Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична плита (ДК 021:2015-39711440-5 - Електричні плити)
Очікувана вартість
28 000,00 UAH
UA-2022-01-25-014081-b ● 44b9560993504535b10213cc5e2bba0d
Спрощена закупівля
Завершена
Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ,КУЛЬТУРИ,МОЛОДІ ТА СПОРТУ ТАЛАЛАЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ ПРИЛУЦЬКОГО РАЙОНУ ЧЕРНІГІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 44055284 |
Місцезнаходження: | 17200, Україна , Чернігівська обл., Талалаївський р-н, селище міського типу Талалаївка, вул.Вокзальна, будинок 3 |
Контактна особа: |
Оксана Плюта +380978107427 osvitanova2020@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 25 січня 2022 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 січня 2022 15:29 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 03 лютого 2022 15:29 |
Початок аукціону: | 04 лютого 2022 13:52 |
Очікувана вартість: | 28 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 140,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
електрична плита
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
17200, Україна, Чернігівська область, смт Талалаївка, вул Вокзальна,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 лютого 2022
ДК 021:2015: 39711440-5 — Електричні плити
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 січня 2022 15:34 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 січня 2022 15:32 |
ОГОЛОШЕННЯ електрична плита 2022.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Період доставки
Дата подання: 28 січня 2022 11:01
доброго дня. промислові плити завод виготовляє протягом місяця. просимо збільшити період доставки до 07.03.2022 року
Відповідь відсутня
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2022-01-25-014081-b.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП Лукрос, Код ЄДРПОУ:40227194
Дата подання: 10 лютого 2022 10:11
Просимо роз'язнень
Шановний Замовнику.
Просимо пояснити причину дискваліфікації. Нами було надано гарантійний лист щодо гарантій постачання товару транспортом Постачальника та за наш рахунок, але... Як ми можемо надати гарантійний лист про перевірку цілістності, комплектності та відсутності пошкоджень в присутності ПРЕДСТАВНИКА ЗАМОВНИКА???!!! ЗАМОВНИК-ЦЕ ВИ. Ми не можемо гарантувати те, що не в нашій компетенції. А якщо ми надамо такий лист, а Ваш представник не з'явиться, то нами будуть порушені умови поставки і відповідати будемо ми. Вам не здаєтьс це нелогічним?
Так чи інакше постачання буде здійснюватись нашим транспортом, тобто нашим представником, який буде пристунім в момент вивантаження товару та є відповідальною особою до повної передачі товару Замовнику.
Виходячи з вищесказаного просимо повернути нашу пропозицію на розгляд у зв'язку з виконанням усіх вимог Замовника.
Розгорнути
Згорнути
Просимо пояснити причину дискваліфікації. Нами було надано гарантійний лист щодо гарантій постачання товару транспортом Постачальника та за наш рахунок, але... Як ми можемо надати гарантійний лист про перевірку цілістності, комплектності та відсутності пошкоджень в присутності ПРЕДСТАВНИКА ЗАМОВНИКА???!!! ЗАМОВНИК-ЦЕ ВИ. Ми не можемо гарантувати те, що не в нашій компетенції. А якщо ми надамо такий лист, а Ваш представник не з'явиться, то нами будуть порушені умови поставки і відповідати будемо ми. Вам не здаєтьс це нелогічним?
Так чи інакше постачання буде здійснюватись нашим транспортом, тобто нашим представником, який буде пристунім в момент вивантаження товару та є відповідальною особою до повної передачі товару Замовнику.
Виходячи з вищесказаного просимо повернути нашу пропозицію на розгляд у зв'язку з виконанням усіх вимог Замовника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 лютого 2022 15:45
Вимога не задоволена, осільки є порушення :
1. Порушення вимог: Додатки 1,6 оформлено неналежним чином, не у відповідності до вимог, вказаних Замовником у тендерній документації.
2. Відсутність гарантійного листа, що гарантує поставку товару транспортом і за рахунок Постачальника, з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників Замовника.
1. Порушення вимог: Додатки 1,6 оформлено неналежним чином, не у відповідності до вимог, вказаних Замовником у тендерній документації.
2. Відсутність гарантійного листа, що гарантує поставку товару транспортом і за рахунок Постачальника, з перевіркою комплектності, цілісності та відсутності пошкоджень в присутності представників Замовника.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2022-01-25-014081-b.a2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП Лукрос, Код ЄДРПОУ:40227194
Дата подання: 11 лютого 2022 16:12
Не згода з відповіддю
Додаток 1: це теххарактеристики товару. Нами було надано повну та розвернуту характеристику запропонованого Товару, де вказано модель, виробника, теххарактеристики. Перед поданням пропозиції ми зв'язувались з Вами для уточнення деякіх моментів и ви нам надали цю інформацію, пісял чого нами було прийнято рішення про участь у закупівлі. Чим Вас не задовільнив додаток 1, який було зроблено на основі вашого зразка?
Додаток 6: Лист згода на обробку даних. Даний лист подається в вільній формі і немає чіткого бланку. Основа цього листа-це дозволення на обробку даних. Ми його Вам надали.
Просимо чітко і ретельно пояснити ваши претензії.
Гарантійний лист було надано зі всіма Вашими вимогами. В даному листі не вказано Замовника, так як ми ні юридично, ні фізично не можемо нести відповідальність за дії замовника, тобто за Вашу сторону. Ви розумієте, що це просто нелогічно і вами було допущено помилку, так як в таких листах гарантується пристуність ПРЕДСТАВНИКА Постачальника, но ніяк не Замовника. Представник Замовника будет так чи інше, т.я. буде приймати товар від Постачальника. Лист, с гарантію представника Замовника є таким. який не має ні юридичної, ні "адекватної" сили, так як не є логічним.
Ви свідомо не визнаєте свою помилку і прийняли рішення дискваліфікації всупереч Закону і в особистих зацікавленостях. Просимо переглянути ще раз подані нами усі документи, які виконані з усіма вимогами і повернути нашу пропозицію на кваліфккацію. В іншому випадку ми будемо вимушені звернутись не тільки до АМКУ, але і до органів, які контролюють нераціональність витрачання бюджетних коштів. На даний момент це виглядає саме так.
Розгорнути
Згорнути
Додаток 6: Лист згода на обробку даних. Даний лист подається в вільній формі і немає чіткого бланку. Основа цього листа-це дозволення на обробку даних. Ми його Вам надали.
Просимо чітко і ретельно пояснити ваши претензії.
Гарантійний лист було надано зі всіма Вашими вимогами. В даному листі не вказано Замовника, так як ми ні юридично, ні фізично не можемо нести відповідальність за дії замовника, тобто за Вашу сторону. Ви розумієте, що це просто нелогічно і вами було допущено помилку, так як в таких листах гарантується пристуність ПРЕДСТАВНИКА Постачальника, но ніяк не Замовника. Представник Замовника будет так чи інше, т.я. буде приймати товар від Постачальника. Лист, с гарантію представника Замовника є таким. який не має ні юридичної, ні "адекватної" сили, так як не є логічним.
Ви свідомо не визнаєте свою помилку і прийняли рішення дискваліфікації всупереч Закону і в особистих зацікавленостях. Просимо переглянути ще раз подані нами усі документи, які виконані з усіма вимогами і повернути нашу пропозицію на кваліфккацію. В іншому випадку ми будемо вимушені звернутись не тільки до АМКУ, але і до органів, які контролюють нераціональність витрачання бюджетних коштів. На даний момент це виглядає саме так.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 лютого 2022 11:33
Вимога не задоволена
Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2022-01-25-014081-b.a3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП Лукрос, Код ЄДРПОУ:40227194
Дата подання: 14 лютого 2022 18:04
Ігнорування вимог
Шановний Замовнику!
