Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
79710000-4 - охоронні послуги.
Очікувана вартість
435 000,00 UAH
UA-2022-01-25-015691-b ● 6de8fa721a414dc09c32dc510fb80ad0
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ СУСПІЛЬНИХ КОМУНІКАЦІЙ ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 25695762 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 50-Б |
Контактна особа: |
Сапуга Геннадій 380442350787 sapuga373@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2022 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2022 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 лютого 2022 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 лютого 2022 08:00 |
Початок аукціону: | 11 лютого 2022 12:44 |
Очікувана вартість: | 435 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Учасник повинен надати забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (безвідкличної, безумовної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, відшкодувати на рахунок Замовника кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. 2.2. Розмір забезпечення тендерної пропозиції згідно з гарантією – 13050 грн (тринадцять тисяч п’ятдесят гривень 00 коп.). Сума гарантії залишається незмінною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції – не менше 90 днів з останньої дати подання тендерних пропозицій. В разі продовження строку дії тендерної пропозиції, дія забезпечення має бути продовжена Учасником на відповідний строк. 2.3. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис уповноваженої посадової особи банку-гаранта у порядку, передбаченому цією тендерною документацією. Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». 2.4. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до статті 31 Закону. 2.5. Перелік випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається Учаснику, передбачений частиною 3 статті 25 Закону. 2.6. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника та не компенсуються Замовником. 2.7. Вимоги до гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа: - при поданні тендерної пропозиції забезпечення тендерної пропозиції надається у електронному вигляді у форматі «pdf» з накладанням ЕЦП гаранта; - банківська гарантія повинна містити наступні суттєві умови: • назву документа – «Гарантія»; • номер, дату та місце складання; • термін дії повинен бути не менше, ніж 120 днів з дати кінцевого строку подання пропозицій; • повну або скорочену назву банка-гаранта; • електронний підпис Банка Гаранта; • номер тендеру у ЦБД; • повну або скорочену назву Учасника (принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; • повну або скорочену назву Бенефіціара: Департамент суспільних комунікацій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) • платіжні реквізити Беніфіціара: UA458201720344220001000038348 в ДКCУ м. Київ • посилання на тендерну документацію про проведення відкритих торгів, у яких передбачена вимога щодо надання гарантії; • суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; • умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом: лише за письмовою згодою із бенефіціаром; • гарантія має бути безвідкличною; • обов’язок банка-гаранта сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою бенефіціара, в якій буде посилання на одну з наступних підстав: - відкликання тендерної пропозиції Учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону; - термін сплати грошових коштів протягом 10 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги; - інші умови, які не обмежують та не скасовують вимоги, які зазначені вище. Текст банківської гарантії не може містити умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги). |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 13050 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
79710000-4 - охоронні послуги.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Хрещатик, 50-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 лютого 2022
—
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2022 16:31 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2022 16:12 |
ТД охорона Департаменту 2022 (2).doc |
25 січня 2022 16:31 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 січня 2022 16:12 |
ТД охорона Департаменту 2022 (2).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-25-015691-b.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "А1 ОХОРОНА", Код ЄДРПОУ:37757055
Дата подання: 29 січня 2022 12:40
Дискримінаційні вимоги закупівлі
Шановний Замовнику!
Пунктом 1.2. Тендерної документації Ви вимагаєте надання документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази, вказаної в п.1.1. не менше 5, шляхом надання копій видаткових накладних на придбання. Враховуючи те, що матеріально-технічна база пункту 1.2. чітко переплітається із матеріально-технічною базою в пункті 2.4. з вимогою надати підтвердження про наявність дозволів на зберігання та носіння зброї на кожного ГШР у кількості 16 чоловік, потенційний учасник втрачає можливість залучити субпідрядну організацію із наявною матеріально-технічною базою, до прикладу щодо наявності зброї та дозволів на неї, тим самим Ви штучно збільшуючи кількість матеріально-технічної бази з 5 на 21!! Мова йде про наявність травматичної зброї. Тобто, виходить учасник має мати у власності не менше 5 шт. травматичної зброї та ще 16 штук аналогічної зброї для екіпажу ГШР, лише задля мети «у разі необхідності». Оскільки Замовник не надав пояснення щодо кількості травматичної зброї на об’єкті, а також відсутності субпідрядних організацій зі значним штатом охоронців, які субпідрядна організація може вилучити зі свого складу задля надання реагування з об’єкту, просимо внести зміни в тендерну документацію шляхом виключення обов’язкової вимоги наявності не менше 5 по кожній позиції Постанови Кабміну № 97.
