Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту:
«Капітальний ремонт будівлі Пасіки-Зубрицької гімназії в с. Пасіки-Зубрицькі Львівського району Львівської області»
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2022-01-25-017150-b ● 1ff25c59bb044127b9840ba8a95258fc
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Давидівська сільська рада Львівського району Львівської області |
Код ЄДРПОУ: | 04372313 |
Місцезнаходження: | 81151, Україна , Львівська обл., Львівський район, с. Давидів, вул. Незалежності, буд. 1 А |
Контактна особа: |
Хрунь Павло +380972896326 davydiv.zakupivli@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2022 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2022 16:40 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2022 16:40 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту:
«Капітальний ремонт будівлі Пасіки-Зубрицької гімназії в с. Пасіки-Зубрицькі Львівського району Львівської області»
«Капітальний ремонт будівлі Пасіки-Зубрицької гімназії в с. Пасіки-Зубрицькі Львівського району Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
81151, Україна, Львівська область, c.Давидів, вул. Незалежності, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2022 16:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2022 16:50 |
Додаток №2 Інші вимоги.doc | |
25 січня 2022 16:50 |
Додаток №1 Пропозицiя.docx | |
25 січня 2022 16:50 |
Додаток №4 Проект договору.doc | |
25 січня 2022 16:50 |
Оголошення.docx | |
25 січня 2022 16:50 |
Додаток №3 Технiчна специфiкацiя.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-25-017150-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХІНДУСТРІЯ", Код ЄДРПОУ:40835452
Дата подання: 28 січня 2022 11:45
Акт огляду
Умова Документації щодо попереднього огляду об'єкту дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669. У зв'язку з цим просимо Вас прибрати дану вимогу та внести зміни в документацію, так як вона дискримінує учасників закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2022 14:28
Відповідно до ч.3 ст. 14 ЗУ «Про Публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Замовник вважає за необхідне надати змогу представникам проектних організацій в період уточнень ознайомитись з обсягами необхідних проектних робіт, задля якісної підготовки Учасником своєї пропозиції, та безпідставного заниження ціни, через не включення до ціни всіх необхідних робіт, а також в подальшому, для спроможності виконання таким Учасником робіт якісно та в установлений строк.
Вимога щодо здійснення попереднього огляду об’єкта не є дискримінаційною та не обмежує коло учасників, оскільки будь-хто з потенційних учасників закупівлі може звернутись до замовника про можливість здійснення попереднього огляду об’єкта та отримання відповідного акту огляду.
Замовником, не встановлено дискримінаційних вимог стосовно потенційних Учасників закупівель.
Замовник вважає за необхідне надати змогу представникам проектних організацій в період уточнень ознайомитись з обсягами необхідних проектних робіт, задля якісної підготовки Учасником своєї пропозиції, та безпідставного заниження ціни, через не включення до ціни всіх необхідних робіт, а також в подальшому, для спроможності виконання таким Учасником робіт якісно та в установлений строк.
Вимога щодо здійснення попереднього огляду об’єкта не є дискримінаційною та не обмежує коло учасників, оскільки будь-хто з потенційних учасників закупівлі може звернутись до замовника про можливість здійснення попереднього огляду об’єкта та отримання відповідного акту огляду.
Замовником, не встановлено дискримінаційних вимог стосовно потенційних Учасників закупівель.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Синиський Юрій Зіновійович #3305003051 |
Переможець |
149 000,00
UAH з ПДВ
|
04 лютого 2022 16:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 11:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 січня 2023 14:24
|
Дод.договір №1 до дог.№СП-1_22.pdf | зміни до договору |
04 січня 2023 14:21
|
Електронний підпис | укладений |
14 лютого 2022 17:38
|
Договір №СП-1_22.pdf | укладений |
14 лютого 2022 17:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 04 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони уклали даний Додатковий Договір №1 про наступне: 1. Пункт 7.1. Договору на виготовлення проєктно-кошторисної документації №СП-1/22 від 14.02.2022 року викласти у новій редакції наступного змісту: «7.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками і діє до 31.12.2023 року, а в частині розрахунків до повного його виконання, згідно з умовами цього Договору». 2. Всі інші умови Договору на виготовлення проєктно-кошторисної документації СП-1/22 від 14.02.2022 року залишаються чинними у редакції, в якій викладені Сторонами раніше. Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе. |
Номер договору про закупівлю: | СП-1/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |