Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір ксероксний
Очікувана вартість
7 700,00 UAH
UA-2022-01-25-012902-b 1c63d2519b294d848d36685b163ef43a
Спрощена закупівля    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Олександрівна Нікітенко

+380983828703 kzkdbidor@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Криворізький дитячий будинок-інтернат" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 03188292
Місцезнаходження: 50008, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вулиця Володимира Великого, 42А
Контактна особа: Юлія Олександрівна Нікітенко
+380983828703
kzkdbidor@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 25 січня 2022
Звернення за роз’ясненнями: до 31 січня 2022 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 лютого 2022 00:00
Очікувана вартість: 7 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 38,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
70 пачка
Папір ксероксний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул. Володимира Великого, 42А, Кривий Ріг, Дніпропетровська область, 50008, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 лютого 2022
ДК 021:2015: 30197630-1 — Папір для друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата Товару здійснюється впродовж 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 січня 2022 15:05
Електронний підпис
25 січня 2022 15:05
Оголошення папір.docx
25 січня 2022 15:05
Додаток 3 Договір.docx

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій