось з Протоколом № 13 від 04 лютого 2022 року про відхилення тендерної пропозиції Фізичної особи-підприємця Цимбалюка Петра Миколайовича – учасника спрощеної/допорогової закупівлі за предметом закупівлі: Роботи по здійсненню технічного нагляду за виконанням робіт на об’єкті: «Реконструкція будівлі (теплова санація) Любарського ліцею №1 за адресою: вул. Незалежності, буд. 49 смт. Любар, Любарського району, Житомирської області» (ДК 021:2015 (CPV) – 45454000-4 Реконструкція) та вважаємо його безпідставним та таким, що прийнятий з порушенням норм Закону України «Про публічні закупівлі» відповідно до наступного. Протоколом №13 від 04.02.2022 року пропозицію Учасника Фізична особа-підприємець Цимбалюк Петро Миколайович відхилено з наступної підстави, а саме: 1. «У складі пропозиції учасника відсутня копія виписки або витягу з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України (ЄДРПОУ) про державну реєстрацію юридичної особи або фізичної особи-підприємця, що не відповідає вимогам п. 11 Переліку документів, які необхідні для участі в спрощеній закупівлі Оголошення про проведення спрощеної закупівлі». Відповідь на 1-шу підставу дискваліфікацію: Відповідно до вищезазначеного Учасник – ФОП Цимбалюк Петро Миколайович повідомляє наступне. У складі тендерної пропозиції Учасник – ФОП Цимбалюк Петро Миколайович надав: - Реєстр документів №27/01/28 від 27.01.2022року де вказано що за номером 12 надається копія витягу з єдиного державного реєстру. Звідки уповноважена особа департаменту регіонального розвитку Житомирської області державної адміністрації взяла що у ФОП Цимбалюк Петро Миколайович відсутня копія витягу можна тільки здогадуватися, або уповноважена особа підробляє висновок для отримання певної вигоди. Також на сайті пропозиції у завантаженому фалі о 13.57.59 год. знаходиться завантажена завірена копія витягу з ЄДР Протоколом №13 від 04.02.2022 року пропозицію Учасника Фізична особа-підприємець Цимбалюк Петро Миколайович відхилено з наступної підстави, а саме: 2. Наданий учасником Договір № 263-22/ТІ про надання банківської гарантії від 27.01.2022 містить вимоги надання принципалом листів або інших документів (п. 2.1 Договору), що суперечить умовам пп. 5 п. 11 Оголошення; Відповідь на 2-гу підставу дискваліфікацію: Згідно вимог п. 17 та п. 21 Розділу ІІ та «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року №5), Принципал для отримання гарантії подає до банку-гаранта заяву про надання гарантії. Разом із заявою про надання гарантії подає до банку-гаранта інші документи, визначені внутрішніми положеннями банку-гаранта. Відповідно до пункту 2.1. Договору Принципал зобов’язаний надати Банку для видачі Гарантії, на суму та строк, які передбачені п. 1.2., п. 1.4. цього Договору:  Заяву у визначеній Гарантом формі. При цьому, умови, зазначені Принципалом в Заяві мають відповідати умовам Контракту/документації;  належним чином засвідчену копію договору (контракту) або іншого документа, який згідно із законодавством України має силу договору (за наявності), у якому може бути передбачено надання гарантії, або копію тендерної документації про проведення тендера (за необхідності) тощо. Принципал має право не подавати відповідної тендерної документації в разі оприлюднення такої документації на веб-порталі уповноваженого органу з питань закупівель або авторизованих електронних майданчиках під час публічних закупівель. У цьому разі Принципал надає інформацію для ідентифікації закупівлі;  належним чином засвідчені копії установчих документів;  документи, що підтверджують повноваження відповідальних осіб Принципала на виконання дій, необхідних для отримання гарантій (за умови, якщо Принципалу не були відкриті рахунки у Гаранта);  фінансові звіти за останні звітні періоди (за потребою);  інші документи на запит Гаранта. Гарант має право в будь-який час самостійно визначити інші документи та інформацію, їх форму та порядок надання, які є необхідними для прийняття Гарантом рішення про надання Гарантії. Встановлені Гарантом вимоги є обов’язковими для Принципала. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628, затверджено Вимоги до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції. Відповідно до пункту 1 Вимог, ці Вимоги визначають обов’язкові вимоги до Гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції/ пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», банками , іншими фінансовими установами та страховими організаціями. Надана Банком Гарантія відповідає вказаним Вимогам до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції та вимогам «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року №5). Надана Банком Гарантія не містить додаткових умов щодо виконання вимог Бенефіціара про сплату суми гарантії, чинності гарантії, тощо. Укладений між АТ «АСІО БАНК» та Фізичною особою-підприємцем Цимбалюком Петром Миколайовичем Договір також не містить будь-яких додаткових умов чи вимог пов’язаних саме з забезпеченням тендерної пропозиції (Гарантії) та до виконання вимог Бенефіціара про сплату суми гарантії чи повернення її Принципалу у разі настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 форми і ніяким чином не впливає на зобов’язання Банку (Гаранта) виконати вимоги Бенефіціара чи Принципала. Таким чином, умови Договору №263-22/Т1 про надання банківської гарантії від 27.01.2022 року, на які посилається суб’єкт оскарження, не відносяться до змісту виданої гарантії та зобов’язань Банку по її виконанню, а регулюють відносини між Банком та Клієнтом з приводу виконання банком вимог Національного банку України в сфері державного регулювання діяльності банків Національним банком України, які є ОБОВЯЗКОВИМИ, та жодним чином не суперечать Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 року №2628. Крім того, згідно умов Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, Принципалом було розміщено грошове покриття сумі 5585,00 гривень (П’ять тисяч п’ятсот вісімдесят п’ять гривень 00 копійок) на рахунку покриття, відкритому в АТ «АСВІО БАНК». АТ «АСВІО БАНК» засвідчує, що Принципалом виконано всі умови Договору. У вкладці надається офіційна відповідь юридичного відділу АТ «АСВІО БАНК» щодо невідповідності умов договору З вище перерахованого у 1-й та 2-й підставі дискваліфікації Замовник маніпулює своїм службовим становищем та безпіставно дискваліфікує учасників торгів.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2022 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ 627 000,00
UAH з ПДВ
627 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВ-ЕНЕРГО" 796 998,00
UAH з ПДВ
796 998,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ 1 110 000,00
UAH з ПДВ
1 110 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

02 лютого 2022 18:55
Електронний підпис
02 лютого 2022 18:55
4._Цiнова_пропозицiя (1).pdf
02 лютого 2022 18:47
Електронний підпис
02 лютого 2022 18:47
1. Реєстр1.pdf
02 лютого 2022 18:33
Електронний підпис
01 лютого 2022 16:47
Електронний підпис
01 лютого 2022 16:43
Електронний підпис
01 лютого 2022 13:58
Електронний підпис
01 лютого 2022 13:57
31. Довідки з банку.rar
01 лютого 2022 13:57
17.3. Відгук Червоноград.pdf
01 лютого 2022 13:57
23._Лист-згода_Замовник.pdf
01 лютого 2022 13:57
29. Наказ .pdf
01 лютого 2022 13:57
12. Копія Витягу з ЄДР .pdf
01 лютого 2022 13:57
6.1._Технiчне_завдання.pdf
01 лютого 2022 13:57
11. Копія паспорту.pdf
01 лютого 2022 13:57
Гарантія 263-22 (1).zip
01 лютого 2022 13:57
4._Цiнова_пропозицiя.pdf
01 лютого 2022 13:57
26._Проект_договору.pdf
01 лютого 2022 13:57
1. Реєстр.pdf
01 лютого 2022 13:57
14._Лист-згода.pdf
01 лютого 2022 13:57
5.1. Технічне завдання.pdf

Публічні документи

02 лютого 2022 20:12
Електронний підпис
02 лютого 2022 19:18
Електронний підпис
02 лютого 2022 19:17
Електронний підпис
02 лютого 2022 19:16
18_1 Договір _1011 з Актами.pdf
02 лютого 2022 19:16
13 Скан-копія паспорта.pdf
02 лютого 2022 19:16
11 Статут скан-копія.pdf
02 лютого 2022 19:16
18_3 Договір _133 з Актами.pdf
02 лютого 2022 19:16
06 Цінова пропозиція.pdf
02 лютого 2022 19:16
18_11 Листи-відгуки.pdf
02 лютого 2022 19:16
18_8 Договір _83 від 02.04.2021.pdf
02 лютого 2022 19:16
18_9 Договір СС3 з Актами.pdf
02 лютого 2022 19:16
18_12 Лист-відгук 2022 р..pdf
02 лютого 2022 19:16
18_2 Договір _132 з Актами.pdf

Публічні документи

02 лютого 2022 20:55
Електронний підпис
02 лютого 2022 20:53
17. паспорт директора.pdf
02 лютого 2022 20:53
18. виписка з єдр.pdf
02 лютого 2022 20:53
38. банківська Гарантія.rar
02 лютого 2022 20:53
4. Сертификат Тимченко.pdf
02 лютого 2022 20:53
24. довідка досвід.pdf
02 лютого 2022 20:53
23. довідка відмова.pdf
02 лютого 2022 20:53
5. сертифікат бабак.pdf
02 лютого 2022 20:53
35. лист гарантія.pdf
02 лютого 2022 20:53
8. технічний паспорт.pdf
02 лютого 2022 20:53
12. техзавдання.pdf
02 лютого 2022 20:53
15. статут.pdf
02 лютого 2022 20:53
26. відгук.pdf
02 лютого 2022 20:53
37. працівники.pdf
02 лютого 2022 20:53
21. довідка ЄДРПОУ.pdf
02 лютого 2022 20:53
9. пропозиція.pdf
02 лютого 2022 20:53
20. витяг ПДВ.pdf
02 лютого 2022 20:53
36. договір оренда.pdf
02 лютого 2022 20:53
24. договір_акт.pdf
02 лютого 2022 20:53
2. лист згода оплата.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 263-22 (1).zip

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВ-ЕНЕРГО"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ЦИМБАЛЮК ПЕТРО МИКОЛАЙОВИЧ
#2849027730
Відхилено 627 000,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2022 16:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛІВ-ЕНЕРГО"
#41699068
Відхилено 796 998,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2022 16:52
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
#36047326
Переможець 1 110 000,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2022 16:56

Документи

04 лютого 2022 16:43
Електронний підпис
04 лютого 2022 16:43
ПРОТОКОЛ УО №13.docx

Документи

04 лютого 2022 16:52
Електронний підпис
04 лютого 2022 16:51
ПРОТОКОЛ УО №14.docx

Документи

04 лютого 2022 16:56
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2022 16:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОЕКТ-СТУДІЯ
#36047326
1 110 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2022 16:56
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 листопада 2023 17:32
Додаткова угода № 4 до Договору № ТН 5-22.pdf укладений
20 листопада 2023 17:32
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2023 10:36
Додаткова угода_2 до Договору_ТН5_22 від 14.02.2022.pdf зміни до договору
04 травня 2023 10:35
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2022 09:35
Додаткова угода №1 до Договору №ТН5-22 від 14.02.2022.pdf зміни до договору
23 грудня 2022 09:34
Електронний підпис укладений
15 лютого 2022 10:59
Договір № ТН 5-22.pdf укладений
15 лютого 2022 10:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до 01.05.2023. У тексті Договору № ТН5-22 від 14.02.2022 дату "31.12.2022" замінити датою "01.05.2023" у всіх випадках. Додаток №3 "Календарний план робіт" до Договору викласти в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: № ТН 5-22
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 травня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії Договору до 20.12.2023. Додаток №3 "Календарний план робіт" до Договору викласти вновій редакції, що додається
Номер договору про закупівлю: № ТН 5-22
Договір:
Номер додаткової угоди: №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2022 — 15 листопада 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони домовились розірвати Договір за згодою Сторін.