Пунктом 2.3. Тендерної документації ви вимагаєте надання Довідки про наявність не менше 16-ти працівників суб’єкта охоронної діяльності, які мають досвід роботи на посадах, безпосередньо пов’язаних з охороною та які будуть задіяні в групі швидкого реагування (ГШР). З якою метою шановний замовнику ви вимагаєте наявність не менше 16-ти працівників в складі ГШР на одному посту?. Міжгалузевою нормою чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проектні організації), затверджених наказом Мінпраці від 11.05.2004 р. № 105 (далі — Міжгалузеві норми) чітко передбачено на одному посту охорони 5 працівників. З урахуванням кількості 16 чоловік ГШР на одному посту, Ви зобов’язані вказати конкретну, реальну ціль та мету, а також належне обґрунтування необхідності залучення відповідної кількості працівників. Відповідно, 21 людина разом із ГШР та відсутність належного та документально обґрунтованих підстав для залучення відповідних постів охорони, призводить до дискримінації учасників, які не мають у штаті або ж відповідної субпідрядної організації зі значним штатом та дозволами на зброю. З урахуванням зазначеного, просимо виключити з пункту 2.3. тендерної документації вимогу щодо наявності 16 чоловік ГШР з дозволами на травматичну зброю.
Пунктом 1.3. тендерної документації ви вимагаєте у випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті залучити 4 автомобіля зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Тобто, замовник жодним чином не надав пояснення щодо необхідності 4 транспортних засобів на одному посту. Яким чином Замовник вираховує чисельних транспортних засобів, та на основі який нормативів регулює свою позицію. Враховуючи відсутність нормативного пояснення, а лише примітивне пояснення « у разі необхідності» підлягає скасуванню, адже не містить жодного належного обґрунтування.
Пунктом 1.3. тендерної документації передбачено надання копії довідок про перебування транспортних засобів (транспорту реагування) на військовому обліку (відповідно до Постанови КМУ від 17 червня 2015 р.№ 405); виданих не раніше ніж 2021 року. Ми, як потенційні учасники даної закупівлі придбали автомобілі у 2020 році, та, відповідно маємо довідки про перебування транспортних засобів на військовому обліку 2020 року. Отже, з якою метою Замовник прагне надання довідок про перебування на військовому обліку не раніше 2021 року?. Відсутні будь-які пояснення стосовно того, яким чином придбані автомобілі раніше 2021 року є такими, що не можуть бути залучені до відповідної закупівлі. Враховуючи вищезазначене, просимо внести зміни в тендерну документацію Замовника, шляхом викладення її у новій реакції. У разі надання необґрунтованої відповіді та не внесення зазначений змін, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету з метою захисту своїх прав та інтересів.
Розгорнути
Згорнути
Пунктом 1.2. Тендерної документації Ви вимагаєте надання документального підтвердження наявності матеріально-технічної бази, вказаної в п.1.1. не менше 5, шляхом надання копій видаткових накладних на придбання. Враховуючи те, що матеріально-технічна база пункту 1.2. чітко переплітається із матеріально-технічною базою в пункті 2.4. з вимогою надати підтвердження про наявність дозволів на зберігання та носіння зброї на кожного ГШР у кількості 16 чоловік, потенційний учасник втрачає можливість залучити субпідрядну організацію із наявною матеріально-технічною базою, до прикладу щодо наявності зброї та дозволів на неї, тим самим Ви штучно збільшуючи кількість матеріально-технічної бази з 5 на 21!! Мова йде про наявність травматичної зброї. Тобто, виходить учасник має мати у власності не менше 5 шт. травматичної зброї та ще 16 штук аналогічної зброї для екіпажу ГШР, лише задля мети «у разі необхідності». Оскільки Замовник не надав пояснення щодо кількості травматичної зброї на об’єкті, а також відсутності субпідрядних організацій зі значним штатом охоронців, які субпідрядна організація може вилучити зі свого складу задля надання реагування з об’єкту, просимо внести зміни в тендерну документацію шляхом виключення обов’язкової вимоги наявності не менше 5 по кожній позиції Постанови Кабміну № 97.
Пунктом 2.3. Тендерної документації ви вимагаєте надання Довідки про наявність не менше 16-ти працівників суб’єкта охоронної діяльності, які мають досвід роботи на посадах, безпосередньо пов’язаних з охороною та які будуть задіяні в групі швидкого реагування (ГШР). З якою метою шановний замовнику ви вимагаєте наявність не менше 16-ти працівників в складі ГШР на одному посту?. Міжгалузевою нормою чисельності робітників, що обслуговують громадські будівлі (будівлі управлінь, конструкторські і проектні організації), затверджених наказом Мінпраці від 11.05.2004 р. № 105 (далі — Міжгалузеві норми) чітко передбачено на одному посту охорони 5 працівників. З урахуванням кількості 16 чоловік ГШР на одному посту, Ви зобов’язані вказати конкретну, реальну ціль та мету, а також належне обґрунтування необхідності залучення відповідної кількості працівників. Відповідно, 21 людина разом із ГШР та відсутність належного та документально обґрунтованих підстав для залучення відповідних постів охорони, призводить до дискримінації учасників, які не мають у штаті або ж відповідної субпідрядної організації зі значним штатом та дозволами на зброю. З урахуванням зазначеного, просимо виключити з пункту 2.3. тендерної документації вимогу щодо наявності 16 чоловік ГШР з дозволами на травматичну зброю.
Пунктом 1.3. тендерної документації ви вимагаєте у випадку виникнення надзвичайних ситуацій на об’єкті залучити 4 автомобіля зареєстрованого, як спеціальний (спеціалізований), обладнаний засобами радіотехнічного зв'язку, кольорографічними схемами та написами, відповідними світловими та звуковими сигналами у порядку, визначеному Міністерством внутрішніх справ України. Тобто, замовник жодним чином не надав пояснення щодо необхідності 4 транспортних засобів на одному посту. Яким чином Замовник вираховує чисельних транспортних засобів, та на основі який нормативів регулює свою позицію. Враховуючи відсутність нормативного пояснення, а лише примітивне пояснення « у разі необхідності» підлягає скасуванню, адже не містить жодного належного обґрунтування.
Пунктом 1.3. тендерної документації передбачено надання копії довідок про перебування транспортних засобів (транспорту реагування) на військовому обліку (відповідно до Постанови КМУ від 17 червня 2015 р.№ 405); виданих не раніше ніж 2021 року. Ми, як потенційні учасники даної закупівлі придбали автомобілі у 2020 році, та, відповідно маємо довідки про перебування транспортних засобів на військовому обліку 2020 року. Отже, з якою метою Замовник прагне надання довідок про перебування на військовому обліку не раніше 2021 року?. Відсутні будь-які пояснення стосовно того, яким чином придбані автомобілі раніше 2021 року є такими, що не можуть бути залучені до відповідної закупівлі. Враховуючи вищезазначене, просимо внести зміни в тендерну документацію Замовника, шляхом викладення її у новій реакції. У разі надання необґрунтованої відповіді та не внесення зазначений змін, ми будемо змушені звернутися до Антимонопольного комітету з метою захисту своїх прав та інтересів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 лютого 2022 11:27
Шановний учаснику, ознайомившись із Вашою вимогою, повідомляємо наступне: щодо кількості матеріально-технічної бази, Ваше розуміння умов документації та розрахунки є хибними. Роз’яснюємо: Ви повинні виконати наступні вимоги тендерної документації і надати: Довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази для надання зазначених послуг. Матеріально-технічна база повинна відповідати Постанові КМУ від 11 лютого 2013 р. № 97 «Про затвердження переліку спеціальних засобів, придбання, зберігання та використання яких здійснюється суб’єктами охоронної діяльності». 