Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт будівлі Пасіки-Зубрицької гімназії в с. Пасіки-Зубрицькі Львівського району Львівської області»
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2022-01-25-017150-b 1ff25c59bb044127b9840ba8a95258fc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хрунь Павло

+380972896326 davydiv.zakupivli@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Давидівська сільська рада Львівського району Львівської області
Код ЄДРПОУ: 04372313
Місцезнаходження: 81151, Україна , Львівська обл., Львівський район, с. Давидів, вул. Незалежності, буд. 1 А
Контактна особа: Хрунь Павло
+380972896326
davydiv.zakupivli@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2022 16:50
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2022 16:40
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2022 16:40
Очікувана вартість: 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Виготовлення проектно-кошторисної документації по об’єкту:
«Капітальний ремонт будівлі Пасіки-Зубрицької гімназії в с. Пасіки-Зубрицькі Львівського району Львівської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 81151, Україна, Львівська область, c.Давидів, вул. Незалежності, 1А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2022 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2022 16:50
Додаток №2 Інші вимоги.doc
25 січня 2022 16:50
Додаток №1 Пропозицiя.docx
25 січня 2022 16:50
Додаток №4 Проект договору.doc
25 січня 2022 16:50
Оголошення.docx
25 січня 2022 16:50
Додаток №3 Технiчна специфiкацiя.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-25-017150-b.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОТЕХІНДУСТРІЯ", Код ЄДРПОУ:40835452
Дата подання: 28 січня 2022 11:45
Акт огляду
Умова Документації щодо попереднього огляду об'єкту дискримінаційною та такою, що значно обмежує кількість потенційних учасників Процедури закупівлі. Також додатково повідомляю, що вимога тендерної документації щодо обов’язкового обстеження об’єкту в період уточнень з підписанням у Замовника акту огляду, була визнана як дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Рішення від 13.12.2019 №18550 2. Рішення від 13.05.2020 № 9264 3. Рішення від 29.05.2020 № 10669. У зв'язку з цим просимо Вас прибрати дану вимогу та внести зміни в документацію, так як вона дискримінує учасників закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
31 січня 2022 14:28
Відповідно до ч.3 ст. 14 ЗУ «Про Публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі може зазначатися інша інформація.
Замовник вважає за необхідне надати змогу представникам проектних організацій в період уточнень ознайомитись з обсягами необхідних проектних робіт, задля якісної підготовки Учасником своєї пропозиції, та безпідставного заниження ціни, через не включення до ціни всіх необхідних робіт, а також в подальшому, для спроможності виконання таким Учасником робіт якісно та в установлений строк.
Вимога щодо здійснення попереднього огляду об’єкта не є дискримінаційною та не обмежує коло учасників, оскільки будь-хто з потенційних учасників закупівлі може звернутись до замовника про можливість здійснення попереднього огляду об’єкта та отримання відповідного акту огляду.
Замовником, не встановлено дискримінаційних вимог стосовно потенційних Учасників закупівель.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 03 лютого 2022 16:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Синиський Юрій Зіновійович 149 000,00
UAH з ПДВ
149 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 лютого 2022 15:49
Електронний підпис
02 лютого 2022 15:40
9.довідка субпідряд.jpg
02 лютого 2022 15:40
2.технічне завдання.pdf
02 лютого 2022 15:40
18.довідка працівники.jpg
02 лютого 2022 15:40
16.довідка мтб.jpg
02 лютого 2022 15:40
21.наказ Рибський.pdf
02 лютого 2022 15:40
12.довідки банк.pdf
02 лютого 2022 15:40
12.довідки банк2.pdf
02 лютого 2022 15:40
27.1 лист пояснення пдв.jpg
02 лютого 2022 15:40
11.довідка МВС.pdf
02 лютого 2022 15:40
7.акт огляду.jpg
02 лютого 2022 15:40
10.гл демпінг.jpg
02 лютого 2022 15:40
20.наказ Борисов.pdf
02 лютого 2022 15:40
25.Паспорт.pdf
02 лютого 2022 15:40
1.цінова пропозиція.pdf
02 лютого 2022 15:40
31. виписка ЄДР.pdf
02 лютого 2022 15:40
14.проект договору.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Синиський Юрій Зіновійович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Синиський Юрій Зіновійович
#3305003051
Переможець 149 000,00
UAH з ПДВ
04 лютого 2022 16:05

Документи

04 лютого 2022 16:05
Електронний підпис
04 лютого 2022 16:04
Протокол №СП22_02_04_01.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 лютого 2022 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Синиський Юрій Зіновійович
#3305003051
149 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 лютого 2022 16:05
Електронний підпис
04 лютого 2022 16:04
Протокол №СП22_02_04_01.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2024 11:25
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2023 14:24
Дод.договір №1 до дог.№СП-1_22.pdf зміни до договору
04 січня 2023 14:21
Електронний підпис укладений
14 лютого 2022 17:38
Договір №СП-1_22.pdf укладений
14 лютого 2022 17:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони уклали даний Додатковий Договір №1 про наступне: 1. Пункт 7.1. Договору на виготовлення проєктно-кошторисної документації №СП-1/22 від 14.02.2022 року викласти у новій редакції наступного змісту: «7.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами, скріплення печатками і діє до 31.12.2023 року, а в частині розрахунків до повного його виконання, згідно з умовами цього Договору». 2. Всі інші умови Договору на виготовлення проєктно-кошторисної документації СП-1/22 від 14.02.2022 року залишаються чинними у редакції, в якій викладені Сторонами раніше. Сторони підтверджують їх обов’язковість для себе.
Номер договору про закупівлю: СП-1/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 лютого 2022 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 149 000,00
UAH