Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ |
Код ЄДРПОУ: | 39932654 |
Вебсайт: | https://architect-zt.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12 |
Контактна особа: |
Руслана Миколаївна Пархомець +380412474360 tender2@drrdep.zht.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2022 17:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 лютого 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 лютого 2022 00:00 |
Початок аукціону: | 14 лютого 2022 15:08 |
Очікувана вартість: | 102 521 184,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 512 605,92 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 512605 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Забезпечення виконання договору здійснюється шляхом надання банківської гарантії у розмірі 5 % від суми Договору, шляхом передачі електронного документу Замовнику. Учасник-переможець зобов’язаний передати Замовнику банківську гарантію не пізніше дати укладення Договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 30 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. | Аванс | 7 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 лютого 2022 16:13 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 лютого 2022 16:12 |
Перелік змін від 04.02.2022р..pdf | |
04 лютого 2022 16:12 |
ТД Станишівка І черга (зміни від 04.02).pdf | |
02 лютого 2022 08:59 |
Додаток 7. Проект Договору (7) (1).rar | |
02 лютого 2022 08:59 |
Перелік змін І черга Станишівка.pdf | |
31 січня 2022 17:31 |
Перелік змін СТанишівка І черга.pdf | |
25 січня 2022 17:35 |
Додаток 2 Технічне завдання.pdf |
04 лютого 2022 16:13 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
04 лютого 2022 16:12 |
Перелік змін від 04.02.2022р..pdf
|
|||||||||
04 лютого 2022 16:12 |
ТД Станишівка І черга (зміни від 04.02).pdf
|
|||||||||
02 лютого 2022 08:59 |
Додаток 7. Проект Договору (7) (1).rar
|
|||||||||
02 лютого 2022 08:59 |
Перелік змін І черга Станишівка.pdf
|
|||||||||
31 січня 2022 17:31 |
Перелік змін СТанишівка І черга.pdf
|
|||||||||
25 січня 2022 17:35 |
Додаток 2 Технічне завдання.pdf
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-09-05-000013 ● 242b2076caea4f7384e5804351eeab8e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 вересня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 вересня 2022 09:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
05.09.2022 № 191
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2022-01-25-018083-b 25.01.2022 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-09 11:29:02
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із реконструкції майнового комплексу КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Станишівка, Шосе Сквирське, 6. I-черга: Лікувальний корпус 1-й блок (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-25-018083-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 6 розділу VI тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
4. Надати інформацію та документи, що підтверджують виникнення обґрунтованої необхідності для проводження строку укладання договору від 11.03.2022 № 17-22 до 60 днів.
5. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «УК «Комфорт-Буд» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-14 16:37:28
Відповідь на запит
Відповідь у прикріпленому файлі
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-09-14 08:37:40
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт із реконструкції майнового комплексу КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Станишівка, Шосе Сквирське, 6. I-черга: Лікувальний корпус 1-й блок (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-25-018083-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо прийнятого рішення про визначення переможцем торгів ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД», яким не надано в тендерній пропозиції завірене належним чином посвідчення з охорони праці головного інженера – Рукомеда М.П., чим недотримано вимоги підпункту 6 пункту 2 тендерної документації.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-09-16 15:37:39
Відповідь на запит моніторингу
Департамент регіонального розвитку Житомирської обласної військової адміністрації, як Замовник по закупівлі за предметом реконструкції майнового комплексу КНП «Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня» Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Станишівка, Шосе Сквирське, 6. I-черга: Лікувальний корпус 1-й блок (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2022-01-25-018083-b) у відповідь на запит Державної аудиторської служби, зазначаємо наступне:
Перш за все, вимогами Форми 2 Додатку 6 до тендерної документації передбачена обовʼязкова наявність наступних працівників:
• головний інженер (з вищою освітою за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво» або «Міське будівництво» або "Будівництво та експлуатація будівель та споруд" та досвідом роботи в будівництві на посаді головного інженера або виконавця робіт не менше 5 років);
• виконроб (з вищою освітою за спеціальністю «Промислове та цивільне будівництво» або «Міське будівництво» та досвідом роботи в будівництві на посаді головного інженера або виконавця робіт не менше 5 років);
На підтвердження надаються скан-копії оригіналів дипломів про освіту та усіх сторінок трудових книжок.
На виконання даної вимоги, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ«УК «КОМФОРТ-БУД» надано довідку про наявність інженерно-технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід (файл «57. Довідка ІТР») від 03.02.2022 року №121т, яка, зокрема, містить інформацію про наявність в учасника наступних працівників: заступник директора (за суміщенням інженер з охорони праці, згідно наказу № 2/1 від 02 січня 2020р.) - Шиманський Віктор Мар'янович, головний інженер - Рукомеда Микола Петрович.
Відповідно до вимог підпункту 6 пункту 2 розділу V тендерної документації, Учасник в складі пропозиції має надати завірені належним чином копії посвідчень з охорони праці, зокрема, головного інженера, виконавця робіт та інженера з охорони праці.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» наявні скан-копії посвідчень з охорони праці, зокрема, Білоусова О. Ю. із зазначенням посади «Виконавець робіт» та Шиманського В. М. із вказанням посади «Головний інженер».
Таким чином, враховуючи, що Шиманський В. М. відповідно до поданого наказу № 2/1 від 02 січня 2020р. займає також посаду інженера з охорони праці, учасником ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» фактично були виконані вищезгадані вимоги тендерної документації, оскільки документація не містить вимог щодо надання учасниками копій посвідчень саме тих працівників, які зазначаються учасником у довідці про наявність інженерно-технічних працівників, які мають необхідні знання та досвід.
Таким чином, учасником ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» було виконано вимоги підпункту 6 пункту 2 тендерної документації.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2022-09-28 16:55:16
Звернення за роз`ясненням змісту висновку
Див. прикріплений лист.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2022-09-30 15:12:14
Роз’яснення щодо змісту висновку про результати моніторингу процедури закупівлі
Державна аудиторська служба України розглянула ваше звернення за роз’ясненням щодо змісту висновку про результати моніторингу процедури закупівлі від 27.09.2022 № 033-2058 (оприлюднений 28.09.2022) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2022-01-25-018083-b) та повідомляє.
Відповідно до умов пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційного критерію Замовник установив вимогу до учасника торгів щодо надання останнім довідки відповідно до Додатку 6, Форми 2 та Форми 3, які повинні містити інформацію про інженерно-технічних працівників та робітників будівельних професій учасника, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, передбачених тендерною документацією. Також, у додатку 6 тендерної документації установлена обов’язкова наявність наступних працівників: головного інженера та виконроба.
Згідно із умовами підпункту 6 пункту 2 Розділу V тендерної документації Замовником установлено вимогу щодо надання учасником у складі тендерної пропозиції завірених належним чином копій посвідчень з охорони праці директора, головного інженера, виконавця робіт, інженера з охорони праці. Також передбачено надання копії документів, які підтверджують, що всі працівники, інформація про яких надана у довідці, працюють на підприємстві учасника (надати копію наказу або копію іншого документу, що підтверджує факт працевлаштування).
Отже, Замовник на власний розсуд визначив для себе необхідний перелік вимог, які є для нього суттєвими та наявність яких повинні підтвердити учасники, які виявили намір взяти участь у закупівлі, що дозволить Замовнику провести належну оцінку тендерних пропозицій учасників відповідно до вимог Закону.
На виконання зазначених вимог тендерної документації учасник ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку від 03.02.2022 № 121т, з інформацією, зокрема, щодо:
- головного інженера – Рукомеда Микола Петрович;
- заступник директора (за суміщенням інженер з охорони праці) – Шиманський Віктор Мар’янович.
Також, учасник ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» у складі своєї тендерної пропозиції надав:
- наказ про переведення від 31.01.2022 № 11, де зазначено: «Рукомеду Миколу Петровича, начальника будівельно-монтажної дільниці (виконавець робіт) перевести з 01 лютого 2022 р. на посаду головного інженера»;
- наказ по особовому складу від 29.01.2021 № 9, де зазначено: «Шиманського Віктора Мар’яновича, заступника директора (головний інженер), перевести на посаду заступника директора з 01 лютого 2021р. з оплатою праці згідно штатного розкладу.
Водночас, учасник ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» у своїй тендерній пропозиції не надав завірене належним чином посвідчення з охорони праці на головного інженера Рукомеда М.П.; чим не дотримав вимог підпункту 6 пункту 2 Розділу V тендерної документації.
Зазначаємо, що відповідно до статті 29 Закону Замовник здійснює розгляд тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації.
Згідно із абзацом другим пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційному критерію, установленому статтею 16 цього Закону.
Отже, не відхилення Замовником тендерної пропозиції учасника ТОВ «УК «КОМФОРТ-БУД» через надання у її складі інформації та документів, які не підтверджують відповідність встановленому Замовником у тендерній документації кваліфікаційному критерію є порушенням абзацу п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Заперечення на висновок за результатами моніторингу
2022-10-03 17:13:32
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 жовтня 2022 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 лютого 2022 15:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" |
101 764 420,00
UAH з ПДВ
|
101 764 420,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Приватне підприємство "Елітбуд-1" |
101 905 693,25
UAH з ПДВ
|
101 905 693,25
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "УК "Комфорт-Буд" #40223320 |
Переможець |
101 764 420,00
UAH з ПДВ
|
15 лютого 2022 17:49
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2023 15:32
|
Додаткова угода №1 від 27.10.2023 р..pdf | укладений |
30 жовтня 2023 15:31
|
Електронний підпис | укладений |
11 березня 2022 16:46
|
Договір №17-22 від 11.03.2022р..PDF | укладений |
11 березня 2022 16:45
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
«Реконструкція майнового комплексу КНП "Житомирська обласна дитяча клінічна лікарня" Житомирської обласної ради за адресою: Житомирська область, Житомирський район, с. Станишівка, Шосе Сквирське, 6. I-черга: Лікувальний корпус 1-й блок» (Код ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція) | 1 | роботи |
101 764 420,00
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 березня 2022 — 27 жовтня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Сторони домовились розірвати Договір будівельного підряду №17-22 від 11.03.2022 року за згодою сторін. |