1.2. Документальне підтвердження наявності матеріально-технічної бази, вказаної в п.1.1. не менше 5, шляхом надання копій видаткових накладних на придбання. Матеріально-технічна база має бути у кількості 5 одиниць безпосередньо для працівників, які перебувають на посту. Матеріально-технічна база може бути власна, а може бути залучена – це визначається на власний розсуд учасника. Щодо збільшення кількості зброї до 21 одиниці, Ви можете використовувати виключно власну зброю, або виключно залучену, або мати 5 одиниць власної зброї, а у разі залучення субпідрядника для реагування, то субпідрядна організація може мати 16 дозволів для груп швидкого реагування. Таким чином, Замовник жодним чином не обмежує коло учасників, а навпаки – пропонує різні варіації того, як учасник має підтвердити матеріально-технічну базу для надання відповідної якості та обсягу послуг. Щодо кількості працівників у 16 осіб, роз’яснюємо, що склад 1 групи реагування становить з 1 водія-охоронника та 3х охоронників, відповідно в одній машині перебуває 4 особи. Оскільки кількість машин становить 4 одиниці, то загальна кількість працівників складає 16 осіб. Щодо кількості автомобілів, Замовник є структурним підрозділом виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації), який постійно здійснює прийом громадян, проводить різноманітні брифінги та прес-конференції, тому ми маємо бути впевнені, що у разі надзвичайної ситуації, Виконавець швидко та оперативно направить на посилення охороннику групи реагування, бажано у кількості двох, таким чином, наявність саме 4 одиниць транспорту необхідна для забезпечення змінності автомобілів та підміни їх у разі несправності, проходження техогляду, виїзду на інші об’єкти охорони за тривогою, адже Замовник розуміє, що виконавець має ряд об’єктів охорони і забезпечити якісне надання послуг за допомогою одного автомобілю не є можливим. Щодо довідок про перебування транспортних засобів на військовому обліку, Ваше твердження про те, що автомобілі, які були придбані у 2020 році не можна використовувати є хибною. Ви могли придбати автомобіль у 2020, або 2017, чи 2009 році, поставити його на облік, а потім зняти. Відповідно в 2021, тим паче в 2022 році інформацію про постановку на облік змінилася і є не актуальною. Кожен суб’єкт має права звернутися у відповідний орган з запитом про видачу довідки про перебування транспортних засобів на військовому обліку, такий документ видається протягом 3х робочих днів, тому Ви встигнете отримати даний документ. Також згідно частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством, та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник жодним чином не обмежує коло осіб до участі, а лише прагне отримати актуальну інформацію на момент розкриття пропозицій та якісного надавача послуг охорони.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 лютого 2022 13:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АГЕНТСТВО "ГРІЗЛІ" |
434 942,40
UAH з ПДВ
|
434 942,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГУАРД-ОХОРОНА" |
435 000,00
UAH з ПДВ
|
435 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АГЕНТСТВО "ГРІЗЛІ" #43320392 |
Переможець |
434 942,40
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2022 13:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 січня 2023 13:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 грудня 2022 15:37
|
Додаткова угода 2.pdf | зміни до договору |
23 грудня 2022 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2022 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 квітня 2022 14:33
|
Додаткова угода Грізлі.pdf | зміни до договору |
14 квітня 2022 14:31
|
Електронний підпис | укладений |
05 березня 2022 21:14
|
Договір охорона.pdf | укладений |
05 березня 2022 21:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 13 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди зменшити сумму Договору №04/03/22 про надання послуг з охорони приміщення від "04" березня 2022 року (далі - Договір) на 4 209 грн 12 коп. (чотири тисячі двісті дев'ять гривень дванадцять копійок) без ПДВ, у зв'язку із зменшенням обсягу закупівлі, відповідно до пункту першого частини п'ятої статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі". |
Номер договору про закупівлю: | 04/03/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 09 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. |
Номер договору про закупівлю: | 04/03/2022 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |