Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Електрична плита (ДК 021:2015-39711440-5 - Електричні плити)
Очікувана вартість
28 000,00 UAH
UA-2022-01-25-014081-b 44b9560993504535b10213cc5e2bba0d
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Плюта

+380978107427 osvitanova2020@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ,КУЛЬТУРИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ ТАЛАЛАЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПРИЛУЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 44055284
Місцезнаходження: 17200, Україна , Чернігівська обл., Талалаївський р-н, селище міського типу Талалаївка, вул.Вокзальна, будинок 3
Контактна особа: Оксана Плюта
+380978107427
osvitanova2020@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2022 15:32
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2022 15:29
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2022 15:29
Початок аукціону: 04 лютого 2022 13:52
Очікувана вартість: 28 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 140,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
електрична плита
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 17200, Україна, Чернігівська область, смт Талалаївка, вул Вокзальна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 18 лютого 2022
ДК 021:2015: 39711440-5 — Електричні плити

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2022 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 січня 2022 15:32
ОГОЛОШЕННЯ електрична плита 2022.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Період доставки
Дата подання: 28 січня 2022 11:01
доброго дня. промислові плити завод виготовляє протягом місяця. просимо збільшити період доставки до 07.03.2022 року
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2022-01-25-014081-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП Лукрос, Код ЄДРПОУ:40227194
Дата подання: 10 лютого 2022 10:11
Просимо роз'язнень
Шановний Замовнику.
Просимо пояснити причину дискваліфікації. Нами було надано гарантійний лист щодо гарантій постачання товару транспортом Постачальника та за наш рахунок, але... Як ми можемо надати гарантійний лист про перевірку цілістності, комплектності та відсутності пошкоджень в присутності ПРЕДСТАВНИКА ЗАМОВНИКА???!!! ЗАМОВНИК-ЦЕ ВИ. Ми не можемо гарантувати те, що не в нашій компетенції. А якщо ми надамо такий лист, а Ваш представник не з'явиться, то нами будуть порушені умови поставки і відповідати будемо ми. Вам не здаєтьс це нелогічним?
Так чи інакше постачання буде здійснюватись нашим транспортом, тобто нашим представником, який буде пристунім в момент вивантаження товару та є відповідальною особою до повної передачі товару Замовнику.
Виходячи з вищесказаного просимо повернути нашу пропозицію на розгляд у зв'язку з виконанням усіх вимог Замовника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2022 15:45
Вимога не задоволена, осільки є порушення :
1. Порушення вимог: Додатки 1,6 оформлено неналежним чином, не у відповідності до вимог, вказаних Замовником у тендерній документації.
2. Відсутність гарантійного листа, що гарантує поставку товару транспортом і за рахунок Постачальника, з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників Замовника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2022-01-25-014081-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП Лукрос, Код ЄДРПОУ:40227194
Дата подання: 11 лютого 2022 16:12
Не згода з відповіддю
Додаток 1: це теххарактеристики товару. Нами було надано повну та розвернуту характеристику запропонованого Товару, де вказано модель, виробника, теххарактеристики. Перед поданням пропозиції ми зв'язувались з Вами для уточнення деякіх моментів и ви нам надали цю інформацію, пісял чого нами було прийнято рішення про участь у закупівлі. Чим Вас не задовільнив додаток 1, який було зроблено на основі вашого зразка?
Додаток 6: Лист згода на обробку даних. Даний лист подається в вільній формі і немає чіткого бланку. Основа цього листа-це дозволення на обробку даних. Ми його Вам надали.
Просимо чітко і ретельно пояснити ваши претензії.
Гарантійний лист було надано зі всіма Вашими вимогами. В даному листі не вказано Замовника, так як ми ні юридично, ні фізично не можемо нести відповідальність за дії замовника, тобто за Вашу сторону. Ви розумієте, що це просто нелогічно і вами було допущено помилку, так як в таких листах гарантується пристуність ПРЕДСТАВНИКА Постачальника, но ніяк не Замовника. Представник Замовника будет так чи інше, т.я. буде приймати товар від Постачальника. Лист, с гарантію представника Замовника є таким. який не має ні юридичної, ні "адекватної" сили, так як не є логічним.
Ви свідомо не визнаєте свою помилку і прийняли рішення дискваліфікації всупереч Закону і в особистих зацікавленостях. Просимо переглянути ще раз подані нами усі документи, які виконані з усіма вимогами і повернути нашу пропозицію на кваліфккацію. В іншому випадку ми будемо вимушені звернутись не тільки до АМКУ, але і до органів, які контролюють нераціональність витрачання бюджетних коштів. На даний момент це виглядає саме так.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2022 11:33
Вимога не задоволена
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-01-25-014081-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Лукрос, Код ЄДРПОУ:40227194
Дата подання: 14 лютого 2022 18:04
Ігнорування вимог
Шановний Замовнику!
Ви проігнорували наші вимоги і не надали відповідей на питання, яки ми поставили у своїй скарзі. Просимо Вас надати відповідь на наші запитання і довести правомірність дискваліфікації. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до компетентних органів для захисту своїв прав, а саме по-перше: це відповідальність уповноваженої особи, по-друге: керівника організації, який підтримує порушення Закону "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2022 09:50
1.Згідно кваліфікаційним вимогам до учасника Ви повинні були надати сертифікат якості та декларацію виробника завірену підписом та печаткою. Що Вами не зроблено. 2. Лист згода написана в добровільній формі, що не відповідає дод.6 до оголошення. 3. В ціновій пропозиції : термін поставки вказано 21 банківський день з отримання заявки на поставку, що не відповідає умовам договору.
Номер вимоги: UA-2022-01-25-014081-b.a4
Статус:
Скасована
Учасник: ПП Лукрос, Код ЄДРПОУ:40227194
Дата подання: 15 лютого 2022 10:23
Висасування причин з повітря
Замовнику!
По-перше: документи, які надаються державними органами не завіряються підписом та печаткою комерційних організацій. Тому ця вимогу є надуманною.
По-друге: "лист-згода про обробку даних" надається у довільній формі і ви не можете застосовувати норми написання цього листа, так як немає чіткої форми.
По-третє: в початкових причинах дискваліфікації ви вказували інші причини, але "перевзулися в повітрі".

Також в договорі вказано, постачання до 18.02.2022року. В обговоренні до даної закупівлі Вам було надано пояснення, що дана одиниця. у зв'язку з подіями у країні та світі, виготовляється 1 місяць.
Ви навмисно вишукуєте надумані причини для дискваліфікації.
З нашого боку буде подано заяву в прокуратуру Чернігівської області з заявою, про "розбазарювання" бюджетних коштів та порушання закону "Про публічні" закупівлі. Також ми звернемось до обласної ради вашої області з вимогою контролювання даної закупівлі і притягування уповноваженої особи до відповідальності за порушення усіх норм законодавства.
Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 15 лютого 2022 12:51
Причина: згода з фактами замовника

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 04 лютого 2022 14:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП Лукрос 25 156,00
UAH з ПДВ
25 156,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" 26 497,98
UAH з ПДВ
26 497,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 лютого 2022 11:56
Електронний підпис
01 лютого 2022 11:14
довідка оподаткування.pdf
01 лютого 2022 11:14
джерело походження.pdf
01 лютого 2022 11:14
опис с кодом.pdf
01 лютого 2022 11:14
устав.pdf
01 лютого 2022 11:14
Додаток _2.pdf
01 лютого 2022 11:14
Сертифікат плити.PDF
01 лютого 2022 11:14
Додаток _ 1 тех.хар.pdf
01 лютого 2022 11:14
незаборгованість (2).pdf
01 лютого 2022 11:14
витяг 2022 (1).pdf
01 лютого 2022 11:14
паспорт ПЕ-6Ш_22.10.2014.pdf
01 лютого 2022 11:14
гар.лист общ..pdf
01 лютого 2022 11:14
Санкції Лукрос.pdf
01 лютого 2022 11:14
приказ.pdf
01 лютого 2022 11:14
протокол.pdf
01 лютого 2022 11:14
Додаток _ 4 цінова.pdf
01 лютого 2022 11:14
санкційна довідка.pdf
01 лютого 2022 11:14
Додаток _ 5 Договір.pdf
01 лютого 2022 11:14
згода на обробку даних.pdf

Публічні документи

03 лютого 2022 13:53
Електронний підпис
03 лютого 2022 13:22
Статут.pdf
03 лютого 2022 13:22
ПЕ-6Ш.pdf
03 лютого 2022 13:22
ПДВ_витяг.pdf
03 лютого 2022 13:22
Довідки різні.pdf
03 лютого 2022 13:22
Цінова пропозиція.pdf
03 лютого 2022 13:22
Витяг з ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Лукрос

ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Лукрос
#40227194
Відхилено 25 156,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2022 16:51
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
Переможець 26 497,98
UAH з ПДВ
14 лютого 2022 15:47

Документи

09 лютого 2022 16:51
Електронний підпис
09 лютого 2022 16:51
протокол.pdf

Документи

14 лютого 2022 15:47
Електронний підпис
14 лютого 2022 15:47
Протокол ел. плита.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 лютого 2022 15:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ"
#41272101
26 497,98
UAH з ПДВ
Документи

Документи

14 лютого 2022 15:47
Електронний підпис
14 лютого 2022 15:47
Протокол ел. плита.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 серпня 2022 10:04
Додаткова угода №2.pdf укладений
26 серпня 2022 10:02
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2022 13:24
Додаткова угода.pdf зміни до договору
18 лютого 2022 13:23
Електронний підпис укладений
18 лютого 2022 13:06
Договір електрична плита.pdf укладений
18 лютого 2022 12:39

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження
Номер договору про закупівлю: 66-02/22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 лютого 2022 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: відсутність фінансування на товар