Ви проігнорували наші вимоги і не надали відповідей на питання, яки ми поставили у своїй скарзі. Просимо Вас надати відповідь на наші запитання і довести правомірність дискваліфікації. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до компетентних органів для захисту своїв прав, а саме по-перше: це відповідальність уповноваженої особи, по-друге: керівника організації, який підтримує порушення Закону "Про публічні закупівлі"
Розгорнути
Згорнути
Ви проігнорували наші вимоги і не надали відповідей на питання, яки ми поставили у своїй скарзі. Просимо Вас надати відповідь на наші запитання і довести правомірність дискваліфікації. В іншому випадку ми будемо змушені звернутися до компетентних органів для захисту своїв прав, а саме по-перше: це відповідальність уповноваженої особи, по-друге: керівника організації, який підтримує порушення Закону "Про публічні закупівлі"
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 лютого 2022 09:50
1.Згідно кваліфікаційним вимогам до учасника Ви повинні були надати сертифікат якості та декларацію виробника завірену підписом та печаткою. Що Вами не зроблено. 2. Лист згода написана в добровільній формі, що не відповідає дод.6 до оголошення. 3. В ціновій пропозиції : термін поставки вказано 21 банківський день з отримання заявки на поставку, що не відповідає умовам договору.
Номер вимоги: UA-2022-01-25-014081-b.a4
Статус:
Скасована
Учасник: ПП Лукрос, Код ЄДРПОУ:40227194
Дата подання: 15 лютого 2022 10:23
Висасування причин з повітря
Замовнику!
По-перше: документи, які надаються державними органами не завіряються підписом та печаткою комерційних організацій. Тому ця вимогу є надуманною.
По-друге: "лист-згода про обробку даних" надається у довільній формі і ви не можете застосовувати норми написання цього листа, так як немає чіткої форми.
По-третє: в початкових причинах дискваліфікації ви вказували інші причини, але "перевзулися в повітрі".
Також в договорі вказано, постачання до 18.02.2022року. В обговоренні до даної закупівлі Вам було надано пояснення, що дана одиниця. у зв'язку з подіями у країні та світі, виготовляється 1 місяць.
Ви навмисно вишукуєте надумані причини для дискваліфікації.
З нашого боку буде подано заяву в прокуратуру Чернігівської області з заявою, про "розбазарювання" бюджетних коштів та порушання закону "Про публічні" закупівлі. Також ми звернемось до обласної ради вашої області з вимогою контролювання даної закупівлі і притягування уповноваженої особи до відповідальності за порушення усіх норм законодавства.
Розгорнути
Згорнути
По-перше: документи, які надаються державними органами не завіряються підписом та печаткою комерційних організацій. Тому ця вимогу є надуманною.
По-друге: "лист-згода про обробку даних" надається у довільній формі і ви не можете застосовувати норми написання цього листа, так як немає чіткої форми.
По-третє: в початкових причинах дискваліфікації ви вказували інші причини, але "перевзулися в повітрі".
Також в договорі вказано, постачання до 18.02.2022року. В обговоренні до даної закупівлі Вам було надано пояснення, що дана одиниця. у зв'язку з подіями у країні та світі, виготовляється 1 місяць.
Ви навмисно вишукуєте надумані причини для дискваліфікації.
З нашого боку буде подано заяву в прокуратуру Чернігівської області з заявою, про "розбазарювання" бюджетних коштів та порушання закону "Про публічні" закупівлі. Також ми звернемось до обласної ради вашої області з вимогою контролювання даної закупівлі і притягування уповноваженої особи до відповідальності за порушення усіх норм законодавства.
Скасована
Дата: 15 лютого 2022 12:51
Причина: згода з фактами замовника
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП Лукрос #40227194 |
Відхилено |
25 156,00
UAH з ПДВ
|
09 лютого 2022 16:51
|
ТОВ "ОСВ ТРЕЙДИНГ" #41272101 |
Переможець |
26 497,98
UAH з ПДВ
|
14 лютого 2022 15:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 серпня 2022 10:04
|
Додаткова угода №2.pdf | укладений |
26 серпня 2022 10:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 лютого 2022 13:24
|
Додаткова угода.pdf | зміни до договору |
18 лютого 2022 13:23
|
Електронний підпис | укладений |
18 лютого 2022 13:06
|
Договір електрична плита.pdf | укладений |
18 лютого 2022 12:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 18 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження |
Номер договору про закупівлю: | 66-02/22 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |